Hop til indhold
Den_glade_amatør

Gummi eller ej ved købesex

Holdning til brug af kondom ved købesex-oplevelser  

203 medlemmer har stemt

  1. 1. Hvad er din holdning til brug af kondom i forhold til købesex?

    • Jeg insisterer på, at alt foregår med kondom, også oralsex
      24
    • Jeg er ligeglad med, om oralsex er med eller uden kondom, men jeg knepper kun med gummi
      38
    • Oralsex skal helst altid eller næsten altid være uden kondom, men jeg knepper kun med gummi
      49
    • For det meste er oralsex uden kondom og penetration med kondom, men af og til er jeg også med på sex uden kondom, når situationen er til det
      58
    • Jeg undgår altid eller næsten altid brug af kondom, undtaget når det drejer sig om analsex
      18
    • Jeg ønsker ikke at bruge kondom, heller ikke ved analsex
      16


Recommended Posts

Jaja, jeg ved godt at der er en del tråde, hvor emnet gummi eller ej i forbindelse med købesex diskuteres. Til gengæld tror jeg ikke, at der endnu er lavet noget afstemning om det, som i tal viser, hvordan præferencerne fordeler sig. Det laver vi om på med denne lille afstemning, hvor både kvinder og mænd er velkommen til at deltage.

Bemærk, at det er holdningen i forhold til købesexbesøg, som afstemningen drejer sig om. Hvad du gør i privaten, til dating eller ved one-noget-stands og scoreture i byen er ligemeget i forhold til denne afstemning.

Slikkelapper til oralsex på kvinden er heller ikke noget, der skal tages stilling til i afstemningen.

Er du som mand både modtager og giver af analsex, så vælg det, du synes passer bedst på din holdning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blow: Altid uden gummi.

Sex: uden gummi med mine 3 faste, danske ex-gp, også anal uden gummi med 2 af mine faste.......med gummi hos ukendte gp....kan smutte engang imellem, hvis ukendt gp tilbyder sex uden gummi....det afhænger meget af fornemmelse og intuition omkring pigens forhold, hygiejne m.m.

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next

Hvad med handjob med kondom, og for den sag skyld fodsex, er det også med eller uden?

Redigeret af next

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 4 timer siden:

Jaja, jeg ved godt at der er en del tråde, hvor emnet gummi eller ej i forbindelse med købesex diskuteres. Til gengæld tror jeg ikke, at der endnu er lavet noget afstemning om det, som i tal viser, hvordan præferencerne fordeler sig. Det laver vi om på med denne lille afstemning, hvor både kvinder og mænd er velkommen til at deltage.

Bemærk, at det er holdningen i forhold til købesexbesøg, som afstemningen drejer sig om. Hvad du gør i privaten, til dating eller ved one-noget-stands og scoreture i byen er ligemeget i forhold til denne afstemning.

Slikkelapper til oralsex på kvinden er heller ikke noget, der skal tages stilling til i afstemningen.

Er du som mand både modtager og giver af analsex, så vælg det, du synes passer bedst på din holdning.

Det bør da helst sige sig selv, når det kommer til selve sex-delen? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 2 minutter siden:

Det bør da helst sige sig selv, når det kommer til selve sex-delen? ;)

genialt. lad os starte en ny afstemning hvor vi gætter os til hvad du mener. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

God afstemning der vil give et seriøst billede af, brugen af gummi ved købesex.

Tror der er flere end man lige regner med, hvor gummiet " glemmes" i kampens hede.

Når man læser tråde er der ikke mange der vil indrømme gummiet smuttede med eller uden vilje.

Derfor er denne afstemning retvisende, pga der intet Nick navn ære at tage hensyn til.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
sweetstone skrev, for 3 timer siden:

Tror der er flere end man lige regner med, hvor gummiet " glemmes" i kampens hede.

