Hop til indhold
Lasse62

Kvinde 45 år , lægeeksamineret fysiurgisk massør.

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Fantastisk. En tråd på 7 sider, med 117000 visninger. Det må være rekord. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej så har jeg fået massage igen af denne dejlige kvinde ,man føler sig som født påny når hun har været musklerne igennem så tak endnu engang 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej  

Snyd ikke jer selv for et besøg hos denne dejlige søde Q. Hun er helt igennem fantastisk til dybdegående helkropsmassage med afslutning. Hun er sød og naturlig og man føler sig godt tilpas i hendes hænder. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

I dag var jeg igen en smut forbi Q45 og er helt enig i Perflarsen's omtale af denne skønne kvinde.

Jeg har efterhånden besøgt Q45 adskillige gange, men denne gang er heller ikke den sidste. Risikoen ved at besøge hende, er, at hun er vanedannende:)

Hun er en fantastisk massør, der kan sit kram og at hun så også tilbyder en himmelsk afslutning er jo blot et ekstra plus:)

Absolut anbefalelsesværdig!

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Jah hun er skøn - tror snart jeg må en tur forbi hende igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jeg har også været hos den dejlige pige og fik en super god gang massage og en super god afslutning med svensk det bedste jeg har prøvet og jeg vil høre om hun er lige så god til det franske for så må det være forryende

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest F1

Har også besøgt Q45 nogle gange, sidst for en god måneds tid siden. Jeg har nogle gange problemer med hovedpine pga. Spændinger i nakken. Det er noget hun er faktisk god til at fjerne. Sidst jeg var der havde jeg et lille jubilæum og det skulle fejres. Hun startede med et blowjob som hun er rigtig god til. Efter at have masseret pikken hård begyndte hun at slikke min pik dybere og dybere. Samtidig havde hun vendt røven til så jeg kunne leje med fissen. Hun har en rigtig god røv og er utrolig nem at tænde. Der gik  i hvert fald ikke længe inden hun var godt våd i fissen. Til sidst måtte jeg overgive mig og fyre ladningen af i munden på hende, men hun blev bare ved med at sutte til jeg var helt tømt. Derefter fik jeg en super god massage. Først fik ryggen en tur derefter benene på bagsiden. Så bliv jeg bedt om at vende mig om på ryggen. Så bliv brystkassen og armene masseret. Til slut var det forsiden af benenes tur. Det foregik med let berøring af nosserne. Sådan fik hun pikken godt stiv igen. Afslutning var så en gang svensk. Det er hun ikke så ringe til. Jeg var nu lidt i tvivl om jeg kunne komme 2 gange, men det var ikke noget problem. Hun har bare nogle fantastiske hænder. Hende kunne jeg virkelig godt tænke mig at kneppe. Nå det må blive i drømmen. Faktisk kvinde, super sted, hun har fået en stamkunde.

Tak 

:-D 

 

D

Del dette indlæg


Link til indlæg

På baggrund af de mange positive anmeldelser af Q45, valgte jeg, selv om Q45 ligger markant uden for midt normale interessefelt, at køre den lange tur fra privaten hen til hende, for at nyde en helkropsmassage med afslutning. Og kort og godt er der nu endnu en meget tilfreds kunde til samlingen. Jeg gør brug af massage af og til, hvor der ikke er afslutning på menuen, og det er sjældent, at man møder en massør, som kan sit kram på den måde. Og ja; det er helt naturligt, personligt og nærværende.

Afslutningen trak lidt ud, men det er ikke udelukkende Q45's skyld ;)

Er man til petit, ungt og sprødt, så tag en ung thai eller anden GP, som kan tilbyde det. Er man til en virkelig god massage, så tage til Q45, og nyd det!

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er man til petit, ungt og sprødt, så tag en ung thai eller anden GP, som kan tilbyde det. Er man til en virkelig god massage, så tage til Q45, og nyd det!

Kunne nogen måske beskrive hendes udseende lidt? Ved godt, der ingen billeder er, men så må man danne sig nogen... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Curiousdan

Prøv at læse hele tråden igennem, så får du svar på dit spørgsmål, ganske let ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes at jeg har kikket tråden igennem, men kan ikke finde et link......

Hvem kan hjælpe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Jeg syntes at jeg har kikket tråden igennem, men kan ikke finde et link......

Hvem kan hjælpe

Vi skal jo hjælpe de fremmede - og det gælder vel også folk øst for storebælt ;-)  Hun har en profil her på EG, så det er vel ikke så svært at komme videre - eller hva'?

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg syntes at jeg har kikket tråden igennem, men kan ikke finde et link......

Hvem kan hjælpe

hun har vist ikke direkte en hjemmeside, men du kan komme til hendes profil her på EG, ved at trykke på hendes navn, det findes i rigtig ,ange af svarene herinde, i denne tråd, hun har liket flere indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej...

Jeg har også været hos den dejlige Q45 og fik en super god oplevelse.Hun har de magiske hænder og mund.En super start med fransk derefter massage og til-slut svensk.. 1,5 time i himlen...:-D.....Hun er  vanedannende:)..Super sted,massage,tilbehør og super-super kvinde.:)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

I har fundet en guldklump...troede ellers ikke der fandtes guld ude i det danske :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest F1

Hej...

