Hop til indhold
Jacn1989

Hvorfor skriver man ikke prisen i annoncen

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 30 minutter siden:

My god.. Jeg har faktisk utrolig ondt af dig.. Og især af din holdning der åbenbart er at vi alle er skadet og utrolig sårbar kvinder.. I det hele taget så synes jeg det er utrolig meget du ved omkring os pigers mentale helbred selvom jeg mistænker at du aldrig har arbejdet i dette erhverv.. Jeg tror også du helt misforstå biologien som et tænkende væsen der tænker "Jamen du beskytter jo imod gravitet så nu knalder du for noget andet end det så NU det forkert".. Det ikke sådan det fungerer.. Vi mennesker har fået en sexlyst foræret fra naturens side for at vi som art kan overleve.. Den sexlyst anvender jeg i mit job.. Det samme med mine erogene zoner osv der altså faktisk er de samme på mig om manden så hedder Jason mormoa eller Birger fra bodegaen.. Dermed sagt at Birger har lige så stor chance for at tænde mig hvis han kender en smule til kvindens anatomi.. Seriøst.. Det er sex.. Jeg ved ikke hvorfor du mener det er skadende.? 

Jeg ved ikke lige hvem "alle" er der skulle vide eller føle det er forkert.. Jeg har en kæmpe familie der synes det er mega flot at jeg er selvstændig.. De er faktisk rigtig stolte af mig.. De ved også hvad jeg laver.. Det samme gør min mand og alle mine venner og ingen af dem føler det er forkert eller ved det er forkert som du påstår.. Så hvem er alle.? 

 

Byttehandler er ikke altid af en varer det kan også være af tjenester.. Jeg ved ikke hvorfor du tror man kun kan bytte en varer for en anden varer det jo helt tosset:ph34r:.. Jeg tænker det er sket mere end en gang i verdens historien at en håndværker har købt et brød ved at stramme hjulet på hestevognen eller hvad med den gang der ikke fandtes varer.? Såååå det er en direkte forkert udtalelse du der finder frem.. Meget forkert endda og det er altså grimt at forsøge at bruge min udtalelse, som intet har at gøre med den tidligere debat, på et fejlagtig grundlag.. 

Jeg bliver sku pissed når nogen ligger ting over på mig som de intet aner om.. Så dine påstande om evt skade osv vil jeg overse da jeg ikke gider fodre på det crap eller retfærdiggøre det ved at tiltale det.. 

@JenniferRomantica 

først og fremmest tager jeg hatten er for dig og din åbenhed, er er helt sikker på du er afklaret med det du laver. 
og tror bestemt heller ikke du har eller tager skade af det. 
 

men virkeligheden er dog at langt de fleste piger ikke elsker deres job lige som du gør. 
 

Det er et faktum at langt de fleste piger bliver psykisk nedbrudte af at sælge sex. 
Da de som regel ikke har lyst til den mand de skal være sammen med. 
 

kender dig ikke og kender ikke hvad du tilbyder af sex. 
Men der bliver tilbudt nogle ting som er som er pænt grænse overskridende og som normalt kun skulle udforskes med en partner man har tillid til. 
Og går udefra du også udvælger dig de kunder du har lyst til. Da du er en selvstændig stærk kvinde. 
det er ikke alle der gør det. 
og måske skal give mange mænd om dagen en GFE. 
bare alene det at tunge kysse med en mand man ikke kender. 
med alt respekt for os der besøger piger. 
vi ligner nok ikke bred Pitt alle sammen. 
 

hvis det var så nemt at sælge sex uden nogen for konsekvenser som psykiske og fysiske  

var der nok flere piger der solgte sex  

 

men igen tager hatten af for dig 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

My god.. Jeg har faktisk utrolig ondt af dig..

Jeg har skrevet min mening/holdning/syn og hvordan jeg opfatter tingene. Det kan godt være jeg har misforstået det du skriver -og måske du misforstår noget af det, jeg har skrevet... Men jeg kan næppe gøre det mere klart -måske du har det på samme måde... Men sjovt nok har jeg også lidt ondt af dig -måske om 10-20år vi kan tag den op igen -så tror jeg vi kan komme et stykke tætter på en forståelse...   

