Hop til indhold
Mindset

Sex uden gummi

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Tja, med 666 smittede på et år, er der vel ingen grund til at slå alarm. Det er, i mine øjen, et så lavt tal, at man skal være uendelig uheldig for at løbe ind i problemet.

Der er trods alt langt over 100.000 eller flere, sexkunder* på årsbasis, plus alt det løse i hverdagen. Vi taler altså promiller, ikke procent smittede.

Men klart, slår man de 666 gonore smittede, sammen med antal smittede med andre kønssygdomme, så er der stadig grund til at bruge kondom. Der er på den anden side heller ingen grund til at gå i spåner, såfremt man har været uheldig at få lidt sjaw uden beskyttelse. Risikoen er stadig uendelig lille.

Bemærk at jeg ikke taler for ubeskyttet samleje.

* Tal fra trådene om "Branchens tal"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Livlig debat ...

Jeg skal indrømme at jeg har haft sex med 2 glædespiger hvor jeg ikke brugte kondom.

Og ja, det er sgu for åndsvagt at gøre. Men jeg har ikke rigtig kunne kontrollere mig selv

for der sgu noget anderledes ved at gøre det uden !

Men jeg giver mange ret som herinde giver udtryk for at det er med hoved under armen

når man gør det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ingen tvivl om, at Klamydia er og i mange år vil være meget mere udbredt. Men den er også meget lettere at behandle.

Både gonoré og syfilis er for det meste ligeså nemt at behandle som klamydia, men det er især et problem at mange har udiagnostiseret klamydia - og den 3 uger lange inkubationstid :!: . Kønsvorter er derimod ret vanskelig at behandle - og herpes kan ikke behandles :evil:

At gonoré og syfilis er i stigning, skyldes måske især udenlandske prostituerede, men også at vi rejser mere - men stadig sjældne sygdomme i forhold til klamydia og kønsvorter:

http://www.sexogsamfund.dk/Default.aspx?ID=3985

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/syfilis.htm

http://www.bispebjerghospital.dk/cgi-bi ... ygdomme%20

http://www.bispebjerghospital.dk/cgi-bi ... ygdomme%20

Del dette indlæg


Link til indlæg

Statistik er et mærkligt indslag i vores liv og noget som det er forfærderligt svært at forholde sig fornuftigt til. Især når det som egentlig kun er cifre i forhold til andre cifre bliver bliver mediale forenklinger og dermed en del af den virkelighed vi skal prøve at fortolke.

Men statistik er jo et forsøg at formalisere en virkelighed som ikke - og det ved vi jo alle egentlig - lader sig formaliseres. Den er et verktøj man kan arbejde med, men ikke en moral man kan leve i følge.

I 80'erne var det en stor sag i USA at flere amerikaner var blevet dræbt i Europa. Det var IRA-bomber i London, og ETA-bomber i Madrid, og selvfølgelig blev folk tvivlsomme til at rejse til Europa. Professoren i matematik, John Allen Paulos, beskriver i sin bog "Innumeracy" hvor statistik bliver en del af vores forestillinger om verden uden at vi nogensinde bryder os om at fortolke statistiken på en realistisk måde. The gap between stories and statistics.

F.eks. var risikoen for en amerikan at 1985 blive dræbt af en terrorist i Europa, en på 1,6 millioner. 28 millioner amerikaner rejste til Europa det året, og 17 blev dræbte.

Samme år var risikoen for en amerikan at blive skudt af sin kone langt større, så Paulos konklusion var at: Go to Europe before your wife kills you. Rent statistiskt.

Det er på samme måde med sygdomme. Vi ved nogenlunde hvor statistiken ser ud for f.eks. gonorré, men vi ved de facto meget lidt om hvor stor den reelle risikoen er at blive smittet.

Hvis risikoen for at blive smittet stiger med f.eks 40 procent om jeg har samleje med en prostitueret om året; fra hvilket tal har den då stigit? D.v.s. hvor stor er den reelle risikoen? Kan jeg rent statistiskt knalde 100 prostituerede for jeg bliver smittet, eller måske tilmed 1000? Og hvor meget skiller sig dette fra at knalde en almindelig pige i byen?

Hvor stor er risikoen at min kone er mig utro? 40 procent cirka af kvinderne i Danmark er utrogne. Hvor mange er det uden kondom? Og hvad gjorde hendes elsker natten før han knaldede min kone? Eftersom hun stoler på ham, så knalder de uden kondom og eftersom jeg stoler på hende så knalder vi uden kondom.

