Hop til indhold
Frække Tanja

❤️ Frække Tanjas adventskalender 2021 ❤️

Recommended Posts

Så er gratis tilmelding slut. 

Det er dog muligt at købe sig ind for 100kr til sidste trækning d. 24. Dec. :D

Tak for alle tilmeldingerne og den store interesse <3

Kæmpe meget held og lykke til jer alle sammen :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
aalborgsoe skrev, for 18 timer siden:

Hej Søde

Lidt sent men vil gerne deltage i adventskonkurrence :wub:

Vil gerne møde dig i Aalborg <3

:huh: okay. Jamen for det første er gratis tilmelding afsluttet, så det koster nu 100kr at tilmelde sig. 

Derudover står jeg meget klart og tydeligt i opslaget, hvordan du tilmelder dig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ihh altså. Det er simpelthen bare så skide HYGGELIGT, det her :D Jeg ser lige så meget frem til det hvert år, mindst ligeså meget, som i gør :wub:

(Nu går der forresten ikke så lang tid mere ;):P:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

VIL GERNE LIGE GØRE OPMÆRKSOM PÅ, AT JEG IKKE GARANTERER FOR, AT DET ER MULIGT FOR JER ALLE, AT KUNNE SE MINE VIDEOER I TRÅDEN. 

DE ER VIDST NOK, DELT SOM MP4 FILER, (MENER JEG), :lol: JEG ER PÅ INGEN MÅDE TEKNISK ANLAGT, OG KAN DERFOR, IKKE VÆRE BEHJÆLPELIG MED, AT FIXE/LØSE PROBLEMER/VANSKELIGHEDER, HEROMKRING. 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ståpik skrev, Lige nu:

Er hermed gjort, og undskylder af hjertet for den dårlige opførsel.....

Ahh dårlig opførsel er måske, så meget sagt ;) Det kunne du jo ikke vide, så intet problem :D

Men tak for, at udvise respekt :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 13 minutter siden:

Ahh dårlig opførsel er måske, så meget sagt ;) Det kunne du jo ikke vide, så intet problem :D

Men tak for, at udvise respekt :wub:

Nu mangler du så bare lige og redigere i DIT opslag hvor DU bad mig ændre..........:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ståpik skrev, for 43 minutter siden:

Nu mangler du så bare lige og redigere i DIT opslag hvor DU bad mig ændre..........:D

I know. Og jeg kan ikke få det væk selv :( hvordan gjorde du? For jeg kan slette ALT andet tekst. Men IKKE hans tag med navnet. :shock:

(har rapporteret til de søde og tekniske admins om, at hjælpe en teknik idiot af rang, med at få det fjernet :huh:)

PINLIGT?? - øøh nej slet ikke. :wacko: Det passer jo helt perfekt ind, når nu jeg faktisk liiige akkurat,  til mit held nåede, at poste min kommentar omkring, at jeg er yderst teknisk handikappet. Hvorefter jeg selvfølgelig, som en lille ekstra service til jer alle sammen, også liiige vælger, at DEMONSTRERE min pointe lige bagefter  (så alle forstår, præcist HVOR slemt det står til, med mig og den teknik :lol:

Nogle vil kalde det pinligt, andre ekstraordinær service :lol:

Amen altså :-o

Ej helt seriøst. Beklager mange gange for fejlen 1. Søndag i advent. Det skal selvfølgelig ikke gentage sig fremover. :rolleyes:

(det er sgu lidt for dumt :shock: men samtidig også lidt sjovt :lol:

Men jeg sørger lige for at sikre før jeg poster, så det ikke gentager sig :ph34r:

 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 1 minut siden:

I know. Og jeg kan ikke få det væk selv :( hvordan gjorde du? For jeg kan slette ALT andet tekst. Men IKKE hans tag med navnet. :shock:

(har rapporteret til de søde og tekniske admins om, at hjælpe en teknik idiot af rang, med at få det fjernet :huh:)

PINLIGT?? - øøh nej slet ikke. :wacko: Det passer jo helt perfekt ind, når nu jeg fakrisk akkurat,  liiige nåede, at poste min kommentar omkring, at jeg er yderst teknisk handikappet , som en lille ekstra service til jer alle sammen, også liiige vælger, at DEMONSTRERE min pointe lige bagefter  (så alle forstår, præcist HVOR slemt det står til, med mig og den teknik :lol:

Nogle vil kalde det pinligt, andre ekstraordinært serviceminded :lol:

Amen altså :-o

 

Altså det du ligesom prøver at fortælle os er, at hvis der er mere teknik i det som at åbne en paraply, så står du HELT af???:D:lol::lol::D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ståpik skrev, for 5 minutter siden:

Altså det du ligesom prøver at fortælle os er, at hvis der er mere teknik i det som at åbne en paraply, så står du HELT af???:D:lol::lol::D

Ja paraplyer det er sku da de værste. :shock:

Med mine små bitte arme, føles enhver paraply i dem jo, som minimum som en parasol, og det er ikke nemt at håndtere :lol:

Ikke pga størrelsen, men simpelthen, bare fordi, det er yderst uhandigt, når man er 1 1/2 meter høj :lol:

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 1 minut siden:

Ja paraplyer det er sku de værste. :shock:

Med mine små bitte arme, føles enhver paraply i dem jo, som minimum som en parasol, og det er ikke nemt at håndtere :lol:

Ikke pga størrelsen, men simpelthen, bare fordi det er fanden uhandigt, når man er 1 1/2 meter høj :lol:

:D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ståpik skrev, for 47 minutter siden:

@Frække Tanja nu går jeg da helt og bliver bekymret for om du dog kan håndtere dagens vinder......altså ud fra navnet taget i betragtning....:lol::lol:

Jeg kan helt uden, den mindste tøven, forsikre dig om, at de 2 ting på INGEN mulig måde kan sammenlignes. 

Mest af alt fordi, det ene af tingene, IKKE kunne interesserer mig mindre. Og det andet interesserer mig mere end, næsten, noget andet :lol:

Paraplyer/parasoller er noget der udelukkende er opfundet for, at sikre der stadig er grin og latter til, når vi mennesker på 1 1/2 meters højde, får tjansen med, at holde dem/sætte dem fast i foden :wacko: Ingen af disse underholdningsgenstande, har fanget min interesse, desværre. 

HVORIMOD, det heldigvis forholder sig, STIK modsat med min interesse, lyst, villighed og passion for og omkring, jeres bedste ven, under min kyndige behandling, virkelig interesserer mig og gør mig glad og tilfreds. Og derfor kan jeg vidst roligt sige, at du uden tøven, kan fjerne ALLE unødig bekymringer herom. Da de i den grad, er helt og aldeles uberettiget :wub:

Og selvom 1 1/2 meter ikke lyder af meget, så er det med GARANTI nok, uanset hvor lang og tyk den end må være :lol:<3

Så du kan roligt slappe af igen :lol:

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...