Hop til indhold
cassanova

Handlede DANSKE gp ere!!!

Recommended Posts

Det er ikke kun GP ere fra diverse østeuropæiske lande der er underlagt en Pimp, det skulle men ellers tro når man læser indlæggene her på sitet. Hvad med at fokusere på de danske GP ere som er underlagt en Pimp kvindelig eller mandlig, der er ellers mange af dem. Men åhhh nej de er alle selvstændige stærke kvinder som bare er GP ere i deres fritid og stortrives med GP tilværelsen . Men sandheden er langt mere grum og uhyggelig end diverse indlæg lader ane. Som GP kunder er vi ofte naive når vi besøger danske GP ere , så er alt godt og ingen er handlede, de er jo selvstændige. VÅGN OP!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke om denne tråd er det rigtige sted, men jeg har længe haft den mavefornemmelse, at et pengetungt og ureguleret marked = kriminelle interesser. Ja, der er undtagelser men hvis mistanken om den slags ting gør alt for ondt, så ville jeg overveje en anden hobby.

EDIT: her tænker jeg fx på alle de søde unge østeuropæere (selfie-banden og deres forgængere osv.). Tror det er naivt at tro på, at de alle sammen går ind i "branchen" af lyst. De kommer bare fra fattigere lande. Samme grund til at fx @ppd konstant må sukke efter de unge, danske studiner på de hedengangne danske bordeller. Det er bare mindre hårdt at sidde ved kassen i Netto end at blive hugget i flere timer om dagen.

Redigeret af nøddehaven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
cassanova skrev, for 3 minutter siden:

Det er ikke kun GP ere fra diverse østeuropæiske lande der er underlagt en Pimp, det skulle men ellers tro når man læser indlæggene her på sitet. Hvad med at fokusere på de danske GP ere som er underlagt en Pimp kvindelig eller mandlig, der er ellers mange af dem. Men åhhh nej de er alle selvstændige stærke kvinder som bare er GP ere i deres fritid og stortrives med GP tilværelsen . Men sandheden er langt mere grum og uhyggelig end diverse indlæg lader ane. Som GP kunder er vi ofte naive når vi besøger danske GP ere , så er alt godt og ingen er handlede, de er jo selvstændige. VÅGN OP!!!!

Dit indlæg mangler dokumentation

Del dette indlæg


Link til indlæg
nøddehaven skrev, for 4 minutter siden:

jeg har længe haft den mavefornemmelse, at et pengetungt og ureguleret marked = kriminelle interesser.

Den mavefornemmelse er du ikke ene om. Særligt i forbindelse med klinikker, som måske, måske ikke har været “under nogens beskyttende vinger”. Hvilket meget sjældent er gratis. Spørgsmålet er så, hvordan de pågældende kriminelle kredse agerer på, at klinikkerne lukker, og en del af pigerne i stedet går privat/diskret. Accepterer de kriminelle bare, at den gamle indtjening fra “beskyttelse” af pigernes lokation nu er væk?

Det er nok en diskussion, nogen gerne vil være foruden. Det kan også bare være, at jeg har set for mange amerikanske film.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, Lige nu:

Den mavefornemmelse er du ikke ene om. Særligt i forbindelse med klinikker, som måske, måske ikke har været “under nogens beskyttende vinger”. Hvilket meget sjældent er gratis. Spørgsmålet er så, hvordan de pågældende kriminelle kredse agerer på, at klinikkerne lukker, og en del af pigerne i stedet går privat/diskret. Accepterer de kriminelle bare, at den gamle indtjening fra “beskyttelse” af pigernes lokation nu er væk?

Det er nok en diskussion, nogen gerne vil være foruden. Det kan også bare være, at jeg har set for mange amerikanske film.

