Hop til indhold
Guest … And Justice for All

Går pigerne svære tider i møde?

Recommended Posts

… And Justice for All skrev, for 9 timer siden:

Det er ved at være meget svært at se, hvad der skal holde konjunkturerne oppe i de kommende år.

Men jeg håber da at du har ret.

Konjunktuerne?

Det er da så simpelt som jeg skitserede det. Konjunktur-snak er vist mere politik og det må ikke diskutteres

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen jr. skrev, for 2 timer siden:

Det er der meget rigtigt i. Der må dog være en grænse for hvor langt danske piger kan gå ned og jeg tror ikke de kommer ned på de udenlandskes priser. Så hellere skippe branchen.

Der er jo udgifter til leje af sted, almindelige driftsomkostninger samt generelt højere leveomkostninger her i landet for fastboende. Skat tør jeg ikke nævne. Heller ikke lejligheds bøvl med myndighederne.

Jøsses da. Det er udelukkende købekraft der spiller ind. Hvorfor mener du de skal betale skat i DK når de bor i Rumænien/Bulgarien/?? og bare arbejder i DK?

jensen jr. skrev, for 2 timer siden:

Dette er ikke betragtninger jeg bare griber ud af den blå luft. Jeg kender personligt 2 GPs der har forladt branchen på grund af den udvikling. Den ene af dem har et årelangt og indgående kendskab til branchen, og hun fortæller at en hel del danske piger har stillet stiletterne inden for de sidste par år. Dette synes jo også bekræftet ved de få anoncer danske piger lægger ud på nettet. 

Men hvordan/hvorfor kom de ind i prostitutions-branchen?

Terminsludere har altid eksistereret. Dvs nogle prostituerer sig op til terminen (el. lign.) og hopper så ud igen. Det kan også være lystbetonet i noget tid - at få så meget pik som muligt er noget  nogle få tænder på.

Man kan også tænke sig at økonomien generelt har været så god at der ikke har været behov for at prostituere sig.

Tingene bliver sandsynligvis anderledes fra nu af pga situationen, så jeg forventer flere danske piger og lavere priser. Godt for nogle og skidt for andre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rafale skrev, for 2 timer siden:

Jøsses da. Det er udelukkende købekraft der spiller ind. Hvorfor mener du de skal betale skat i DK når de bor i Rumænien/Bulgarien/?? og bare arbejder i DK?

Men hvordan/hvorfor kom de ind i prostitutions-branchen?

Terminsludere har altid eksistereret. Dvs nogle prostituerer sig op til terminen (el. lign.) og hopper så ud igen. Det kan også være lystbetonet i noget tid - at få så meget pik som muligt er noget  nogle få tænder på.

Man kan også tænke sig at økonomien generelt har været så god at der ikke har været behov for at prostituere sig.

Tingene bliver sandsynligvis anderledes fra nu af pga situationen, så jeg forventer flere danske piger og lavere priser. Godt for nogle og skidt for andre.

 

Det med skat har du misforstået. Jeg tænker ikke her på de udenlandske piger, men de danske – i øvrigt er reglen også at man betaler skat i det land, man tjener pengene i, men det er nok umuligt at kontrollere for udenlandske pigers vedkommende der kun er her i kortere tid.

De to piger jeg taler om er ikke hvad du kalder terminsludere, men var i branchen i mange år. Den ene af dem er ret velkendt. Jeg er dog ikke enig i din spådom om, at der kommer flere danske piger på markedet, men fred være med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Kan se en del spår lavere priser og også jeg vil bruge ordet frygter flere piger ser denne branche som eneste mulighed for indtægt. 

Begge dele trist trist. Kvinder der vælger branchen af nød, aldrig godt. 

Og skulle i få ret med lavere priser, må nok desværre forventes servicen/kvaliteten falder sammen med prisen. 

For lavere priser, så skal der flere kunder igennem. Og deraf følgende mindre energi til den enkelte osv...

