Hop til indhold
cassanova

Handlede DANSKE gp ere!!!

Recommended Posts

AalborgLook skrev, for 5 timer siden:

Nope, hun skriver ikke noget om dem hun KENDER, men kun ALLE, så det er det jeg forholder mig til. 

Kære AalborgLook

Hun skriver "Mine danske kollegaer". I almindelig talemåde siger man dermed implicit "dem, som jeg kender" - da "mine" henfører til vedkommende selv.

Det er at strække argumentationen, hvis man antager at "Mine kollegaer" skal dække samtlige i en branche. Medmindre vi naturligvis taler om en offentlig person, der forhandler overenskomstfastsat løn på vegne af hele branchen - som eksempelvis 2021 forhandlingerne hos sygeplejerskerne. Men det gør vi jo ikke her :)

Nå en advokat eller en elektriker taler om "mine kollegaer", antager vi jo heller ikke at vedkommende taler på vegne af samtlige 4.800 advokater eller 20.500 elektrikere.
 

Det kunne være fedt med færre stråmænd og flere gode intentioner <3

Redigeret af Din danske Girl Next Door

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruneøjne76 skrev, for 5 timer siden:

Spørgsmål: agerer I tit ører, coach, veninde, ven, partner, psykolog for en del ensomme, frustrerede mænd’esker? Hvor det er meget monolog og ikke sam-tale, dialog mellem 2 mennesker. På den vis er I vel en forstærket kassedame, frisør, taxachauffør, jeg gisner også tit lytter/spørger/holder en samtale i gang? 

Får en GP endorfiner udløst ved mødet (når man ikke har 5-7-10-12-15 kunder pr dag men kun 2-3 pr uge)? Og dermed en ‘glæde’ i arbejdet udover det, en kassedame, frisør, chauffør mfl vel tit giver. Glæden ved at give (god service) et smil på vejen til et andet menneske…..

Spørgsmål: agerer I tit ører, coach, veninde, ven, partner, psykolog for en del ensomme, frustrerede mænd’esker? Hvor det er meget monolog og ikke sam-tale, dialog mellem 2 mennesker. På den vis er I vel en forstærket kassedame, frisør, taxachauffør, jeg gisner også tit lytter/spørger/holder en samtale i gang? 

 

SVAR: Jeg agerer ikke andet end mig SELV Tanja, når jeg er på arbejde. 

Hvis mine gæster har lyst, så kan vi snakke om lige, hvad de finder bedst, når vi har tømt vores kroppe, for orgasmer. 

Om de er lidt kede og vil fortælle om det eller om de er vildt glade for noget, som de mener jeg skal vide. Det kan være sig, omkring emner/situationer i Danmark, verden mm. Vi snakker om det, der falder os ind efter akten, og det finder jeg lige så hyggeligt, at mine gæster gider, som hvis jeg gjorde det med en veninde el lign. 

Får en GP endorfiner udløst ved mødet (når man ikke har 5-7-10-12-15 kunder pr dag men kun 2-3 pr uge)? Og dermed en ‘glæde’ i arbejdet udover det, en kassedame, frisør, chauffør mfl vel tit giver. Glæden ved at give (god service) et smil på vejen til et andet menneske…..

Svar: Jeg gør i hvert fald. Jeg føler mig i den grad priviligeret over, at jeg har mulighed for, at have dette job. Det giver mig glæde, det giver mig en følelse af, at gøre noget godt for andre, det giver mig en følelse af, at jeg gør noget godt for mig selv. Og så får jeg dækket mit sexuelle behov, så godt som muligt :D

Om jeg har få eller flere gæster på mine vagter, så får jeg en følelse af glæde. Dette job gør mig til et bedre menneske. Jeg gør noget godt for andre, og samtidig også for mig selv. <3

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Annika.Sofia.A skrev, for 14 timer siden:

Mine danske kollegaer i branchen er ALLE gået frivilligt ind i branchen - ofte på grund af nysgerrighed, stort sexuelt lyst og behovet for at udforske branchen. Alle er veluddannede og kunne sagtens leve af andet arbejde - men at de så bliver i branchen er et aktivt valg, ingen har presset dem eller truet dem til det!

