Hop til indhold
Guest … And Justice for All

Går pigerne svære tider i møde?

Recommended Posts

… And Justice for All skrev, den 3.6.2022 at 17:04:

Jeg tror ikke det er fordi det udenlandske foretrækkes - tværtimod. For mig - og sikkert mange andre er “privat diskret” bare mere attraktivt end når Maria er på vagt på bordellet og har skemalagt sex igennem hele vagten

Der er også danske privat diskret piger, men du kan nok godt regne med, at både danske og udenlandske går efter at have sex i løbet af dagen, ligesom Maria på bordellet ;) Du kan nok også regne med, at kunderne ikke nødvendigvis kommer som perler på en snor nogen af stederne…. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All
Liv skrev, for 1 time siden:

Der er også danske privat diskret piger, men du kan nok godt regne med, at både danske og udenlandske går efter at have sex i løbet af dagen, ligesom Maria på bordellet ;) Du kan nok også regne med, at kunderne ikke nødvendigvis kommer som perler på en snor nogen af stederne…. 

Nu ødelagde du min illusion om at hun bare sad i sin lejlighed og ventede på MIG! B) Og ja, der er i bund og grund nok ikke den store forskel - men det er der så alligevel, om ikke andet så mentalt. Det ene føles som en fræk date - det andet som en formel sexaftale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
… And Justice for All skrev, den 3.6.2022 at 17:04:

Jeg tror ikke det er fordi det udenlandske foretrækkes - tværtimod. For mig - og sikkert mange andre er “privat diskret” bare mere attraktivt end når Maria er på vagt på bordellet og har skemalagt sex igennem hele vagten. Se blot på en pige som Filippa - hun er dansk og kan få alle de kunder hun ønsker. Og så er der det med ydelserne. De fleste udenlandske piger tilbyder super- eller megafransk. Det er mere undtagelsen hos de danske.

Jeg kan så fortælle dig at da corona lukkede klinikkerne var vi jo alle nødt til at finde andre græsgange så da jeg havde brændt igennem min opsparing startede jeg et privat diskret eventyr op med nogle danske kollegaer.. Vi troede alle sammen vi havde opfundet den dybe tallerken på ny fordi gæsterne strømmede til og vi kunne slet ikke følge med.. Jeg kunne snildt lave 30-40.000 på de 5-6 dage jeg arbejder i måneden.. 

 

Liiiiige indtil grænserne blev åbnet igen:lol:.. Vores indtægter faldt til én tredjedel.. Så tro mig de udenlandske piger tager en stor del af markedet.. Jeg vil sige ærligt som forbruger (dog ikke på det marked) så forstår jeg jo godt mænderne.. Det er billigere og der er ydelser som jeg i hvertfald ikke tilbyder.. Så det jo ikke fordi jeg ikke ved hvordan jeg kunne gøre min forretning mere eftertragtet hvis nødvendigt.. Men skulle det nogensinde komme derud så vil jeg faktisk hellere stoppe i branchen.. Måske det er det der har presset mange andre piger til at stoppe eller måske slet ikke starte.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Jeg kan så fortælle dig at da corona lukkede klinikkerne var vi jo alle nødt til at finde andre græsgange så da jeg havde brændt igennem min opsparing startede jeg et privat diskret eventyr op med nogle danske kollegaer.. Vi troede alle sammen vi havde opfundet den dybe tallerken på ny fordi gæsterne strømmede til og vi kunne slet ikke følge med.. Jeg kunne snildt lave 30-40.000 på de 5-6 dage jeg arbejder i måneden.. 

 

Liiiiige indtil grænserne blev åbnet igen:lol:.. Vores indtægter faldt til én tredjedel.. Så tro mig de udenlandske piger tager en stor del af markedet.. Jeg vil sige ærligt som forbruger (dog ikke på det marked) så forstår jeg jo godt mænderne.. Det er billigere og der er ydelser som jeg i hvertfald ikke tilbyder.. Så det jo ikke fordi jeg ikke ved hvordan jeg kunne gøre min forretning mere eftertragtet hvis nødvendigt.. Men skulle det nogensinde komme derud så vil jeg faktisk hellere stoppe i branchen.. Måske det er det der har presset mange andre piger til at stoppe eller måske slet ikke starte.. 

