Hop til indhold
Jacn1989

Hvorfor skriver man ikke prisen i annoncen

Recommended Posts

Søren A skrev, for 14 minutter siden:

Og modsat, så skriver du nu, at man faktisk kan eje et menneske (fodboldspilleren), man kan endda bare sælge ham videre når man ikke gider ham mere, som du skrev. Vi er vel enige om, at fodboldspilleren er en vare så.

Det kan godt være, at du og @JenniferRomantica er enige, men det gør det altså ikke mere rigtigt. Man ejer ikke en fodboldspiller. Klubben, som har indgået en kontrakt med en spiller, har indgået en aftale om muligheden for at gøre brug af hans fodboldmæssige evner til gavn for klubben. Altså en ydelse (selvom jeg godt ved, at du nok stejler nu, @Søren A ;-)).

Når en klub “sælger en spiller”, så er det jo i virkeligheden ikke selve personen, som sælges, men retten til at gøre brug af hans evner og lade ham repræsentere den nye klub i stedet for den gamle.

Man køber ikke spilleren, men laver en aftale om det, han skal mod betaling (=spille fodbold for klubben).

Man køber heller ikke en GP, men laver en aftale om det, hun skal mod betaling (=levere seksuelle ydelser til gæsten).

Redigeret af Den_glade_amatør
Stavefejl rettet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, for 11 minutter siden:

F.eks har den ene skrevet meget om, at et menneske aldrig kan være en vare, idet en vare er en død ting. Og at man iøvrigt aldrig juridisk kan eje et menneske, fordi det ikke er en vare. 
 

Bare fordi én skrev det er det jo ikke ensbetydende med at jeg mener det samme.. Heller ikke selvom vi er enige på andre parameter.. Så den vil jeg faktisk helst ikke står på mål for.. Vi er jo ikke den fælles person bare fordi vi arbejder med det samme:P.. 

For mig f.eks er en varer noget der sælges.. Så min ydelse, min tid, om man vil er en varer i min forstand.. Derved er en fodboldspiller en varer eller måske nok nærmere hans talent for spillet hvis man sådan vil se filosofisk på det.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 1 minut siden:

virkeligheden ikke selve personen, som sælges, men retten til at gøre brug af hans evner og lade ham repræsentere den nye klub i stedet for den gamle

Sjovt havde ikke lige set din kommentar da jeg rettede mig selv til at man ejer fodboldspillerens talent:ph34r:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
Den_glade_amatør skrev, for 7 timer siden:

Det kan godt være, at du og @JenniferRomantica er enige, men det gør det altså ikke mere rigtigt. Man ejer ikke en fodboldspiller. Klubben, som har indgået en kontrakt med en spiller, har indgået en aftale om muligheden for at gøre brug af hans fodboldmæssige evner til gavn for klubben. Altså en ydelse (selvom jeg godt ved, at du nok stejler nu, @Søren A ;-)).

Når en klub “sælger en spiller”, så er det jo i virkeligheden ikke selve personen, som sælges, men retten til at gøre brug af hans evner og lade ham repræsentere den nye klub i stedet for den gamle.

Man køber ikke spilleren, men laver en aftale om det, han skal mod betaling (=spille fodbold for klubben).

Man køber heller ikke en GP, men laver en aftale om det, hun skal mod betaling (=levere seksuelle ydelser til gæsten).

:) Jeg stejler ikke, men jeg kunne sagtens argumentere videre mod dig og komme med andre tænkte eksempler, der kunne tale i retning af noget andet end dit perspektiv på det, men vi har vist efterhånden skrevet nok om det her :) 

 

Og lad mig lige skrive, at jeg faktisk ikke har skrevet så meget om alt det her for at gøre nogle sure eller kede af det. 


For mig har det været en diskussion om vare/ydelse “problematikken” og ikke noget personligt.
 

Men indrømmet så blev det personligt for mig, da der så bliver skrevet, at hvis man mener der er tale om en vare, så er man også…….. (fyld selv nogle negative ord på). 
 