Kan kun tale for mig selv. Mine priser ændres ikke jeg vil hellere beholde / tiltrække kunder på kvalitet som pris, nøjes med de der har råd. Selv skære ned på mine udgifter så det hænger sammen. Ødelægger man sit gode omdømme pga svære tider, kan man lige så godt stoppe. Så bliver det svært at rejse sig bagefter.

Og det gælder ikke kun vores branche, en maler, en murer, en frisør osv. Der i den kommende tid sjusker for at få flere kunder igennem. De skader kun sig selv. Tænker heller ikke andre virksomheder kan sænke priserne, men omvendt kun forsøge, at arbejde mere for stadig at dække egne udgifter og det bliver en hårfin balance og hver enkelts kamp for overlevelse.

Ha en go dag derude og pas på jer selv. Verden er i kritisk situation ikke kun sex-branchen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All
SweetMilf6630 skrev, for 8 timer siden:

 

Og skulle i få ret med lavere priser, må nok desværre forventes servicen/kvaliteten falder sammen med prisen. 

For lavere priser, så skal der flere kunder igennem. Og deraf følgende mindre energi til den enkelte osv...

Ha en go dag derude og pas på jer selv. Verden er i kritisk situation ikke kun sex-branchen.

 

 

Ja, Verden er virkelig er kritisk sted på så mange fronter.

Mht til branchen for købesex, så tror jeg at der vil komme mange “tilbud”. Det er set før og for nogen mænd og kvinder hænger det nok fint sammen med 10 gange 20 min. a’  500kr. 
Der vil dog forhåbentligt også være et andet segment, som fokuserer på kvalitet og nærvær og derigennem stamkunder. Men ligesom for maleren og for restauratøren, vil der nok være en mindre efterspørgsel, end tidligere - de der ganske enkelt er færre penge at bruge af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 54 minutter siden:

Ja, Verden er virkelig er kritisk sted på så mange fronter.

Mht til branchen for købesex, så tror jeg at der vil komme mange “tilbud”. Det er set før og for nogen mænd og kvinder hænger det nok fint sammen med 10 gange 20 min. a’  500kr. 
Der vil dog forhåbentligt også være et andet segment, som fokuserer på kvalitet og nærvær og derigennem stamkunder. Men ligesom for maleren og for restauratøren, vil der nok være en mindre efterspørgsel, end tidligere - de der ganske enkelt er færre penge at bruge af.

Håber virkelig Pussygalores, Sexyclub, Seductiongirls, Eventyrpigerne osv. overlever! 

Hvor skal pigerne så ellers få udlevet deres lidenskabelige lyster under ordnede forhold?

Næppe alle som ønsker at bruge deres private lejligheder osv. 

Ja, økonomien for de studerende har været ok, men nu med hastigt stigende fødevarepriser/energipriser osv. kan det tænkes at nogle prøver lykken i deres sommerferie, for at tjene ekstra?

Ved ikke hvor mange henvendelser stederne får, men både Sexyclub og Pussygalores søger nye værtinder (selvom det ikke er ofte at feks  Claire og Silva kommer på besøg hos PG og Daniella og Dina hos Sexyclub..)

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
… And Justice for All skrev, for 3 timer siden:

Men ligesom for maleren og for restauratøren, vil der nok være en mindre efterspørgsel, end tidligere - de der ganske enkelt er færre penge at bruge af.

Enig. Og netop derfor fungere det ikke med lavere pris. Færre kunder som samtidig betaler mindre. Ingen forretning. 

Men står stadig ved min holdning, hvis lavere priser skulle give flere kunder. Bliver kvaliteten derefter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 5 timer siden:

Enig. Og netop derfor fungere det ikke med lavere pris. Færre kunder som samtidig betaler mindre. Ingen forretning. 

Men står stadig ved min holdning, hvis lavere priser skulle give flere kunder. Bliver kvaliteten derefter. 

Netop og spørgsmålet er om danske piger finder det attraktivt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A

Jeg tror ikke pigerne nødvendigvis går hårdere tider i møde, idet dem der køber sex vil blive ved med det. 
 