Noget af det klogeste, mest klarsynede og præcise der er sagt herinde i lang tid.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan vi ikke sende mange af de udenlandske piger ud som alligevel ikke er særlig pæne? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
Mr. Sensual skrev, for 39 minutter siden:

Noget af det klogeste, mest klarsynede og præcise der er sagt herinde i lang tid.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Ja, og så alligevel noget fis. Jeg bliver lidt træt af gang på gang at læse fra danske piger, at det er fordi de udenlandske piger tilbyder ydelser som danske ikke gør, at danske mænd besøger de udenlandske.

Mine besøg er overvejende hos udenlandske piger, og det har intet at gøre med at de tilbyder ydelser som danske piger ikke gør.

Jeg søger hverken sex uden gummi, blow uden eller what ever, men de udenlandske piger jeg vælger til, er ganske enkelte lækre og yder en bedre service end de danske piger. Så simpelt er det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu vil jeg være så selvfed at sige at jeg ikke har mærket nogen nedgang. Vel har jeg nogle få stille vagter men de er få.

Men jeg arbejder også hårdt på at levere  en god oplevelse med henblik på at gæsterne kommer igen og til priser hvor de fleste kan være med. At jeg så må have lidt flere gæster igennem har jeg ingen problemer med. I en alder af 49 år har jeg betydelig mere erfaring end da jeg startede i en alder af 35 år. Plus jeg med årene har fået markant flere gæster på mine vagter. 
Man vælger på sin vis selv om man vil have succes og tilbyde det mændene efterlyser eller holde fast i det man syntes er rigtig for en selv. Det er op til enhver pige.

Jeg kommer aldrig til at se de udenlandske og unge piger som konkurrenter. Der er noget for alle og det skal der være plads til. 


 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Jeg kan så fortælle dig at da corona lukkede klinikkerne var vi jo alle nødt til at finde andre græsgange så da jeg havde brændt igennem min opsparing startede jeg et privat diskret eventyr op med nogle danske kollegaer.. Vi troede alle sammen vi havde opfundet den dybe tallerken på ny fordi gæsterne strømmede til og vi kunne slet ikke følge med.. Jeg kunne snildt lave 30-40.000 på de 5-6 dage jeg arbejder i måneden.. 

Liiiiige indtil grænserne blev åbnet igen:lol:.. Vores indtægter faldt til én tredjedel.. Så tro mig de udenlandske piger tager en stor del af markedet.. Jeg vil sige ærligt som forbruger (dog ikke på det marked) så forstår jeg jo godt mænderne.. Det er billigere og der er ydelser som jeg i hvertfald ikke tilbyder.. Så det jo ikke fordi jeg ikke ved hvordan jeg kunne gøre min forretning mere eftertragtet hvis nødvendigt.. Men skulle det nogensinde komme derud så vil jeg faktisk hellere stoppe i branchen.. Måske det er det der har presset mange andre piger til at stoppe eller måske slet ikke starte.. 

Viser meget godt konkurrencesituationen. Jeg tror særligt at fransk uden er den største tiltrækning (det er det i hvert fald for mig), men selvfølgelig spiller prisen også ind. Selv med dine fornuftige priser på på en time, er de udenlandske stadig billigere. Mændene skal dog huske at for de fleste udenlandske koster kys dog ekstra og der kan være begrænsninger for hvor mange gange man må fyre kanonen af. De fleste af de udenlandske er dog de unge, fikse modeller som de fleste mænd nok går efter, hvor mange af jer danske piger er lidt mere modne -hvilket jeg faktisk finder fornuftigt. 

Jeg ville meget gerne besøge jer danske piger, desværre er der ikke særlig mange af jer i det sønderjyske. Men jeg må snart tage mig sammen og drage mod Fredericia når Jennifer besøger det. Tættere på Sønderjylland kommer dansk kvalitet af den type jeg leder efter næppe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, for 44 minutter siden:

Ja, og så alligevel noget fis. Jeg bliver lidt træt af gang på gang at læse fra danske piger, at det er fordi de udenlandske piger tilbyder ydelser som danske ikke gør, at danske mænd besøger de udenlandske.

Mine besøg er overvejende hos udenlandske piger, og det har intet at gøre med at de tilbyder ydelser som danske piger ikke gør.

Jeg søger hverken sex uden gummi, blow uden eller what ever, men de udenlandske piger jeg vælger til, er ganske enkelte lækre og yder en bedre service end de danske piger. Så simpelt er det. 

