Hop til indhold
Guest … And Justice for All

Går pigerne svære tider i møde?

Recommended Posts

Sportstossen skrev, for 1 time siden:

Hvis nogen skrev " Er det forstårligt for dig " til mig, ville jeg opfatte det som en yderst nedladende talemåde .

Men hvis nu du læste det som jeg svarede en anden på af flere omgange, tænker jeg at jeg svarede ganske pænt eller at den pågældende fik tilbage af samme skuffe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv2
Sportstossen skrev, for 1 time siden:

Hvis nogen skrev " Er det forstårligt for dig " til mig, ville jeg opfatte det som en yderst nedladende talemåde .

Nu opleves jeg som regel som en slags trold herinde og det har nok sine grunde og helt fint med det men et godt råd fra en gammel Trold herinde

Så læg dig aldrig ud med de danske Gpèr herinde da de til dels altid har deres på det tørre og specielt fordi de har fuld opbakning af minimum 50 % af de danske mænd herinde så pas på hvem du udfordre herinde 

Mvh Trollen bag skærmen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sportstossen
Frodige Ida skrev, for 23 minutter siden:

Men hvis nu du læste det som jeg svarede en anden på af flere omgange, tænker jeg at jeg svarede ganske pænt eller at den pågældende fik tilbage af samme skuffe.

Har læst tråden og kan ikke se den anden skrev nedladende til dig, ikke andet at i ikke var enige, jeg bliver så ærgelig over at man ikke kan skrive pænt til hinanden da der sidder et levende menneske bag skærmen.

God dag .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sportstossen
Tv2 skrev, for 19 minutter siden:

Nu opleves jeg som regel som en slags trold herinde og det har nok sine grunde og helt fint med det men et godt råd fra en gammel Trold herinde

Så læg dig aldrig ud med de danske Gpèr herinde da de til dels altid har deres på det tørre og specielt fordi de har fuld opbakning af minimum 50 % af de danske mænd herinde så pas på hvem du udfordre herinde 

Mvh Trollen bag skærmen 

Jeg kender Gamet herinde, så du behøver ikke advare mig mod noget og desuden ligger jeg mig ikke ud med nogen ved at skrive min mening. Det kunne ligeså godt være skrevet til en mandlig bruger, syntes man så vidt skal behandle hinanden ordenligt uanset farve .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den 30.5.2022 at 21:48:

Svar:

Ja, pigerne går svære tider i møde. Ingen tvivl om det. Ligesom kunderne.

Og når en gang krigen er over og inflationen vender, så er det tid også for Danmark at forbyde prostitution.

Om det er godt eller skidt, må man selv vurdere.

Det vil være skidt at forbyde det, synes jeg. Så forhåbentlig sker det ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All

Lige nu lytter jeg mig til at markedet er HELT dødt… Ingen kunder betyder desværre også at udbuddet bliver væsentligt mindre. Til gengæld kan du måske netop nu lave nogle gode og attraktive aftaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 44 minutter siden:

Lige nu lytter jeg mig til at markedet er HELT dødt… Ingen kunder betyder desværre også at udbuddet bliver væsentligt mindre. Til gengæld kan du måske netop nu lave nogle gode og attraktive aftaler.

Jeg har ikke set en nedgang i bookinger  for sep/okt (der sker lidt skævvridning i min vagtplan pga familyrelocation også kaldt ferie med børn.. Det kan umuligt være "ferie" når børnene er med mener jeg dog).. Måske næste gang jeg arbejder der sker noget..

Men så kommer vi også tættere på jul og det er notorisk dårligere.. Personligt har jeg heller ikke oplevet nogle viiirkelig dårlige december måneder endnu men måske i år er året det sker.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All
JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden:

Jeg har ikke set en nedgang i bookinger  for sep/okt (der sker lidt skævvridning i min vagtplan pga familyrelocation også kaldt ferie med børn.. Det kan umuligt være "ferie" når børnene er med mener jeg dog).. Måske næste gang jeg arbejder der sker noget..

Men så kommer vi også tættere på jul og det er notorisk dårligere.. Personligt har jeg heller ikke oplevet nogle viiirkelig dårlige december måneder endnu men måske i år er året det sker.. 