Det er andre steder der spares. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 14 timer siden:

Håber virkelig Pussygalores, Sexyclub, Seductiongirls, Eventyrpigerne osv. overlever! 

Hvor skal pigerne så ellers få udlevet deres lidenskabelige lyster under ordnede forhold?

Næppe alle som ønsker at bruge deres private lejligheder osv. 

Mener at have læst at der oftest kun er en enkelt pige på vagt.  Det er derfor ikke specielt "ordnede forhold" mht sikkerhed i det mindste.

Til gengæld slipper de for at bruge deres private lejlighed. Men så skal de betale en ublu pris i leje pr dag. Mener jeg så en annonce i annoncelight til 800 kr/dag.

"Deres lidenskabelige lyster"?  Så gjorde de det gratis så fik de endnu mere lidenskab. Nej du, de gør det for pengenes skyld

ppd skrev, for 14 timer siden:

Ja, økonomien for de studerende har været ok, men nu med hastigt stigende fødevarepriser/energipriser osv. kan det tænkes at nogle prøver lykken i deres sommerferie, for at tjene ekstra?

Ved ikke hvor mange henvendelser stederne får, men både Sexyclub og Pussygalores søger nye værtinder (selvom det ikke er ofte at feks  Claire og Silva kommer på besøg hos PG og Daniella og Dina hos Sexyclub..)

Du har vist gang i en fantasi :) , men enhver sin lyst. De bordeller søger vel piger fordi de ikke kan besætte de ledige tider.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, for 5 timer siden:

Jeg tror ikke pigerne nødvendigvis går hårdere tider i møde, idet dem der køber sex vil blive ved med det. 
 

Det er andre steder der spares. 

Eller vælger billigere ydelser. Men du har nok ret i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forrygende tråd! Som økonom kan jeg kun smile af alle de mange bud på hvad der kommer til at ske med økonomien generelt og udviklingen i prostitutionsbranchen specifikt. Sagen er at der pt. ikke er nogen der ved om der kommer en recession, hvor hård og langvarig den bliver. Prostitutionsbranchen er en lidt sjov branche, prisdannelsen ikke finder sted som i de fleste andre brancher da disse er underlagt en form for formel regulering. Udbud og efterspørgsel spiller en rolle, naturligvis, men der er flere andre faktorer der gør sig gældende og da der er udbydere fra mange forskellige dele af verden med forskellige præferencer og krav til minimumsbetaling. Der også er en betydelig informationsasymmetri i branchen, yderligere er  der forbundet en betydelig grad af stigmatisering med at arbejde i branchen er priserne og deres udvikling er noget mindre gennemskuelige end i andre brancher. Men jeg er enig i at det bliver spændende at følge med i. Hav en god dag.

Ærbødigst, DrMabuse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
drmabuse skrev, 1 time siden:

Som økonom

….. og som en rigtig økonom skrev du en helt masse uden sådan rigtig at skrive noget, der gjorde os klogere alligevel :) 

Redigeret af Søren A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, 1 time siden:

….. og som en rigtig økonom skrev du en helt masse uden sådan rigtig at skrive noget, der gjorde os klogere alligevel :) 

Mange tror at økonomi er en eksakt videnskab, det er det ikke ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
… And Justice for All skrev, den 30.5.2022 at 22:38:

Men det skyldes i så fald andet end manglende kunder og lave priser, for kunder har der været nok af og priserne er da fuldt med op  Til gengæld har den lave arbejdsløshed nok gjort at der er færre danske piger i branchen. Og dem der er, vælger nok ofte en mere diskret måde at arbejde på. 

Njargh.. Der tager du fejl.. Der er en kæmpe mangel på kunder til de danske bordeller.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 30 minutter siden:

Njargh.. Der tager du fejl.. Der er en kæmpe mangel på kunder til de danske bordeller.. 

