Hop til indhold
cassanova

Handlede DANSKE gp ere!!!

Recommended Posts

Jeg tvivler stærkt på der er handlede danske kvinder i sex branchen. Men måske definitionen af en handlet kvinde skal på plads først. I min verden er det en kvinde som på den ene eller anden måde lokkes i nettet. Måske familien trues hvis hun ikke gør det. Måske andre metoder. De har det bestemt ikke godt. 

Jeg kan bare ikke forestille mig det sker for danske piger. Men jeg siger ikke der ingen danske piger er i branchen som føler sig presset til det. Men så er det pga egen gæld, eget behov for en meget stor indkomst eller lignende. 

Tråd starter skriver om pimp eller bagmænd / beskyttelse af danske bordeller. Og ja. Det jo en anden snak. Efter min viden så er og har alle danske bordeller betalt en form for beskyttelses penge. Derfor betaler pigerne deres "husleje" på Ca 1000 pr vagt på en bordel. De penge betales til bordelmutter som så sørger for de bliver betalt. Så pigen står ikke og afregner direkte med nogen andre end bordel mutter. Nu er der sikker nogen som vil sige nej passer ikke eller beløbet er helt forkert. Det kan godt være. Dem viden jeg har er for nogle år siden fra piger som jeg kendte i branchen men mon ikke det er nogenlunde samme metode i dag. 

Jeg ved ikke hvordan det fungerer på privat diskret. Men ofte som lejer de enkelte piger sig jo ind for en dag eller antal timer og betaler en tarif for det. Og hvad udlejeren så evt betaler videre er jeg ikke klar over. Men lur mig om ikke også der her går der en skilling videre af en slags. Nok afhængig af hvor brugt stedet er. Hvis det blot er brugt et par gange om måneden så er det næppe udbredt. De steder jeg tænker er feks det i mørkhøj, Hvidovre osv hvor piger lejer sig ind. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
numsekenderen skrev, for 3 minutter siden:

tror du skal definere begrebet "handlet" ellers går det op i vrøvl

HANDLET eller solgt betyder at en bagmand/bagkvinde “ sælger” Gp en til en kunde . GP en betaler Pimpen de fleste af de tjente penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
cassanova skrev, for 1 minut siden:

HANDLET eller solgt betyder at en bagmand/bagkvinde “ sælger” Gp en til en kunde . GP en betaler Pimpen de fleste af de tjente penge.

ok så er det nemt - der er ingen handlede danske piger efter dén definition 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wauw sikke velskrevet med alle de beviser du har fremlagt flot klare :-o 

NOT NOT 

hvis jeg siger du er en af Mette F parti venner er det nok mere rigtigt, end det du skriver. 
 

Jeg har været i denne branche i mange år også på de gamle dags bordeller som dør tlf dame og ingen danke piger have en bagmand. 
Der er blevet betalt husleje. En tømmer frisør mm har heller ikke gratis husleje mm 

Forsat god aften 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Det her er ikke et emne jeg har en stor konkret viden om, så jeg gætter  lige så meget som alle andre - ikke mindst ts. 

Mon ikke man er for naiv, hvis man tror på, at alle danske GP'er har valgt arbejdet fordi de er vilde med det, eller bare fordi pengene er gode? 

Det ville undre mig, hvis ikke der sad nogle triste skæbner hist og her, socialt udsatte, måske misbrugere eller andre med gæld eller meget få ressourcer og meget lidt støttende netværk, som kan føle, at de mere eller mindre sidder fast i erhvervet, fordi de ikke kan se anden vej frem eller ud. Der skal nok også være dem som udnytter det. 

Alligevel tænker jeg, at det er et mindretal af danske GP'er som sidder i den fælde, hvor de decideret bliver tvunget til erhvervet af andre, og man kan kalde dem handlede. Fordi vores samfund er bygget op som det er, både i forhold til loven og dens håndhævelse, og den forholdsvist mindre sociale ulighed ift. mange andre lande, pga de mange muligheder samfundsstrukturen byder os. 