Når @JenniferRomanticasætter det op på den måde med, at selvom man er tyk, så er der ingen grund til at kalde en for tyk fordi vekommende bliver ked af det, så er jeg naturligvis fuldstændig enig. 

Og jeg har ikke skrevet “vare” for at gøre nogle kede af det, men fordi jeg mener, at der rent teoretisk godt kan være tale om en “vare” og det har jeg blot egentlig argumenteret for. 

God dag til dig/jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michh
JenniferRomantica skrev, for 16 timer siden:

En fodboldspiller kan også sælges videre.. Fordi når du har købt ham så ejer du ham, indtil du ikke gider det mere, eller kontrakten udløber.. Eller han fritkøbes.. Men uanset hvad så kan han viderehandles.. 

Jeg prøvede også i mit skriv at påpege at jeg sælger en ydelse som selvfølgelig er en varer.. Altså ydelsen er en varer.. Hverken min tissekone eller noget som helst andet fysisk af mig, ikke andet end måske min tid.. Jeg kunne ALDRIG finde på at sige at jeg sælger mig selv som en varer, fordi det har en negativ tone for mig.. 

Så når nu vi er flere der faktisk prøver at forklarer dig at vi ikke bryder os om at du betegner os som varer kunne du så ikke bare, I don't know, måske lade være med at betegne os sådan.. Det er egentlig ikke sværere end at man bare respekterer hinanden.. Jeg ved f.eks at overvægtige mennesker ikke kan lide at blive kaldt tykke så det gør jeg ikke.. Der er maaange andre eksempler.. 

du sælger da ikke kun din tid, men også din krop i min optik .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Michh skrev, for 2 timer siden:

du sælger da ikke kun din tid, men også din krop i min optik .

Nej fordi du har ikke ret til at sælge min krop videre.. Du ejer den ikke bare fordi jeg vælger at knalde med dig for penge.. I den optik så ejer din chef jo også dig og du sælger også din krop.. Kan du se det tossede i det.? 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michh
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Nej fordi du har ikke ret til at sælge min krop videre.. Du ejer den ikke bare fordi jeg vælger at knalde med dig for penge.. I den optik så ejer din chef jo også dig og du sælger også din krop.. Kan du se det tossede i det.? 

Nej, det kan jeg ikke se Jen ! 

Ikke der er noget galt i at sælge sin krop, men er man prostitueret så sælger man ganske enkelt sin krop for penge, længere er den ikke .

Jeg er godt klar over at jeg ikke ejer din krop, men bogstavligt talt sælger du dig selv og din krop i det tidsrum ydelsen varer .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Michh skrev, for 9 minutter siden:

Nej, det kan jeg ikke se Jen ! 

Ikke der er noget galt i at sælge sin krop, men er man prostitueret så sælger man ganske enkelt sin krop for penge, længere er den ikke .

Jeg er godt klar over at jeg ikke ejer din krop, men bogstavligt talt sælger du dig selv og din krop i det tidsrum ydelsen varer .

Jeg sælger min tid lige præcis som dig når du tager på job.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michh
JenniferRomantica skrev, for 18 timer siden:

Jeg sælger min tid lige præcis som dig når du tager på job.. 

ok, så du sælger ikke din krop/fisse når gæsten knepper dig og du har sex med mænd mod betaling, enten er du naiv eller også giver jeg fortabt, har sjældent hørt at en Glædespige ikke sælger sig selv og sin krop for penge i det tidsrum som er aftalt .

Du definerer det måske anderledes for at passe på dig selv, fred være med det .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Michh skrev, for 12 minutter siden:

ok, så du sælger ikke din krop/fisse når gæsten knepper dig og du har sex med mænd mod betaling, enten er du naiv eller også giver jeg fortabt, har sjældent hørt at en Glædespige ikke sælger sig selv og sin krop for penge i det tidsrum som er aftalt .

Du definerer det måske anderledes for at passe på dig selv, fred være med det .