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 52 minutter siden:

Jeg har endnu ikke oplevet nedladende syn på mit arbejde.. Men jeg er også åben omkring det så alle ved jeg ikke skammer mig og at jeg egentlig synes det er dem der er "idioterne".. Det er da dumt at arbejde mere end man behøver.. Skulle jeg have samme indtægt i et "almindeligt" erhverv skulle jeg arbejde hver dag i stedet for 5 dage om måneden.. Det er sku da tosset medmindre man selvfølgelig ikke har noget at lave derhjemme eller familie man gerne vil være sammen med, bøger man gerne vil læse og evner man gerne vil tillære sig.. 

Du har vel helle ikke et skilt i panden, hvor det står hvad du laver, når du går nede i Brugsen og handler eller aflevere børnene i børnehaven...

Hvis du "ikke har oplevet nedladende syn på dit arbejde" hvem er så "dem der er "idioterne"" 

(De er bare så sigende de 3 linjer du skriver der)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den ærlige skrev, 1 time siden:

@JenniferRomantica 

først og fremmest tager jeg hatten er for dig og din åbenhed, er er helt sikker på du er afklaret med det du laver. 
og tror bestemt heller ikke du har eller tager skade af det. 
 

men virkeligheden er dog at langt de fleste piger ikke elsker deres job lige som du gør. 
 

Det er et faktum at langt de fleste piger bliver psykisk nedbrudte af at sælge sex. 
Da de som regel ikke har lyst til den mand de skal være sammen med. 
 

kender dig ikke og kender ikke hvad du tilbyder af sex. 
Men der bliver tilbudt nogle ting som er som er pænt grænse overskridende og som normalt kun skulle udforskes med en partner man har tillid til. 
Og går udefra du også udvælger dig de kunder du har lyst til. Da du er en selvstændig stærk kvinde. 
det er ikke alle der gør det. 
og måske skal give mange mænd om dagen en GFE. 
bare alene det at tunge kysse med en mand man ikke kender. 
med alt respekt for os der besøger piger. 
vi ligner nok ikke bred Pitt alle sammen. 
 

hvis det var så nemt at sælge sex uden nogen for konsekvenser som psykiske og fysiske  

var der nok flere piger der solgte sex  

 

men igen tager hatten af for dig 

 

Jeg tror en del af grunden til flere piger ikke arbejder er hele idéen om at uskyldighed er ønskeligt hos kvinder.. Det få vi at vide fra vi er helt små og allerførste gang vores fædre fortæller os at vi da aldrig skal have en kæreste i sjov.. 

Og så der alle de gamle stigmatiseringer som at man ikke kan være i branchen uden at tage skade og at folk vil se skævt til dig hvis du vælger en anderledes hylde.. Der er en eller anden fejlagtig forståelse af at alle os piger ender som Bonnie.. 

Og så tror jeg også at alle os piger der er i branchen, der plejede at støtte andre til at starte, er mere tilbageholdende fordi der ikke er de samme penge i det længere.. 

Mine erogene zoner følger ikke udseendet på den mand jeg er sammen med.. De sidder det samme sted.. Jeg tænker det samme gør sig gældende for mange andre kvinder i branchen.. Jeg vil faktisk 100 gange hellere være sammen med Børge på 75 end Danni på 25 eller Victor på 29.. Og så har jeg aldrig kunne forstår at folk fandt det at kysse mere intimt end sex.. Jeg har edermame kysset mange i byen en sen aften men endnu aldrig haft sex med en mødt i byen.. Der er sex mere intimt for mig.. Dog er alle ikke lige gode kyssere og nogen har meget mundvand og nogle har dårlig ånde så derfor tungekysser jeg ikke med alle.. Det faktisk heller ikke fordi jeg bryder mig synderligt om tungekys.. Så jeg tilbyder "Hollywood kys".. En meget mild form for tungekys.. Næsten uden tunge.. 