Men hvor stor er så risikoen at jeg bliver smittet af min kone, i forhold til risikoen at jeg bliver smittet af en pige i byen eller af en prostitueret?

Vi aner det slet ikke. Overhoved ikke!

Og desuden skal vi oven i det addere tilfældigheden. Jeg kan jo blive smittet allerede første gang jeg har sex med en pige - selv om det er usandsynligt og meget uheldigt.

Kan nogen af jer moralister herinde fortelle mig hvor meget mine chancer at leve et raskt liv stiger hvis jeg altid bruger kondom, så skal jeg lytte. Meget gerne i relation til andre ting jeg kan foretage mig for at forblive rask.

En ting er i hvert fald meget klar - rent statistiskt. Risikoen for alvorligt uheld er meget større af at sidde i en bil i København, end at knalde en prostitueret. Og ligevel sidder vi allesammen i biler næsten hver dag. Statistics versus stories.

Husker i svineinfluenzan? Langt fler mennesker i Sverige blev alvorligt syge af vaccinationen end af influenzan. Statistics versus stories.

Nu vil sikkert nogen sige at jeg er åndsvag og reklamerer for samleje uden kondom. Det gør jeg ikke.

Men jeg reklamerer for at prøve at forholde sig lidt nøgtert til tingen. Hvis du er overvægtig og taber 20 kg, kan du knalde en pige om ugen uden kondom og stadig ha større chance for et langt raskt liv, end om du ikke taber de der kg og knalder med kondom.

Jeg har kørt bil i fyrre år nu med sikkerhedssele. Helt unødigt eftersom det aldrig har sket noget. Det er helt ok; det er jo ingen større nydelse at køre uden sele.

Men jeg nægter at undvære kvalitetsnydelser pga statistiske risici. I stedet prøver jeg at vælge mine tilfælden. Og giver statistiken nogle problemer eftersom den ikke kan kalkylere ind min personlige vurdering af situationen.

Og så er det bare at håbe at konen ikke skyder mig.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er på samme måde med sygdomme. Vi ved nogenlunde hvor statistiken ser ud for f.eks. gonorré, men vi ved de facto meget lidt om hvor stor den reelle risikoen er at blive smittet.

Ja, for fra statistik om forekomst af en sygdom i en befolkning til "risiko" ved en bestemt type adfærd - der er meget langt.

Sammenlign også gerne med hiv/aids-forskrækkelsen i 80'erne, hvor selv helt unge som sexdebuterede med hinanden kunne være bange. Fjollet.

For at vurdere risiko skal man have en lidt bedre teori, fx baseret på andre typer data, til at tolke en unuanceret statistik eller en supplerende statistik eller...

Jeg har skrevet det flere gange herinde: Overvej selv, om en prostitueret, der reklamerer med sex uden gummi for en relativt lille merpris har større eller mindre risiko for at være smittet med en kønssygdom? Med hiv/aids fandt man jo på "risikogruppe"-begrebet og senere "risikoadfærd". Det var ikke politisk korrekt (i hvert fald ikke "risikogruppe"), men statistisk var den jo god nok: Mænd der har sex med mænd (bøsser+bi-seksuelle) var dengang en risikogruppe. Risikoadfærd var især ubeskyttet analsex.

Så det kræver ikke meget omtanke at regne ud at det er langt mere risikabelt at blive smittet med et eller andet hos en pro, der sælger "billig" gummifri samleje end hos en der ikke gør. Hun har nemlig ubeskyttet sex med langt flere partnere end fx en tilfældig pro-pige der ikke sælger billig gummifri sex. Der er selvfølgelig også forskel på hvilken slags sex man dyrker.

Hvor stor er risikoen at min kone er mig utro? 40 procent cirka af kvinderne i Danmark er utrogne.

Nej. Du skal passe på, hvordan du formulerer dig. Nu behøver vi ikke diskutere om tallet er lige 40 % eller lidt større eller lidt mindre. Men det er ikke et tal for hvor mange "der er utro". Det er et tal for hvor mange der, på det tidspunkt, hvor de bliver spurgt, "har været" utro. Tænk på at 30-35 % af alle voksne i Danmark slet ikke har mulighed for at være utro, fordi de ikke er i et fast parforhold.