Men du har sikkert også en hel hær af faste kunder som kommer igen og igen. For de udenlandske piger er der helt dødt i København pt

Del dette indlæg


Link til indlæg
… And Justice for All skrev, 1 time siden:

Men du har sikkert også en hel hær af faste kunder som kommer igen og igen. For de udenlandske piger er der helt dødt i København pt

Mine faste gæster er faktisk, med ganske få undtagelser, først kommet indenfor det sidste års tid trods mange år i branchen.. Tror jeg har 4-5 (maks 10 hvis man tager dem med man har set mere end 3 gange, men som ikke kommer med noget fastlagt interval) gæster jeg ville kalde faste gæster.. 

Måske skal jeg bare være glad for ikke at arbejde i Kbh for tiden.. Det som om markedet derover er mere styret af verdenssituationen generelt.. 

Jeg vil dog også sige at jeg for første gang, her til morgen, har set en tom reklameplads på forsiden her på eroguide, så det kunne måske vidne om der allerede er færrere piger i landet, eller færrere piger bruger penge på deres annonce udover det sædvanlige.. 

*Pladsen er taget nu

Redigeret af JenniferRomantica
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror bestemt pigerne kommer til at mærke det, men selvfølgelig nogle mere end andre (stamgæster, "godt" navn m.v.). Jeg har selv ikke været afsted i mange måneder nu, primært fordi jeg har skiftet bolig og har måtte prioriterer anderledes. Nu er projekterne ved at være overstået, men så kommer energikrisen og inflationen, så jeg tror jeg spænder bæltet lidt ind og tager højre hånd i brug. Også selvom jeg meget gerne ville forbi bl.a. Jennifer.

Sådan tror jeg mange har det. Det er som regel luksus ting der bliver skåret væk og der hører de kære piger bestemt under.

Redigeret af Elprebsi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 10 minutter siden:

Jeg tror bestemt pigerne kommer til at mærke det, men selvfølgelig nogle mere end andre (stamgæster, "godt" navn m.v.). Jeg har selv ikke været afsted i mange måneder nu, primært fordi jeg har skiftet bolig og har måtte prioriterer anderledes. Nu er projekterne ved at være overstået, men så kommer energikrisen og inflationen, så jeg tror jeg spænder bæltet lidt ind og tager højre hånd i brug. Også selvom jeg meget gerne ville forbi bl.a. Jennifer.

Sådan tror jeg mange har det. Det er som regel luksus ting der bliver skåret væk og der hører de kære piger bestemt under.

"Special price for you my friend" sagt med min bedste tyrkisk handelsmandsimitation:P:lol:.. 

Jokes aside så har du helt sikkert ret.. Vi må alle spænde bæltet og så skal det hele jo nok gå er min tanke..

For nogle er vi dog ikke kun en ekstra fornøjelse men faktisk noget de finder nødvendigt.. Og andre har aldrig skulle tænke over hvad de bruger deres penge på.. Markedet er jo lige dele su modtagere og selvstændige med rigelig penge.. Og nedgang i humøret (som krig og krise jo skaber) gør nogen gange også at folk giver sig selv lov til lidt ekstra forkælelse fordi det hele er så usikkert osv.. Den menneskelige psykologi er jo et vidunderligt alsidigt område som ingen heeeelt har fundet den endegyldige sandhed omkring.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Kære Jennifer

Jeg kan kun være enig med dig.

For mit eget vedkommende 'faldt jeg i' og besøgte min faste thai GP på vej på ferie, skulle lige have hende i frisk erindring. Og dagen efter jeg kom hjem kunne jeg ikke holde mig væk :-) 

Og nu må jeg meeget snart af afsted igen. :-)

Og jeg har endnu ikke oplevet at hun ikke kunne tage imod når det passede mig, selv med kort varsel.  Og det er gennem flere år, så der ser ikke ud til at være sket en nedgang, men det er jo også her i provinsen syd for København.

Men jeg skal da huske at spørge når jeg besøger hende igen. :-)

PS Uanset min økonomiske situation har jeg altid kunnet finde penge til jer skønne glædes kvinder ( jeg er ikke, og har aldrig været, til unge piger, men til fuldblods kvinder :-) )

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

det kunne måske vidne om der allerede er færrere piger i landet

I Storkøbenhavn er der lige så mange, som der plejer at være. Måske endda godt og vel. Om de i gennemsnit har lige så meget at lave som før, ved jeg ikke noget om.

JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

færrere piger bruger penge på deres annonce udover det sædvanlige.