....at generalisere lige netop på disse punkter giver et mega forkert billede af virkeligheden, mon ikke man hurtigt kan blive enige om at der er ikke to piger som har samme motiv, både før og efter starten som GP'er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 20 minutter siden:

Det giver mig glæde

Og det mærker man sikkert. Og hos mange danske GP’ere med selvvalgt job pga lyst og ikke handlet eller tvungne af livets omstændigheder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
cassanova skrev, for 16 timer siden:

Hej Pophair! Jeg vidste den ville komme, hvad er dokumentationen. Det er meget svært , næsten umuligt at dokumentere at det forholder sig som jeg beskriver. Du ved ligesom jeg at GP branchen er total mørklagt og uigennemskuelig for uindviede .

Du skriver jo der er mange af dem. Så må du jo vide noget?

"Hvad med at fokusere på de danske GP ere som er underlagt en Pimp kvindelig eller mandlig, der er ellers mange af dem. "

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang
Annika.Sofia.A skrev, for 17 timer siden:

Er du ikke sød at svare på, hvorfor du tror dette? Hvor kommer din fornemmelse fra? Har du noget dokumentation på det du skriver?

Jeg tænker ligesom mange andre i denne tråd at vi danske piger er opvokset i et rigt og frit land hvor vi har haft alle muligheder for uddannelse og endda gratis uddannelse med økonomisk hjælp af staten. Generelt har vi alle haft meget gode betingelser for et tilfredsstillende liv.

Mine danske kollegaer i branchen er ALLE gået frivilligt ind i branchen - ofte på grund af nysgerrighed, stort sexuelt lyst og behovet for at udforske branchen. Alle er veluddannede og kunne sagtens leve af andet arbejde - men at de så bliver i branchen er et aktivt valg, ingen har presset dem eller truet dem til det!

Nu er der jo også andre danske piger, en dine danske veluddannede kollegaer i denne branche som ikke er opvokset med lige så gode vilkår og forudsætninger som dig .

Jeg kender da en del som gør det mere af nød en af lyst, som lever med en psykisk sygdom og ikke har så meget at rutte med, men om der ligefrem er handlende piger kender jeg ikke til, men jeg er ikke så naiv at jeg godt kunne forestille mig det skete nogle steder uden af dokumention for det .

Redigeret af AmagerStang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 3 timer siden:

....at generalisere lige netop på disse punkter giver et mega forkert billede af virkeligheden, mon ikke man hurtigt kan blive enige om at der er ikke to piger som har samme motiv, både før og efter starten som GP'er.

Hvor ved du det fra? Hvad bygger du den påstand på? Er du selv i branchen?

Du tror ikke at jeg taler med mine kollegaer omkring hvordan de startede og ikke mindst hvorfor de startede? Jo det kan jeg fortælle dig at jeg gør og dermed kan jeg også udtale mig om de danske kollegaer som jeg kender - og endda mødes med privat :) Og jeg understreger gerne igen, vi gør det af nysgerrighed, stor sexløst og gælden ved at møde nye mennesker. 

Jeg forstår ikke trangen til at man som mandlig sexkøber har et behov for at komme med bedrevidende bemærkninger herinde lige så snart at en GP udtaler sig. Hvad er det for en usund mandschauvinisk kultur? 

JEG er selv en del af branchen, og derfor mener jeg også, at jeg har belæg for at udtale mig om ting som jeg oplever. Det gælder alle de GP'er som kommenter indlæg herinde. Man bliver stemplet og kaldt diverse for at komme med sin viden og sin egen holdning for det er åbenbart kun kunderne som ved hvad der foregår ude i den virkelige verden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annika.Sofia.A skrev, for 11 minutter siden:

Jeg forstår ikke trangen til at man som mandlig sexkøber har et behov for at komme med bedrevidende bemærkninger herinde lige så snart at en GP udtaler sig. Hvad er det for en usund mandschauvinisk kultur?

Beklager Annika, men det fremstår altså lidt som om, at hvis man prøver at nuancere eller forholder sig kritisk til dine indlæg, så er man i dine øjne bedrevidende og en del af en usund mandschauvinistisk kultur?