Jeg er bevidst om at alle ikke er lige som jeg og ikke alle er i branchen frivilligt.. Men derfra og så at gå til at det er synd for os alle og vi ender som skadede mennesker det synes jeg virkelig er at presse citronen.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 11 minutter siden:

Du har vel helle ikke et skilt i panden, hvor det står hvad du laver, når du går nede i Brugsen og handler eller aflevere børnene i børnehaven...

Hvis du "ikke har oplevet nedladende syn på dit arbejde" hvem er så "dem der er "idioterne"" 

(De er bare så sigende de 3 linjer du skriver der)  

"Idioterne" er dem der vælger at arbejde hver dag.. I stedet for at opleve den massive frihed jeg har qua mit valg af erhverv.. 

Der kommer da nysgerrige spørgsmål og lignende.. Det anser jeg ikke som nedværdigende.. Jeg spørger dem jo også nysgerrigt ind til hvorfor de har valgt at være læge eller mekaniker.. Og når de så spørger så fortæller jeg dem at jeg har valgt som jeg har gjort fordi jeg elsker arbejdet og så ville jeg slet ikke kunne leve uden min frihed.. Jeg beundre dem for at de kan gå på arbejde hver dag uden at kører surt i det og gå ned med stress og andre arbejdsrelaterede problemer som manglende tid og overskud men det er altså virkelig ikke noget for mig.. 

I det hele taget så svarer du på ufattelig lidt af hvad jeg skriver:wacko:.. Det en mærkelig måde at debatterer på.. 

 

Du har jo ikke bare sagt hvad du mener.. Du har sagt at ALLE mener sådan og sådan.. Det nogle voldsomme påstande.. Hold dig til at tale for dig selv.. Og ikke hverken os piger eller ALLE andre.. Så det nemmere at kunne have en saglig debat.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Jeg tror en del af grunden til flere piger ikke arbejder er hele idéen om at uskyldighed er ønskeligt hos kvinder.. Det få vi at vide fra vi er helt små og allerførste gang vores fædre fortæller os at vi da aldrig skal have en kæreste i sjov.. 

Og så der alle de gamle stigmatiseringer som at man ikke kan være i branchen uden at tage skade og at folk vil se skævt til dig hvis du vælger en anderledes hylde.. Der er en eller anden fejlagtig forståelse af at alle os piger ender som Bonnie.. 

Og så tror jeg også at alle os piger der er i branchen, der plejede at støtte andre til at starte, er mere tilbageholdende fordi der ikke er de samme penge i det længere.. 

Mine erogene zoner følger ikke udseendet på den mand jeg er sammen med.. De sidder det samme sted.. Jeg tænker det samme gør sig gældende for mange andre kvinder i branchen.. Jeg vil faktisk 100 gange hellere være sammen med Børge på 75 end Danni på 25 eller Victor på 29.. 

Jeg er bevidst om at alle ikke er lige som jeg og ikke alle er i branchen frivilligt.. Men derfra og så at gå til at det er synd for os alle og vi ender som skadede mennesker det synes jeg virkelig er at presse citronen.. 

Så høre du ikke helt det jeg siger. 
 

sådanne piger som dig vil ikke tage skade og synes det er fedt du kan lide det. 
og se bestemt ikke ned på dig. 
 

nu du nævner hvem du helst ville være sammen med så husk igen du kan lide det du laver. 
 

husk du arbejder 5-6 dage om måneden som jeg har forstået. 
 

prøv at tage 20 dage i streg i flere måneder. 
Og tage imod alle der kontakter dig. 


 

men pointen er at der findes måske 10 % af din kaliber 

 

resten er ikke så afklaret med det som dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den ærlige skrev, for 2 minutter siden:

men pointen er at der findes måske 10 % af din kaliber 

 

resten er ikke så afklaret med det som dig

Så det er præcis disse 10% piger du besøger? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den ærlige skrev, for 2 minutter siden:

Så høre du ikke helt det jeg siger. 
 

sådanne piger som dig vil ikke tage skade og synes det er fedt du kan lide det. 
og se bestemt ikke ned på dig. 
 

nu du nævner hvem du helst ville være sammen med så husk igen du kan lide det du laver. 
 

husk du arbejder 5-6 dage om måneden som jeg har forstået. 
 

prøv at tage 20 dage i streg i flere måneder. 
Og tage imod alle der kontakter dig. 


