Hop til indhold
Jacn1989

Hvorfor skriver man ikke prisen i annoncen

Recommended Posts

Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:


Nå men det var Ardbeg, og tiden løber.

Det var jo det. Skål der borte i udkanten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 timer siden:

Anmeldelser og efterlysninger har dog efterhånden nul værdi for mig. Absolut zero. Ikke mindst fordi jeg tilstrækkeligt mange gange personligt har modbeviset noget af det lort og de løgner som folk glædeligt skriver her: hun var jo ikke grim som de skrev, det var jo ikke falske billeder som de påstod, hun var jo fantastiskt dejlig og sød på trods af at de sagde det modsatte. Andre gange har jeg overhoved ikke forstået noget af begejstringen i en eller anden anmeldelse.  Hvorfor i al verden kan folk aldrig forstå at deres sandhed ikke er den endegyldige sandhed? Jeg vover alle mine aktier  i Klarna på påstanden at dem som besøger piger på egen instinkt uden at læse anmeldelser, har lige så mange gode - eller dårlige - oplevelser som dem som læser anmeldelser. Anmeldelser av bøger og film fungerer nogenlunde, musik sjældent - og kvinder overhoved ikke. 

Mja,mjo... Jeg kan godt forstå det du skriver men jeg har faktisk kunne afspejle mig og mine ønsker nogenlunde i anmeldelser. Jeg har fulgt gode anmeldelser som har vist sig at blive gode besøg. Jeg har fulgt blandede anmeldelser som faldt ud til både den ene eller den anden side. Jeg har været på et enkelt besøg hos en som via anmeldelsen ikke så ud til at være min ting, men der var noget andet der lokkede mig derhen. Det var så en fejltagelse - jeg skulle have fulgt min fornemmelse efter at jeg havde læst anmeldelserne.

Så jeg har faktisk fået reel værdi af anmeldelserne. Der hvor jeg dog får den største værdi er inspirationen. 

Det skal siges at jeg endnu aldrig har besøgt en efter de kun har fået én anmeldelse og det er ikke kun om det er godt eller skidt jeg kigger efter, men lige så meget det som står mellem linjerne, eller det der er tilbage når man skræller lovprisninger og bandeord væk. Så jeg lukrerer faktisk fint på alle i der har været der før.

Men jeg er jo også stadig våd bag ørerne når det kommer til fornøjelserne hos glædespigerne.

Ardbeg er såmænd meget godt, men jeg tror jeg går ind og skænker mig en Springbank. Den kan du roligt fylde i glasset, også selvom det kun er på baggrund af denne ene anmeldelse ^_^

Redigeret af AB455

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 4 timer siden:

 

 

Det var hvad jeg lige kunne faldt over fra den forrige side fra dig. Synes nu godt man kan diskutere om ikke du breder din holdning lidt vel meget ud på alle os andre. 

For en god ordens skyld, så er jeg ikke enig i nogle af de ovenstående citater. De virker på mig fordømmende og som taget ud af bibelskolen, hvis lære jeg så heller ikke er enig i. 

-Modtaget;-) Vi behøver helle ikke være enig;-) Jeg har skrevet det og står ved det -ud fra min grundholdning/livsanskuelse, og jeg ved da godt det kan provokere nogen -det er ikke op til mig, at dømme nogen... Mit budskab er ikke at få ret -men at nogen måske tænker sig om endnu engang -inden de gør det de gør -bare fordi de kan... -og ikke for min skyld -for deres egen, og dem de gør det sammen med;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der stadig nogen som diskuterer trådens egentlige emne? :-)

Hvis nogle erhvervsdrivende ikke vil oplyse priser i annoncen, så er det vel fordi de foretrækker lange sms-skriverier.

Det virker som et sært valg - da begge parter skal bruge mere tid og mere besvær på at indgå en aftale.

Dermed får den erhvervsdrivende færre kunder og tjener færre penge. Nogle skriverier løber ud i sandet, uden aftale. Nogle undlader helt at henvende sig.

Nogle vil måske mene at den erhvervsdrivende dermed kan undgå uønskede kunder. Men mon ikke det også kan gøres på andre måder, bl.a ud fra vurdering af sprog brug mv.?

Tror den erhvervsdrivende evt. at det skulle gøre potentielle kunder ekstra nysgerrige at undlade at skrive prisen?

Personligt finder jeg det disrespektfuldt at holde prisen skjult - og det sender et dårligt signal til forbrugerne. Hvilken øvrig adfærd kan man så forvente? Men jeg anerkender den erhvervsdrivendes ret til at holde det skjult - og de må så bare leve med forbrugernes ret til at vælge nogle andre som annoncerer åbent med pris :D

Og til dikussionen tidligere i tråden: Her er der tale om tjenesteydelser, ikke varer. Hvis det i stedet havde været varer, så er der lovgivning som ville have betydet pligt til at annoncere med pris. Men det gælder som sagt ikke her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det burde være et basalt krav på den side der annonceres på. Punktum. 

Priser og ekstra ydelser burde helt naturligt fremgå som standard. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker at frihed er en god ting. Frihed til selv at bestemme hvad man som GP vil skrive i sin annonce, herunder priser, og frihed til at vælge hvilke annoncer man vil læse, samt hvem man vil kontakte. 

Selv springer jeg som hovedregel også annoncer uden pris over. 

Der har dog været annoncer, hvor jeg alligevel har været interesseret og så taget dialogen om pris. 

Og så syntes jeg alligevel det er meget svært at sammenligne priser og ydelser. Eks. er et blowjob jo ikke bare et blowjob. Kvinderne er forskellige, giver blowjob forskelligt, skaber stemning forskelligt (eller mangel på samme) osv. osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...