Hop til indhold
Jacn1989

Hvorfor skriver man ikke prisen i annoncen

Recommended Posts

Synes det ofte man ser at pigerne ikke skriver prisen i deres annonce både dansker og udlænding. Hvorfor  det?, hader selv at skulle spørge om pris på SMS 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker at det er af samme årsag som at nogle butikker ikke sætter priser på varerne. Folk synes at det er pinligt at spørge om priser og hvis de virkelig vil have varen, så er handlen næsten i hus og det er de færreste der bakker ud blot på grund af en lille smule overpris.

Personligt vælger jeg bare butikken fra og går et andet sted hen.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes næsten, det er værre, når der er en alenlang forsikring om, hvor fantastisk en oplevelse, man vil få, hvor meget man vil ønske at komme igen osv. - når de så ikke ulejliger sig med at oplyse højde og drøjde endsige beskrive hvad, de overhovedet tilbyder.

 

Redigeret af oros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også undret mig.. Måske det er fordi man har et ønske om at kunne justerer sine priser op og ned alt efter efterspørgsel uden at folk tror man er useriøs eller "på tilbud"..

Men jeg har det på samme måde i tøjforretninger osv når der ikke er pris på tingene så det bare irriterende.. Men det skaber vel også sælgeren en mulighed for at sælge fordi man så spørger dem om pris og starter en dialog.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden:

Jeg har også undret mig.. Måske det er fordi man har et ønske om at kunne justerer sine priser op og ned alt efter efterspørgsel uden at folk tror man er useriøs eller "på tilbud"..

Men jeg har det på samme måde i tøjforretninger osv. når der ikke er pris på tingene så det bare irriterende.. Men det skaber vel også sælgeren en mulighed for at sælge fordi man så spørger dem om pris og starter en dialog.. 

Ja, - det er ikke let at være sexkunde. Vi får utallige beklagelser over lange korrespondancer, men det udbyderen ikke oplyser, må man forvente at blive spurgt om. Jeg har et par gange beskrevet, hvad jeg ønskede og foreslået en pris. Det kan man også bebrejdes, fandt jeg ud af. Den ene var pæredansk, som man siger... Jo, vejen er brolagt med forhindringer.

Redigeret af oros
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 69manden
Jacn1989 skrev, for 5 timer siden:

Synes det ofte man ser at pigerne ikke skriver prisen i deres annonce både dansker og udlænding. Hvorfor  det?, hader selv at skulle spørge om pris på SMS 

Jeg tror at, på grund af de ikke skriver deres priser på deres annonce, er at de tilbyder dagspris, forstået på den måde,at de bestemmer hvad de vil tage, samt i nogle tilfælde, kan man få prisen at vide,men den kan ændre sig inden din ankomst til stedet, det har jeg prøvet og gik igen,da jeg havde hævet de penge som vi aftalte over telefonen,sms, men da jeg ankom kostede pludselig mere, da de regner og håber at du vil aspektere prisen og de services du har aftalt med pigen/kvinden, gælder sær udlandske..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jacn1989 skrev, for 5 timer siden:

Synes det ofte man ser at pigerne ikke skriver prisen i deres annonce både dansker og udlænding. Hvorfor  det?, hader selv at skulle spørge om pris på SMS 

Hejsa

Jeg er også med på hylekoret over manglende pris i annoncen, jeg har prøvet flere gange og skrive til pigen med mine ønsker og spurgt på en pris.

jeg tror faktisk aldrig eller måske kun en enkelt gang det har fært til en aftale, sidste kan jeg prøvede var i maj, det var en pige i Skarp Salling eller var det Aggerssundvej , der kom svaret tilbage- 1800kr for 30 min, jeg takkede pænt nej tak, så kom næste besked -1400kr ,jeg skrev pænt tilbage, at jeg ingen gode erfaringer havde med og prutte om prisen, og jeg ville finde en anden løsning, så kom 3 besked 1000kr/30, jeg skrev igen nej tak.

Men jeg tænkte bagefter over, hvorfor hun skulle starte helt der oppe på 1800kr, når hun efterfølgende ville gå ned i 1000kr, er det som nogen her i tråden er inde på, og prøve os kunder af? Når vi spørger på prisen har vi vist interesse for varen, og er så måske villig til, at give lidt mere eller hvad betyder det ?