Dem man spørger er typisk alle voksne kvinder - dvs helt unge, gamle og dem midt i mellem. Det er klart, at de gamle har haft meget længere tid til at nå at være utro bare 1 gang i deres liv end de helt unge. Så resultatet i den slags undersøgelser undervurderer nok ret kraftigt virkeligheden (hvor mange kvinder når at være utro inden de dør). Også fordi nogle vil lyve sig tro, mens det nok er færre der lyver sig utro. Men jeg har ikke set en undersøgelse der går på om de "er" utro. Altså enten et spørgsmål af typen:"Har du en fast partner - hvis ja: har du inden for den sidste uge/måned haft sex med en anden partner end din faste?" Eller et spørgsmål af typen: Har du en elsker(inde) ved siden af din faste partner?

Det er også usikkert hvad der opfattes som utroskab. Den ene i et forhold kan opfatte forholdet som på vej til at slutte - ender i seng med en anden og gør derpå sit forhold forbi efter et stykke tid, fra 1 dag - 1 år. Er det utroskab? Det er nok en meget subjektiv vurdering, hvor grænsen går.

Så det er en langt mere uklar og usikker oplysning til at guide ens beslutninger om noget som helst.

Men sådan er det slet ikke med sexsygdomme og pro-piger der sælger forskellige varianter af gummifri sex.

Men hvor stor er så risikoen at jeg bliver smittet af min kone, i forhold til risikoen at jeg bliver smittet af en pige i byen eller af en prostitueret?

Vi aner det slet ikke. Overhoved ikke!

Bare fordi vi ikke kan give et præcist tal for enten absolut risiko eller relationen mellem to risici betyder det ikke, at vi slet ikke kan vurdere om den ene risiko er større end den anden. Men som det også har været fremme før, så har pro-piger generelt tilsyneladende en meget lav forekomst af sexsygdomme. Det er nok blandt andet fordi de er netop "pro", altså professionelle. Men jeg tvivler på at det forholder sig ligesådan for pro-piger der sælger "billig" gummifri sex - især gummifri anal- eller vaginalsex.

Kan nogen af jer moralister herinde fortelle mig hvor meget mine chancer at leve et raskt liv stiger hvis jeg altid bruger kondom, så skal jeg lytte. Meget gerne i relation til andre ting jeg kan foretage mig for at forblive rask.

Jeg er godt nok ikke moralist. Snarere rationalist. Du skal fx huske også at tænke på risikoen for gummiallergi, som mig bekendt er uhelbredelig og meget ubehagelig og fx også gør at man ikke kan tåle antabus.

:mrgreen:

En hel del sexsygdomme kan jo helbredes med større eller mindre besvær - så for mig at se er det vigtigste dels det moralske: Hvad vil du udsætte andre for af, hvis nu du har en fast partner, som du ikke fortæller om dine gummifri eventyr med betalingspiger? Dels cost-benefit: hvor meget bedre er gummifri sex?

Selv vælger jeg gerne gummifri oral, som det fremgår af mine anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et godt indlæg Bebop, som snarest befæster lige precis det jeg ville sige: der findes så utroligt mange faktorer at tage hensyn til i hver form for statistik, og endnu fler hvis man skal trække konklusioner fra dem som man siden skal leve sit liv efter.

Og stadig mangler vi de reelle tal. Hvis vi ved hvor mange mænd i Danmark som har fået f.eks. hiv fra gummifri sex med prostituerede under 2012 og desuden ved hvor mange mænd som købte sex i Danmark under 2012 så har vi en god statistisk grund.

Hvis vi siden også kan differentiere de smittende sexkøben i nogle kategorier: sex med gadeprostituerede, med kvinder der annoncerer salg uden gummi respektive ikke annoncerer med det, med udenlandske respektive danske kvinder etc.

Ja, så kommer vi endnu nærmere nogen slags vurdering af hvad den den enkelte situationen de facto indebærer for risiko.

Personlig følger jeg mavefornæmmelsen: jeg skulle aldrig købe noget på gaden overhovedet, eller af nogen der annoncerer med salg af samleje uden gummi.

Men hvis det sker i glædens stund med en prostitueret jeg enten kender eller har en god fornæmmelse af; ja så bliver jeg ikke særligt bange.

Men jeg går på den anden side ikke heller og tror at jeg skal blive millionær på lotto.

Hvis det sker så sker det, og hverken forventningerne om lottovinster eller angst for sygdomme er noget jeg gidder bygge min tilværelse kring.

Nogenlunde sundt fornuft i almindelighed, og nogle halvgale krumspring indimellem er min personlige måde.

