Hop til indhold
Lasse62

Kvinde 45 år , lægeeksamineret fysiurgisk massør.

Recommended Posts

Så mange sider med gode anmeldelser kunne ikke være en tilfældighed. Det var det bestemt heller ikke.

Kontakten blev gjort gennem Eroguide, hvor vi gennem lidt skriveri frem og tilbage, aftalte tid og ydelse. Q45 var hurtig til at svare på mine spørgsmål. Vi aftalte halvanden times helkropsmassage med svensk afslutning.

Så oprandt dagen endelig. Jeg fandt nemt adressen og parkerede bag det grå hus lige ved trappen op til massageklinikken. Døren stod åben, og jeg bankede på og Q45 bød mig indenfor. Hun gjorde briksen klar med håndklæder og tæpper og bad mig tage tøjet af.

Selv om der var dejlig varm i rummet, så var det alligevel behageligt at blive dækket på de dele af kroppen, der ikke lige stod for tur. Massagen var behagelig, grundig og lige netop tilpas hård. Indimellem var der dejlige inviterende og blide berøringer af de ædlere dele, og det var ganske behageligt og pirrende.

De erotiske strøg blev mere og mere intensive, og jeg følte mig ret så påvirket og opstemt. Q klædte sig af, og ved min side stod en solbrun, moden og helt naturlig kvinde. Selv om jeg var mental gejlet op, var jeg nok ramt af akut præstationsangst. Det var dog ingen hindring for denne dejlige dame. Med fantasifuld indlevelse fik hun igen bragt mine hormoner på plads, og jeg måtte overgive mig til udløsningens nydelse. Hun havde heller ingen hastværk med at afslutte den intime del, men lod mig få hele fornøjelsen med.

Endnu en tilfreds gæst var tilføjet til Q45’s lange stribe af glædede mænd.

-

Q45 er en varm og givende kvinde, der giver en mild men fast kropsmassage, hvor hun hele tiden har en god fornemmelse af ens krops behov og særheder. Som ganske få evner hun at kombinere denne god massage med en afslutning på en helt naturlig måde. Det er givet, at jeg gerne vil besøge denne søde og dejlige dame igen.

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Kan kun tilslutte mig @Libertineren

Jeg havde samme oplevelse, og overvejer seriøst at gentage succesen på mandag. Jeg kan også anbefale hendes prostata massage, hvis man kan lide det. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må føje mig til koret af ros af den dejlige dame i Randers. Ca 6 måndeder siden sidst besøg, men minnet forsvinner ikke med det første☺

Jeg fik den skøneste massage i 1 1/2 time og svensk til mig og fransk til hinne bagefter... Jeg ville spare min orgasme den dag, men hun kom i en kraftig orgasme.

Rigtig skønt, hyggeligt og ophissende.....Selvfølgelig kommer jeg igen☺

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
F1 skrev, den 16/9/2016 at 17:29:

Endelig noget jeg kan synes godt om☺

hej Q hvad er din adresse eller tlf nr eller  www side så jeg kan kontakte dig du ser ret spændende ud 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest F1

Erikson send en PM til hende så skal hun nok svare dig . Jeg har besøgt hende mange gange og har altid fået en fantastisk god  behandling. Men husk hun er massør og ikke GP. 

Det er muligt der findes andre gode massører der kan det samme. Jeg synes bare at det altid har været en god kemi mellem os lige fra første behandling for ca. 3 år siden. Så jeg har ikke behov for at søge efter andre. Og til dig Q45 jeg er i fuld gang med at spare sammen til næste gang ☺

Del dette indlæg


Link til indlæg

gå lidt op, hun har trykket "like" på et indlæg. Tryk på hendes navn. Så kommer du til hendes profil. Send hende en meddelelse. Så får du svar

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Flems skrev, den 21/3/2015 at 23:35:

Hej.

Så var det min tur :-))))

Helt naturlig modtagelse, meget afslappende tilgang til det hele.

Gentog præsts hvad jeg gerne ville have:

Muskel massage i 1 1/2 time, afslutning svensk med prostata. Gerne pirring undervejs, tak.