Så fordi det er gældende for dig så det gældende for størstedelen eller:ph34r:.? 

Jeg synes du skal gå ind i de tråde der nu en gang er oprettet med formålet og så kigge hvad brugerne herinde "generelt" skriver som værende grunden.. Så mine udtalelser ikke skal gøres til "noget fis" fordi det ikke er dine motiver med at vælge udenlandsk.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, for 8 timer siden:

Jeg bliver lidt træt af gang på gang at læse fra danske piger, at det er fordi de udenlandske piger tilbyder ydelser som danske ikke gør, at danske mænd besøger de udenlandske.

Blandt de danske piger er der forskel på de ydelser, som tilbydes. Også med hensyn til om fransk er med eller uden kondom. Blandt de udenlandske piger er det så godt som altid muligt at få fransk uden, eventuelt mod en merpris.

denne afstemning blandt Eroguides medlemmer kunne man se, at ud af otte mænd så ville seks af dem foretrække fransk uden kondom, en enkelt ville foretrække med, og den sidste var ligeglad. Nu gik afstemningen jo på præferencen, og ikke om man i givet fald ville acceptere fransk med kondom, hvis den udvalgte pige krævede det, men resultatet giver for mig at se et fingerpeg om kundernes ønsker. Om pigerne så ønsker at tilbyde dette, er (forhåbentlig) deres eget valg.

Så jo, de tilbudte ydelser har nok noget med historien at gøre. Men for de danske piger, som tilbyder fransk uden, er der jo ikke forskel på netop den ydelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden:

Så fordi det er gældende for dig så det gældende for størstedelen eller:ph34r:.? 

Jeg synes du skal gå ind i de tråde der nu en gang er oprettet med formålet og så kigge hvad brugerne herinde "generelt" skriver som værende grunden.. Så mine udtalelser ikke skal gøres til "noget fis" fordi det ikke er dine motiver med at vælge udenlandsk.. 

Kan godt se jeg strammede den lidt ved at skrive at det var noget fis…… og anerkender da også afstemningen, men vi må også have i mente, at EG’s medlemmer ikke nødvendigvis udgør en ret stor del af jeres kunder, men den kan da give et fingerpeg. Jeg synes bare ofte jeg læser, at den eneste grund til, at de udenlandske piger har (måske flere end jer) kunder, er fordi de sutter uden gummi (og måske mere). Og jeg synes det er lidt fladt, at bare acceptere det og så har man undskyldningen for, at de danske ikke har så mange kunder mere. 
 

Der er jo meget mere i det end det. Og det vil være et meget langt skriv, hvis jeg skal sætte nogle flere ord på, hvad det er jeg synes mange af de udenlandsk piger er bedre til end mange af de danske. Og vel at mærke med gummi. 

Jeg har også mange gode oplevelser med danske piger, og sidst med DinaG. Og derfor vil jeg heller ikke påstå, at de udenlandske er bedst, der er bestemt dansk piger der er lige så gode og nogle endda nok også bedre, men det er jo en smagssag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
Den_glade_amatør skrev, for 41 minutter siden:

Nu gik afstemningen jo på præferencen, og ikke om man i givet fald ville acceptere fransk med kondom, hvis den udvalgte pige krævede det, men resultatet giver for mig at se et fingerpeg om kundernes ønsker. Om pigerne så ønsker at tilbyde dette, er (forhåbentlig) deres eget valg.

 

Nu har jeg svaret Jennifer på næsten det samme. Og brugte også dit ord “fingerpeg” i mit svar der, for det er jo et fingerpeg, som jeg selvfølgelig anerkender, og det er nok også retvisende i en eller anden grad, men vi skal huske på, at vi herinde nok ikke udgør en speciel stor procentdel af pigernes kunder når det kommer til stykket. 

Du kan i øvrigt læse hvad jeg har skrevet til Jennifer. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, 1 time siden:

Kan godt se jeg strammede den lidt ved at skrive at det var noget fis…… og anerkender da også afstemningen, men vi må også have i mente, at EG’s medlemmer ikke nødvendigvis udgør en ret stor del af jeres kunder, men den kan da give et fingerpeg. Jeg synes bare ofte jeg læser, at den eneste grund til, at de udenlandske piger har (måske flere end jer) kunder, er fordi de sutter uden gummi (og måske mere). Og jeg synes det er lidt fladt, at bare acceptere det og så har man undskyldningen for, at de danske ikke har så mange kunder mere. 
 