Jeg er temmelig sikker på, at det er organiserede kræfter, der bringer grupper af unge 19-23 årige ind i landet fra Baltikum/Østeuropa og kører det hele som en professionel butik. Konceptet P/D tror jeg ikke man som sådan skal man skal stole på. Sure, der er da et par danske kvinder ind i mellem som sikkert er ganske uafhængige og bare betaler for kørsel/fysisk beskyttelse - ingen stor overraskelse vel.

Selv online-segmentet (onlyfans, chaturbate, etc. etc.) bliver jo i stigende grad domineret af organiserede netværk. Kan i hvert fald huske, at der skete et skift, hvor Chaturbate skiftede fra "Hej. Jeg er 20 år, fra USA, og har brug for nogle hurtige penge og har ikke rigtigt den store plan for livet" til "Hej. Jeg er 19 år, fra Ukraine/Brasilien, og sidder på et fake værelse sammen med 16 andre piger og knepper mig selv med en dildo 12 timer on dagen for tokens."

Del dette indlæg


Link til indlæg

Æhhhhhhhhhhhh Nøddehaven?

Har du siddet ved kassen i netto?

eller har du som du så smukt beskriver det : blevet hugget i, i flere timer? (hold da op for et røvhul du er, hvis du har erfaring med det)

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 6 minutter siden:

Æhhhhhhhhhhhh Nøddehaven?

Har du siddet ved kassen i netto?

eller har du som du så smukt beskriver det : blevet hugget i, i flere timer? (hold da op for et røvhul du er, hvis du har erfaring med det)

Er du uenig med, at jobbet som sexarbejder er et noget mere følelsesmæssigt og fysisk involverende arbejde end de fleste andre jobs i Danmark?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 2 minutter siden:

Hvad er din egen erfaring? på din egen krop?

Tror jeg vil give dig ret i, at jeg ikke tror, at en særlig stor andel af de danske GPer er særligt involverede i organiserede (kriminelle) netværk.

Som du nok kan gætte er jeg ikke GP, men mit indtryk er, at størstedelen af udbuddet på købesexmarkedet i vores del af verden er udgjort af folk fra fattigere egne i verden. Fordi det er hårdt arbejde, og de fleste danskere hellere vil sidde på kontoret eller på byggepladsen. På samme måder som vi ikke plukker vores egne grøntsager mere. Det får vi spanierne (eller deres migranter) til.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 35 minutter siden:

Dit indlæg mangler dokumentation

Hej Pophair! Jeg vidste den ville komme, hvad er dokumentationen. Det er meget svært , næsten umuligt at dokumentere at det forholder sig som jeg beskriver. Du ved ligesom jeg at GP branchen er total mørklagt og uigennemskuelig for uindviede .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
cassanova skrev, for 33 minutter siden:

Som GP kunder er vi ofte naive når vi besøger danske GP ere , så er alt godt og ingen er handlede, de er jo selvstændige. VÅGN OP!!!!

Kan ikke udtale mig om andre, men her er der ingen pimp, eller bagmænd. 
Havde faktisk ikke forudset min uskyldige søgen efter hygge på SD i sin tid, skulle blive til en levevej. Men der var stor interesse, for min gamle, bløde krop :P Så ja hvorfor ikke. Sex er dejligt, og penge sjove at ha.

Havde en kort periode en kæreste “som godt kunne acceptere mit job”, men som efter er stykke tid, gerne ville styre showet, først havde han en mening om prisen, så blev han sur hvis de fik 5min for meget. Men da han begyndte at lave aftaler på mine vegne og derned bestemme hvor mange jeg kunne/skulle klare på en dag. Blev han hurtigt smidt på porten og måtte skuffe sine “kunder”…

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 2 minutter siden:

Kan ikke udtale mig om andre, men her er der ingen pimp, eller bagmænd. 
Havde faktisk ikke forudset min uskyldige søgen efter hygge på SD i sin tid, skulle blive til en levevej. Men der var stor interesse, for min gamle, bløde krop :P Så ja hvorfor ikke. Sex er dejligt, og penge sjove at ha.

