Hop til indhold
Lasse62

Kvinde 45 år , lægeeksamineret fysiurgisk massør.

Recommended Posts

Du kunne jo have en planlagt sygedag med ondt i ryggen hvor du bliver nødtil at skal til læge. :-)

Ja, det kunne jeg jo... Min arbejdsgiver refunderer alle udgifter til behandling af ryg, skuldre og lænd. Vi skal bare smide kvitteringen på kontoret, så går pengene ind på kontoen næste dag. 

Så det var, måske, en idé. *he he*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og til jer der har skrevet og spurgt efter priser i private meddelelser!

I kan jo selv spørge hende. Jeg udleverer ikke hendes priser til andre. Hun er sød og flink og svarer pænt på
ethvert spørgsmål. :smile:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Storpik33

Hvordan kommer man i kontakt med hende?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må man røre ved hende og er det i så fald under tøjet☺

Ja Krulle hvis du skal have afslutning tager hun tøjret at og så må du røre hende over det hele

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende for noget tid siden på den "nye" adresse. Hun er vældig flink og rar og sørger for at det hele er meget afslappet. Jeg fik en ok massage, men kunne godt have ønsket at hun tog bedre fat, men det kunne jeg sikkert bare have bedt om, så den tager jeg på min kappe :-) overgangen fra massage til fransk kunne godt være sket mere glat med lidt frække berøringer samt et kondom lidt nærmere end ovre i skabet (jeg ønsker altid sikker sex, ligegyldig hvordan det foregår ;-)  ) Det var sikkert gået mere glidende hvis jeg ikke ville have det, så det er min "fejl". Hun smed tøjet inden hun begyndte på det franske. Der er ingen tvivl om at hun har prøvet det før og jeg må indrømme at det er svært at være sammen med en helt nøgen dame som giver en fræk fransk og at man ikke kan gå steppet videre :-) god oplevelse. Det eneste minus var at det lugtede noget af røg og hun havde piercinger i brystvorterne. Jeg elsker det helt naturlige og at kunne røre brystvorterne uden forhindringer :-) 

Redigeret af devilde
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en éner.

Giver en professionel og dejlig massage, og hvis du ønsker det, en lige så dejlig afslutning i form af svensk eller fransk.

Kan kun sige: "En fantastisk kvinde":)

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så er der bestilt tid hos denne smukke og dejlige Q. Glæder mig til at besøge hende igen... :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har bestilt tid fredag d. 13. tør man det?:twisted:

ja det går jo nok

hun lyder til at være ok:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest F1

Ørn der venter dig en fantastisk god oplevelse. Bare det var mig :-D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg tager det som det kommer, har man store forventninger, bliver man tit skuffet,

men der er skrevet meget godt her, så bliver nok godt.

har en aftale derover , så  det passer lige med at tage derud først.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sød pige. Nem at tale med. Naturlig og imødekommende. Virkelig god massage. Og kun hvis man har prøvet det ved man HVOR godt det er med en god gang massage. HVIS man har lyst til mere (men ingen tvang/pres), så er en rigtig god finale mulig. Anbefaling herfra.

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Så blev det min tur.

Fik planlagt et besøg hos en kunde i det jyske så det passede med en tur forbi.

Der er slet ingen tvivl om at massagen er rigtig god kvalitet. Det var en kæmpe stor fornøjelse. Ikke nok med at der blev taget godt fat, men hendes hænder var også pirrende under massagen. Jeg lå bare og blev mere og mere tændt...var næsten ved at få helt åndenød med mine tanker. Da massagen var færdig kom så det svære valg....kunne mærke at jeg var så overtændt som sjældent set, så havde svært ved at bestemme mig... Fik en lille overraskelse må jeg nok indrømme, og kan ikke sådan rigtig finde ud af hvordan jeg har det med alle de der piercinger, men faktum er min hjerne fuckede fuldstændigt op, på den fede måde, så der gik desværre ikke lang tid før end jeg måtte slippe alle parader og bare give slip.