Nøjjjj hvor var det godt. Absolut det bedste jeg har oplevet længe.

Alle muskler blev gennemarbejdet, fik fuldstændig en til at slappe af.

Kun lidt snak, meget afblanceret efter hvad jeg selv lige omtalte.

Efter lidt tid, lidt strejf imellem benene, blev mere som tiden gik.

Holdt pause med pirringen lidt, så man ikke blev at for tændt :-).

Efter noget tid, med mere massage og mere pirring, vendt om.

Derefter ganske grundig massage på forsiden, det var super - har næsten altid oplevet at det seriøse massage stoppede når man vendte sig. Når hænderne nærmede sig 'midt' området, fik bette mand lidt kærtegn og strejf - dejligt, forventningen steg.

Da det var tid til afslutning, smed hun noget af tøjet, så bryster, baller og fissen var fri, og dermed ok med berøring.

Frækt og lækket. Bette manden fik en stille og rolig massage og fingeren blev pressen op i enden, forsigtigt.

Efter et par minutte, steg tempoet og fingeren kom i bund. Hun placerede sig så jeg kunne røre hende i fissen og på brysterne, super dejligt og frækt. Jeg kom i en dejlig udløsning, og blev jeg aftørret. Fik kys og kram - god weekend.

Tid og betaling, helt efter aftale, alt er i orden.

TAK Q 45, dejligt, du ER i en klasse over andre!

Det lyder så fantastiks en oplevelse det er jeg nødt til at prøve også

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så skete det igen! Ind i bilen og så til Randers. Dejlig massage, ingen snyd, ingen beskidte håndklæder eller lign.. Fræk som bare f..... og i et lille lædertriko:)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har uden held prøvet at henvende mig, og tænkte om hun havde lukket ned, da jeg intet hørte :(.....jeg prøver igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisken10 skrev, den Tuesday, January 17, 2017 at 17:33:

Har uden held prøvet at henvende mig, og tænkte om hun havde lukket ned, da jeg intet hørte :(.....jeg prøver igen :)

Tvivler på hun er lukket ned. Måske ferie? Bare kontakt hende på PM herinde.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Absolut ikke lukket ned - Jeg var forbi i middags og fik en rigtig skøn tur med en dejlig afslutning.

Og som flere påpeger, en rigtig skøn kvinde som er ufattelig nem at tale med - Massagen var grundig og ikke mindst fantastisk fordi det faktisk var det jeg havde mest behov for, men afslutningen var også skøn.........

Så en rigtig dejlig oplevelse selvom skulle køre fra Århus til Randers - Men jeg gør det gerne igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke finde få links i denne tråd til at virke, nogen anden måde til at komme i kontakt med Q 45 på?

Redigeret af Leth

Del dette indlæg


Link til indlæg
Leth skrev, for 3 minutter siden:

Kan ikke finde få links i denne tråd til at virke, nogen anden måde til at komme i kontakt med Q 45 på?

Skriv til hende via pm herinde

venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg ny, så hvordan skriver man en PM til hende, når jeg ikke kan finde frem til hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Leth skrev, for 2 minutter siden:

Nu er jeg ny, så hvordan skriver man en PM til hende, når jeg ikke kan finde frem til hende

Her er et link til hendes bruger herinde

https://www.eroguide.dk/forum/profile/11661-q-45-massoer-randers/

Der er et lille ikon som forestiller en kuvert ca. midt lidt til venstre for midten – hvis du klikker der kan du skrive en besked til hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor solen dog skinner i dag. Det hele går bare meget lettere når kroppen er masseret, "pungen" er tom, og solen skinner.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pudsigt, at der lige dukker et nyt "indlæg", for en anmeldelse er det jo ikke, af en ny bruger.

Det lugter lidt af en "genopfrisker"

OG, det er lidt synd, for hun er et besøg værd

Redigeret af Funktionær

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må tilslutte mig koret af personer der KUN har positivt at sige om denne fantastiske kvinde:0)

jeg har idag været hos hende for første men BESTEMT ikke sidste gang:0)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...