 

men pointen er at der findes måske 10 % af din kaliber 

 

resten er ikke så afklaret med det som dig. 

Tror fejlen er sket ved at du har citeret mit svar til Møffe der påstår at alle bliver skadet osv osv osv:P.. Derfor regnede jeg med du havde samme påfattelse som ham.. 

Og så tror jeg desværre du er ramt af alle de samme holdninger bare i mindre form.. Du kan godt indrømme at vi ikke alle bliver skadet men du mener stadig at størstedelen bliver.. 

Jeg må indrømme at jeg helt ser bort fra de udenlandske piger da jeg ikke kender nogen der er handlet eller ikke har ret til at sige nej så jeg kan ikke udtale mig på deres vegne.. Men jeg kender utrolig mange danske piger der arbejder, og som på mange måder føler som jeg..

Jeg kunne virkelig godt tænke mig det videnskabelige bevis på at meget sex skader ens psyke fordi så kender jeg edermame nogle players osv af maskulint køn der burde være indskrevet på psykiatrisk afdeling med et fucked up sind:P.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den ærlige skrev, for 9 minutter siden:

Lille artikel som faktisk sætte det hele lidt i perspektiv. 
 

https://redenung.dk/graazoner/artikel/hvordan-paavirker-menneske-saelge-krop-penge

Og så citerer du en artikel lavet af en kvinde der var skadet af vold og alkohol helt fra barnsben:ph34r:.. Måååååske det kunne have noget at gøre med at hun er skadet.. Ikke nok med det så hun blevet misbrugt utallige gange i løbet af sin barndom.. Vi kan godt blive enige om det bestemt ikke er sundt for psyken.. 

Elsker at hun mener hendes generelle tillid til mennesker osv først blev ødelagt efter hun var kommet ind i branchen.. Det virker mig mærkeligt hvis den ikke tog skade af alle overgrebene og hendes fars alkoholsmisbrug.. 

Den var lidt letkøbt den artikel der ikke:P.? 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Tror fejlen er sket ved at du har citeret mit svar til Møffe der påstår at alle bliver skadet osv osv osv:P.. Derfor regnede jeg med du havde samme påfattelse som ham.. 

Og så tror jeg desværre du er ramt af alle de samme holdninger bare i mindre form.. Du kan godt indrømme at vi ikke alle bliver skadet men du mener stadig at størstedelen bliver.. 

Jeg må indrømme at jeg helt ser bort fra de udenlandske piger da jeg ikke kender nogen der er handlet eller ikke har ret til at sige nej så jeg kan ikke udtale mig på deres vegne.. Men jeg kender utrolig mange danske piger der arbejder, og som på mange måder føler som jeg..

Jeg kunne virkelig godt tænke mig det videnskabelige bevis på at meget sex skader ens psyke fordi så kender jeg edermame nogle players osv af maskulint køn der burde være indskrevet på psykiatrisk afdeling med et fucked up sind:P.. 

@JenniferRomantica

her er en lang redegørelse. 
Kunne jo forstå du kunne lide at læse :)
 

god lyst og weekend 

389436.pdf?fbclid=IwAR0qGwGZzFuW8U5I1xQr

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Og så citerer du en artikel lavet af en kvinde der var skadet af vold og alkohol helt fra barnsben:ph34r:.. Måååååske det kunne have noget at gøre med at hun er skadet.. Ikke nok med det så hun blevet misbrugt utallige gange i løbet af sin barndom.. Vi kan godt blive enige om det bestemt ikke er sundt for psyken.. 

Den var lidt letkøbt den artikel der ikke:P.? 

Har lige sat en redegørelse ind. 
 

den tage nok mere end et par minutter at læse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den ærlige skrev, for 9 minutter siden:

@JenniferRomantica

her er en lang redegørelse. 
Kunne jo forstå du kunne lide at læse :)
 

god lyst og weekend 

389436.pdf?fbclid=IwAR0qGwGZzFuW8U5I1xQr

Jeg har læst den for noget tid siden og jeg mener der står noget med at det er svært at skille traumerne fra hinanden da mange allerede er skadet fra barndommen af.. Derfor er det svært at se hvilke trauma der kommer fra jobbet som glædespige og hvilke der kommer fra endnu tidligere episoder med grænser der bliver brudt og problemer i hjemmet.. Jeg kan lige prøve at finde det og screenshotte.. 

