Hop til indhold
Frække Tanja

❤️ Frække Tanjas adventskalender 2021 ❤️

Recommended Posts

Ståpik skrev, for 13 minutter siden:

Hvor man bare mangler en græde smiley lige nu.........

Spændingen bliver bare holdt i live til næste søndag :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Én søndag tilbage og håbet lever..

Nu kan jeg af gode (tekniske) årsager ikke se videoerne med tækningerne, så derfor holder jeg øje med min indbakke.

 

Skam jer som bliver udtrukket og ikke reagerer..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, for 30 minutter siden:

Skam jer som bliver udtrukket og ikke reagerer..

Ja, helt enig! Husk at svare præcis otte dage efter træningen... så der kommer ekstra trækning med mig i puljen :x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er bare SÅ trist og ha været 2 numre fra i en trækning, men endnu mere trist at folk ikke reagerer på deres udtrækning.......de burde skamme sig....:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændingen er der stadig……. ;)

jeg vil også hellere vinde udtrækningen 

juleaften så kan jeg sidde med et smil på læben og glæde over det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ståpik skrev, for 6 timer siden:

Det er bare SÅ trist og ha været 2 numre fra i en trækning, men endnu mere trist at folk ikke reagerer på deres udtrækning.......de burde skamme sig....:shock:

Jo men heldigvis går det jo i år, af samme årsag, ud over dem selv, ved at de mister deres gevinst hvis ikke de svare på beskeden fra mig inden næste trækning. ;)

Sidste år var det helt vanvittigt, som folk ikke kom og indløste. Og ja covid19 havde Self en stor del. Men alligevel synes jeg, at når man har vundet en gratis gevinst så synes jeg godt man selv, kan vise sin interesse i at indløse, således at man via hvad Mette sagde holdt øje med min annonce, så man kunne følge med i hvornår man som vinder kunne indløse. 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg

I skal vide, det betyder alverden for mig, at I har lyst til og interesse i, at deltage  i min julekalenderleg.Uanset om i ender som vinder eller ej.   følelsen det giver mig, at tænke på, den massive støtte, i har vist min kalender år efter år. Ingen ord kan beskrive, hvad jeres interesse gør,
Dog kan jeg forsikre jer, at pga jer, i den grad er klar igen til næste år. Tak fordi i har mod på at deltage.

For det siger selvfølgelig helt sig selv, at den første forudsætningen for en succes og målene dertil, det starter med, at I vil være med, at I gør det af lyst og i viser respekt. 

For at det er muligt for mig. , at kalenderen overhoved kan blive til, hvad jeg i starten, som første mål blot håbede på, var et par stykker, som ville vær med.  Så jeg i det mindste havde skabt, en slags fundament. Og så stille øge med en eller 2 mere, der ønskede, at deltage i min ide. Det endte med en del der var med og interessen for kalenderen var ret fed. 

Sidste år der skete dog noget, en masse rod, der ramte mit hoved. Kombineret med følelsen af at være til grin, og samtidig bruge rigtig rigtig meget tid. Jeg mistede lysten, sammen med modet og følte mig mest af alt pisset i hoved.

Så det endte med at jeg følte min tid, blev spildt for meget, på at prøve igen at genfinde min lid.
Men lige efter en tanke der ramte mig hårdt, covid19, havde allerede forårsaget alt for meget lort. Så tanken om, at blot lade den vinde, og tage noget fra mig jeg så frem til at lave.

I års kalender var i min tanke sidste chance. Og kan kun sige at valget var det rigtige.

en spændende leg som nu er en elsket kalenderleg,  som afhænger af og kræver blandt andet både lyst, interesse, engagement og glæde fra os alle. både dig og mig. muligt for mig, at suge alt der er positivt for mig, imens at jeg nyder at lege med 

For udover at vinde, en halv time med mig, Er mit indtryk i år, at det i år faktisk at lykkedes mig, at skabe præcist det jeg havde i mine tanker, da jeg fik ideen om vores årlige uddeling af pakker. Så tak til jer alle, der har været med til i år,  ar vi sammen har opnået den ultimative succes, hvor jeg uden at føle mig dum og til grin, som de andre år, har resulteret i, at både lysten og glæden er helt tilbage og jeg kan ikke vente og glæder mig helt vildt til  næste års kalender skal laves.

Det mest drivende jeg får ud af, jeres ønskende deltagelse er at se jer være spændte og jeres tydelige glæde, over mit årlige tiltag, min lille pakkekalenderleg.   Tak til jer, der hvert år deltager, betyder virkelig meget for mig. For det siger sig selv, det er nødvendigt for mig, at I ønsker at deltage, for at ende med succes, med at uddele gratis decembergaver i vores fælles pakkeleg <3

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hov hov. Hvad er nu det?? Har du mistet håbet og troen på stadig at nå at blive trukket ud som vinder? Så længe der er chance, må du have troen på dig selv og dine vinder evner.
Du har måske glemt, at vi slet ikke er færdige endnu?? I den forbindelse

kan jeg informere dig om at vi teknisk set, kun er halvvejs igennem, da jeg jo lovede jer, at trække 2 ekstra vindere d. 24. Dec, hvis vi rundede 100+ deltagere. Og det lykkedes jo. 
Derudover trækker jeg tilmed 2 vindere fra betalingsbøtten, så få du bare grebet fat i dit mod, håb og held igen. Og glæd dig så roligt, til de sidste 4 vindere, som trækkes d. 24. Dec mellem kl. 12-14 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og husk, at du frem til d. 23. Dec kl. 23 har mulighed for, at tilkøbe op til 5 ekstra lodder for, at øge dine vinder chancer, ved sidste trækning i år d. 24. Dec. 