Nej jeg kan vitterligt bare ikke se forskellen på at en håndværker sælger sin tid som timelønnet og at jeg gør det samme.. Uden at vi sælger os selv.. Hans redskab er måske hans hænder, mine redskaber favner bare bredere.. Jeg kan ikke sælge noget jeg stadig har når vores tid er overstået og imens fordi det er stadig MIN krop imens gæsten og jeg har sex.. Noget du har købt må du jo også gøre hvad du vil med.. Det må man BESTEMT ikke med mig.. 

I det hele taget så synes jeg du har et grimt sprog og retorik som egentlig ikke burde være til stede når voksne mennesker debatterer.. 

Jeg definerer det sådan som ordet er ment.. Du kan måske slippe af sted med at argumenterer for at jeg lejer min krop ud og fred være med det.. Men du kan aldrig nogensinde påstår, og have ret, I at jeg sælger min krop.. Det har intet at gøre med at passe på mig selv men alt at gøre med at du bare ikke har ret i det du siger.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er virkelig tankevækkende, hvad  denne tråd har udviklet sig til... -og årsagen -jeg hælder til den ene part har mere ret end den anden -men man behøver jo ikke være enige -man kan jo prøve at sætte sig i hinandens sted (om muligt) en kunde er jo ekspert i det han gør -en gp er ekspert i det hun gør -men hvordan de ser på det hinanden gør, og opfatter det -er så vidt forskelligt -det er jo åbenlyst her.

Lige meget hvad vi (kunde og gp) gør er det grundlæggende forkert -og det gør noget ved mennesker -som ændre dem for altid. Efter det bliver de aldrig som før, de gjorde det første gang. Lige meget, hvad de kalder det, kan det aldrig helt retfærdiggøres, og det skal det måske helle ikke...

Jeg er selv ret afklaret med det, og det er mit valg, men det gør desværre ikke, at jeg i alle tilfælde har det godt med det, Jeg bliver så trist, når jeg ser hvad det kan gør ved folk, hvordan det kan ændre dem, og hvad de må gøre for, at kunne blive ved, og forstår ikke de bliver ved, når det gør dem så ondt... Er ligeglad bare der kommer penge ind, og når de er sikret -er de også ligeglad med det job de er i gang med, fordi de har fokus på de næste penge er på vej (ny kunde) Nogen hader mænd, dem selv, og det de gør, og det -det har gjort dem til...

"hvorfor skriver man ikke prisen i annoncen"

Hvorfor skriver man ikke prisen i annoncen

Umuligt at svare på -det er nok individuelt -medmindre man fælles aftaler -ikke at gøre det... Hvad betydning har det, og for hvem -hvis jeg vil vide prisen ringer/sms jeg bare... Når jeg så kommer frem -forventer jeg også, at kunne regne med den pris, jeg har fået på forhånd... -kan jeg det -gu kan jeg da ej (1 ud af 10 gange måske) hvorfor? -ligegyldighed, det er ikke samme person der har lavet annoncen/jeg har talt/skrevet med, eller de prøver lige, at se om de kan få lidt ekstra... Jeg finder mig ikke i det, og forventningsafstemmer altid, når jeg står med pigen -de fleste gange -finder vi en løsning -og kan gå videre -ellers går jeg da bare igen... Det er slet ikke så besværligt og så kompliceret -som nogen vil gøre det til herinde... at begynde at gætte på årsagen, og man kommer frem til en eller andet forståelse, man alligevel ikke kan vide -medmindre man spørg dem direkte -også gælder det jo kun for hende... Men underholdende er det da;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man vil vide, hvorfor prisen ikke står i annoncen, kan man vel egentlig kun spørge de enkelte piger når man besøger dem.

Så vidt, jeg husker, stod der heller ikke priser i annoncerne dengang, der kun var annoncerne i Ekstrabladet at kigge på - men måske jeg husker forkert...

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Nu bliver jeg nysgerrig.. Hvorfor mener du det er grundlæggende forkert^_^.? 

penge for sex

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michh skrev, for 12 timer siden:

sælger sig selv og sin krop

At en pige sælger sin krop er i hvert fald i min optik et meget gammeldags og negativt ladet udtryk, som ikke burde bruges af moderne sexkøbere.