Ligesom med de udenlandske - her behøver vi ikke differentiere mellem danske og udenlandske - må man også skelne mellem bagmænd som styrer alt, og GP'er som betaler et beløb for en ønsket service. Jeg havde en pimp lige i begyndelsen. Han tog noget af min indtægt, nok også mere end hvad var rimeligt. Han stod for mine bookinger og for at leje steder og lave annoncer - det var ligesom derfor han fik penge, så jeg slap for alt det kedelige praktiske - men jeg arbejdede kun når jeg ville og så meget som jeg ville. Jeg kunne til hver en tid sige nej. Ingen protester da jeg stoppede og ingen trusler, da jeg startede selvstændigt - og ingen gæld af nogen art til at fastholde mig. Han var en overbetalt telefondame som fandt liderlige slutty kvinder, og udnyttede, at det var en uoverskuelig branche at starte op i selv uden hjælp til det praktiske, og tjente gode penge på det. 

Var jeg selvstændig, da jeg havde pimp? Nej, det vil jeg ikke kalde det. 

Kunne han være blevet dømt for rufferi? 100%

Var jeg handlet? Det synes jeg ikke.

 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg
nøddehaven skrev, for 2 timer siden:

Samme grund til at fx @ppd konstant må sukke efter de unge, danske studiner på de hedengangne danske bordeller. Det er bare mindre hårdt at sidde ved kassen i Netto end at blive hugget i flere timer om dagen.

Nej jeg tror mere det har noget at gøre med at der slet ikke er de samme penge længere.. Og de gamle grænser er udviskede så meget at det næsten forventes man sutter uden, og giver hele ens sjæl ved første møde, fordi ellers kan gæsten gå ned til en fra det udenlandske segment, og få det hele til den halve pris.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 2 timer siden:

Det er ikke kun GP ere fra diverse østeuropæiske lande der er underlagt en Pimp, det skulle men ellers tro når man læser indlæggene her på sitet. Hvad med at fokusere på de danske GP ere som er underlagt en Pimp kvindelig eller mandlig, der er ellers mange af dem. Men åhhh nej de er alle selvstændige stærke kvinder som bare er GP ere i deres fritid og stortrives med GP tilværelsen . Men sandheden er langt mere grum og uhyggelig end diverse indlæg lader ane. Som GP kunder er vi ofte naive når vi besøger danske GP ere , så er alt godt og ingen er handlede, de er jo selvstændige. VÅGN OP!!!!

Er du ikke sød at svare på, hvorfor du tror dette? Hvor kommer din fornemmelse fra? Har du noget dokumentation på det du skriver?

Jeg tænker ligesom mange andre i denne tråd at vi danske piger er opvokset i et rigt og frit land hvor vi har haft alle muligheder for uddannelse og endda gratis uddannelse med økonomisk hjælp af staten. Generelt har vi alle haft meget gode betingelser for et tilfredsstillende liv.

Mine danske kollegaer i branchen er ALLE gået frivilligt ind i branchen - ofte på grund af nysgerrighed, stort sexuelt lyst og behovet for at udforske branchen. Alle er veluddannede og kunne sagtens leve af andet arbejde - men at de så bliver i branchen er et aktivt valg, ingen har presset dem eller truet dem til det!

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 44 minutter siden:

Nej jeg tror mere det har noget at gøre med at der slet ikke er de samme penge længere.. Og de gamle grænser er udviskede så meget at det næsten forventes man sutter uden, og giver hele ens sjæl ved første møde, fordi ellers kan gæsten gå ned til en fra det udenlandske segment, og få det hele til den halve pris.. 

Det tror jeg du har helt ret i, og det var også lidt det jeg prøvede at indikere med mit noget polemiske skriv, nemlig at vores forbundne, globale økonomi har ændret tingene ret gennemgående.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 39 minutter siden:

Han var en overbetalt telefondame som fandt liderlige slutty kvinder, og udnyttede, at det var en uoverskuelig branche at starte op i selv uden hjælp til det praktiske, og tjente gode penge på det. 