Annika.Sofia.A skrev, for 14 minutter siden:

JEG er selv en del af branchen, og derfor mener jeg også, at jeg har belæg for at udtale mig om ting som jeg oplever.

Selvfølgelig har du det. Kritikken i indlæggene ovenfor går heller ikke på det, men derimod på at føre dine egne oplevelser og erfaringer over på hele GP-segmentet. I nogen tilfælde kan man sikkert godt gøre det, men hvad du kender og kommer fra er bestemt ikke gældende for alle GPer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 20 timer siden:

Du glatter ud, lidt naivt. Jeg tror ikke det hører til sjældenhederne at det er kriminelle bagmænd der står bag DANSKE gp ere Ja vi har et godt politi.

Skal vi ikke overlade tro til religionerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er en hjælpeløs lille handlede pige....SUK.....ok jeg indrømmer det nu. Jeg har ikke ville sige det før, men jeg giver alle jer store stærke mandfolk ret.

I ved jo bedst!:shock:

Alle ved, hvad fatter gør er altid det rigtige! og det gælder sikkert også hans brødre, som I omtaler hinenann som. Og hvor er det dog rart. En stor famile, det har jeg aldrig haft.:(

Jeg er vokset op på et børnehjem hvor vi blev misbrugt af de voksne, og da jeg løb væk derfra fandt en ung fyr mig og fik mig ind i gaden hvor han lærte mig nogle ting.;)

Han sagde at jeg skulle gøre det rart for ham den gamle der....og tag hans penge, det gjorde jeg og så skulle jeg gi dem til fyren, så fik jeg noget og stoppe i næsen, så blev jeg glad.:-o

Så gik der nogle år og jeg fik 4 børn, de kom også på børnhjem, ......de havde vand i hovedet og DSBHDFS men det kunne de ikke gøre for.:D

Til jul kom vi I kirkens korshær og fik suppe, det var rart.<3

Til forår skal jeg til Berliin der skal jeg jobbe mæ en anen fyr han siger jeg skl gå med ham nu, den gamle vilmig ikke mere, det har jeg grædt meget over.:roll:

Jeg kan godt li jer.<3

Hej hej.

Må jeg sende et postkort?:wub:

:ph34r::ph34r::ph34r:

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er måske hønsene på stenbroen foran kirken på Istedgade man tænker på - det skulle ikke undre mig at der er pimperi blandt dem

Husk en pimp sidder på bagsædet i en hvid Cadillac, har tunge guldkæder på og ryger cerutter med rør og har adgang til masser af hårde hvide varer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le fiss'carl skrev, for 1 time siden:

Det er måske hønsene på stenbroen foran kirken på Istedgade man tænker på - det skulle ikke undre mig at der er pimperi blandt dem

Husk en pimp sidder på bagsædet i en hvid Cadillac, har tunge guldkæder på og ryger cerutter med rør og har adgang til masser af hårde hvide varer

Ja der er jo ikke noget bedre end et stort kølekab eller en kummefryser.....åååååååååh de dejlige hårde hvidevare!

Pimpen er i pels, med hat......og så er han neger (det siger Google og det viser de også på film):D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Din danske Girl Next Door skrev, den 6.1.2022 at 12:30:

Kære AalborgLook

Hun skriver "Mine danske kollegaer". I almindelig talemåde siger man dermed implicit "dem, som jeg kender" - da "mine" henfører til vedkommende selv.

Det er at strække argumentationen, hvis man antager at "Mine kollegaer" skal dække samtlige i en branche. Medmindre vi naturligvis taler om en offentlig person, der forhandler overenskomstfastsat løn på vegne af hele branchen - som eksempelvis 2021 forhandlingerne hos sygeplejerskerne. Men det gør vi jo ikke her :)

Nå en advokat eller en elektriker taler om "mine kollegaer", antager vi jo heller ikke at vedkommende taler på vegne af samtlige 4.800 advokater eller 20.500 elektrikere.
 

