Hop til indhold
Guest … And Justice for All

Går pigerne svære tider i møde?

Recommended Posts

I will lick your feet skrev, for 1 time siden:

For nogle har det desværre om du kan lide det eller ej .

Kan du så fortælle mig hvorfor mange lyver sig yngre en de oprigtigt, hvis alderen intet betyder ?

Du mener også at en på 50 plus er ligeså eftertragtet som en studine på 23-23 i denne brance ?

Ja jeg mener at man sagtens kan være eftertragtet selv som en 50 årig. 
At du ikke tænder på det er ikke det samme som at alle føler som dig.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest I will lick your feet
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Ja jeg mener at man sagtens kan være eftertragtet selv som en 50 årig. 
At du ikke tænder på det er ikke det samme som at alle føler som dig.

 

 

Hold dig nu til det jeg skriver .

Hvem siger at jeg ikke tænder på plus 50 ? 

Det er bare et fakta at når man er 23 årige studine er man GENERALT mere eftertragtet en plus 50 !

Du svarede heller ikke på, hvorfor mange i brancen lyver sig en del år yngre, som også er fakta, hvorfor gør de det ? 

Redigeret af I will lick your feet

Del dette indlæg


Link til indlæg
I will lick your feet skrev, for 16 minutter siden:

Hold dig nu til det jeg skriver .

Hvem siger at jeg ikke tænder på plus 50 ? 

Det er bare et fakta at når man er 23 årige studine er man GENERALT mere eftertragtet en plus 50 !

Du svarede heller ikke på, hvorfor mange i brancen lyver sig en del år yngre, som også er fakta, hvorfor gør de det ? 

Rolig nu mester

Nej jeg aner ikke hvorfor de lyver om dit og dat. 

Men kan sige at jeg ofte er på hvor der også er unge smukke modeller der jobber og deres dør smækker ikke tilnærmelse vis så ofte som min. 
Det er så MIN erfaring . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest I will lick your feet
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Rolig nu mester

Nej jeg aner ikke hvorfor de lyver om dit og dat. 

Men kan sige at jeg ofte er på hvor der også er unge smukke modeller der jobber og deres dør smækker ikke tilnærmelse vis så ofte som min. 
Det er så MIN erfaring . 

Ked af at sige det, men størstedellen foretrækker nu de unge lækre søde piger, så hvad der er din erfaring kan jeg ikke bruge til så meget .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
I will lick your feet skrev, for 7 minutter siden:

størstedellen

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:*

Vi andre der ikke har så store deller kan nu godt lide dem der er lidt ældre. 
Hvilke fakta bygger du din påstand på? 

 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

@I will lick your feet

Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Hvilke fakta bygger du din påstand på? 

Det undrer også mig.
Jeg selv kan godt li' de lidt yngre eller ungdommelige, 'Studinetyperne'.
Men jeg kan da se i debatten herinde - blandt andet et par spørgeskemaer - at det ser ud til at være nogenlunde fifty-fifty hvad man foretrækker.
Tror rigtig mange mænd tænder på det lidt trygt styrende moderlige, det er ikke rigtig mig.
Desuden har de modne piger en del kunder der ikke kommer for sex, men for kram og snak - een af de mere voksne GP'er jeg besøger sagde, at sådan er det for hende .. 

Der er mange forklaringer - men jeg tror der er nogenlunde ligevægt ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
sneræven skrev, for 1 minut siden:

Desuden har de modne piger en del kunder der ikke kommer for sex,

Det er nok lidt af alt. Jeg foretrække kvinder lidt oppe i årene, simpelthen fordi de kender mandens krop og psyke, de hviler i sig selv og ved hvad er er godt for dem, og hvordan de får det de vil have undervejs. En stund med en moden kvinde forløber meget mere harmonisk end med en ung kvinde. Og der er ikke fakta, men min subjektive vurdering :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
I will lick your feet skrev, for 2 timer siden:

Ked af at sige det, men størstedellen foretrækker nu de unge lækre søde piger, så hvad der er din erfaring kan jeg ikke bruge til så meget .

Hvordan kommer du frem til det?

Hvis du sammenligner div tråde herinde skal man ikke være ret skarp i pæren for at se at der er flere unge “ Studiner” på markedet og de fleste ikke tale dansk end de modne kvinder. Dvs at vi sloges ikke om den gruppe mænd der fortrækker os på samme måde. Dvs at vi faktisk er ret efterspurgte. Er det forståeligt for dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
… And Justice for All skrev, den 4.6.2022 at 22:45:

Nu ødelagde du min illusion om at hun bare sad i sin lejlighed og ventede på MIG! B) Og ja, der er i bund og grund nok ikke den store forskel - men det er der så alligevel, om ikke andet så mentalt. Det ene føles som en fræk date - det andet som en formel sexaftale.