Var jeg selvstændig, da jeg havde pimp? Nej, det vil jeg ikke kalde det. 

Kunne han være blevet dømt for rufferi? 100%

Under en eller anden form, burde rufferi være lovligt - egentligt er det jo ikke anderledes - og næsten ligeså dyrt som at besøge et automobilværksted, hvor svende og lærlinge udlejes til at udføre et bestemt arbejde på et køretøj.

Men en lovliggørelse ville det være nemmere for samfundet at stille bestemte krav til en bordelejer - f.eks. en ret straffeattest, at der føres regnskab og betales moms - om pigerne så stadig skulle være selvstændigt erhvervsdrivende, der sådan set bare lejer en shop in shop - eller om de skal være decideret ansatte med ret til feriepenge, fagforening, osv. - kan nok blive et nyt diskussionsemne - men jeg er sikker på, at et krav om at være selvstændigt erhvervsdrivende vil afholde mange fra at starte op i erhvervet - så der burde være en form for proffesionel starthjælp til det praktiske og økonomiske - så nystartede ikke så let falder i kløerne på erhvervets gribbe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er målløs, “ alle danske gp ere er frivilligt i branchen og de er der pga. Af stor sexlyst og nysgerrighed og Gud hjælpe mig også for at udforske branchen , veluddannede er alle danske gp ere også “  er det ment som en joke ? Enten er du usædvanlig naiv eller gør du grin med mit indlæg ? Hvis du virkeligt mener det du skriver så er du usædvanligt uvidende og går med skyklapper. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 2 timer siden:

Hvad er din egen erfaring? på din egen krop?

Kære Cherie

Jeg syne emnet er en interssant debat der her er rejst, og jeg savner faktisk lidt dit bidrag i debatten,dig som har væretvpå i så mange år, burde sidde med nogle guldkorn, fremfor de små kommentar du indtil videre har bidraget med 

knus

Redigeret af Servciesboy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annika.Sofia.A skrev, 1 time siden:

Mine danske kollegaer i branchen er ALLE gået frivilligt ind i branchen 

Det er så ikke rigtigt. 

Der er bl.a. et par piger der holder foredrag om hvordan de var tvunget ind i prostitution af en kæreste, og advare mod det. 

Ifølge politiet er Isabel kun én af ca. 300 piger, der hver weekend afbetaler narkogæld med seksuelle ydelser som prostituerede. De er, ifølge politiet, totalt underlagt skruppelløse rockertyper, hvor pigerne får status som ludere og er jaget vildt.

Tvunget til prostitution

 

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annika.Sofia.A skrev, 1 time siden:

Er du ikke sød at svare på, hvorfor du tror dette? Hvor kommer din fornemmelse fra? Har du noget dokumentation på det du skriver?

Jeg tænker ligesom mange andre i denne tråd at vi danske piger er opvokset i et rigt og frit land hvor vi har haft alle muligheder for uddannelse og endda gratis uddannelse med økonomisk hjælp af staten. Generelt har vi alle haft meget gode betingelser for et tilfredsstillende liv.

Mine danske kollegaer i branchen er ALLE gået frivilligt ind i branchen - ofte på grund af nysgerrighed, stort sexuelt lyst og behovet for at udforske branchen. Alle er veluddannede og kunne sagtens leve af andet arbejde - men at de så bliver i branchen er et aktivt valg, ingen har presset dem eller truet dem til det!

Du er da helt væk?? Er det seriøst? Jeg har læst en del tåbelige indlæg, men denne tager da prisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt har jeg desværre endnu, aldrig besøgt en dansk GP ( som jeg læser/ser markedet er der ikke så mange danske GP'er længere ) - 

Har besøgt piger, som uden tvivl, på et eller andet plan, havde en pimp. Har besøgt piger, som uden tvivl, var selvstændige ( men som meget sandsynligt har haft en eller anden form for "hjælp" for at kunne drive forretning her i landet.

Og så har jeg besøgt nogle få, ( også ikke danske ), som uden tvivl, kører deres business helt selv.

