Hop til indhold
Lasse62

Kvinde 45 år , lægeeksamineret fysiurgisk massør.

Recommended Posts

Guest Icemand

no sins  har sku da intet at gøre med om du svarer eller ej

 

 

Ro på du er jo ikke massør, så hvordan skulle jeg tage dit tilbud seriøst.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis en massører ikke har lyst til at få besøg af en kunde som i tilfældet med No Sins. Så er det mindste man kan gøre er at give besked. Det andet er squ da slapt.

Så er jeg squ da ligeglad med hvor dygtig hun er osv. Det er slap service

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hohoho

Lige kommet hjem fra mit første besøg hos L... Detaljer beholder jeg for mig selv men en fantastisk oplevelse ikke sidste gang jeg kommer på besøg :-):-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der i Mandags, hold op hun har tabt sig :) Flotte lyse og pæne lokaler og igen god massage, og rigtig skøn afslutning.

 

og som i andre siger meget nemmere og komme til, men stadig diskret

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes massage er fantastisk, hvis hun så også er blevet tynd, så siger jeg bare mums

Hvor meget mindre er hun blevet...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes at det er skræmmende at der kommer utilfredshed fra kunder og massøren ikke beklager eller reagerer på dem. Men så snart at der er ros, så skal der satme likes. Klamt

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du lyder noget tøsesur "i dont care", hvilket er lidt ironisk, når man tænker på dit profil navn :) 

 

Er det fordi du ikke kan komme til hos Q45? Der er nok altid 2 sider af en sag, og i er åbenbart havnet på den forkerte side af denne. Q45 har da heldigvis lov til at bestemme hvem hun vil og ikke vil have besøg af, og hun er på ingen måde forpligtiget til at reagerer på jeres indlæg, eller "beklage" noget som helst. Hun har åbenbart rigeligt med tilfredse kunder, så måske skulle du/i overveje at bevæge jer videre i massage universet, istedet for at træde rundt i den samme mølle, som i gør i den her tråd. 

 

 

 

 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo ikke et spørgsmål om det, men om ganske almindelig pli og

anstændig opførsel.

Hun kunne jo bare ha meldt klart ud, men det valgte hun

ikke. Heller ikke efterfølgende.

Måske betyder det ikke noget for dig, at en aftale er en aftale - også

bliver sent sent aflyst men, det gør det for mig, måske fordi jeg er kvinde, hvad ved

jeg - måske fordi det du har prøvet nogle gange... - og er ligeglad.

 

Fedt at se hun har haft en kunde samme dag - når hun er syg.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endvidere kan jeg fortælle dig at jeg havde bestilt en helkrops massage intet andet. Kun hvis kemien var der.

Jeg er jo ikke total idiot Ingen vil da synes det her er okay...

Jeg ved hvorfor, og jeg smiler af det,

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved du jo intet om denne her sag. Så alle dine teser kan du stikke op i røven.

2 sider af en sag. Godt tænkt lad os da høre kvindens egen forklaring.

Har skam været der og var tilfreds.

Men når folk er så slappe at de ikke engang vil svare på hvorfor de aflyser. Det pisser mig af. Jeg hader forskelsbehandling, uden en fornuftig grund.

Twat

quote name="DenAlmindelige" post="213701" timestamp="1412781363"]

Du lyder noget tøsesur "i dont care", hvilket er lidt ironisk, når man tænker på dit profil navn :)

Er det fordi du ikke kan komme til hos Q45? Der er nok altid 2 sider af en sag, og i er åbenbart havnet på den forkerte side af denne. Q45 har da heldigvis lov til at bestemme hvem hun vil og ikke vil have besøg af, og hun er på ingen måde forpligtiget til at reagerer på jeres indlæg, eller "beklage" noget som helst. Hun har åbenbart rigeligt med tilfredse kunder, så måske skulle du/i overveje at bevæge jer videre i massage universet, istedet for at træde rundt i den samme mølle, som i gør i den her tråd.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hohoho

Jeg har personligt talt med Q45 om denne tråd Q45 ønsker ikke at udtale sig om mudderkastning hun er ligeledes blevet generte af en person herinde fra som bruger forskellige navne og en moderator er kontaktet nok en af grundene til at hun ikke kommer med udsagn i denne tråd...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har personligt talt med Q45 om denne tråd Q45 ønsker ikke at udtale sig om mudderkastning hun er ligeledes blevet generte af en person herinde fra som bruger forskellige navne og en moderator er kontaktet nok en af grundene til at hun ikke kommer med udsagn i denne tråd...

 

Hun kan vel bare sende en pb til No Sins, så er den pot vel ude

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan med det samme sige det ikke er mig, jeg har ikke andet spurgt efter ny tid.

Og ja, så takkede jeg jo nej tak til dit tilbud som du sendte på pm, i det mindste fik du da svar.

Flot at Q45 diskuterer sine kunder med andre kunder tsk tsk.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hohoho

Q45 har ikke diskuteret kunder bare fortalt at hun har haft problemer med en herfra der er ikke blevet nævnt navne... Mon ikke det er på tide at vi alle stopper denne snak...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det min tur. Fantastisk massage på alle leder og kanter. Hun ved nøjagtig, hvor hun skulle tage fat. Savnede dog lidt massage på fødderne .

Gentagelse : 

 

JA TAK ! 

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan kun tilslutte mig de som syntes det er super massage

besøgte hende først på ugen i hendes nye lokaler, dejligt sted hun har fået

jeg bestilte en helkrops massage med afslutning

skal jeg komme med et lille men, så er det nok, når det er med afslutning så kunne jeg godt savne lidt pirring undervejs

"Til L. lidt pirring under massage vil være velkommen, smiler "

Hvad afslutning ang. er der bestemt heller ikke noget at klage over, det er ren nydelse.

Gentagelse = JA

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg fået bestilt tid igen, hos denne skønne quinde... 

Glæder mig til igen at få den skønneste massage..

Hun er bare toppen  :mrgreen:

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hohoho

Vil give Vib ret ang. pirring undervejs

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvor meget har hun ændret sig i figur

Folk skriver hun er blevet meget mindre

Så har jeg fået bestilt tid igen, hos denne skønne quinde...

Glæder mig til igen at få den skønneste massage..

Hun er bare toppen :mrgreen:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hohoho

Har igen igen igen besøgt denne dejlige kvinde.. Nem at komme i kontakt med nem at omgås og en dejlig fantastisk massage med BJ som afslutning og kan kun sige lad være med at snyde dig selv for denne oplevelse absolut ikke mit sidste besøg... :-):-):-):-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har idag modtaget en dejlig massage plus lidt ekstra :-D

Snyd ikke jer selv for hendes fantastiske hænder og skønne humør.

Go weekend :-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tirsdag i denne uge var jeg for 3. gang på besøg hos denne yderst professionelle og venlige kvinde, og endnu engang fik jeg en dejlig og behagelig kropsmassage. Hun ved virkelig, hvad det drejer sig om, og man går der fra med en dejlig velvære og afslappende følelse i kroppen.

 

At der så er mulighed for en pirrende afslutning, som jeg naturligvis benyttede mig af, kan man betragte som prikken over i'et.

 

Kan på det varmeste anbefale den dejlige og behagelige kvinde, hvis man ønsker noget ud over det sædvanlige.

 

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...