Der findes sikkert nogen statistik nogetsteds som siger noget om hvor farligt det er for helbredet at aldrig tage nogle risici; jeg er i hvert falt helt sikker på at uden halvgale krumspring, skulle jeg blive bindegal og syg.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft sex med mange piger uden gummi, - og jeg lever efter bedste velgående :lol:

Jeg har været tjekket af lægen flere gange, og har aldrig fejlet noget :D

Jeg vil dog tilføje, at jeg ikke aldrig har haft sex med udenlandske piger uden gummi, - kun danske. Hvilket jeg har tænkt mig, at blive ved med, hvis pigen tilbyder det.

Til gengæld bruger jeg sikkerhedssele når jeg køre bil. Da risikoen for og komme alvorlig til skade, er langt større en, at bolle uden gummi ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft sex med mange piger uden gummi, - og jeg lever efter bedste velgående :lol:

Jeg har været tjekket af lægen flere gange, og har aldrig fejlet noget :D

Jeg vil dog tilføje, at jeg ikke aldrig har haft sex med udenlandske piger uden gummi, - kun danske. Hvilket jeg har tænkt mig, at blive ved med, hvis pigen tilbyder det.

 

Sjovt, hvordan det irrationelle spiller ind. Det med at "de fremmede" er farlige er jo en gammel forestilling fra før det blev så let at rejse. Jeg kan tage mig selv i at være tilbageholdende med at købe madvarer fra fx "østblokken" eller de varme lande, fordi jeg er bekymret for indholdet (tilsætningsstoffer, medicinrester osv.). Men rejser jeg til de lande er jeg (næsten) ligeglad.

 

Har selv haft gummifri sex med en pige i udlandet. Men så var det jo også mig der var "fremmed" ...

Men asspassion: De danske piger du har gummifri sex med, er det piger der annoncerer med det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der skal bare gummi på. Risikoen er tilstede ved ubeskyttet sex, selvom den er lille. Hvis man ikke magter det, er man da også ligeglad med sig selv og uden selvkontrol.

 

Der er en dansk fildelingsside, hvor der er en bruger, der uploader et par gange om ugen film & billeder, han tager af forskellige piger, når han er sammen med dem.

 

Jeg tror ikke, at der er for at prale, da manden har verdens mindste penis, men han tænder nok på at dele hans materiale.

 

En del af dem, er fra annoncelight, da manden altid smider et skærmdump med, hvis der er en annonce til pigen.

 

Problemet med denne fyr er, at han dyrker sex med pigerne uden beskyttelse, både oral-, alm- og analsex, og så er det jeg tænker, at folk åbenbart er ligeglade med at blive ødelagt deres underliv af chancen for at blive smittet med en kønssygdom.
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er en dansk fildelingsside, hvor der er en bruger, der uploader et par gange om ugen film & billeder, han tager af forskellige piger, når han er sammen med dem.

 

Jeg tror ikke, at der er for at prale, da manden har verdens mindste penis, men han tænder nok på at dele hans materiale.

 

En del af dem, er fra annoncelight, da manden altid smider et skærmdump med, hvis der er en annonce til pigen.

 

Problemet med denne fyr er, at han dyrker sex med pigerne uden beskyttelse, både oral-, alm- og analsex, og så er det jeg tænker, at folk åbenbart er ligeglade med at blive ødelagt deres underliv af chancen for at blive smittet med en kønssygdom.

 

Helt ærligt, sådan kan han da ikke tillade sig at opføre sig hvis han ikke har fået pigernes accept, og efter det du antyder, så er det næppe tilfældet.

 

Jeg synes egentlig at du bør gøre pigerne opmærksomme på dette, da han åbenbart udover billeder/film også viser deres annoncer. Så må de tage deres forholdsregler.

 

Selvfølgelig er ubeskyttet sex altid et problem, men hvis pige og kunde er enige om, at der er ok, så er der vel næppe noget gøre udover at pigen måske rent moralsk bør gøre andre kunder opmærksom på i sin annonce, at der er mulighed for usikker sex, så kan evt andre kunder fravælge eller tage deres forholdsregler.

 

 

Mvh en meget moralsk

smo  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også tænkt mig at melde det videre til pigerne. Udfordringen er, at mange af pigerne har ikke længere annoncerne på annoncelight.dk!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt, hvordan det irrationelle spiller ind. Det med at "de fremmede" er farlige er jo en gammel forestilling fra før det blev så let at rejse. Jeg kan tage mig selv i at være tilbageholdende med at købe madvarer fra fx "østblokken" eller de varme lande, fordi jeg er bekymret for indholdet (tilsætningsstoffer, medicinrester osv.). Men rejser jeg til de lande er jeg (næsten) ligeglad.