Præcis, og mænd herinde har en moral på  Eg som fortæller de som sådan aldrig ku finde på at have sex uden og netop for at score billige like blandt Gpèrne herinde og det virker vær gang (tror de) (ren reklame for Gp)  men når de ligger på lagnet er virkeligheden en helt anden så derfor giver anonym test et helt andet billede af mænd og deres lorte moral som feks på Eg, nok om det Verden ska vi nok ikke lave om på :huh: go aften og held med Testen :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mortenkok skrev, 1 time siden:

Præcis, og mænd herinde har en moral på  Eg som fortæller de som sådan aldrig ku finde på at have sex uden og netop for at score billige like blandt Gpèrne herinde og det virker vær gang (tror de) (ren reklame for Gp)  men når de ligger på lagnet er virkeligheden en helt anden så derfor giver anonym test et helt andet billede af mænd og deres lorte moral som feks på Eg, nok om det Verden ska vi nok ikke lave om på :huh: go aften og held med Testen :rolleyes:

Pigerne har lige så ringe en moral - der skal jo 2 til tango.

Men sådan en afstemning bekræfter jo bare man skal vedblive at bruge gummi, det sagt så anderkender jeg det kan være fristende uden og svært at styre sin indre Neandertaler. 
Jeg er ikke hellig på nogen måde og nyder at få suttet pik uden gummi, det er bare for kedeligt med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
pacer skrev, for 23 minutter siden:

Jeg er ikke hellig på nogen måde og nyder at få suttet pik uden gummi, det er bare for kedeligt med. 

Jeg skriver ikke det her for at ændre på din holdning til dette, men vil blot skrive, at jeg selv synes et blowjob er fantastisk lækkert selv med gummi på. 
 

Jeg kan ikke mindes, hvornår jeg har fået et blowjob uden gummi, og måske derfor jeg synes det er lækkert med, fordi jeg ikke kan huske hvordan det føles uden, men det lever jeg med :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
Mortenkok skrev, for 1 time siden:

Præcis, og mænd herinde har en moral på  Eg som fortæller de som sådan aldrig ku finde på at have sex uden og netop for at score billige like blandt Gpèrne herinde og det virker vær gang (tror de) (ren reklame for Gp)  men når de ligger på lagnet er virkeligheden en helt anden så derfor giver anonym test et helt andet billede af mænd og deres lorte moral som feks på Eg, nok om det Verden ska vi nok ikke lave om på :huh: go aften og held med Testen :rolleyes:

Det er godt nok lidt skræmmende, så mange der knepper uden gummi i følge det foreløbige resultat. 
 

Det overrasker mig faktisk en del. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
nøddehaven skrev, for 30 minutter siden:

Ville hellere blive hjemme og onanere end kneppe med gummi.

Betyder det så, at alle de piger du har anmeldt herinde er kneppet uden gummi? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, for 18 minutter siden:

Jeg skriver ikke det her for at ændre på din holdning til dette, men vil blot skrive, at jeg selv synes et blowjob er fantastisk lækkert selv med gummi på. 
 

Jeg kan ikke mindes, hvornår jeg har fået et blowjob uden gummi, og måske derfor jeg synes det er lækkert med, fordi jeg ikke kan huske hvordan det føles uden, men det lever jeg med :) 

Jeg har enkelte gange fået blowjob med gummi hvor det var godt, det kræver pigen tager fat og strammer med læberne eller kan jeg intet mærke. Det kan sagtens være frækt og lækkert hvis hun ved hvad der skal til. Blowjob uden gummi kan nemt være piv ringe men chancerne for noget godt er bare bedre for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, for 19 minutter siden:

Det er godt nok lidt skræmmende, så mange der knepper uden gummi i følge det foreløbige resultat. 
 

Det overrasker mig faktisk en del. 

Ja det var jeg også engang, men jeg har kendskab til en enkelt pige der er stoppet fordi alle vil have det uden.
SÅ slemt er det gummi da heller ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
pacer skrev, for 1 minut siden:

Ja det var jeg også engang, men jeg har kendskab til en enkelt pige der er stoppet fordi alle vil have det uden.
SÅ slemt er det gummi da heller ikke.

Nej, det synes jeg heller ikke. 
 

Jeg har de sidste par år haft gummi med selv. Så ved jeg det sidder godt og ikke strammer og alt det der, og det har været en stor succes for mig og pigerne virker også glade for, at jeg selv har et kondom med som passer perfekt til mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mortenkok skrev, for 2 timer siden:

netop for at score billige like blandt Gpèrne herinde og det virker vær gang (tror de)

Hvorfor i al verden skulle man lyve for at få likes? Man har jo været der og kan bare udelade at omtale om det var med/uden. Mon ikke der er tale om lidt grundig lommefilosofi i din udtalelse?