Nu kiggede jeg lige og det står faktisk flere steder så tænker du er stødt på det.. Faktisk står det lidt som en disclaimer ved næsten alle de skrivelser omkring os pigers mentale tilstand:P.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den ærlige skrev, for 6 minutter siden:

Har lige sat en redegørelse ind. 
 

den tage nok mere end et par minutter at læse. 

Citat

Med denne redegørelse om prostitution i Københavns Kommune har Socialforvaltningen imødekommet beslutningen i borgerrepræsentationen den 23. februar 2006, hvor borgerrepræsentationen bad Socialforvaltningen om at uarbejde en redegørelse om prostitution i København


Nåååh... Den  16 år gamle og velkendte redegørelse fra 2006... Som slet ikke havde nogen form for politisk planlagt agenda i udarbejdelsen ??!?

/Ironi er strøet liberalt ud over dette indlæg...

/Francois

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den ærlige skrev, for 22 minutter siden:

Har jeg vidst aldrig påstået 

Næ, men jeg går da ud fra du ikke besøger piger som, ifølge dig, tager skade af at få besøg af dig og andre? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Den ærlige

 

Jeg kunne egentlig også godt tænke mig at vide hvad deres "belæg" er for at Hollandske glædespigers tilstand er forenelige med danske glædespigers oplevelse.. Tænker der rimelig stor forskel på at står i et vindue og modtage mange sex glade og fulde gæster der endelig kan give los uden at blive dømt.. Og så det jeg laver i mit erhverv..

 

Screenshot_20220617_142334_com.google.android_apps.docs_edit_159692654995944.thumb.jpg.f9e4d96b933110063c20a19d86d4da10.jpg

 

Screenshot_20220617_142434_com.google.android_apps.docs_edit_159635114048557.thumb.jpg.ae22bba084337ee1e5310b7de7d62ff0.jpg

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Næ, men jeg går da ud fra du ikke besøger piger som, ifølge dig, tager skade af at få besøg af dig og andre? 

Kan jeg på ingen måde vide. 

men prøver at holde øje med evt. signaler som indikere noget som ikke skulle være ok. 
 

som jeg også skriver hvis du læser hvad jeg skriver. 
vi som bruger kan aldrig vide os 100 % sikker. 
 

bare vi gør vores bedste og ikke lukker øjnene 

det jeg mener. 
 

du behøver ikke tage det personligt. 
du skal gøre som du har lyst til det blander jeg mig ikke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
Den lille frøken skrev, for 5 timer siden:

Men tilbage til ordet brugsgenstand

Jeg kan personligt virkelig godt tænde på at lege at jeg er en brugsgenstand. Og det er et stort tændingspunkt for mig at få penge for sex. Det bliver derfor et slags rollespil for mig for når det ikke handler om sex - ja så ville jeg da blive vred over at blive betragtet som en brugsgenstand. 

Men i liderlighedens øjeblik kan det være frækt - fordi det er lidt " forbudt" 

Det er jo egentlig det jeg mener. Der er jo piger, der tænder rigtig meget på de der lidt “forbudte” ord og roller, som de lever sig ind i. Og ja, der er danske piger, som bruger de ord i deres annoncen, og de er ikke skrevet af mænd, men af pigerne selv. 
 

Jeg har selv gennem tiden lært nogle stykker at kende gennem annoncer og købesex, og har har skrevet en del sammen med dem privat. De tænder rigtig meget på rollen som brugsgenstand, ludertøs, luderso og andre ord jeg næsten ikke vil kunne for mig til at sige. 
 

Derfor gælder alt der her jo også om gensidig respekt og noget forventningsafstemning og individuelle hensyn. Det man kan kalde den ene GP, kan man jo nødvendigvis ikke kalde den næste, og det er nok også godt nok. 
 