Selvfølgelig har der været danske GPer, der gennem tiden, ikke helt selv har valgt dette erhverv - men kan godt forstå, at denne tråd kan bringe visse personers pis lidt i kog -

Følger spændt med i kulissen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, 1 time siden:

Jeg er målløs

 

 

AalborgLook skrev, 1 time siden:

Det er så ikke rigtigt. 

Der er bl.a. et par piger der holder foredrag om hvordan de var tvunget ind i prostitution af en kæreste, og advare mod det. 

 

 

MrLovaLova skrev, 1 time siden:

Du er da helt væk?? Er det seriøst? Jeg har læst en del tåbelige indlæg, men denne tager da prisen.

 

Kære debattører 

Med al respekt, lyder det som om I fordrejer Annikas ord. 

Hun skriver, at alle de piger hun kender er veluddannede unge kvinder, der selv har valgt branchen til. Hun hævder ikke, at denne type GP er den eneste type der findes her i landet - men. blot den eneste hun personligt kender til. Og hun er trods alt selv i branchen. Og hun holder bolden på egen banehalvdel - vigtig detalje.

Derfor stiller hun blot kritisk spørgsmål til påstanden om handlede danske piger i Danmark (debatemnet).

Personligt, kan jeg heldigvis kun bakke Annika op med min egen lille naive boble-erfaring som dansk GP i et dansk hus. 

I er velkomne til at lade os blive i vores naive forestilling. Men vi er også altid åbne for KONSTRUKTIV HØFLIG KRITIK. Ubehagelige, nedladende, usaglige eller uforskammede kommentarer vil altså ikke blive besvaret. 

Kh. Den naive danske ikke-handlede girl next door <3
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
½angel skrev, for 2 minutter siden:

Altså måske TS skulle læse Vivi's 2011 rapport om dette emne, som faktisk langt hen af vejen støtter op om @Annika.Sofia.A kommentar.

https://www.vive.dk/da/udgivelser/prostitution-i-danmark-4491/

Tak for at bringe saglighed og fagligt relevant forskning på området ind i tråden <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tullifas
SweetMilf6630 skrev, for 4 timer siden:

 

At kritisere og diskutere med kvinder er altid en dårlig ide. 

Har du prøvet at læse en avis i stormvejr? B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
nøddehaven skrev, for 6 timer siden:

Er du uenig med, at jobbet som sexarbejder er et noget mere følelsesmæssigt og fysisk involverende arbejde end de fleste andre jobs i Danmark?

Nu kan jeg med egne erfaringer, fortælle min holdning. 

Jeg har dog ikke sidder i kassen i netto, men derimod i fakta. Hvilket jeg var glad for. Dejligt at se langt de fleste gå smilende ud af døren. Dog... Langt fra alle. Derudover. En masse sure og yderst brokke de kunder som sjovt nok kun har mig i kassen at brokke sig til over dit og dat, fordi mine kollegaer er ude på lageret eller ude i kaffestuen.. Og disse kunder er ikke til at gøre glade igen, for som den eneste medarbejder synlig er jeg nu skydeskive. Men for det meste er dette job dejligt og hyggeligt. 

Livet som gp, er for MIG perfekt. Altid smil på mine gæster når de går. Vi har her det samme mål, mig og mine gæster, vi skal hygge os. 

Så min personlige mission om at få flest muligt gæster/kunder til at smile på sin vej hjem, lykkes for mig langt nemmere, på en mindre anstrengende måde og med langt mindre stress og Bidden tænderne sammen i mit job som glædespige. 

Så JEG, med MIN personlige erfaring, er uenig med dig. 

Med hensyn til det fysiske vil jeg til enhver tid hellere være træt, udmattet og godt brugt efter en arb dag som glædespige, hvor jeg selv forlader jobbet med et smil. 

End jeg vil opnå samme resultat, i fakta, med indelukkede frustrationer og spændinger, fordi jeg ikke bare kan tillade mig, at sige hvad der passer mig til kunderne der, på trods af, de tydeligvis godt må snakke til mig, som det passer dem. De få ødelægger det for mange, som det tit er. 