Det kunne være fedt med færre stråmænd og flere gode intentioner <3

Det er vist en, mildest talt, noget diskutabel fortolkning af udtrykket “Mine danske kollegaer”…:|

Hvor i alverden kommer det med at kende folk ind i billedet? “Kollegaer” refererer til en professionel relation. 
Det kan referere til dine kollegaer i den samme organisation (men da organiseret prostitution angiveligt  ikke findes blandt danske piger, så er det ikke relevant).

Hvis der ikke er tale om, at man mener folk indenfor samme organisation, så må det forstås som hele branchen; hvem, du kender eller ikke kender, er simpelthen ikke det afgørende. Det udvander fuldstændig enhver afgrænsning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Annika.Sofia.A skrev, for 21 timer siden:

Hvor ved du det fra? Hvad bygger du den påstand på? Er du selv i branchen?

ja....jeg er i branchen som kunde

Annika.Sofia.A skrev, for 21 timer siden:

Du tror ikke at jeg taler med mine kollegaer omkring hvordan de startede og ikke mindst hvorfor de startede? Jo det kan jeg fortælle dig at jeg gør og dermed kan jeg også udtale mig om de danske kollegaer som jeg kender - og endda mødes med privat :) Og jeg understreger gerne igen, vi gør det af nysgerrighed, stor sexløst og gælden ved at møde nye mennesker. 

jo, tror da gerne at du snakker med "kollegaer"....er der påstået andet, nope

 

Annika.Sofia.A skrev, for 21 timer siden:

Jeg forstår ikke trangen til at man som mandlig sexkøber har et behov for at komme med bedrevidende bemærkninger herinde lige så snart at en GP udtaler sig. Hvad er det for en usund mandschauvinisk kultur?

eller GP'ere der går i selvsving over der er andre udlæg af området, og kun ser deres egen lille firkant som værende generelt gældende.

 

Annika.Sofia.A skrev, for 21 timer siden:

Man bliver stemplet og kaldt diverse for at komme med sin viden og sin egen holdning for det er åbenbart kun kunderne som ved hvad der foregår ude i den virkelige verden. 

hmmmmm hvad bliver du kaldt og stemplet som ??? temmelig negativt indfald til andres ytringer, lidt rummelighed måske....du har ret i at ude i den virkelige verden er det kun os kunder der ved hvad der foregår som sexkøber, din og andre piger's oplevelser er det kun jer som kan udtale sig om....samme sag fra to sider.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg elsker at komme hos Vordingborgpigerne , går med et smil og godt tømt hver evig eneste gang . Har aldrig mødt en pige der, som ikke har gjort det rigtig godt og givet mig en super “kæreste “ oplevelse mums … min favorit er Sisse som Ivar der for nogle år siden (hvor er hun mon idag ). Nu går jeg bare og samler sammen til næste besøg , og hvem der skal tage sig kærligt af mig næste gang  .. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, den 5.1.2022 at 20:12:

underlagt en Pimp,

Diskussionen i denne tråd er gået balalajka fordi du sammenblander "underlagt en pimp" med "handlet". Det er ikke altid det samme og begge er begreber, der bruges lidt forskelligt, men i juraen er der to klare begreber, som jeg vil foreslå - eller i hvert fald at alle er klare med, hvad de mener der findes og ikke findes.

Trafficking/menneskehandel: Når man er tvunget til at arbejde, fx med sex, for at nogen andre kan tjene penge (konkret tvunget med trusler, indespærring, vold osv. - ikke bare "lønslave", hvor man kun er metaforisk tvunget)

Rufferi: Når andre tjener på ens mere eller mindre "frivillige" sexarbejde (ud over fx rimelig husleje og assistance).

Er der danske GP involveret med ruffere? Helt sikkert, der er faldet flere domme.

Er der danske GP, der er handlet? Det forekommer - se på Tønder-sagen og andre sager hvor det ofte er mindreårige, der sælges af familiemedlemmer. "Jamen det er ikke GP'er" - jo, det er kvinder/piger, der bliver købt seksuelle ydelser af - det er bare ikke dem selv, der sælger - de yder kun.