Det tror jeg du har ret i. Jeg tror der er mange faktorer. Priserne er højere end de udenlandske og også højere end danske piger privat/diskret. Derudover tilbyder de fleste udenlandske super- og megafransk, hvilket nogle få af de danske privat/diskret også gør. Så hvis kunderne ser færre muligheder og højere priser, er der færre ting tilbage til at trække kunder ind. 

Krisen man kan ane vil helt sikkert ramme nogle piger, men jeg ser i højere grad de danske bordeller ramt. Jeg tror ikke mange af dem kan overleve en større krise.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Branchen har været igennem en hård tid og der kommer mere af samme skuffe.. Jeg tror mange af de gæster der holde en pause under coronaen har opdaget hvor mange penge de sparer og derfor har sparet os piger helt væk:ph34r:.. Eller måske har de også lidt økonomiske tab der gør at pengene bare ikke er de samme længere.. Uanset så det altid oplevelser og luksusydelser der bliver sparet væk først især for mænd med familier.. Jeg tror der kommer til at gå noget tid før markedet er tilbage til normal og jeg kan frygte den stille og rolige udvikling sexmarkedet generelt er gennemgået de sidste mange år med mange flere der vælger udenlandsk.. Den udvikling virker ikke til at være stilnet af snare tværtom.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Njargh.. Der tager du fejl.. Der er en kæmpe mangel på kunder til de danske bordeller.. 

...Jeg prøver at gøre mit bedste for besøge dem. :)

Som mange andre har jeg dog favoritter som ikke altid har vagt hver eller hver anden uge (og chefen har svært ved at jeg skal have fri uden for 8-16)

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Njargh.. Der tager du fejl.. Der er en kæmpe mangel på kunder til de danske bordeller.

Jeg gør straks noget, vi ses om lidt :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All
JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden:

jeg kan frygte den stille og rolige udvikling sexmarkedet generelt er gennemgået de sidste mange år med mange flere der vælger udenlandsk.. Den udvikling virker ikke til at være stilnet af snare tværtom.. 

Jeg tror ikke det er fordi det udenlandske foretrækkes - tværtimod. For mig - og sikkert mange andre er “privat diskret” bare mere attraktivt end når Maria er på vagt på bordellet og har skemalagt sex igennem hele vagten. Se blot på en pige som Filippa - hun er dansk og kan få alle de kunder hun ønsker. Og så er der det med ydelserne. De fleste udenlandske piger tilbyder super- eller megafransk. Det er mere undtagelsen hos de danske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte gerne danske piger men gør det bare aldrig. 
30 min på et dansk bordel til 1500kr  er bare for mange penge for mig.

Så derfor besøger jeg faktisk udelukkende udenlandske piger, nogle er herboende og dansktalende men altså mere jordnære mht deres priser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 19 minutter siden:

Besøgte gerne danske piger men gør det bare aldrig. 
30 min på et dansk bordel til 1500kr  er bare for mange penge for mig.

Danske piger privat/diskret  er da til at finde for en tusse for 30 min, som er mit max.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, 1 time siden:

Danske piger privat/diskret  er da til at finde for en tusse for 30 min, som er mit max.:)

Syntes bare ikke man ser så mange danske piger under 23-27 år privat/sekret?  

Mia, Daniella, Lærke, Claire, Silva, Sif, Dina, Daisy, Freya osv. De har måske nok i at være på klinik 1-2 gange om måneden. Desværre ofte fra 9-16..

Gør nu noget, Mette & Rød Blok i stedet for at lade stå og vende det blinde øje til..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All
JenniferRomantica skrev, den 3.6.2022 at 07:45:

Njargh.. Der tager du fejl.. Der er en kæmpe mangel på kunder til de danske bordeller.. 

Mon ikke det er fordi at både kunder og udbydere finder hinanden i privatregi i stedet - fx som sugardaters?

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 2 timer siden:

Danske piger privat/diskret  er da til at finde for en tusse for 30 min, som er mit max.:)

Danske bordeller har generelt højere priser end det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...