Måske kan du have ret for så vidt angår de danske piger. For langt hovedparten af de udenlandske er annoncehjælpen til pigerne nok uforandret, gætter jeg på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

"Special price for you my friend" sagt med min bedste tyrkisk handelsmandsimitation:P:lol:.. 

Jokes aside så har du helt sikkert ret.. Vi må alle spænde bæltet og så skal det hele jo nok gå er min tanke..

 

Når vi på et tidspunkt mødes, må vi starte med en god bazar-forhandling ;)

Du har helt ret i at nogle finder det nødvendigt, men jeg tror nu stadig de fleste ser det som et luksusgode, men tiden må jo vise hvilken vej folk går. Jeg er også så optimistisk at jeg tænker det hele nok skal gå - det plejer det trods alt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

I Storkøbenhavn er der lige så mange, som der plejer at være. Måske endda godt og vel. Om de i gennemsnit har lige så meget at lave som før, ved jeg ikke noget om.

Måske kan du have ret for så vidt angår de danske piger. For langt hovedparten af de udenlandske er annoncehjælpen til pigerne nok uforandret, gætter jeg på.

Det plejer nu at være udenlandske piger der pryder forsiden.. Faktisk kan det være umuligt at booke en reklameplads der fordi de som regel alle er optaget.. Men i dag var størstedelen danske piger og gentagende annoncer plus en tom plads.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke jeg har fået mindre gæster, men jeg har fået flere som tror de kan prutte om prisen når de henvender sig. 

Hvis der kommer rigtig alvorlige nedgangstider og jeg begynder at få færre gæster, så er det ingen katastrofe. Jeg har et fast job med en løn jeg kan leve fint af, så jeg er ikke afhængig af den ekstra indtægt.

Knus Pia 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All

@PiaV - det er nok også de udenlandske piger der forsvinder først. De har trods alt udgifter til flyrejse, lejelejlighed, mad udefra etc. Så der skal en del kunder til. førend det er turen værd. Personligt vil det dog ærgre mig, får jeg nyder virkelig privat/diskret-konceptet, som kun få danske piger gør sig i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 13 timer siden:

@PiaV - det er nok også de udenlandske piger der forsvinder først. De har trods alt udgifter til flyrejse, lejelejlighed, mad udefra etc. Så der skal en del kunder til. førend det er turen værd. Personligt vil det dog ærgre mig, får jeg nyder virkelig privat/diskret-konceptet, som kun få danske piger gør sig i.

Jeg tror egentlig bare de udenlandske  går i priskrig med hinanden og de danske piger så lukker ned og tager et almindeligt job i stedet, da vi jo både betaler moms og skat kan vi ikke konkurrerer på prisen med mindre vi vil nøjes med samme netto timeløn som en ungarbejder i et supermarked. 

Knus Pia 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All
PiaV skrev, for 5 timer siden:

Jeg tror egentlig bare de udenlandske  går i priskrig med hinanden og de danske piger så lukker ned og tager et almindeligt job i stedet, da vi jo både betaler moms og skat kan vi ikke konkurrerer på prisen med mindre vi vil nøjes med samme netto timeløn som en ungarbejder i et supermarked. 

Knus Pia 

Eller også blive det mere brugt med sugerdating, hvor man mødes privat og ikke har de samme omkostninger og “er på” når det passer ind og behovet for ekstra kontanter er størst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 22 timer siden:

Eller også blive det mere brugt med sugerdating, hvor man mødes privat og ikke har de samme omkostninger og “er på” når det passer ind og behovet for ekstra kontanter er størst.

Problemet for mig med sugar dating er forventningerne.. Det næsten et must at man knalder uden kondom og helt sikkert et must at man sutter uden.. Prøvede det ganske kort og betalte ellers dyrt for en profil på sugardating.. Men ja forventningerne fra gæsterne generelt er noget heeeelt andet og prisen er alt for lav i forhold til hvad mænderne ønsker.. MIN ERFARING med det er at det er mænd der vil have billig ubeskyttet sex der anvender sugardating.. Og hvis jeg skal bruge mere tid fordi jeg skal si igennem alt høet så ville min timepris stige fordi på en eller anden måde skal jeg tjene pengene på den anvendte arbejdstid ind igen.. 

Så jeg tror faktisk det PiaV kommer med er rimelig rammende.. De relativt få danske piger der arbejder vil nok vælge at holde pause hvis de kan se det gå den helt forkerte vej.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...