Hop til indhold
Lasse62

Kvinde 45 år , lægeeksamineret fysiurgisk massør.

Recommended Posts

Jeg har efter hånden besøgt Q45 adskillige gange med mange positive oplevelser til følge. 

Så efter julens hårde strabadser, følte jeg det nødvendig med endnu en gang god, professionel og dejlig massage af min spinkle krop.:)

Og man må sige, at det var et godt valg. Denne skønne kvinde forstår at løsne op for diverse spændinger og myoser i kroppen. At hun så samtidig med den dejlige massage af bentøjet også strejfer og piller lidt, uden at miste fokus på massagen, er naturligvis ikke at foragte.:)

Når massagen så er overstået og man føler sig som et nyt menneske, kan man vælge at få en mindst lige så dejlig afslutning;) Hun plejer at tilbyde "Svensk Pølseret" eller "Fransk Blæsevejr":) Denne gang valgt jeg "Fransk Blæsevejr", som vel nok endte i stormvejr med orkanstyrke:wub: 

Dejlig oplevelse. Denne kvinde har mange talenter.:)

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kæphøj skrev, for 20 timer siden:

Jeg har efter hånden besøgt Q45 adskillige gange med mange positive oplevelser til følge. 

Så efter julens hårde strabadser, følte jeg det nødvendig med endnu en gang god, professionel og dejlig massage af min spinkle krop.:)

Og man må sige, at det var et godt valg. Denne skønne kvinde forstår at løsne op for diverse spændinger og myoser i kroppen. At hun så samtidig med den dejlige massage af bentøjet også strejfer og piller lidt, uden at miste fokus på massagen, er naturligvis ikke at foragte.:)

Når massagen så er overstået og man føler sig som et nyt menneske, kan man vælge at få en mindst lige så dejlig afslutning;) Hun plejer at tilbyde "Svensk Pølseret" eller "Fransk Blæsevejr":) Denne gang valgt jeg "Fransk Blæsevejr", som vel nok endte i stormvejr med orkanstyrke:wub: 

Dejlig oplevelse. Denne kvinde har mange talenter.:)

" Fransk blæsevejr" :-) hvad kostede det? Kender hendes massage som rigtig god ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
nylonstrømpen skrev, 1 time siden:

" Fransk blæsevejr" :-) hvad kostede det? Kender hendes massage som rigtig god ;-)

Send en PM til hende og spørg hvad hun tilbyder til hvilke priser....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu en super fantastisk oplevelse med Q 45  Massoer Randers

 

Jeg har tidligere anmeldt massøren, men må simpelthen endnu engang dele min begejstring for denne enestående og skønne kvinde.

 

Jeg har besøgt massøren  4 til 5 gange før, men desværre har det maget sig sådan, at der var gået et par år siden sidste besøg.

 

Da jeg havde vinterferie og alvorligt trængte til lidt selvforkælelse, kontaktede jeg massøren og fik en aftale i stand.

 

Det var første gang, jeg var i hendes nye diskrete sted, og jeg må sige, at lokalerne var af høj standard. Lyse og ny-istandsatte.

 

Ved tidligere besøg har jeg fået helkropsmassage og HJ, men bestemte mig denne gang for den store pakke, som bestod af helkropsmassage, massage af ”stjernen”, BJ og muligheden for at slikke massøren.

 

Massøren kan virkelig stadig sit håndværk. Hver en muskel i kroppen kommer under grundig og kyndig behandling, så selv muskler man havde glemt eksisterede, bliver vakt til live igen.

 

Mod slutningen af massagen, begynder hendes ferme, bløde fingre langsomt at strejfe lillemanden, kuglerne og de erotiske områder i de nedre regioner og ”rejser” en kæmpe forventning om, det nært forestående.

 

Jeg vil ikke gå i detaljer med afslutningen, men blot sige, at massørens HJ, BJ og massage er i særklasse det bedste, jeg har oplevet til dato og det er ikke sidste gang, jeg vælger den ”store pakke”. Her to dage efter besøget, går jeg stadig rundt med et stort smørret smil på, hver gang jeg kommer til at tænke på besøget.

 

Massøren er et meget behageligt menneske at være sammen med, nem at snakke med og samtidig en flot moden kvinde. Der skal forhåbentlig ikke gå lang tid før, mit næste besøg skal aflægges.

Hans

 

 

 

 

 

 

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu en helt igennem fantastisk behandling hos Q45

Tusind tak for endnu en skøn og dejlig massage m.m.:grin:

Glæder mig allerede til næste gang!!

Vi ses Søde

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maalnaesen skrev, for 13 timer siden:

Endnu en helt igennem fantastisk behandling hos Q45

Tusind tak for endnu en skøn og dejlig massage m.m.:grin:

Glæder mig allerede til næste gang!!

Vi ses Søde

Ja, hun er en utrolig dejlig og dygtig massør, som også serverer en lækker "dessert"....:)

Er selv ved at tage tilløb til endnu et besøg hos min "chefmassør":D

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest F1
Kæphøj skrev, den 11/3/2016 at 10:23:

Ja, hun er en utrolig dejlig og dygtig massør, som også serverer en lækker "dessert"....:)

Er selv ved at tage tilløb til endnu et besøg hos min "chefmassør":D

Kæphøj det er fint med mig at du napper desserten så tager jeg hovedretten ☺men først til April.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har så igen, igen bestilt tid ved denne smukke massør. Glæder mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også ved og være klar på mit næste besøg. Påsken skal lige overståes og så skal der bookes en tid :grin:

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter næsten 2 år på EG, uden én eneste anmeldelse, finder jeg blyanten frem og vil gerne med mine månedlige besøg hos Q45 give min positive tilkendegivelse. Snaksalig eller stille, du bestemmer selv, og massagen er altid i top. Omgivelserne er både diskrete og hyggelige, som så mange før mig også har skrevet.