Ups det beklager jeg ;) Hun venter naturligvis kun på DIG. Bagefter venter hun så på Peter, og måske kommer Poul senere, og de kan sagtens begge være lige så ventede ;) 

Om det er en fræk date eller en formel sexaftale afhænger ikke af stedet, men af pigen du vælger. Jeg har tidligere siddet på bordel og været præcis ligeså glad og forventningsfuld forud for en aftale med en kær gæst, som jeg er nu hvor jeg kun er mig selv. Og der kan sikkert være privat diskret piger, der bare skal ha en masse igennem maskineriet, uden at lægge de store følelser i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 11 timer siden:

Jeg sætter bare stor pris på min fritid og vil gerne have så meget af den som muligt.

Det er noget rigtig spændende du har fat i dér ... 
Det for mig til at tænke på,
"Work less, Consume less, Live more" ... 

Eller arbejde intenst i kort tid, og ha' masser af tid til frie aktiviteter.
(Selv om jeg har været horribelt dobbeltmoralsk i dén henseende, livet igennem)

De tankegange har altid interesseret mig meget, - i forskellige udgaver ... 

Det er jo så bare noget vi ikke ka' diskutere i dette forum, måske er mit indlæg hér allerede for meget ... :D;) 
Både en trådafsporing, og noget andet meget meget grimmer noget ... 
Men det er kun en indskudt bemærkning . ... 

Og hvor blev I Will Lick Your Feet dog pludselig af ...
Der er da ingen der har været onde ved ham, bare fredsommelig uenighed ... !???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 2 minutter siden:

Ups det beklager jeg ;) Hun venter naturligvis kun på DIG. Bagefter venter hun så på Peter, og måske kommer Poul senere, og de kan sagtens begge være lige så ventede ;) 

Og Thomas! For fanden vi må ikke glemme Thomas :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
sneræven skrev, for 21 minutter siden:

Og hvor blev I Will Lick Your Feet dog pludselig af ...

"Nogen" blev måske træt af hans aggressive stil og trykkede på den røde knap? 


Men vedr emnet, så tror jeg at de piger der leverer kvalitet, som er tilstede i nuet, overholder aftaler og byder velkommen under ordnede forhold, vil klare sig. 
Sådan har det altid været under kriser.  De udbydere (uanset branche) som holder på stilen og servicen, er også dem der overlever - og de tjener tilmed penge i perioden. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 4 timer siden:

Desuden har de modne piger en del kunder der ikke kommer for sex, men for kram og snak - een af de mere voksne GP'er jeg besøger sagde, at sådan er det for hende .. 

Det har meget for sig. Jeg kom engang på det gamle Hvidovrevej 86 og her fortalte Brenda mig at hun havde en fast gæst der kom bare for at ose. Han ville ikke have sex, heller ikke berøringer men ville bare sidde og snarke lidt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All
Pianistinden skrev, 1 time siden:

Og Thomas! For fanden vi må ikke glemme Thomas :lol:

Og @Pianistinden - du har jo det absolut bedste setup jeg kan forestille mig. Det er både unikt og så stiller det krav begge veje. Fedt at du gør det på en anderledes måde. Håber at du kan være til kæmpe inspiration for hele branchen

…. Og så håber jeg ikke at Thomas venter længere, men at han er kommet ind i varmen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 6 timer siden:

Og @Pianistinden - du har jo det absolut bedste setup jeg kan forestille mig. Det er både unikt og så stiller det krav begge veje. Fedt at du gør det på en anderledes måde. Håber at du kan være til kæmpe inspiration for hele branchen

…. Og så håber jeg ikke at Thomas venter længere, men at han er kommet ind i varmen :D

Tak for de pæne ord, men mit setup er jo bare ét ud af mange forskellige tilbud herinde og det er det der gør sexbranchen alsidig.

Der er setup og tilbud i alle kategorier, nogen rammer den brede kundegruppe imens andre er mere specificere. 

Netop derfor tror jeg ikke at branchen går deciderede hårdere tider i møder nu, pigerne har erfaringen med sig fra Corona og som nævnt tidligere, så justere de måske lidt på markedsføringen og ydelserne.

Aarhuselsker skrev, for 7 timer siden:

Men vedr emnet, så tror jeg at de piger der leverer kvalitet, som er tilstede i nuet, overholder aftaler og byder velkommen under ordnede forhold, vil klare sig. 
Sådan har det altid været under kriser.  De udbydere (uanset branche) som holder på stilen og servicen, er også dem der overlever - og de tjener tilmed penge i perioden. 

Har startet 5 forskellige sætninger op nu for at supplere ovenstående, men jeg bliver ved med at gentage mig selv :lol:. Så nøjes med et:" Jeg er enig her" :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 5.6.2022 at 21:25:

Jeg kan så fortælle dig at da corona lukkede klinikkerne var vi jo alle nødt til at finde andre græsgange så da jeg havde brændt igennem min opsparing startede jeg et privat diskret eventyr op med nogle danske kollegaer.. Vi troede alle sammen vi havde opfundet den dybe tallerken på ny fordi gæsterne strømmede til og vi kunne slet ikke følge med.. Jeg kunne snildt lave 30-40.000 på de 5-6 dage jeg arbejder i måneden.. 