Havde en kort periode en kæreste “som godt kunne acceptere mit job”, men som efter er stykke tid, gerne ville styre showet, først havde han en mening om prisen, så blev han sur hvis de fik 5min for meget. Men da han begyndte at lave aftaler på mine vegne og derned bestemme hvor mange jeg kunne/skulle klare på en dag. Blev han hurtigt smidt på porten og måtte skuffe sine “kunder”…

Jamen det er da dejligt , tillykke med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 10 minutter siden:

Hej Pophair! Jeg vidste den ville komme, hvad er dokumentationen. Det er meget svært , næsten umuligt at dokumentere at det forholder sig som jeg beskriver. Du ved ligesom jeg at GP branchen er total mørklagt og uigennemskuelig for uindviede .

Jeg ved (for jeg har talt med kvinder om det), at nogle er tvunget til prostitution f.eks. Pga. deres (ex)partneres narkogæld. Jeg ved (for jeg kender personligt flere), at der er kvinder- både danske og udenlandske - der helt frivilligt og med åbne øjne er gået ind i prostitution. Det er derfor ikke rimeligt, at komme med massive udmeldinger om, tvang/kriminelle bagmænd osv. 

Dette skal ikke opfattes som et forsvar for handlede/tvungne kvinder - bestemt ikke!

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
cassanova skrev, for 1 minut siden:

Jamen det er da dejligt , tillykke med det.

Tak og tror ærligt talt du tager fejl. Men mit gætværk ville være lige så godt/dårligt som dit. Der er klart nogen som gør det af nød istedet for lyst. Men bagmænd der tror jeg altså hører til sjældenheden blandt Danske. Det er nemme penge, så ja nogen tager den nemme løsning i stedet for at leve i fattigdom (som i øvrigt også findes i dk)

Vi har så godt politi osv i dk at ikke mange dk piger vil finde sig i tvang. Der er det straks sværere for udenlandske at få hjælp, så bliver de sendt hjem. Og kom jo for at tjene penge, ofte er de bare blevet lovet et andet job. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
SweetMilf6630 skrev, for 9 minutter siden:

Kan ikke udtale mig om andre, men her er der ingen pimp, eller bagmænd. 
Havde faktisk ikke forudset min uskyldige søgen efter hygge på SD i sin tid, skulle blive til en levevej. Men der var stor interesse, for min gamle, bløde krop :P Så ja hvorfor ikke. Sex er dejligt, og penge sjove at ha.

Havde en kort periode en kæreste “som godt kunne acceptere mit job”, men som efter er stykke tid, gerne ville styre showet, først havde han en mening om prisen, så blev han sur hvis de fik 5min for meget. Men da han begyndte at lave aftaler på mine vegne og derned bestemme hvor mange jeg kunne/skulle klare på en dag. Blev han hurtigt smidt på porten og måtte skuffe sine “kunder”…

Rationel kvinde - kompliment fra Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
nøddehaven skrev, for 2 minutter siden:

Tror jeg vil give dig ret i, at jeg ikke tror, at en særlig stor andel af de danske GPer er særligt involverede i organiserede (kriminelle) netværk.

Som du nok kan gætte er jeg ikke GP, men mit indtryk er, at størstedelen af udbuddet på købesexmarkedet i vores del af verden er udgjort af folk fra fattigere egne i verden. Fordi det er hårdt arbejde, og de fleste danskere hellere vil sidde på kontoret eller på byggepladsen. På samme måder som vi ikke plukker vores egne grøntsager mere. Det får vi spanierne (eller deres migranter) til.  