For ganske nyligt har jeg prøver prisen steg undervejs til pigen ( har skrevet om det under Emilie Hadsten) og for de 200 ekstra forsvandt der næsten 30 min af min tid.

mit bedste råd til jer på de prisliste annoncer det er og beslutte jer fir, hvor meget vil jeg give, derefter kam pigen spørges om hendes pris, hvis de to beløb ikke flugter med hinanden så sig Nej Tak

go søndag

Del dette indlæg


Link til indlæg

-De kloge narre de mindre kloge... Går den så går den -og ellers kommer der nok en ny... Kunder er det nok af det er helt tydeligt overalt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der ikke er pris i annoncen ser jeg to muligheder.

1. Der er muligt at forhandle om prisen.

2. Hvis der ikke er pris på, har jeg alligevel ikke råd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hopper let og elegant over de annoncer hvor der er skrevet priser på.  Jeg ser dem som useriøse, selvom der måske ligger en grund til noget andet.:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 2 timer siden:

Hejsa

Jeg er også med på hylekoret over manglende pris i annoncen, jeg har prøvet flere gange og skrive til pigen med mine ønsker og spurgt på en pris.

jeg tror faktisk aldrig eller måske kun en enkelt gang det har fært til en aftale, sidste kan jeg prøvede var i maj, det var en pige i Skarp Salling eller var det Aggerssundvej , der kom svaret tilbage- 1800kr for 30 min, jeg takkede pænt nej tak, så kom næste besked -1400kr ,jeg skrev pænt tilbage, at jeg ingen gode erfaringer havde med og prutte om prisen, og jeg ville finde en anden løsning, så kom 3 besked 1000kr/30, jeg skrev igen nej tak.

Men jeg tænkte bagefter over, hvorfor hun skulle starte helt der oppe på 1800kr, når hun efterfølgende ville gå ned i 1000kr, er det som nogen her i tråden er inde på, og prøve os kunder af? Når vi spørger på prisen har vi vist interesse for varen, og er så måske villig til, at give lidt mere eller hvad betyder det ?

For ganske nyligt har jeg prøver prisen steg undervejs til pigen ( har skrevet om det under Emilie Hadsten) og for de 200 ekstra forsvandt der næsten 30 min af min tid.

mit bedste råd til jer på de prisliste annoncer det er og beslutte jer fir, hvor meget vil jeg give, derefter kam pigen spørges om hendes pris, hvis de to beløb ikke flugter med hinanden så sig Nej Tak

go søndag

Kender godt Aggerssundvej med hende på 24 år.har du prøvet Oddesundvej ved hurup?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grunden til at jeg ikke har pris på min annonce er fordi fokus så kommer et forkert sted. 

For såsnart et beløb er sat på annoncen så har man sat pris på noget som jo egentlig ikke kan prissættes. Og det er et helt forkert fokus synes jeg

Jeg ønsker ikke at have gæster, der har penge som det primære fokus men kunder der har oplevelsen  og mig som primære fokus. 

Jeg ville hade hvis jeg fik en henvendelse på baggrund af en pris. Jeg ønsker kun henvendelser der har mig som motivation. Hvis det er prisen der er den primære motivation, så synes jeg vi starter forkert ud. 

 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 35 minutter siden:

Grunden til at jeg ikke har pris på min annonce er fordi fokus så kommer et forkert sted. 

For såsnart et beløb er sat på annoncen så har man sat pris på noget som jo egentlig ikke kan prissættes. Og det er et helt forkert fokus synes jeg

Jeg ønsker ikke at have gæster, der har penge som det primære fokus men kunder der har oplevelsen  og mig som primære fokus. 

Jeg ville hade hvis jeg fik en henvendelse på baggrund af en pris. Jeg ønsker kun henvendelser der har mig som motivation. Hvis det er prisen der er den primære motivation, så synes jeg vi starter forkert ud. 

 

Den forstår jeg godt. Det du mener. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, 1 time siden:

Grunden til at jeg ikke har pris på min annonce er fordi fokus så kommer et forkert sted. 

For såsnart et beløb er sat på annoncen så har man sat pris på noget som jo egentlig ikke kan prissættes. Og det er et helt forkert fokus synes jeg

Jeg ønsker ikke at have gæster, der har penge som det primære fokus men kunder der har oplevelsen  og mig som primære fokus. 