Hvis du besøger en massagepige og samtidig siger, at hun sælger sin krop, køber du så i virkeligheden ikke noget hos en pige, som du dybest set foragter, fordi hun sælger det?

I øvrigt er standende diskussion ret formålsløs, idet vi alle godt ved, at de omdiskuterede udtryk kun er talemåder, og at vi på ingen måde køber andet end ydelser og tid.


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
Spider skrev, for 4 timer siden:

Hvis du besøger en massagepige og samtidig siger, at hun sælger sin krop, køber du så i virkeligheden ikke noget hos en pige, som du dybest set foragter, fordi hun sælger det?

Det kommer jo an på hvad “Mitch” tillægger ordet “At sælge sin krop”. Såfremt han ikke forbinder det med noget negativt og måske endda blot noget frækt, så vil han jo aldrig nogensinde foragte pigen bare fordi han har den holdning.

 

Nu er “Mitch” her jo så ikke længere, men vil da godt give dig ret i, at han måske virkede lidt negativ. 
 

Jeg er bare lidt grundliggende uenig i alt det her med, at fordi en bruger anvender et ord eller ordlyd, som i Dit hoved er negativtladet, så vil alle der bruger samme ord - i følge dig - også anvende det negativtladet, og det synes jeg man skal passe på med at konkludere. For sådan behøves det ikke være. 
 

For mig at se, så er et ord som “brugsgenstand” om en kvinde der sælger sex et forfærdeligt nedladende ord, men ikke desto mindre, så er der kvinder, som sælger sex, der kalder sig selv for en brugsgenstand og mænd som formentlig bruger order i positiv forstand i den kontekst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spider skrev, for 5 timer siden:

Du mener, at penge for sex grundlæggende er forkert?

-Ja! det burde ikke finde sted i den perfekte Verden;-) Alt handle med sin krop. Kan ikke gradbøjes.

Redigeret af Møffe
For store finger...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, for 3 timer siden:

Det kommer jo an på hvad “Mitch” tillægger ordet “At sælge sin krop”. Såfremt han ikke forbinder det med noget negativt og måske endda blot noget frækt, så vil han jo aldrig nogensinde foragte pigen bare fordi han har den holdning.

 

Nu er “Mitch” her jo så ikke længere, men vil da godt give dig ret i, at han måske virkede lidt negativ. 
 

Jeg er bare lidt grundliggende uenig i alt det her med, at fordi en bruger anvender et ord eller ordlyd, som i Dit hoved er negativtladet, så vil alle der bruger samme ord - i følge dig - også anvende det negativtladet, og det synes jeg man skal passe på med at konkludere. For sådan behøves det ikke være. 
 

For mig at se, så er et ord som “brugsgenstand” om en kvinde der sælger sex et forfærdeligt nedladende ord, men ikke desto mindre, så er der kvinder, som sælger sex, der kalder sig selv for en brugsgenstand og mænd som formentlig bruger order i positiv forstand i den kontekst. 

Jeg tænker det er negativt ladet når han beskriver det som noget grundlæggende forkert.. Man er nødt til at tage alt der bliver skrevet med og ikke kun plukke ud de ord og vendinger man kan gradbøje.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Søren A

Kunne godt tænke mig at tage fat på ordet brugsgenstand.  

Du skriver at mange gp selv bruger det udtryk. 

Er det i annoncerne? For mange piger skriver jo ikke deres annoncer selv. 

Faktisk har jeg læst flere annoncer hvor min første tanke var : det der er skrevet af en mand og ikke en kvinde. 

Fordi mænd og kvinder skriver ikke om sex på samme måde. Hvor mænd generelt set er meget specifikke og eksplicitte i deres sprogbrug når det handler on sex, er kvinder generelt set meget mere til at pakke sex sproget ind. Mænd er meget mere direkte og kvinder er indirekte i deres sprogbrug 

Hvis man f. eks støder på en annonce hvori der står : " knep min våde kusse hårdt"  ja så er min opfattelse at det er skrevet af en mand og ikke en kvinde. En kvinde ville skrive " jeg kan godt lide hård sex"  de skriver jo egentlig det samme bare på vidt forskellige måder

Men tilbage til ordet brugsgenstand

Jeg kan personligt virkelig godt tænde på at lege at jeg er en brugsgenstand. Og det er et stort tændingspunkt for mig at få penge for sex. Det bliver derfor et slags rollespil for mig for når det ikke handler om sex - ja så ville jeg da blive vred over at blive betragtet som en brugsgenstand. 