Alså kan vi 2 når vi snakker sammen, sådan helt hygsomt blive enige om at din erfaring ang købesex......de store grumme bagvedmænd og i det hele taget det der med hiv i tisser, sige at du er bagud med 5 point....:D

Du skal fremfører dine vægtige kloge augmenter overfor lige så kloge herrer som dig selv, så får i en frisk samtale om ligegyldigheder i intet ved noget om, men kan gætte sig frem til.:D:D

Spørg du mig, så kommer I ikke langt med jeres viden......men jeg er her ikke for at give jer klarsyn....jeg har bare ondt i mit hovede af at dunke det ned i bordet imens jeg råber:

TAG JER DOG SAMMEN :shock:

Det er aldrig for sent at gi op!

Husk det dog!

 

Størstedelsen af købesexmarkede i vores verden er udgjort af fattige folk....LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh den må jeg huske at sige til skattevæsnet......yes yes 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 2 minutter siden:

Tak og tror ærligt talt du tager fejl. Men mit gætværk ville være lige så godt/dårligt som dit. Der er klart nogen som gør det af nød istedet for lyst. Men bagmænd der tror jeg altså hører til sjældenheden blandt Danske. Det er nemme penge, så ja nogen tager den nemme løsning i stedet for at leve i fattigdom (som i øvrigt også findes i dk)

Vi har så godt politi osv i dk at ikke mange dk piger vil finde sig i tvang. Der er det straks sværere for udenlandske at få hjælp, så bliver de sendt hjem. Og kom jo for at tjene penge, ofte er de bare blevet lovet et andet job. 

Du glatter ud, lidt naivt. Jeg tror ikke det hører til sjældenhederne at det er kriminelle bagmænd der står bag DANSKE gp ere Ja vi har et godt politi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
nøddehaven skrev, for 1 minut siden:

hav en god aften :)

Hun fik ret du fik ro. Er det ikke sådan man siger :D

At kritisere og diskutere med kvinder er altid en dårlig ide. Opslaget sætter danske gp’er i et dårligt lys og ned på et niveau både fagligt og personligt som jeg ikke føler vi fortjener. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
cassanova skrev, for 4 minutter siden:

Jeg tror ikke det hører til sjældenhederne at det er kriminelle bagmænd der står bag DANSKE gp ere

Du tror, jeg tror… glatter intet ud, siger jo netop jeg ikke er mere naiv som at jeg godt ved nogen gør der kun får penge. Du har ingen konkrete beviser. Ingen eksempler på - jeg besøgte “indsæt selv navn” og det var tydeligt at, eller under besøget indrømmet hun. Du gætter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

@cassanova men en helt anden ting. Hvad vil du opnå med indlægget. 
Vil du stoppe prostitution og redde os “alle”. 
Eller blot oplyse at man ligeså godt kan tage en prismæssigt billig udlænding som en dk. Da der er lige dele handlede piger i blandt. 
Mænd besøger jo rask væk. De handlede udlændinge selv om det er åbenlyst de er handlede. Så tænker ikke de stopper med at besøge dk piger pga en mistanke du har. 
Hvad er dit formål. Med dit indlæg???!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 3 minutter siden:

@cassanova men en helt anden ting. Hvad vil du opnå med indlægget. 
Vil du stoppe prostitution og redde os “alle”. 
Eller blot oplyse at man ligeså godt kan tage en prismæssigt billig udlænding som en dk. Da der er lige dele handlede piger i blandt. 
Mænd besøger jo rask væk. De handlede udlændinge selv om det er åbenlyst de er handlede. Så tænker ikke de stopper med at besøge dk piger pga en mistanke du har. 
Hvad er dit formål. Med dit indlæg???!!!

Formålet med mit indlæg er at afbalancere debatten om handlede piger. Der fokuseres næsten kun ensidigt på handlede udenlandske piger, men meget lidt på de danske piger som er handlede .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
cassanova skrev, for 1 minut siden:

Formålet med mit indlæg er at afbalancere debatten om handlede piger. Der fokuseres næsten kun ensidigt på handlede udenlandske piger, men meget lidt på de danske piger som er handlede .

tror du skal definere begrebet "handlet" ellers går det op i vrøvl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...