Jeg ville hade hvis jeg fik en henvendelse på baggrund af en pris. Jeg ønsker kun henvendelser der har mig som motivation. Hvis det er prisen der er den primære motivation, så synes jeg vi starter forkert ud. 

 

Og så længe du synes det er i orden med henvendelser som måske ikke bliver til noget netop pga prisen så er det fint. Som andre skriver det kræver det mere korrespondance end hvis prisen har angivet.

Når prisen er angivet, og jeg vil give den (jeg prutter aldrig om den, da jeg ikke gider at risikere dårlig service af den årsag) så går min henvendelse direkte på hvornår en aftale kan finde sted. Uden pris på annoncen, ja så skal jeg først have det afklaret inden jeg evt vil lave en aftale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 1 time siden:

Grunden til at jeg ikke har pris på min annonce er fordi fokus så kommer et forkert sted. 

For såsnart et beløb er sat på annoncen så har man sat pris på noget som jo egentlig ikke kan prissættes. Og det er et helt forkert fokus synes jeg

Jeg ønsker ikke at have gæster, der har penge som det primære fokus men kunder der har oplevelsen  og mig som primære fokus. 

Hvis folks søgemønster er “jeg vil bruge 1000 kr, hvad kan få for de penge?”, så har du måske ret. Det tror jeg bare ikke er måden, som ret mange søger på. Personligt går jeg efter at finde en pige, jeg finder tiltrækkende, og derefter se om hendes priser er i et for mig acceptabelt leje.

Og selvfølgelig kan seksuelle ydelser prissættes. Det gør GPer da hele tiden. I mange forskellige niveauer endda.

Derimod kan vi alle her på EG næppe nå en fælles enighed om, hvad “den mest rimelige” prissætning (som burde være standard for alle) er. Eller hvad der “med rimelighed” kan retfærdiggøre, at en GP afviger fra den pris, som alle andre GPer kræver. Det opnår vi ikke enighed om, og det er helt fint med mig, at den enkelte GP bestemmer det prisniveau, hun vil tilbyde. Også om priserne fremgår for alle, eller om hun vil risikere at blive sorteret fra af de mænd, som fra start vil have et prisniveau at forholde sig til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 2 timer siden:

Grunden til at jeg ikke har pris på min annonce er fordi fokus så kommer et forkert sted. 

For såsnart et beløb er sat på annoncen så har man sat pris på noget som jo egentlig ikke kan prissættes. Og det er et helt forkert fokus synes jeg

Jeg ønsker ikke at have gæster, der har penge som det primære fokus men kunder der har oplevelsen  og mig som primære fokus. 

Jeg ville hade hvis jeg fik en henvendelse på baggrund af en pris. Jeg ønsker kun henvendelser der har mig som motivation. Hvis det er prisen der er den primære motivation, så synes jeg vi starter forkert ud. 

 

-Også regner du med, at når jeg ringer/smser at fokus forbliver, hvor du gerne vil have det? Nå du fortæller prisen. Motivationen har ikke noget med prisen at gøre. Men hvis jeg ikke har den pris du forlanger -må jeg jo enten hæve det mere -eller vente til jeg har pengene...

Hvis jeg ikke kan se, hvad jeg kan få for mine penge og hvad en oplevelse koster hos dig -bliver det unødigt besværligt -og så skal det jo være et eller andet det alligevel trækker, så meget at jeg gider besværet;-)

Du er måske en af de få som ikke gør det du gør, for pengenes skyld. Min oplevelse/erfaring er, at Pengene betyder alt for dem der sælger sex. Og mange er skruppelløse, når først de har fået pengene...

Nogen skriver en pris og et lille eventyr om, hvad de tilbyder i deres annonce -skreven af en anden -når man møder op -siger de en anden pris... -Vedkommende jeg har talt/skrevet med -har ikke fortalt pigen, hvad vi har aftalt... Det der betyder noget for mig er -man kan regne med det de siger/skriver i annoncen -jeg kunne ikke drømme om, at lave en aftale -hvis jeg ikke kendte prisen.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 24 minutter siden:

-Også regner du med, at når jeg ringer/smser at fokus forbliver, hvor du gerne vil have det? Nå du fortæller prisen. Motivationen har ikke noget med prisen at gøre. Men hvis jeg ikke har den pris du forlanger -må jeg jo enten hæve det mere -eller vente til jeg har pengene...