Hvis man har fået noget der ikke står på menuen, så håber jeg da man holder det specifikke for sig selv - i respekt for kvindens forretning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, for 1 minut siden:

Nej, det synes jeg heller ikke. 
 

Jeg har de sidste par år haft gummi med selv. Så ved jeg det sidder godt og ikke strammer og alt det der, og det har været en stor succes for mig og pigerne virker også glade for, at jeg selv har et kondom med som passer perfekt til mig. 

Ja god idé det har jeg også gjort enkelte gange hos en thaimassør, men det er fordi første gang vi sexede skulle hun ud og lede efter et, det er vist ikke noget hun gør så meget hvad ved jeg. Men nu tager jeg det selv med så jeg er klar hvis vi har lyst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, for 16 timer siden:

Betyder det så, at alle de piger du har anmeldt herinde er kneppet uden gummi? 

Ikke når det gælder mine første anmeldelser, og der er nok enkelte undtagelser i nyere tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
Bødlen skrev, for 2 timer siden:

Livet er forkort til dårlige blow jobs, blow jobs med gummi er dårlige blowjobs..

Kan du blive enig med dig selv om det er i et eller to ord :) 

Det er vi så ikke enige. Et blowjob er ikke dårligt med gummi. Det er muligvis bedre uden, men dårligt bliver det aldrig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hader at have gummi på lillefyren, derfor søger jeg kun piger, som giver superfransk. 
 

når jeg tager en 1/2 time, inkluderer det jo også sex, men det bliver altid en kort fornøjelse, da jeg ingen følelse har i pikken, når der er gummi på. 
det er ikke fordi, de piger jeg har været sammen med, ikke har været stramme. Det virker bare ikke for mig. Jeg har prøvet alle størrelser af gummi med samme resultat. 
 

jeg er derimod aldrig tilbudt sex uden, ej heller fordi det smuttede i selve akten. Er lidt forundret over, at så mange er blevet det tilbudt uden - medmindre de selvfølgelig kun opsøger de piger, som tilbyder dette. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nyder oftest superfransk, da jeg har meget svært ved at se ideen med et bj med gummi på…Bevares, har da prøvet det og et par enkelte gange hvor det faktisk var ok. Men fortrinsvis går jeg efter superfransk.
Til gengæld…. Går jeg langt udenom de piger der boller uden gummi. Nej, jeg kan ikke tjekke det 100%, men reklamere det med det, eller læser jeg herinde at pigen tilbyder det, bliver hun for evigt strøget af min liste!

Selvfølgelig er det bedre uden gummi… men jeg synes alligevel det er for risikabelt at kneppe en der tager 5-10 mænd hver dag uden beskyttelse….

Jeg er så helt ekstremt dobbelt moralsk at jeg er virkelig dårlig til at huske gummi når det drejer sig om piger jeg møder i byen eller på div datingsites….

Sådan er livet så forunderligt….:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, den 13.5.2022 at 12:26:

Er du som mand både modtager og giver af analsex, så vælg det, du synes passer bedst på din holdning.

Jag är en man som aldrig har haft analsex och tänker inte ha det heller. Alternativen passar därmed inte riktigt, utan jag har valt det som ligger närmast mitt förhållningssätt "Jeg undgår altid eller næsten altid brug af kondom". Men för analsex (om jag nu utövade det) så skulle jag också välja att alltid ha kondom "når det drejer sig om analsex".  Jag vet att det inte är helt riskfritt att knulla utan kondom, men den stora faran för smitta gäller främst vid oskyddad analsex.

Jag har precis kommit hem från en resa där jag varit med fem GP där oralsexet i samtliga fall var utan gummi och jag knullade alla, utom en, utan gummi. Det är så mycket skönare att få glida in i en flickas fitta utan att det är gummi på kuken. 

Men det finns mycket dubbelmoral i branschen. En GP som jag träffade slängde kondomen, fastän den inte hade använts, i papperskorgen efter akten. Jag antar att hon ville dölja att vi knullat utan och att det skulle se ut som att den hade förbrukats.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag noterar att i skrivande stund med 126 röstande så är det 58 som föredrar eller "når situationen er til det" kan tänka sig att knulla utan gummi vid sexköp. 58/126 = 46% vilket ju är en betydande andel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...