Men i liderlighedens øjeblik kan det være frækt - fordi det er lidt " forbudt" 

 

 

 

 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 9 timer siden:

penge for sex

Hvorfor mener du det er forkert.? 

Mennesket er fra naturens side egentlig kun tvunget ud i monogami pga det svage afkom vi producerer.. Alle levende væsner på guds grønne jord er skabt til at formerer sig.. Og så meget som overhoved muligt.. Artens overlevelse and what not.. 

Samtidig har byttehandler eksisteret siden civilationens oprindelse og muligvis også før.. En penge udveksling er vel i bund og grund en byttehandel "du giver mig det her og så få du det her".. 

Så er det samfundets mening om at købesex er forbudt der gør du har den holdning du har.? Eller føler du virkelig selv det er grundlæggende forkert.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 19 minutter siden:

Hvorfor mener du det er forkert.? 

Mennesket er fra naturens side egentlig kun tvunget ud i monogami pga det svage afkom vi producerer.. Alle levende væsner på guds grønne jord er skabt til at formerer sig.. Og så meget som overhoved muligt.. Artens overlevelse and what not.. 

Samtidig har byttehandler eksisteret siden civilationens oprindelse og muligvis også før.. En penge udveksling er vel i bund og grund en byttehandel "du giver mig det her og så få du det her".. 

Så er det samfundets mening om at købesex er forbudt der gør du har den holdning du har.? Eller føler du virkelig selv det er grundlæggende forkert.? 

Ja det føler jeg virkelig selv, det er grundlæggende forkert... -ligesom alle andre gør og ved;-) det er ikke noget jeg har opfundet...                            Det var ikke sådan det var tænkt fra tidernes morgen. Samfundets er menneskeskabt se, hvor godt det går... 

I Danmark er det jo samfundet der tillader købesex -selv om mange ser ned på det, og de der gør det... hvorfor mon?

Sex har jo ikke noget med at "formerer" sig, at gøre "Artens overlevelse"    -du formerer dig jo ikke vel -og det er højest dig selv du sikre overlevelse på den kort bane -på den lange bane er det din undergang (det vil du bare ikke indse endnu) hvis du forsætter...

"byttehandler" er af en VARE -som flere argumenter for, ikke er det i handler med (endda i denne tråd)      

Jeg siger det gerne selv, jeg er pisse dobbelt moralsk, og modsigende, og  jeg har det hammer dårligt over at se, hvad det gør ved mange af jer -og være med til, at gøre det i mod jer (som jeres kunde) det ansvar vil jeg gerne påtag mig, men i har altså også selv et.  

Jeg må snart tag konsekvensen af det -jeg kan ikke tåle, at blive ved med se det, og så bare forsætte... Og selv om jeg stopper -ved jeg jo det sker...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, 1 time siden:

Ja det føler jeg virkelig selv, det er grundlæggende forkert... -ligesom alle andre gør og ved;-) det er ikke noget jeg har opfundet...                            Det var ikke sådan det var tænkt fra tidernes morgen. Samfundets er menneskeskabt se, hvor godt det går... 

I Danmark er det jo samfundet der tillader købesex -selv om mange ser ned på det, og de der gør det... hvorfor mon?

Sex har jo ikke noget med at "formerer" sig, at gøre "Artens overlevelse"    -du formerer dig jo ikke vel -og det er højest dig selv du sikre overlevelse på den kort bane -på den lange bane er det din undergang (det vil du bare ikke indse endnu) hvis du forsætter...

"byttehandler" er af en VARE -som flere argumenter for, ikke er det i handler med (endda i denne tråd)      

Jeg siger det gerne selv, jeg er pisse dobbelt moralsk, og modsigende, og  jeg har det hammer dårligt over at se, hvad det gør ved mange af jer -og være med til, at gøre det i mod jer (som jeres kunde) det ansvar vil jeg gerne påtag mig, men i har altså også selv et.  