"Sportsskader" eller bare ømme muskler klares ikke bedre andre steder. Og det sidste ekstra er det man altid har ønsket sig.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest F1

Efter 3 mdr. Uden massage gik turen til Randers torsdag eftermiddag. Valget var ikke svært da jeg ikke kender andre massører. Efter et ukendt antal besøg hos hende hvor jeg aldrig er gået skuffet derfra gør det ikke noget det bliver hende igen. Det værste ved at besøge hende er de sjove ideer man får i sit hoved og hvad man godt kunne tænke sig at prøve med hende. 

Hun kan bare finde alle de ømme steder og de steder hvor man bliver begejstret har hun heller ikke problemer med at finde.

En ting er sikkert der går ikke 3 mdr. til næste besøg. Glæder mig allerede. 

Tak for halvanden times  dejlig samvær .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlotTilLyst

Der var gået alt for lang tid siden min første massage hos Q45 Massoer Randers, hvilket naturligvis helt og aldeles er min egen skyld.

I dag fik jeg så en meget tiltrængt massage hos en sød og dejligt snakkesalig massør, der virkelig gik i dybden med mine "knuder".

Jeg er lidt øm og dvask i aften, men jeg har en tydelig fornemmelse af, at det bliver meget bedre i de næste dage.

Jeg har lovet den søde massør, at besøgsfrekvensen skal sættes op, hvis der ellers er plads i hendes kalender. :)

P.S. Det ekstra er bestemt også værd at tage med. Jeg er på alle måder en tilfreds mand!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Puha

Jeg kan se på tråden, at mit første besøg var tilbage i oktober 2013!

I den mellemliggende periode har jeg været på besøg flere gange og er ALDRIG gået skuffet derfra.  Jeg har prøvet et par gange om der var andre græsgange tættere på, hvor jeg bor - men ingen steder har kunnet måle sig stedet i Randers. 

Jeg var på besøg i dag og fik helkropsmassage 1 1/2 time og dejlig Afslutning..

Anbefales? JA!!!

 

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Så var jeg da lige en tur i Randers igen og som altid et vellykket besøg med en fantastisk massage og en god snak masøren 

om jeg kommer igen ja helt sikker :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Så var jeg da lige en tur i Randers :-P  igen og som det plejer fik jeg en fabelagtig god masage til min gamle trætte ryg ,så nu kan jeg lidt igen tak for det

om jeg kommer igen ja helt sikker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu besøgt Q45 to og har modtaget den bedste top massage begge gange, massøren er en dejlig moden kvinde, i hvis selskab man føler sig virkelig godt tilpas og forstår at kræse om en mand. Skønt med 1 1/2 time i hendes selskab min massør fremover

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad helt vildt godt se lidt af hvordan hun ser ud denne MEGET omtalte massør....finder ikke rigtig nogen steder i denne tråd link til noget der virker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Docdriver skrev, for 12 minutter siden:

Gad helt vildt godt se lidt af hvordan hun ser ud denne MEGET omtalte massør....finder ikke rigtig nogen steder i denne tråd link til noget der virker

Q45 er en smuk, dejlig og velformet kvinde. Gætter på ca. 165 cm høj, sort mellem langt hår som omkranser et smukt ansigt.

Derudover er hun i besiddelse af en lækker numse og nogle dejlige bryster som hun blotter når der nås til afslutning. Alt sammen til beskuelse og berøringer under den dejlige afslutning.

Jeg tror ikke hun annoncerer med billeder nogen steder, men bestil tid hos hende og oplev en dejlig, smuk og moden kvinde, som giver både massage og afslutning til top karakter.

Tror ikke du bliver skuffet.:)

Ovennævnte er udelukkende baseret på egne oplevelser og erfaringer.

Jeg har besøgt Q45 adskillige gange og er ved at tage mig sammen til endnu et besøg:)

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Docdriver skrev, 1 time siden:

Gad helt vildt godt se lidt af hvordan hun ser ud denne MEGET omtalte massør....finder ikke rigtig nogen steder i denne tråd link til noget der virker

Du har ret i at det er en lang tråd, men det er det jo, når der tilbydes rigtig god service. Hvis du læser tråden fra starten af, kan du da se at hun bliver beskrevet flere gange, bl.a. mig. Der er også et billede, der viser hendes overkrop uden ansigtet.

Så Docdriver du starter bare fra side 1, første indlæg og så videre frem, så får du svar på dine spørgsmål.

God fornøjelse og god weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Q 45 Massoer Randers skrev, for 3 timer siden:

Lige lidt af mig ;O)

Massage 1.png

Jo tak. Men at finde et billedei denne lange tråd er ik nemt.....tak massør q

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest F1
Q 45 Massoer Randers skrev, for 4 timer siden:

Lige lidt af mig ;O)

Massage 1.png

Endelig noget jeg kan synes godt om☺

Del dette indlæg


Link til indlæg
Q 45 Massoer Randers skrev, den 16/9/2016 at 13:00:

Lige lidt af mig ;O)

Massage 1.png

Kære q45

Jeg har vist dig til gode. Forventningens glæde er ikke den værste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Så har jeg været hos Q45 og kan slutte mig til koret af begejstrede kunder. God massage med en dejlig afslutning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...