 

Har selv haft gummifri sex med en pige i udlandet. Men så var det jo også mig der var "fremmed" ...

Men asspassion: De danske piger du har gummifri sex med, er det piger der annoncerer med det? 

 

Nej det er ikke piger som annoncere med sex uden gummi.

 

Det er piger som jeg har haft besøgt gentagene gange, - igennem tiden (og vi snakke ikke inde for det sidste år).

 

Jeg har dog fået Blowjob af mange unge piger uden gummi, som jeg har funder på annonclight eller andre steder, hvilket der også har fremgået af annoncen. Men jeg afvejer og vudere fra gang til gang.

 

Jeg vil tilføje, at jeg ikke kun benytter mig, af købe piger. Jeg møder også piger andre steder ex. i byen el. som jeg dyrker sex med uden gummi.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig er sex med prostituerede uden kondom risikabelt og dumt, men uden kondom giver altså en hel anden oplevelse.

Det er mere end 40 år siden jeg har haft kondom på, men kan godt huske den skuffende fornemmelse.

Jeg har lidt ondt af dem som kun får købesex, formentlig med kondom hver gang.

 

Forstår ikke gifte mænd der bruger penge på sex med kondom, når de kan få det gratis uden hjemme hos konen,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Der er altså sket utroligt meget siden du sidst havde hætte på dyret. Kondomer er idag lavet af et meget meget meget tyndt materiale. De har ingen lighed med de cykelslanger vi brugte for 40 år siden.

Prøv du nu at trække sådan et på pikken - de købes på apoteket, kondomerne altså, pikken må du selv levere - og kom ud og oplev noget, som giver dig en nutidig baggrund for dine tanker og meninger.

 

God dag

 

ÅE

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig er sex med prostituerede uden kondom risikabelt og dumt, men uden kondom giver altså en hel anden oplevelse.

 

Jeg har lidt ondt af dem som kun får købesex, formentlig med kondom hver gang.

 

Forstår ikke gifte mænd der bruger penge på sex med kondom, når de kan få det gratis uden hjemme hos konen,

 

Jeg synes, at dit indlæg stritter i flere retninger.

 

Du siger først, at det er risikabelt og dumt at købe sex uden gummi. Her må man formode, at du tager afstand fra usikker sex.

Altså på med dutten.

I næste åndedrag har du ondt af dem, der bruger dutten under købesex. Det hænger ikke rigtigt sammen med det første.

 

Endelig står du uforstående for, at gifte mænd drager ud for at brænde penge af på at få sex, for her skal de jo bruge gummi, Næ, bliv hellere derhjemme, for der får du sex gratis og uden gummi.

 

Undskyld, jeg siger det, men med din sidste indvending viser du, at du ikke har fattet meget af, hvordan tingene er skruet sammen. Det er i bedste fald en naiv tilgang.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, at dit indlæg stritter i flere retninger.

 

Du siger først, at det er risikabelt og dumt at købe sex uden gummi. Her må man formode, at du tager afstand fra usikker sex.

Altså på med dutten.

I næste åndedrag har du ondt af dem, der bruger dutten under købesex. Det hænger ikke rigtigt sammen med det første.

 

Endelig står du uforstående for, at gifte mænd drager ud for at brænde penge af på at få sex, for her skal de jo bruge gummi, Næ, bliv hellere derhjemme, for der får du sex gratis og uden gummi.

 

Undskyld, jeg siger det, men med din sidste indvending viser du, at du ikke har fattet meget af, hvordan tingene er skruet sammen. Det er i bedste fald en naiv tilgang.

Ok måske udtrykker jeg mig forkert eller har en forskruet hjerne, naiv mener jeg ikke jeg er, og jeg har da lov til at have en mening.

Jeg kunne da godt have lyst til, at have sex med en ung pige, men for det første er jeg lykkeligt gift og vil nødigt ødelægge mit ægteskab.

Tog jeg alligevel et sidespring hos en glædespige med kondom, ville jeg føle jeg havde fået en form for narrefisse. 

Var jeg single kunne jeg nok løbe risikoen, ved at købe en ordentlig gang sex uden gummi, men bare rolig jeg bliver hjemme hos lillemor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok måske udtrykker jeg mig forkert eller har en forskruet hjerne, naiv mener jeg ikke jeg er, og jeg har da lov til at have en mening.