Jeg må snart tag konsekvensen af det -jeg kan ikke tåle, at blive ved med se det, og så bare forsætte... Og selv om jeg stopper -ved jeg jo det sker...

My god.. Jeg har faktisk utrolig ondt af dig.. Og især af din holdning der åbenbart er at vi alle er skadet og utrolig sårbar kvinder.. I det hele taget så synes jeg det er utrolig meget du ved omkring os pigers mentale helbred selvom jeg mistænker at du aldrig har arbejdet i dette erhverv.. Jeg tror også du helt misforstå biologien som et tænkende væsen der tænker "Jamen du beskytter jo imod gravitet så nu knalder du for noget andet end det så NU det forkert".. Det ikke sådan det fungerer.. Vi mennesker har fået en sexlyst foræret fra naturens side for at vi som art kan overleve.. Den sexlyst anvender jeg i mit job.. Det samme med mine erogene zoner osv der altså faktisk er de samme på mig om manden så hedder Jason mormoa eller Birger fra bodegaen.. Dermed sagt at Birger har lige så stor chance for at tænde mig hvis han kender en smule til kvindens anatomi.. Seriøst.. Det er sex.. Jeg ved ikke hvorfor du mener det er skadende.? 

Jeg ved ikke lige hvem "alle" er der skulle vide eller føle det er forkert.. Jeg har en kæmpe familie der synes det er mega flot at jeg er selvstændig.. De er faktisk rigtig stolte af mig.. De ved også hvad jeg laver.. Det samme gør min mand og alle mine venner og ingen af dem føler det er forkert eller ved det er forkert som du påstår.. Så hvem er alle.? 

 

Byttehandler er ikke altid af en varer det kan også være af tjenester.. Jeg ved ikke hvorfor du tror man kun kan bytte en varer for en anden varer det jo helt tosset:ph34r:.. Jeg tænker det er sket mere end en gang i verdens historien at en håndværker har købt et brød ved at stramme hjulet på hestevognen eller hvad med den gang der ikke fandtes varer.? Såååå det er en direkte forkert udtalelse du der finder frem.. Meget forkert endda og det er altså grimt at forsøge at bruge min udtalelse, som intet har at gøre med den tidligere debat, på et fejlagtig grundlag.. 

Jeg bliver sku pissed når nogen ligger ting over på mig som de intet aner om.. Så dine påstande om evt skade osv vil jeg overse da jeg ikke gider fodre på det crap eller retfærdiggøre det ved at tiltale det.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, 1 time siden:

I Danmark er det jo samfundet der tillader købesex -selv om mange ser ned på det, og de der gør det... hvorfor mon?

Religion? Puritansk livsanskuelse?

Alt sammen noget nogen vælger at trække ned over hovedet på andre.

Møffe skrev, 1 time siden:

Det var ikke sådan det var tænkt fra tidernes morgen. Samfundets er menneskeskabt se, hvor godt det går... 

Det gælder så kun for de der tror på at der er en tanke bag evolutionen og livets udfoldelse.

Møffe skrev, 1 time siden:

Ja det føler jeg virkelig selv, det er grundlæggende forkert... -ligesom alle andre gør og ved;-)

Ikke mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 1 time siden:

selv om mange ser ned på det, og de der gør det... hvorfor mon?

Jeg har endnu ikke oplevet nedladende syn på mit arbejde.. Men jeg er også åben omkring det så alle ved jeg ikke skammer mig og at jeg egentlig synes det er dem der er "idioterne".. Det er da dumt at arbejde mere end man behøver.. Skulle jeg have samme indtægt i et "almindeligt" erhverv skulle jeg arbejde hver dag i stedet for 5 dage om måneden.. Det er sku da tosset medmindre man selvfølgelig ikke har noget at lave derhjemme eller familie man gerne vil være sammen med, bøger man gerne vil læse og evner man gerne vil tillære sig.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...