Maalnaesen 14 Skrevet 16. December, 2014 Besøgte Q45 for første gang igår, det var vildt dejligt at blive forkælet i 1,5 time, super massage+ , min oplevelse var som alle de tilfredse kunder på denne tråd har givet udtryk for, SUPER!!! Skønne lokaler (privat/diskret), og Q45 skaber en meget dejligt atmosfære, den nervøsitet som man kommer med 1. gang, er hurtig væk Kan næsten ikke vente med at besøge denne skønne Quinde igen Tak Q45 5 Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 16. December, 2014 Jeg glæder mig også, har en aftale fantastisk massage. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 22. December, 2014 Så må det gerne blive jul for min skyld min krop og sjæl er klar Jeg har atter haft den udsøgte fornøjelse at besøge q 45 til en fantastisk omgang massage. Runde 2 var lige så fantastisk, lækkert med en tidlig julegave. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
lovestream 33 Skrevet 22. December, 2014 Ja, ja hvor I kan - i det jyske! 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Ronaldo 129 Skrevet 26. December, 2014 Hvad er prisen for afslutningen med henholdsvis HJ eller BJ? Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. December, 2014 Hvordan får jeg bestilt en tid hos dig I det nye år? Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 27. December, 2014 Hvordan får jeg bestilt en tid hos dig I det nye år? du kunne prøve at sende en pb til hende herinde Del dette indlæg Link til indlæg
Maalnaesen 14 Skrevet 28. Januar, 2015 Så har jeg for 2. gang været hos Q45 SUPER SUPER!! Det er bare så lækkert at blive forkælet hos denne skønne Quinde. Det er 1,5 time med fuld afstressning, dejlig nærvær og smalltalk om alt muligt mellem himmel og jord hun er SKØN, dejlige lokaler. Man er fuldstændig afslappet når man går derfra især hvis man lige har fået en afslutning med Den Quinde gør en mand afhængig Tak Q45 Vi ses 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Maalnaesen 14 Skrevet 18. Februar, 2015 Glæder mig til at besøge Q45 igen 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Februar, 2015 ja så fik jeg også besøgt Q45 igen igen, som tidlige rigtig dejlig massage og afslutning jeg har tidliger efterlyst pirring undervejs, og ja der kom pirring startet i det små, men der blev super undervejs, tak til Q45, dejligt 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Perflarsen 9 Skrevet 24. Februar, 2015 Hun giver bare den bedste massage ever, og så er hun rigtig sød og behagelig. Og afslutte massagen med hendes frække afslutning er noget af den bedste oplevelse. Jeg har været hos hende flere gange og kommer helt sikkert igen. Kan give hende de bedste anbefalinger. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Kæphøj 70 Skrevet 24. Februar, 2015 Jeg kan kun tilslutte mig ovennævnte anmeldelser. Q45 (Q35 ) er den bedste af de bedste. Jeg har ligeledes besøgt hende flere gange og har en ny aftale med hende igen i morgen, som jeg virkelig ser frem til. Lækker kvinde, lækker massage, lækker small talk og lækker afslutning Kære venner - snyd ikke jer selv for denne oplevelse - besøg denne Quinde. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Marts, 2015 Hej alle interesserede. Så blev det min tur til at besøge Q 45 massør. Ja,min første men bestemt ikke sidste gang jeg skal besøge Q 45 massør. Hun er yderst dygtig til at massere +andet.smiler Hun er nem at tale med. jeg fik en dejlig massage + HJ.smiler. Man er som født på ny. Hilsen adolf. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 4. Marts, 2015 Jeg kan kun tilslutte mig, var afsted i går, massage som altid helt i top, og 2 halvleg kan man heller ikke få bedre, jeg bliver til stadighed imponeret over kvaliteten og dette var mit 10 besøg hos Q45 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Rescue51 319 Skrevet 4. Marts, 2015 Kære alle Hvor kan man finde oplysninger om denne gæve kvinde, så man kan bestille en tid. Trænger hårdt til flere typer massage Bh. Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 4. Marts, 2015 du kan skrive til hende herinde 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Marts, 2015 Jeg er efterhånden lidt imponeret! Pågældende massør når snart op på 100.000 anmeldelser/kommentarer i strengen. Kun, så vidt jeg kan se, overgået af strengen med gadepiger i Odense. Hun må være i superligaen. Måske hun også kunne finde et publikum i Hovedstadsområdet, ligesom piger herfra lejlighedsvis laver raids ovre i Tysklands blindtarm? Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 319 Skrevet 4. Marts, 2015 Hun er 100% i superligaen. Jeg besøgte hende i sidste uge efter en smadret ryg efter et skistyrt dagen før. kunne knap gå eller stå da jeg kom. 1½ time senere kunne jeg "danse" der fra . . . hendes lokaler er også helt i top så, jeg kan kun anbefale hende (PÅ NÆR NÅR JEG SKAL HA EN TID) 2 Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 4. Marts, 2015 Der er også nogle der skriver ufatteligt mange indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Marts, 2015 (edited) Hun er 100% i superligaen. Jeg besøgte hende i sidste uge efter en smadret ryg efter et skistyrt dagen før. kunne knap gå eller stå da jeg kom. 1½ time senere kunne jeg "danse" der fra . . . hendes lokaler er også helt i top så, jeg kan kun anbefale hende (PÅ NÆR NÅR JEG SKAL HA EN TID) Dette er jo et meget oplysende indlæg - i modsætning til Sailors polemisk mente kommentar. Redigeret 4. Marts, 2015 af Borende X 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Stivberg 13 Skrevet 5. Marts, 2015 Hvordan får man fat i den dejlige kvinde?:-) Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 5. Marts, 2015 Hvordan får man fat i den dejlige kvinde? Hun har en profil her inde – der kan du skrive – Del dette indlæg Link til indlæg
Stivberg 13 Skrevet 5. Marts, 2015 Hvad hedder hendes profil? Har kigget under kvinde men ku ikke finde hende:-) Del dette indlæg Link til indlæg
Guest acer Skrevet 5. Marts, 2015 så vidt jeg kan se er antallet af anmeldelser/kommentarer på nuværende tidspunkt 148 så der er et stykke vej til de når 100.000 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 5. Marts, 2015 Hvad hedder hendes profil? Har kigget under kvinde men ku ikke finde hende:-) https://www.eroguide.dk/forum/user/11661-q-45-massoer-randers/ Del dette indlæg Link til indlæg