Der er jo meget mere i det end det. Og det vil være et meget langt skriv, hvis jeg skal sætte nogle flere ord på, hvad det er jeg synes mange af de udenlandsk piger er bedre til end mange af de danske. Og vel at mærke med gummi. 

Jeg har også mange gode oplevelser med danske piger, og sidst med DinaG. Og derfor vil jeg heller ikke påstå, at de udenlandske er bedst, der er bestemt dansk piger der er lige så gode og nogle endda nok også bedre, men det er jo en smagssag. 

Jeg tror du undervurderer betydningen af eroguide.. Den travleste december jeg nogensinde har haft var da jeg lavede en advent kalender herinde med selfies så exposure osv herinde har en betydning.. 

Lige nu er 90% af alle anmeldelser af udenlandske piger.. Det betyder endnu mere exposure til det udenlandske segment og mindre til det danske.. Man kan nok godt gå ud fra at 8 ud af 10 mænd foretrækker muligheden for fransk uden kondom.. Så kan du mene og føle hvad du tror.. Realiteten er jo bare gjort åbenlys flere gange herinde.. 

Du må da meget gerne komme med bare 5 ting en udenlandsk gp gør bedre eller anderledes^_^.. Nu jeg bare nysgerrig og konstruktiv information er vel altid velkomment.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Du må da meget gerne komme med bare 5 ting en udenlandsk gp gør bedre eller anderledes^_^.. Nu jeg bare nysgerrig og konstruktiv information er vel altid velkomment.. 

:) Nu skriver du “bare 5 ting”. Fem ting det er ikke så lidt enda at skulle fremhæve, som bedre eller anderledes. Jeg går lige i tænkeboks, og måske jeg forsøger at kaste mig ud i det - set, selvfølgelig fra mit subjektive synspunkt! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest I will lick your feet
JenniferRomantica skrev, for 11 timer siden:

Jeg kan så fortælle dig at da corona lukkede klinikkerne var vi jo alle nødt til at finde andre græsgange så da jeg havde brændt igennem min opsparing startede jeg et privat diskret eventyr op med nogle danske kollegaer.. Vi troede alle sammen vi havde opfundet den dybe tallerken på ny fordi gæsterne strømmede til og vi kunne slet ikke følge med.. Jeg kunne snildt lave 30-40.000 på de 5-6 dage jeg arbejder i måneden.. 

 

Liiiiige indtil grænserne blev åbnet igen:lol:.. Vores indtægter faldt til én tredjedel.. Så tro mig de udenlandske piger tager en stor del af markedet.. Jeg vil sige ærligt som forbruger (dog ikke på det marked) så forstår jeg jo godt mænderne.. Det er billigere og der er ydelser som jeg i hvertfald ikke tilbyder.. Så det jo ikke fordi jeg ikke ved hvordan jeg kunne gøre min forretning mere eftertragtet hvis nødvendigt.. Men skulle det nogensinde komme derud så vil jeg faktisk hellere stoppe i branchen.. Måske det er det der har presset mange andre piger til at stoppe eller måske slet ikke starte.. 

Med den indtjening du beskriver under corona, ( mange penge ) Hvad vil du gøre den dag du ikke er så efterspurgt mere og bliver ældre også, har du så job eller uddannelse du kan falde tilbage på ? Håber jeg virkelig for dig . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
I will lick your feet skrev, for 7 minutter siden:

Med den indtjening du beskriver under corona, ( mange penge ) Hvad vil du gøre den dag du ikke er så efterspurgt mere og bliver ældre også, har du så job eller uddannelse du kan falde tilbage på ? Håber jeg virkelig for dig . 

Alderen har intet at gør med om man er eftertragtet eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest I will lick your feet
Frodige Ida skrev, for 12 minutter siden:

Alderen har intet at gør med om man er eftertragtet eller ej.

For nogle har det desværre om du kan lide det eller ej .

Kan du så fortælle mig hvorfor mange lyver sig yngre en de oprigtigt, hvis alderen intet betyder ?

Du mener også at en på 50 plus er ligeså eftertragtet som en studine på 23-23 i denne brance ? 

