Hop til indhold
Lasse62

Kvinde 45 år , lægeeksamineret fysiurgisk massør.

Recommended Posts

Har været på besøg et par gange og kommer gerne igen... Super dejlig professionel massage :D. Ikke noget oliepjask! Efter endt massage var der mulighed for afslutning, svensk eller fransk! Fik en dejlig omg. svensk - god tid og lov til at pille..

Hun er sød, åben og nem at snakke med - Adressen er dejlig diskret og nem at finde..

Se hendes annonce på Gul & Gratis!!!

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor meget extra koster HJ/BJ ???

Jeg gav 600 kr. for 1,5 times hel-krops massage incl. HJ

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Lyder til at det er noget der skal opleves... :)

Hvordan kommer man i kontakt med hende ????

Er hun til hele pakken ????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder til at det er noget der skal opleves... :)

Hvordan kommer man i kontakt med hende ????

Er hun til hele pakken ????

Græker - prøv nu at læse indenad, hvad der står ovenfor.... - du kontakter hende via Gul og Gratis linket, der ligger længere oppe i tråden - og nej, jeg tror bestemt ikke, du skal forvente at seriøse/proff. danske fys.massører er til "hele pakken"!

Det handler om massage her - evt. med dén lækre lille "tvist", at man også får løsnet de spændinger, der er i det erotiske område af kroppen - men, det er jo ikke nogen "massagepige", du besøger altså!

Min bedste og varmeste anbefaling af hende i øvrigt - har været der en del gange - både alene og fremover også med fruen min! :P

Har naturligvis også en "ny" bestilling i den kommende tid... Skal gerne huske at lægge en "frisk" anmeldelse igen efter næste besøg! :D

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Græker - prøv nu at læse indenad, hvad der står ovenfor.... - du kontakter hende via Gul og Gratis linket, der ligger længere oppe i tråden - og nej, jeg tror bestemt ikke, du skal forvente at seriøse/proff. danske fys.massører er til "hele pakken"!

Det handler om massage her - evt. med dén lækre lille "tvist", at man også får løsnet de spændinger, der er i det erotiske område af kroppen - men, det er jo ikke nogen "massagepige", du besøger altså!

Min bedste og varmeste anbefaling af hende i øvrigt - har været der en del gange - både alene og fremover også med fruen min! :P

Har naturligvis også en "ny" bestilling i den kommende tid... Skal gerne huske at lægge en "frisk" anmeldelse igen efter næste besøg! :D

Ypper...prøver sku at fange hende der, angående begrebet "massagepige" de foretrækker at

blive betegnet som "Glædespiger"...men få du en snak med konen om det :roll:

ser frem til en spændende anmeldelse.. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Hej Græker

Hun kan også kontaktes her på EG, hvor du kan sende hende en PB og hun plejer at svare hurtigt.

memberlist.php?mode=viewprofile&u=3531

Hendes brugernavn er Q 45 massøer randers

Hilsen Hans

Tak for info Hans, super hjælp ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I morges vågnede jeg godt øm i kroppen og trængte virkelig til en grundig omgang massage. :oops: Da der så opstod en uventet mulighed i forhold til mit arbejde, kontaktede jeg Q 45 og var heldig at få en tid til kl.12.

Jeg bestilte hel-kropsmassage med svensk afslutning. Efter ca. 1,5 times grundig, behagelig og dybdegående massage - den kvinde forstår virkelig at finde de rigtige steder- føltes min krop som genfødt. Herefter afslutning med et himmelsk HJ, hvor jeg blev tømt til sidste "dråbe" Hun kan virkelig sit "håndarbejde" - mit bedste HJ til dato.

Om jeg kommer igen? - Helt sikkert :D

Hilsen Hans

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

:D

Er da lige nødt til at skrive et par ord her.

Har simpelthen fået den bedste massage i Jylland, af en utrolig dejlig

sød og smilende pige...

Er kommet der flere gange nu, og ALTID gået tilfreds der fra.

Kan varmt anbefales :P

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft fornøjelsen af massage et par gange. Vi snakker altså rigtig god massage, så man næsten glemmer hvad der venter (jeg skrev næsten...)

Om hun smiler, er jo svært at se når man ligger på maven, men hun har en rigtig god forståelse for om man vil snakke eller bare nyde hendes massage. Når hun finder de ømme punkter, bliver der brugt godt med kræfter, mens hun spørger til om det er for hårdt, dejligt.

Og en afslutning af den ene eller anden slags, jeg har prøvet både bj og hj er ligesom det krydderi der fuldender en rigtig god gedigen gang massage. At det hele varer 1,5 time gør absolut heller ikke noget.

Eneste minus jeg lige kan komme i tanke om, jeg fik ikke massage af maven, hvilket ellers er rigtig fedt, men det kunne jeg selvfølgelig prøve at sige næste gang....

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Kan kun tilslutte mig koret af tilfredse kunder. Rigtig go massage, sød pige som er dejlig let og tale med. Spørger fint ind til om hun tager for hårdt fat.

Kommer helt sikkert igen.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er rigtig god til massage.. Og hvor er det dejligt bare at ligge og tage imod.. Også når det kommer til afslutningen.. Dejlig hj og frækt man må pille imens.. :-) Helt sikkert et besøg værd hvis det er massagen der er det primær :-)

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Giver James Bond ret... hvor får man bedre massage, og så lov at "pille" ..... 

Har du været der een gang, er du bare solgt  :eek:  og er nødt til at komme igen....

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv været der en gang. Massagen er den bedste jeg har prøvet i Randers og omegn :-)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder lækkert, jeg afventer nærmere men tror det bliver imorgen. Med alle de positive tilkendegivelser er der noget at glæde sig til.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg besøgt noget af det bedste jeg har oplevet indenfor massage i mit liv. Uha hun er dygtig, selvom jeg var øm i alle muskler var hun en dame jeg stolte på helt instinktivt, så mine ømme muskler blev masseret godt igennem.  Dette blev mit 1. af mange besøg, for den dame er rigtig dygtig.

 

Vi afsluttede med et HJ, og så var der vist ikke flere muskler i min krop der kunne slappes af :), denne del blev der taget blidt omkring den lille.

 

En meget klar anbefaling herfra, dygtig prof massage, og hun lytter til din krop, dvs hun fornemmer hvor hårdt hun kan tillade sig at gå til dig.

 

 

 

 

 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

er helt ny herinde, men har fulgt med på sidelinien længe.

hvordan kommer man i kontakt med hende, har forsøgt at sende besked herinde.

men får at vide adresse mm. ikke passer, men jeg sender direkte fra medlemslisten.

Hjælp, hvad gør jeg forkert, nogen der evt. kunne sende mig et tlf.

så skal jeg nok begynde at skrive om div. Thai massage steder, er hyppig gæst.

 

Kesse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Kesse

Prøv at kig tidligere i tråden, hvor jeg har lagt et link til at sende en PB til hende herinde i forummet.

Gode fornøjelse og velkommen til :-)

Hilsen Hans

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Kesse

Prøv at kig tidligere i tråden, hvor jeg har lagt et link til at sende en PB til hende herinde i forummet.

Gode fornøjelse og velkommen til :smile:

Hilsen Hans

 

 

Har prøvet det, også med dit link, men får altid dette frem :

 

Følgende fejl blev fundet

Du skal vælge enten en bruger fra adressebogen eller skrive deres fulde brugernavn i feltet

Denne personlige besked er endnu ikke sendt.

 

Hvad gør jeg forkert ?

 

kesse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...