Pris pr lod: 100kr. Via mp på mit arb nr. Tilføj dit brugernavn, benyttet ved tilmelding, her på eg, så jeg ved hvem pengene kommer fra :) Kan du ikke finde det så Send mig en pb ved interesse. Og ellers er der bare at sige, held og lykke til alle ved sidste trækning d. 24. Dec. Kl. 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 17 timer siden:

Så længe der er chance, må du have troen på dig selv og dine vinder evner.

Som jeg sagde ved tilmedling vinder jeg sgu aldrig så meget som en mandelgave :mrgreen: .. men jeg har fulgt med hver søndag alligevel :) 

Vildt nok at vi kun er halvvejs.. jeg gør en gif klar til hvis miraklet skulle ske :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv øv. På trods af yderst påpasselighed, er jeg desværre nu blevet testet positiv for corona. :wacko:

Har heldigvis ikke arbejdet en uge, så har ik været til smittefare på job. <3

Men jeg nævner det for jer, da jeg er syg med symptomer og derfor selvfølgelig er sat ud af spil indtil både symptomer og herefter anbefalet karantæne herefter. Så ift indløsning er af gevinster kan det jo, hvis jeg er uheldig med et længere sygdomsforløb, og så forlænger jeg naturligvis tiden, hvis det bliver nødvendigt. 

Ønsker jer alle en glædelig jul på forhånd. Og uanset snakkes vi jo ved d. 24. Dec. Nok med en ikke så frisk sygdoms stemme :lol: (det må jo så tage med. Man må tage det sure med det søde ved i jo nok) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Frække Tanja skrev, for 13 minutter siden:

Øv øv. På trods af yderst påpasselighed, er jeg desværre nu blevet testet positiv for corona. :wacko:

Har heldigvis ikke arbejdet en uge, så har ik været til smittefare på job. <3

Men jeg nævner det for jer, da jeg er syg med symptomer og derfor selvfølgelig er sat ud af spil indtil både symptomer og herefter anbefalet karantæne herefter. Så ift indløsning er af gevinster kan det jo, hvis jeg er uheldig med et længere sygdomsforløb, og så forlænger jeg naturligvis tiden, hvis det bliver nødvendigt. 

Ønsker jer alle en glædelig jul på forhånd. Og uanset snakkes vi jo ved d. 24. Dec. Nok med en ikke så frisk sygdoms stemme :lol: (det må jo så tage med. Man må tage det sure med det søde ved i jo nok) 

 

 

Hej tanja

jeg har selv været i isolation i 6 dage, også med positiv test, en lille bitte smule forkølet, det er hvad jeg har oplevet, konen Har haft influenza i en uge, det er hendes symptomer, så håber du kommer lige så let om ved det som jeg har. God bedring til dig. Husk at du ikke skal testes de næste 12 uger nu, og at dit coronapas er væk i 2 uger fra første positive test, hvorefter det kommer igen, både med imunitetspas og vaccine pas, hvis du er vaccineret. Der skal gå en mdr fra første positive test til du må få en evt vaccine, nummer 1-2-3 hvis du er en af dem som siger ja tak. Jeg er selv overbevist om ag jeg kom så nemt om ved det på grund af min vaccine.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 35 minutter siden:

Hej tanja

jeg har selv været i isolation i 6 dage, også med positiv test, en lille bitte smule forkølet, det er hvad jeg har oplevet, konen Har haft influenza i en uge, det er hendes symptomer, så håber du kommer lige så let om ved det som jeg har. God bedring til dig. Husk at du ikke skal testes de næste 12 uger nu, og at dit coronapas er væk i 2 uger fra første positive test, hvorefter det kommer igen, både med imunitetspas og vaccine pas, hvis du er vaccineret. Der skal gå en mdr fra første positive test til du må få en evt vaccine, nummer 1-2-3 hvis du er en af dem som siger ja tak. Jeg er selv overbevist om ag jeg kom så nemt om ved det på grund af min vaccine.

Tak for info. 

Mange tak håber os jeg slipper let over. Og i lige måde til jer  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 4 timer siden:

Øv øv. På trods af yderst påpasselighed, er jeg desværre nu blevet testet positiv for corona. 

 

Øv for det.

Rigtig god bedring, og håber du snart er på toppen igen.

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg

God bedring, @Frække Tanja, og håber at du får en dejlig jul trods smitten. Det er ekstra øv med smitte her i juledagene, hvor man jo netop gerne er sammen med andre. Er sikker på, at du kommer stærkt tilbage, så de glade vindere af din konkurrence kan nyde dig i fulde drag.

Redigeret af Den_glade_amatør

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Tanja 

Sikke noget skidt, håber du får et mildt forløb og kommer dig hurtigt, uden nogle senfølger.

God bedring<3

Jeg vil også sige dig MANGE TAK for en rigtig god jule Lodtrækning <3<3<3<3

God Jul <3:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Tanja, 

Forhåbentlig er du ikke så hårdt ramt, og er i stand til at trække et par vindere i dag. Glædelig jul til dig! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...