Jeg bliver nok nødt til at besøge hende igen, så jeg er bedre forberedt på det hele ....

Bøje

 

 

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlotTilLyst

Fik en dejlig massage og en god snak undervejs. Hun er sød og behagelig og deler gerne ud af gode råd. :smile:

Jeg har aldrig været hos en uddannet massør før, men jeg skal helt klart masseres af hende igen. Hun har løst op for en masse "knuder".

Det afsluttende hj var virkeligt dejligt, men når jeg besøger hende igen, bliver det først og fremmest pga. den virkelig gode massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I morgen er det min tur

glæder mig til møde m Q 45

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ørn skrev, for 43 minutter siden:

I morgen er det min tur

glæder mig til møde m Q 45

Du har så absolut også noget at glæde dig til:)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

Hun lyder da som en classy lady.

Det kunne være jeg snart skulle prøve at få nusset min ømme ryg hos hende :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den bedste massage jeg har fået ever, og altid godt med en god afslutning ; )

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest F1

Så har jeg endnu engang tilbragt halvanden time i rigtig hyggeligt samvær med Q45. Efter en rigtig dårlig weekend med ondt i ryggen og noget der minder om hold i nakken fik jeg taget mig sammen til at køre til Randers. Jeg havde aftalt med hende jeg skulle have en helkrops massage og det var det. Nu kender vi efterhånden hinanden rigtig godt efter mange besøg. Under massagen gik hun lige til grænsen :-) og ikke længere. Formålet med mit besøg var udelukkende massage til min ryg og nakke. Det var sgu også lidt svært at sige nej tak til en gang svensk, når nu hun spørger og bare stå der og ser rigtig lækker ud :-) . Der er nok stadig noget galt med min rygrad ;-) så jeg gav hende lov til en spiller, men jeg sagde altså til hende at hun ikke behøvede at smide tøjet. Husk hun er ikke en GP men en fantastisk god massør. Så en rigtig god anbefaling herfra. Halvanden times velvære til super god pris. Hun er gået på juleferie så i må væbne jeg med tålmodighed. 

Ses i det nye år Q45 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skylder en anmeldelse, da jeg gav mig selv en julegave til mig selv hos Q45 torsdag. i ugen før jul.

Jeg har besøgt hende nogle gange og får altid en rigtig dejlig helkropsmassage, det er rigtig dejlig og hun kommer godt ned i dybden og finder slev den mindste myose. Kroppen føles som ny efter en sådan behandling. Samtidig en rigtig sød kvinde.

Nu var det jo min julegave til mig selv, så jeg valgte gensidig 69, det er noget af det bedste jeg har prøvet. Jeg slikkede hende, hun blev rigtig dejlig våd, samtidig med at hun slikkede mig, jeg så næsten julemanden da jeg kom i som i en dejlig drøm. Skulle lige ligge i et par minutter og falde ned igen.

Godt nytår til alle herinde.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest F1
Nordlys12 skrev, for 3 timer siden:

Jeg skylder en anmeldelse, da jeg gav mig selv en julegave til mig selv hos Q45 torsdag. i ugen før jul.

Jeg har besøgt hende nogle gange og får altid en rigtig dejlig helkropsmassage, det er rigtig dejlig og hun kommer godt ned i dybden og finder slev den mindste myose. Kroppen føles som ny efter en sådan behandling. Samtidig en rigtig sød kvinde.

Nu var det jo min julegave til mig selv, så jeg valgte gensidig 69, det er noget af det bedste jeg har prøvet. Jeg slikkede hende, hun blev rigtig dejlig våd, samtidig med at hun slikkede mig, jeg så næsten julemanden da jeg kom i som i en dejlig drøm. Skulle lige ligge i et par minutter og falde ned igen.

Godt nytår til alle herinde.

Det er vigtig man er god ved sig selv nordlys. Det kunne da godt være man skulle prøve den kombination næste gang :-) jeg tror bare ikke jeg kan vente så længe at jeg næsten ser julemanden ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...