Jeg har også været hos den dejlige Q45 og fik en super god oplevelse.Hun har de magiske hænder og mund.En super start med fransk derefter massage og til-slut svensk.. 1,5 time i himlen...:-D.....Hun er  vanedannende:)..Super sted,massage,tilbehør og super-super kvinde.:)

Så fandt du også ud af det er dejligt at starte en gang massage med et blowjob :-D Det er hun rigtig god til. Tror sgu jeg bliver nød til at kontakte hende igen inden længe. 

Hej...

Jeg har også været hos den dejlige Q45 og fik en super god oplevelse.Hun har de magiske hænder og mund.En super start med fransk derefter massage og til-slut svensk.. 1,5 time i himlen...:-D.....Hun er  vanedannende:)..Super sted,massage,tilbehør og super-super kvinde.:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun sige at hun er fantastisk i alt hun gør :-) 

Tror hun skal have et nyt besøg da jeg er godt smadret i ryggen. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi skal jo hjælpe de fremmede - og det gælder vel også folk øst for storebælt ;-)  Hun har en profil her på EG, så det er vel ikke så svært at komme videre - eller hva'?

Hilsen

Huaa Laan

Tjaa, du kunne jo starte med at svar på det som der bliver spurgt om..... Men som jeg jo har set I mange andre tråde, der det jo et helt generelt problem her inden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Allan5

Hun har ikke en hjemmeside. Send en besked til hende og spørg om det du vil og evt. om dine ønsker. Hun plejer at være hurtig til at svare. 

Hvis du læser hele tråden, kan du se hvad hun til byder.

God aften til dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Tjaa, du kunne jo starte med at svar på det som der bliver spurgt om..... Men som jeg jo har set I mange andre tråde, der det jo et helt generelt problem her inden.

Undskyld afsporingen, men jeg tror nu snarere problemet handler om, at alt for mange stiller spørgsmål, som man så forventer der sidder en hær af brugere klar til at svare på. Det ville være meget mere hensigtsmæssigt, hvis man lige brugte et par minutter på at læse en tråd om det man søger. I langt de fleste tilfælde, er alle svarene i eksisterende tråde.

Hilsen

Huaa Laan

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også fået massage af hende,og jeg forstår slet ikke at alle er så positive

Min massage stod slet ikke mål med hvad en proff massør kan udføre der ikke tilbyder ekstra ydelser

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt denne fantastiske kvinde. Godt nok for alt for længe siden... 

Men jeg havde bestilt afslutning som BJ, uden gummi, og hun gik virkelig til roden og jeg er ikke af de mindste. 
Da jeg kunne mærke at ladningen var på vej, advarede jeg, skønheden, om at det var nu hvis hun ikke ville have det
indvortes... Og så gjorde hun det fedeste... Hun gik bare helt dybt på mig og lod mig sprøjte - og slugte det hele. *WAUW*

Desværre bor hun langt fra mig, og mine arbejdstider i hverdagene er ikke forenelige med hendes åbningstider. 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt denne fantastiske kvinde. Godt nok for alt for længe siden... 

Men jeg havde bestilt afslutning som BJ, uden gummi, og hun gik virkelig til roden og jeg er ikke af de mindste. 
Da jeg kunne mærke at ladningen var på vej, advarede jeg, skønheden, om at det var nu hvis hun ikke ville have det
indvortes... Og så gjorde hun det fedeste... Hun gik bare helt dybt på mig og lod mig sprøjte - og slugte det hele. *WAUW*

Desværre bor hun langt fra mig, og mine arbejdstider i hverdagene er ikke forenelige med hendes åbningstider. 

Jeg har også besøgt denne fantastiske kvinde. Godt nok for alt for længe siden... 

Men jeg havde bestilt afslutning som BJ, uden gummi, og hun gik virkelig til roden og jeg er ikke af de mindste. 
Da jeg kunne mærke at ladningen var på vej, advarede jeg, skønheden, om at det var nu hvis hun ikke ville have det
indvortes... Og så gjorde hun det fedeste... Hun gik bare helt dybt på mig og lod mig sprøjte - og slugte det hele. *WAUW*

Desværre bor hun langt fra mig, og mine arbejdstider i hverdagene er ikke forenelige med hendes åbningstider. 

det må simpelhent bare prøves næste gang jeg kommer på disse kanter .... ;-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest F1

Jeg har også besøgt denne fantastiske kvinde. Godt nok for alt for længe siden... 

Men jeg havde bestilt afslutning som BJ, uden gummi, og hun gik virkelig til roden og jeg er ikke af de mindste. 
Da jeg kunne mærke at ladningen var på vej, advarede jeg, skønheden, om at det var nu hvis hun ikke ville have det
indvortes... Og så gjorde hun det fedeste... Hun gik bare helt dybt på mig og lod mig sprøjte - og slugte det hele. *WAUW*

Desværre bor hun langt fra mig, og mine arbejdstider i hverdagene er ikke forenelige med hendes åbningstider. 

Jeg har også haft fornøjelsen af at hun har haft min pik dybt i sin mund:-D og jeg er ikke et sekund i tvivl om hun nyder at slikke en god velplejet pik. Men uanset hvor god hun er til at slikke pik kommer jeg er først og fremmest for at fjernet spændinger i nakken, som forsager en modbydelig hovedpine. Q 45 giv min lige et vink med en vognstang hvis jeg ikke har ret. Så skal jeg aldrig bede om et blowjob igen. :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Desværre bor hun langt fra mig, og mine arbejdstider i hverdagene er ikke forenelige med hendes åbningstider. 

Du kunne jo have en planlagt sygedag med ondt i ryggen hvor du bliver nødtil at skal til læge. :-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...