Hvis jeg ikke kan se, hvad jeg kan få for mine penge og hvad en oplevelse koster hos dig -bliver det unødigt besværligt -og så skal det jo være et eller andet det alligevel trækker, så meget at jeg gider besværet;-)

Du er måske en af de få som ikke gør det du gør, for pengenes skyld. Min oplevelse/erfaring er, at Pengene betyder alt for dem der sælger sex. Og mange er skruppelløse, når først de har fået pengene...

Nogen skriver en pris og et lille eventyr om, hvad de tilbyder i deres annonce -skreven af en anden -når man møder op -siger de en anden pris... -Vedkommende jeg har talt/skrevet med -har ikke fortalt pigen, hvad vi har aftalt... Det der betyder noget for mig er -man kan regne med det de siger/skriver i annoncen -jeg kunne ikke drømme om, at lave en aftale -hvis jeg ikke kendte prisen.   

Jeg kan jo kun svare på hvad jeg selv gør og hvorfor jeg ikke har pris i min annonce. 

Jeg er ikke nervøs over ikke at få kunder/ gæster. Jeg har mange flere henvendelser end jeg kan nå at besvare. 

Hvad der ligger til grund for andres manglende pris i deres annoncer kan jeg jo ikke stå til ansvar for

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 8 minutter siden:

Jeg kan jo kun svare på hvad jeg selv gør og hvorfor jeg ikke har pris i min annonce. 

Jeg er ikke nervøs over ikke at få kunder/ gæster. Jeg har mange flere henvendelser end jeg kan nå at besvare. 

Hvad der ligger til grund for andres manglende pris i deres annoncer kan jeg jo ikke stå til ansvar for

-Hvorfor skulle du da også tag ansvare for andre -når de ikke selv tag ansvare for det de skriver/undlader... (groft sagt) Problemet er tit de er ligeglad -det er kunder nok -og de vil gerne betale...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 19 timer siden:

Grunden til at jeg ikke har pris på min annonce er fordi fokus så kommer et forkert sted. 

For såsnart et beløb er sat på annoncen så har man sat pris på noget som jo egentlig ikke kan prissættes. Og det er et helt forkert fokus synes jeg

Jeg ønsker ikke at have gæster, der har penge som det primære fokus men kunder der har oplevelsen  og mig som primære fokus. 

Jeg ville hade hvis jeg fik en henvendelse på baggrund af en pris. Jeg ønsker kun henvendelser der har mig som motivation. Hvis det er prisen der er den primære motivation, så synes jeg vi starter forkert ud. 

 

Der må jeg indrømme at jeg tror du tænker for meget over tingene:lol:.. Mænderne kommer jo ikke fordi du koster penge.. De kommer fordi de finder dig tiltrækkende.. På en eller anden måde så virker den manglende pris for mig som en form for mild "Honeytrap".. 

Ærligt så tror jeg mænderne gerne vil glemme pengene og at de har smidt så og så meget så deres fokus kommer aldrig til at ligge der.. I det hele taget så forstår jeg nok bare ikke din begrundelse:ph34r:.. Men jeg kan godt forstår hvis man f.eks koster langt over gennemsnittet at man så ikke ønsker de gæster der "kun" vil betale 1000 kr for 30 min skal henvende sig.. Men det gør de jo når der ingen pris er skrevet, og jeg kunne godt forestille mig, når de sådan har jagtet rundt i annoncer og sms samtaler, at lysten til at købe noget måske forsvinder inden den rette er fundet.. 

Realiteten er bare at vi sælger en varer.. Varen er en oplevelse, yup helt sikkert, men jeg har nu heller aldrig oplevet en oplevelse uden jeg kendte prisen:P.. 

Jeg forstår slet ikke du gider bøvle med beskeder omkring pris osv.. Jeg er såååå glad for at jeg, når folk ringer eller skriver, kan sige "Prisen står i annoncen".. Det letter min arbejdsbyrde på den lavpraktiske front så jeg har mere tid og overskud til faktisk at gøre det jeg gør bedst nemlig at hygge om mænderne:wub:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Der må jeg indrømme at jeg tror du tænker for meget over tingene:lol:.. Mænderne kommer jo ikke fordi du koster penge.. De kommer fordi de finder dig tiltrækkende.. På en eller anden måde så virker den manglende pris for mig som en form for mild "Honeytrap".. 