Men alt det her fortæller jo også bare, at man nogle gange skal være varsom med, at være fordømmende pga. andres sprogbrug. Der kan jo være mening med galskaben. 
 

Vi ser en sjældent gang, at piger og brugere herinde står i kø for at fortælle en anmelder, at han har et sørgelig syn på kvinder fordi han i en overskrift har skrevet (tænkt eksempel) “Luderso i Vejle” og brugt nedladende ord i sin anmeldelse. Når man så klikker på annoncen der lyder noget lign. “Buttet luderso vil gennemkneppes i alle huller - jo flere pikke jo bedre”, jamen så var overskriften og ordlyden i anmeldelsen måske fin nok. 

Redigeret af Søren A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den ærlige skrev, for 2 timer siden:

bare vi gør vores bedste og ikke lukker øjnene 

 

Jo, jo, men når der kun er 10% der gør det af glæde og lyst, så er din risiko for at ramme dem der får traumer mv så stor at du statistisk vil gøre skade i 90% af dine besøg - minus de få som du opdager er utilpasse med det. 
Hvis det var min overbevisning, ville jeg da holde mig fra købesex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

 

I det hele taget så svarer du på ufattelig lidt af hvad jeg skriver:wacko:.. Det en mærkelig måde at debatterer på.. 

 

Du har jo ikke bare sagt hvad du mener.. Du har sagt at ALLE mener sådan og sådan.. Det nogle voldsomme påstande.. Hold dig til at tale for dig selv.. Og ikke hverken os piger eller ALLE andre.. Så det nemmere at kunne have en saglig debat.. 

På den måde du skriver/svare virker det ikke til du har læst, det jeg har skrevet... prøv at læs det -så har du dit svar... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 13 timer siden:

-Ja! det burde ikke finde sted i den perfekte Verden;-) Alt handle med sin krop. Kan ikke gradbøjes.

 

Møffe skrev, for 9 timer siden:

Ja det føler jeg virkelig selv, det er grundlæggende forkert... -ligesom alle andre gør og ved;-) det er ikke noget jeg har opfundet...                            Det var ikke sådan det var tænkt fra tidernes morgen. Samfundets er menneskeskabt se, hvor godt det går... 

 

Møffe skrev, for 21 timer siden:

Lige meget hvad vi (kunde og gp) gør er det grundlæggende forkert -og det gør noget ved mennesker -som ændre dem for altid. 

Det var hvad jeg lige kunne faldt over fra den forrige side fra dig. Synes nu godt man kan diskutere om ikke du breder din holdning lidt vel meget ud på alle os andre. 

For en god ordens skyld, så er jeg ikke enig i nogle af de ovenstående citater. De virker på mig fordømmende og som taget ud af bibelskolen, hvis lære jeg så heller ikke er enig i. 

Redigeret af AB455

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter denne lange interessante tråd begynder jeg endelig at forstå hvorfor man ikke skriver prisen i annoncen. Tror jeg :???:

Det er noget med psykisk problematik som opstod før eller efter debuten som luderso og 10 procent som morer sig vildt og 90 som ikke morer sig og Jennifer som har det fint og Møffe som ikke har det så fint ... etc .... ergo: ingen priser i annoncen. Selbstverständlich når man får hele billedet sådan.

Jeg som sexkunde er også blevet traumatiseret, men det er jeg faktiskt blevet her på EG - ikke hos pigerne. Dert snakkes det ikke så meget om, hvad EG gør med sjælen.  Det er et ting at tage skridtet hos en pige og acceptere at man betaler for noget man ellers har syslet med "gratis" hele livet. Når man har åbnet den dør er man inde - og enten har man det fint med det, eller så har man det ikke. At det kan være svært at finde vejen ud igen indrømmes. Personligt har jeg haft det fint med det i måske 90 procent af tilfældene men nogle gange har jeg kigget mig i spejlet efterpå og spurgt den sexede gamle manden i spejlbilledet hvad i helvede han har gang i. Det er min diskussion med mig selv. Den samtale er stadig igang. Sådan skal det også være. Man er ikke færdig før man er død - tror man det er man allerede mentalt død.