 

Liiiiige indtil grænserne blev åbnet igen:lol:.. Vores indtægter faldt til én tredjedel.. Så tro mig de udenlandske piger tager en stor del af markedet..

Lige den går ikke kun ud til de udenlandske piger, vi var alle lukket ned under corona, så de piger der alligevel arbejdede har vel haft rigeligt, til alle andre var på banen igen efter genåbningen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 6.6.2022 at 11:15:

Ja jeg mener at man sagtens kan være eftertragtet selv som en 50 årig. 
At du ikke tænder på det er ikke det samme som at alle føler som dig.

 

 

Så er det da godt vi er andre der tænder på dig @Frodige Ida

Men alle har jo deres egen smag, tak for det.

Men at diskutere smag og behag herinde, kommer der jo sædvanligvis ikke noget ud af.

Skal vi ikke bare være glade for, det store udvalg der er, så kan folk jo vælge det de vil, ud fra deres lyster.

Dansk eller udenlansk.

Mister 12

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, 1 time siden:

Lige den går ikke kun ud til de udenlandske piger, vi var alle lukket ned under corona, så de piger der alligevel arbejdede har vel haft rigeligt, til alle andre var på banen igen efter genåbningen. 

 

Helt sikkert.. Men ændre jo ikke at man ikke kan fornægte at alle de mere økonomiske alternativer var ude af spillet^_^.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All
JenniferRomantica skrev, for 23 timer siden:

Helt sikkert.. Men ændre jo ikke at man ikke kan fornægte at alle de mere økonomiske alternativer var ude af spillet^_^.. 

Men er der virkelig så stor forskel i prisen? Ja, der er nogle billige segmenter, men de mange udenlandske piger tager 900-1.200 kr. for en halv time. Det er jo ikke langt fra danske priser. Tror mere det handler om tilgængelighed og et større udbud af ydelser - ikke mindst økofransk - hos de udenlandske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 54 minutter siden:

Men er der virkelig så stor forskel i prisen? Ja, der er nogle billige segmenter, men de mange udenlandske piger tager 900-1.200 kr. for en halv time. Det er jo ikke langt fra danske priser. Tror mere det handler om tilgængelighed og et større udbud af ydelser - ikke mindst økofransk - hos de udenlandske piger.

Præcis, bortset fra de billigste udenlandske piger, ligger timeprisen inkl. superfransk/megafransk og kys tæt på danske piger - ja, nogle af dem på samme niveau. Så for mig er det nok mest ydelserne (foretrækker super eller megafransk), og så det faktum at i min landsdel er der ikke mange danske piger jeg tænder på. Hvis udvalget af danske piger her var ligesom i København (også selvom der er blevet færre) ville jeg nok i højere grad vælge dansk og så undvære superfransk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 3 timer siden:

Præcis, bortset fra de billigste udenlandske piger, ligger timeprisen inkl. superfransk/megafransk og kys tæt på danske piger - ja, nogle af dem på samme niveau. Så for mig er det nok mest ydelserne (foretrækker super eller megafransk), og så det faktum at i min landsdel er der ikke mange danske piger jeg tænder på. Hvis udvalget af danske piger her var ligesom i København (også selvom der er blevet færre) ville jeg nok i højere grad vælge dansk og så undvære superfransk. 

Ja. Både og.

Prisen som udenlandske piger tager, er som det også antydes nu, næsten, på danske pigers nivo. Det skyldes nok i hvert fald i min optik, at danske piger grundet flere års konkurance er trængt ud eller i hvert fald er blevet presset i baggrunden. Herved er der opstået et tomrum hvor de udenlandske piger langsomt har kunnet tage mere og mere for deres ydelser, og vel ikke mindst fransk uden gummi har været popolært.

Just my dime.

Redigeret af jensen jr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sportstossen
Frodige Ida skrev, den 6/6/2022 at 19:01:

Hvordan kommer du frem til det?

Hvis du sammenligner div tråde herinde skal man ikke være ret skarp i pæren for at se at der er flere unge “ Studiner” på markedet og de fleste ikke tale dansk end de modne kvinder. Dvs at vi sloges ikke om den gruppe mænd der fortrækker os på samme måde. Dvs at vi faktisk er ret efterspurgte. Er det forståeligt for dig?

Hvorfor så offensiv og nedladende , " er det forståligt for dig " ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sportstossen
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Hvad er nedladende i mit spørgsmål?

Hvis nogen skrev " Er det forstårligt for dig " til mig, ville jeg opfatte det som en yderst nedladende talemåde .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...