Jeg kunne da godt have lyst til, at have sex med en ung pige, men for det første er jeg lykkeligt gift og vil nødigt ødelægge mit ægteskab.

Tog jeg alligevel et sidespring hos en glædespige med kondom, ville jeg føle jeg havde fået en form for narrefisse. 

Var jeg single kunne jeg nok løbe risikoen, ved at købe en ordentlig gang sex uden gummi, men bare rolig jeg bliver hjemme hos lillemor

Du har lov til at have din egen mening/skrive om det du oplever og hvad du har lyst til, men straks skal "skolemesteren" fortælle dig at du har skrevet noget som ikke er korrekt.

Du kan godt vende dig til blive irettesat af "pernittengryn" når du ikke skriver grammatisk korrekt eller har samme opfattelse af tingene.

Venligst

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har lov til at have din egen mening/skrive om det du oplever og hvad du har lyst til, men straks skal "skolemesteren" fortælle dig at du har skrevet noget som ikke er korrekt.

Du kan godt vende dig til blive irettesat af "pernittengryn" når du ikke skriver grammatisk korrekt eller har samme opfattelse af tingene.

Venligst

 

Det ville klæde dig, hvis du forholdt dig til det, jeg skriver, og ikke til, hvordan jeg er som person.

Skal jeg absolut stemples som skolemester af dig, kan jeg da godt her i en snæver kreds betro dig, at det heddet "at vænne sig til" og ikke "at vende sig til".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hihi hvor er i altså sjove og sikke et julehumør gutter smiler... Til pensionisten ,jeg synes da det dejligt du godt gift og får hvad du behøver, det altid godt at høre det går godt i de små danske hjem... Men jeg er ret nysgerrig på hvad du søger her på siden? Hvorfor du er her og En lille info, sex med kondom behøver ikke være kedelig eller uden følelse... Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg deler Lines nysgerrighed.

 

Din sidste købesexoplevelse ligger – så vidt jeg husker – helt tilbage i 1966. Dengang sad prins Knud stadig forbitret på Sorgenfri og knappede øl op med et knækket scepter, og det var før Studenteroprøret, før Baunsgaards tid som statsminister, før Foråret i Prag, før Armstrongs månevandring, før …… Kort sagt i en hel anden tidsalder.

 

Jeg har nemlig også undret mig over, hvad der bringer dig herind? Du skal selvfølgelig have lov til at være her, ingen tvivl om det, men hvad er formålet med at skrive et sted, der handler om prostitution, når du dybest set synes at være imod købesex?

 

Købesex i alle sine varianter er kommet for at blive, og din virksomhed minder mest om Fanden, der er en årle søndag er mødt op foran kirkedøren for at advare folk mod at gå ind til gudstjenesten.

 

Kunne du ikke, måske i en anden streng, fortælle os, hvad du får ud af at være herinde?

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej synes da det fint en evt modstander mod købesex finder her ind og deltager i debatten...

m

kunne være vi kan få nogle super debatter med han/hende/dem... det vil jeg se frem til...

samt at du giver din mening til kende...

vi køber af sex har godt af at blive udfordre lidt på egen hjemmebane....

 

 

prøvemanden

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej synes da det fint en evt modstander mod købesex finder her ind og deltager i debatten...

m

kunne være vi kan få nogle super debatter med han/hende/dem... det vil jeg se frem til...

samt at du giver din mening til kende...

vi køber af sex har godt af at blive udfordre lidt på egen hjemmebane....

 

 

prøvemanden

 

Jeg har overhovedet ikke noget imod prostitution, det har helt sikkert sin berettigelse.

Har man først prøvet en glædespige, glemmer man aldrig spændingen ved det, derfor læser/skriver jeg med her på siderne, men jeg har aldrig været min hustru utro og har ikke  i sinde at være det, desuden er jeg temmelig nærig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Pensionist

Jeg forstår helt din interesse for at være her - jeg forstår ikke hetzen imod dig.

Bliv du bare ved med dine indlæg

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Pensionist

Jeg forstår helt din interesse for at være her - jeg forstår ikke hetzen imod dig.

Bliv du bare ved med dine indlæg

VH

Mange tak Sailor.

Det har jeg også tænkt mig, nu har jeg mange andre interesser, så jeg er her kun i modsætning til skolemesteren ganske kort tid et par gange om ugen.

Med hensyn til hetz, det tager jeg mig ikke så tungt, men mon ikke dem der gør det, bare er misundelig på mig, det er vel dem som skal betale hver gang de vil have sex. 

Venlig hilsen pensionisten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...