Men her på EG bliver jeg oprørt og vred cirka en gang om dagen - hvis jeg kigger ind - over alle røvhuller som ikke fatter en dyt af interaktion mellem kvinde/mand men gerne lyver, overdriver, kaster lort på hinanden og på piger hist og pist som det behager dem. Jeg lærer langsomt at ikke tage det så alvorligt, men er på samme gang lidt usikker på hvad det gør med mig i det lange løb; det at bryde sig pokker om alle klaphatter som bruger sine megafoner til at nedgøre og snakke lort. Man kan jo ikke gå i krig med alle - så går man i stykker.

Anmeldelser og efterlysninger har dog efterhånden nul værdi for mig. Absolut zero. Ikke mindst fordi jeg tilstrækkeligt mange gange personligt har modbeviset noget af det lort og de løgner som folk glædeligt skriver her: hun var jo ikke grim som de skrev, det var jo ikke falske billeder som de påstod, hun var jo fantastiskt dejlig og sød på trods af at de sagde det modsatte. Andre gange har jeg overhoved ikke forstået noget af begejstringen i en eller anden anmeldelse.  Hvorfor i al verden kan folk aldrig forstå at deres sandhed ikke er den endegyldige sandhed? Jeg vover alle mine aktier  i Klarna på påstanden at dem som besøger piger på egen instinkt uden at læse anmeldelser, har lige så mange gode - eller dårlige - oplevelser som dem som læser anmeldelser. Anmeldelser av bøger og film fungerer nogenlunde, musik sjældent - og kvinder overhoved ikke. 

Nu sidder jeg altså her og bliver oprørt, på trods af at min psykolog har sagt at jeg bare skal tage det roligt og ikke glemme min fredagswhisky (den kommer straks og siden er jeg god og fin igen).  I hvert fald har jeg lært at jeg er on my own in the jungle igen. Lige som jeg var i begyndelsen. Jeg troede nogle år at VL og EG skulle være mine indsigtsfulde guider og venligt vise vejen til nye fantastiske seværdigheder. I stedet er det næsten kun blevet frustration og mental øvelse i at ...LAD DETNU LIGGE FOR HELVEDE MAND.

Jeg er altså lidt traumatiseret.

Så hvorfor er jeg her? Godt spørgsmål. Svaret kommer når jeg har forstået det.

Skål ( i aften bliver det Ardbeg, hun svigter mig aldrig).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det bare at guide datteren/drengen til at være lige så frisindet som du er.

Mig personligt, jeg elsker det italienske firma Tod's, de laver meget fine skoer, fra far til søn, måske kan en prostitueret anvende det samme business model og initiere datteren i købesexverden???

LE.Vedr vare vs ydelse...Du er ikke en vare, men gør dig selv til en vare og låner din krop for et bestemt tidsrum.Du har selvfølgelig tanker og følelser, men kunden kunne ikke være mere ligeglad, han er interesseret i din fisse og mund.Det er den samme mentale konstruktion, mange "sugarbabes" bruger, når de nægter at se sig selv som prostituerede.

Og det kan må ingen måde sammenlignes med et ordinært arbejde.

Drop det fis.

 

LE2.Jeg tror ikke der findes mange prostituerede, som ikke er på en eller anden form for psykofarmaka behandling, hermed ment angstdæmpende medicin, som ellers er ret anvendt i Danmark.

 

Redigeret af Fedmeformeget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 time siden:

Jeg vover alle mine aktier  i Klarna på påstanden at dem som besøger piger på egen instinkt uden at læse anmeldelser, har lige så mange gode - eller dårlige - oplevelser som dem som læser anmeldelser

Du beholder dine aktier. 
Jeg læser stort set aldrig anmeldelser - ikke fordi jeg ikke vil, eller fordi jeg ikke får lidt ud af dem, men fordi der ikke er nogen - fra mit snævre geografiske område. Så må man jo selv, og som du anfører så kommer der gode og dårlige oplevelser ud af det - men mest gode, ikke 80/20 reglen, nærmere 95/05. 
Nå men det var Ardbeg, og tiden løber.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...