Center Mod Menneskehandel fandt i 2020 fire kvinder og en mand af dansk oprindelse, som alle blev udnyttet seksuelt som ofre for menneskehandel. Der står dog ikke direkte om det er til prostitution, men når man tæller udlændinge med talte de i alt 44 ofre til seksuel udnyttelse og heraf var de 39 til prostitution. Der er naturligvis et mørketal: https://www.cmm.dk/statistik/Aarsrapport

Her avisomtale af en sag fra 2020 - bemærk at det er stået på i perioden 2014-2020: https://jv.dk/artikel/35-årig-solgte-29-årig-kvinde-til-sex-med-flere-fremmede-mod-hendes-vilje

https://jv.dk/artikel/naboer-35-årig-vold-og-voldtægtssigtet-blev-anholdt-i-større-politiaktion

 

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, den 5.1.2022 at 20:16:

Dit indlæg mangler dokumentation

Det her er et farligt emne, men der er ingen tvivl om at:

1. Langt de fleste danske GP'ere har frivilligt valgt deres erhverv.

2. Rigtig mange danske GP'ere er velafklarede mht deres valg af profession, hvad enten det er full-time eller mere på amatør basis.

3. Som i alle andre erhverv (inklusiv mit eget borgerlige og jævnt kedelige job), kan man finde enkelte 'stakler',  der burde hjælpes til et bedre liv udenfor branchen.

4. Der er ingen tvivl om, at der findes bander og mafiaer (typisk grupperinger fra Balkan, Tyrkiet og andre tvivlsomme regioner), der udnytter udenlandske GP'ere, men dermed ikke sagt at

  det gælder alle udenlandske piger.

5. Danske rocker bander og andre kriminelle  danske idioter har beviseligt udnyttet piger til prostitution her i landet, desværre gælder det også de muslimske bander (LTF osv.)

7. For nyligt var der er grotesk eksempel, hvor en DF politiker kom i gevaldig modvind pga han rolle som pimp:

 https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/tidligere-prostitueret-df-politiker-solgte-mig-som-slavetoes/8861549

 

Det er i min verden utroligt vigtigt, at vi sexkøbere har både hjernen og hjertet med os når vi vælger GP'ere.

Personligt undgår jeg som regel at skrive anmeldelser af såvel gode som dårlige oplevelser, det er simpelthen lidt grænseoverskridende for mig.

Men ingen regel uden undtagelse: Ind i mellem kan jeg slet ikke lade være, hvis jeg har noget positivt at sige :-) (ser på Jennifer Romantica og nu Dina Devine)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som så meget andet, er der næppe ret meget her der er enten sort eller Hvidt.

Jeg tror, ikke at der findes nogle handlede danske piger, ud fra devisen om at en handlet pige, er tvunget til at arbejde som gp af andre…
At der så helt sikkert kan være, eller have været triste skæbner hvor at det at arbejde som gp har virket som sidste udvej, eller måske letteste. At påstå alle danske gp’ere har valgt det fordi de elsker sex, det tvivler jeg trods alt stærkt på. Men tror sagtens at den overvejende del af de danske piger helt selv har valgt deres status og nyder det de laver…. Om ikke andet så nyder den økonomiske frihed der unægtelig følger med.

Men selvfølgelig er der også bagmænd omkring danske piger…. og danske bordeller. Men jeg tror faktisk at det er nedadgående. For år tilbage kunne man ihvertfald næppe have et bordel uden at betale til én af rocker grupperingerne… 
Men som det også bliver beskrevet herinde, så er antallet af danske horehuse nedadgående og derfor er der næppe samme fokus fra dem der kunne tjene penge på at “beskytte” et dansk bordel…. 
De danske piger der arbejder privat tror jeg ihvertfald ikke på som sådan har en bagmand…

Så det er et definitions spørgsmål…. Og nej, det er med garanti ikke udbredt som man ser det med øst europæiske piger…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, 1 time siden:

Jeg tror, ikke at der findes nogle handlede danske piger, ud fra devisen om at en handlet pige, er tvunget til at arbejde som gp af andre…

Prøv lige at læse mit indlæg ovenfor, så behøver du ikke tro noget forkert ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...