Redigeret af I will lick your feet

Del dette indlæg


Link til indlæg
I will lick your feet skrev, for 27 minutter siden:

Med den indtjening du beskriver under corona, ( mange penge ) Hvad vil du gøre den dag du ikke er så efterspurgt mere og bliver ældre også, har du så job eller uddannelse du kan falde tilbage på ? Håber jeg virkelig for dig . 

Sååå du synes en indtægt mellem 20.000-30.000 er meget høj.? Husk på jeg er cvr registreret.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Sååå du synes en indtægt mellem 20.000-30.000 er meget høj.? Husk på jeg er cvr registreret.. 

Det er vel mere korrekt at sige det er omsætningen er er 20-30000, indtjeningen er jo væsentligt lavere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest I will lick your feet
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Sååå du synes en indtægt mellem 20.000-30.000 er meget høj.? Husk på jeg er cvr registreret.. 

syntes du skrev 30-40.000 kr på 5 -6 dage, ja det syntes jeg er en rimelig pæn indtjening .

Del dette indlæg


Link til indlæg
I will lick your feet skrev, for 12 minutter siden:

syntes du skrev 30-40.000 kr på 5 -6 dage, ja det syntes jeg er en rimelig pæn indtjening .

Husk lige på at Jennifer faktisk ikke arbejder mere end 5-6 dage om måneden, så det er en månedsløn der er tale om. Så en omsætning på 40.000 som selvstændig, hvoraf der så skal svares moms, plus skat, så er der vel omkring 15.000-18.000 udbetalt efter udgifter (transport, kondomer, vask, leje af sted osv), skat, og moms er afregnet.

Så vil nogle måske sige, det jo ikke meget mere end et velbetalt “almindelig” job giver, og det har de jo ret i. Til gengæld så har Jennifer jo den fordel at hun selv bestemmer sine arbejdstider, og har en større personlig frihed hun kan bruge med sine kære, end hun ville have med et almindeligt job. At hun så også kan få dækket sit ret store sexdrive på den måde, er jo så en bonus for hende, og nok medvirkende til at hun er GP, og ikke en kontormus idag.

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
I will lick your feet skrev, for 29 minutter siden:

syntes du skrev 30-40.000 kr på 5 -6 dage, ja det syntes jeg er en rimelig pæn indtjening .

Som Francois skriver så arbejder jeg kun 5-6 dage så det er min månedsløn^_^.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest I will lick your feet
Francois skrev, for 16 minutter siden:

Husk lige på at Jennifer faktisk ikke arbejder mere end 5-6 dage om måneden, så det er en månedsløn der er tale om. Så en omsætning på 40.000 som selvstændig, hvoraf der så skal svares moms, plus skat, så er der vel omkring 15.000-18.000 udbetalt efter udgifter (transport, kondomer, vask, leje af sted osv), skat, og moms er afregnet.

Så vil nogle måske sige, det jo ikke meget mere end et velbetalt “almindelig” job giver, og det har de jo ret i. Til gengæld så har Jennifer jo den fordel at hun selv bestemmer sine arbejdstider, og har en større personlig frihed hun kan bruge med sine kære, end hun ville have med et almindeligt job. At hun så også kan få dækket sit ret store sexdrive på den måde, er jo så en bonus for hende, og nok medvirkende til at hun er GP, og ikke en kontormus idag.

/Francois

Mon ikke Jennifer kan tale for sig selv ? 

Desuden kan du ikke ligge det sådan ud, 6000 kr - 7000 kr brutto pr dag stadig en god løn selvom det er før skat .

At arbejde 5-6 dage pr måned må være et privilegium og det er jo noget hun selv vælger .

Redigeret af I will lick your feet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest I will lick your feet
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Som Francois skriver så arbejder jeg kun 5-6 dage så det er min månedsløn^_^.. 

Det er stadig en god løn for 5-6 dage, min pointe .

Del dette indlæg


Link til indlæg
I will lick your feet skrev, for 11 minutter siden:

Det er stadig en god løn for 5-6 dage, min pointe .

Helt sikkert.. Ellers havde jeg da valgt at arbejde anderledes eller i et andet job.. Jeg sætter bare stor pris på min fritid og vil gerne have så meget af den som muligt.. Alle der kun arbejder 5-6 dage i måneden er nødt til at have en høj indtjening de dage.. Men nu skal vi så også lige tage højde for at coronaen er overstået og min indtjening ligger på en tredjedel af hvad den gjorde da grænserne var lukket som jo var det der var hele indbegrebet af min kommentar.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...