Ærligt så tror jeg mænderne gerne vil glemme pengene og at de har smidt så og så meget så deres fokus kommer aldrig til at ligge der.. I det hele taget så forstår jeg nok bare ikke din begrundelse:ph34r:.. Men jeg kan godt forstår hvis man f.eks koster langt over gennemsnittet at man så ikke ønsker de gæster der "kun" vil betale 1000 kr for 30 min skal henvende sig.. Men det gør de jo når der ingen pris er skrevet, og jeg kunne godt forestille mig, når de sådan har jagtet rundt i annoncer og sms samtaler, at lysten til at købe noget måske forsvinder inden den rette er fundet.. 

Realiteten er bare at vi sælger en varer.. Varen er en oplevelse, yup helt sikkert, men jeg har nu heller aldrig oplevet en oplevelse uden jeg kendte prisen:P.. 

Jeg forstår slet ikke du gider bøvle med beskeder omkring pris osv.. Jeg er såååå glad for at jeg, når folk ringer eller skriver, kan sige "Prisen står i annoncen".. Det letter min arbejdsbyrde på den lavpraktiske front så jeg har mere tid og overskud til faktisk at gøre det jeg gør bedst nemlig at hygge om mænderne:wub:.. 

Jeg gider godt " at bøvle med" pris osv i de private korrespondencer.

Ud af de mange mange henvendelser jeg får, udvælger jeg måske 5 jeg svarer og ud af de 5 er der måske 3 jeg ender med at få besøg af. Jeg lever ikke af det her men har en solid indkomst i mit civile job. Derfor kan jeg sådan set gøre præcis hvad jeg nu har lyst til og går ikke på kompromis med noget.

Jeg tilbyder ikke alm sex og kun sex på time basis. Derfor ved folk allerede godt - inden de henvender sig - at jeg ikke tilbyder quickies og blowjobs. Jeg får ihvertfald aldrig nogle forespørgsler på quickies eller blowjobs. De mænd der i henvendelsen ikke virker seriøse - og dem er jeg mester i at spotte - tja de får bare intet svar. Det er nemlig mig der styrer showet. ;)

Og de der ikke accepterer prisen ja de får bare ingen fisse hos mig :D  jeg er ikke afhængig af deres penge og derfor gør jeg  nøjagtig hvad jeg vil og knepper med hvem jeg vil - når jeg vil - og hvordan jeg vil. :)

At gøre det på den måde er intet problem for mig. Jeg mangler ikke penge eller sjov og oplevelser. Jeg lever bare livet.  At det er et problem for andre - når det ikke er det for mig selv, kan jeg jo sådan set ikke helt tage mig af. Det berører ikke min " forretning" på nogle måder. 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når der ikke står pris i en annonce springer jeg videre, da det netop åbner for en masse snak om pris og hvad der er inkluderet.
Er pris oplyst kan man forholde sig til det og tage stilling til prisen, og så behøver man ikke bruge mere tid på det.

Og på mig virker det som at man åbne for at prutte om prisen, når det ikke er oplyst i annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Realiteten er bare at vi sælger en varer.. Varen er en oplevelse, yup helt sikkert, men jeg har nu heller aldrig oplevet en oplevelse uden jeg kendte prisen:P.. 

Det glæder mig at læse, at du skriver, at I sælger en vare. Og at det kommer fra en GP. 
 

Jeg har læst herinde flere gange, hvordan vi kunder får på puklen når vi skriver det samme, som du lige har gjort. 
 

Men ja, det glæder mig faktisk oprigtigt, at du bruger den betegnelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har læst herinde flere gange, hvordan vi kunder får på puklen når vi skriver det samme, som du lige har gjort. 

Jamen så jeg så for fancy til at kalde jer kunder såååå:P:lol:.. Mine illusioner er måske bare anderledes end andres.. Det gør det ikke mindre til en illusion..

Vi vælger vel alle seperat hvordan vi vil ses og tiltales og hvis nogen ikke bryder sig om at blive kaldt en varer så skal man måske bare ikke kalde dem det.. Der er vel også en lille forskel på at kalde pigen for en varer og så at kalde den ydelse hun sælger for en varer:biggrin:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, den 12.6.2022 at 13:55:

Grunden til at jeg ikke har pris på min annonce er fordi fokus så kommer et forkert sted. 

 

 

Visse vasse.... :rolleyes: Det eneste du sætter fokus på, er prisen... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...