Ganske simpelt fordi jeg hellere vil se 100% smil som glædespige og bruge min krops energi positivt, end jeg vil se 90% smil som kassemedarbejder i fakta og derved bruge mine dyrebare dage, på job, med at spilde 10% på negativitet og surhed <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Din danske Girl Next Door skrev, for 6 timer siden:

Med al respekt, lyder det som om I fordrejer Annikas ord. 

Hun skriver, at alle de piger hun kender

Tak. Nogle gange vil (kan?) nogle bare ikke læse. Men (mis) tolker og angriber straks vedkommende for hvad de TROR/gisner/gætter, hun mente, med det, hun skrev. 
 

½angel skrev, for 5 timer siden:

Altså måske TS skulle læse

Som en del andre mænd herinde, virker ts også mest interesseret i at råbe, påstå, få luft og i et lidt uforståelig skriveri både grammatisk og betydningsmæssigt, mister man al lyst til at læse og lytte, da han tydeligvis HAR sin rigide synsning klar (‘jeg synes’: et tids-fænomen, hvor subjektive synsninger med gæt og tro overtrumfer al rationel tankegang, dialog, fakta og virkelighed. Vi mangler stadig noget dokumentation for ts’ SYNSNING. Som minimum antal besøgte GP’ere (40? 100? 12?) og hvorfor han ved besøg hos dem (antal danske?) nu i 2022 SYNES, sol han gør. I stedet for at lytte 4 x mere til fx Annika - og ved tvivl spørge nysgerrig ind til - forstærkes råberiet med det store hul, ts har forrest i ansigtet. En skidt taktik. Hvis man vil forstå og lære. 

 

Frække Tanja skrev, for 3 timer siden:

hvad der passer mig til kunderne der, på trods af, de tydeligvis godt må snakke til mig, som det passer dem

Spørgsmål: agerer I tit ører, coach, veninde, ven, partner, psykolog for en del ensomme, frustrerede mænd’esker? Hvor det er meget monolog og ikke sam-tale, dialog mellem 2 mennesker. På den vis er I vel en forstærket kassedame, frisør, taxachauffør, jeg gisner også tit lytter/spørger/holder en samtale i gang? 
 

Får en GP endorfiner udløst ved mødet (når man ikke har 5-7-10-12-15 kunder pr dag men kun 2-3 pr uge)? Og dermed en ‘glæde’ i arbejdet udover det, en kassedame, frisør, chauffør mfl vel tit giver. Glæden ved at give (god service) et smil på vejen til et andet menneske…..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Din danske Girl Next Door skrev, for 6 timer siden:

Hun skriver, at alle de piger hun kender er veluddannede unge kvinder, 

Nope, hun skriver ikke noget om dem hun KENDER, men kun ALLE, så det er det jeg forholder mig til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow. Og så kan de ikke forstå man drikker.......

Det lader til at nogle forveksler retten til at have en forudindtaget holdning med fakta. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Tullifas skrev, for 5 timer siden:

Har du prøvet at læse en avis i stormvejr? B)

Nej, men har fået en paraply flået i stykker i stormvejr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja i bogen Bad Company skrevet af Peter Graae, står det meget tydeligt. I bogen er det i Vordingborg og Falster der er ikke trafficking eller tvang men beskyttelsespenge og der er ikke for mig indikationer det skulle være anderledes områder i landet. Tror mere at GP ere er underlagt et “indtjeningkrav” eller forventning og derfor presses til at flytte deres grænser BJ uden og anal o.s.v. 

Om PD bliver beskyttet ved jeg intet om - huslejer er godt nok høje ved at et bordel på Nørrebro i 90erne betalte 2.000 om dagen. Til gengæld var der fin service - vaskemaskine opvaskemaskine masser af sengetøj tlf dame nyeste dvd film kaffe og kondomer og “firmafester” et par gange om året. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...