Hop til indhold
Frække Tanja

❤️ Frække Tanjas adventskalender 2021 ❤️

Recommended Posts

Frække Tanja skrev, for 15 minutter siden:

Jeg kan helt uden, den mindste tøven, forsikre dig om, at de 2 ting på INGEN mulig måde kan sammenlignes. 

Mest af alt fordi, det ene af tingene, IKKE kunne interesserer mig mindre. Og det andet interesserer mig mere end, næsten, noget andet :lol:

Paraplyer/parasoller er noget der udelukkende er opfundet for, at sikre der stadig er grin og latter til, når vi mennesker på 1 1/2 meters højde, får tjansen med, at holde dem/sætte dem fast i foden :wacko: Ingen af disse underholdningsgenstande, har fanget min interesse, desværre. 

HVORIMOD, det heldigvis forholder sig, STIK modsat med min interesse, lyst, villighed og passion for og omkring, jeres bedste ven, under min kyndige behandling, virkelig interesserer mig og gør mig glad og tilfreds. Og derfor kan jeg vidst roligt sige, at du uden tøven, kan fjerne ALLE unødig bekymringer herom. Da de i den grad, er helt og aldeles uberettiget :wub:

Og selvom 1 1/2 meter ikke lyder af meget, så er det med GARANTI nok, uanset hvor lang og tyk den end må være :lol:<3

Så du kan roligt slappe af igen :lol:

Altså hvis du er lige så stor en humør bombe i sengen som når du skriver her, ja så har man da kun det man kalder et livsstykke og se frem til....:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ståpik skrev, for 39 minutter siden:

Altså hvis du er lige så stor en humør bombe i sengen som når du skriver her, ja så har man da kun det man kalder et livsstykke og se frem til....:wub:

Jeg er altid glad og smilende.og er da heller ikke nærrig med mine friske kommentarer. DOG også med en lille snert, af sans for, hvad der synes mest passende, i det givende øjeblik, under vores stund sammen ;)

Men stille er jeg faktisk mest, hvis ikke nærmere KUN, når jeg sover :) Tavshed er ikke, en selvfølge hos mig, det mest kendte og brugte kvindelige gen, fejler i den grad, ikke noget hos mig  Så har du/man, et behov for ro og stilhed, så må man lige bede om det, efter behov :D

Ej, heldigvis har jeg da også en vis form, for situationsfornemmelse og en forståelse for, at I naturligvis ønsker jeres hørelse og/eller trommehinde i samme stand, ved endt besøg, som da i ankom. Og det plejer da, at lykkes for mig, at tilpasse tingene, nogenlunde undervejs :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og vi andre har stadig spændingen tilgode….

tror dette er julens bedste ide, man håber og forventer. Og forventningens glæde er den største.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Catman skrev, for 2 timer siden:

Og vi andre har stadig spændingen tilgode….

tror dette er julens bedste ide, man håber og forventer. Og forventningens glæde er den største.

 

Ja både i og jeg glæder mig :)

Det er fantastisk :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er der ikke længe til 2 trækning 

Det er første gang siden jeg var barn, at jeg har glædet mig til advent:wub:

Og mulighed for den bedste jule gave man kan ønske sig AFFD8C65-4462-4AD3-AC7E-5BB57F9D3102.gif.77c372bfa628d960b981da7cf30af46f.gif

Held og Lykke :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, den 8.11.2021 at 12:54:

Hej frække mænd. 

Så er det sgu blevet tid igen. Julen nærmer sig og gaver skal deles ud :D derfor er det mig en glæde igen i år at forkæle jer med min adventskalender, hvor du kan vinde hele 30 MINUTTERS FRÆK SEX MED MIG. GRATIS, som indeholder alle de blide former. Alt du skal gøre er, at skrive mig en privatbesked med emne:"advent 2021" og en besked, om du ønsker at deltage og omhvor du ønsker at indløse gevinsten: i Støvring, Hadsten, SVALEREDEN, Hvidovre eller Slagelse. <3

Det er muligt både at tilkøbe ekstra tid, superfransk, pirring eller Dominans. Du betaler differencen op til, men får os den oplevelse du ønsker dig mest :wub:

Vinderne bliver trukket via video som alle andre år(beklager på forhånd at nogle vil have brsvær med at se disse.) men vinderne får direkte besked i indbakken :D

Så få fat i tasteturet og få tilmeldt dig konkurrencen, med den bedste julegave du kan ønske dig. Et gave du sent vil glemme og som med garanti vil få dig til at smile i lang tid frem <3

Og da der hvert år jokes med ekstra lodder i puljen, er det i år muligt at købe sig til 1 ekstra lod for 100kr. Via mobilepay. 

Sidste dag for tilmelding er fredag d. 26. November :D

Mange tusind julekys fra Frække Tanja. 

Vinderen idag 2. Søndag i advent er...... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Ståpik skrev, for 16 minutter siden:

Hvordan sletter jeg det???????????

Inden for1 time kan du gå ind og rediger indlægget og der bare slette det, efter 1time er løbet kørt, så er der kun de grønne som kan hjælpe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, den 8.11.2021 at 12:54:

Hej frække mænd. 

Så er det sgu blevet tid igen. Julen nærmer sig og gaver skal deles ud :D derfor er det mig en glæde igen i år at forkæle jer med min adventskalender, hvor du kan vinde hele 30 MINUTTERS FRÆK SEX MED MIG. GRATIS, som indeholder alle de blide former. Alt du skal gøre er, at skrive mig en privatbesked med emne:"advent 2021" og en besked, om du ønsker at deltage og omhvor du ønsker at indløse gevinsten: i Støvring, Hadsten, SVALEREDEN, Hvidovre eller Slagelse. <3

Det er muligt både at tilkøbe ekstra tid, superfransk, pirring eller Dominans. Du betaler differencen op til, men får os den oplevelse du ønsker dig mest :wub:

Vinderne bliver trukket via video som alle andre år(beklager på forhånd at nogle vil have brsvær med at se disse.) men vinderne får direkte besked i indbakken :D

Så få fat i tasteturet og få tilmeldt dig konkurrencen, med den bedste julegave du kan ønske dig. Et gave du sent vil glemme og som med garanti vil få dig til at smile i lang tid frem <3

Og da der hvert år jokes med ekstra lodder i puljen, er det i år muligt at købe sig til 1 ekstra lod for 100kr. Via mobilepay. 

Sidste dag for tilmelding er fredag d. 26. November :D

Mange tusind julekys fra Frække Tanja. 

Hvis ikke man som vinder læser sin besked og giver mig besked inden næste trækning, så mister man sin gevinst og der trækkes en ny vinder. 

For hvis ikke man har været inde og tjekke i en uge så risikere jeg at sidde med en vinder der er forgæves. Så @Avekat se at få skrevet til mig <3 du har til søndag kl. 10

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 1 minut siden:

Hvis ikke man som vinder læser sin besked og giver mig besked inden næste trækning, så mister man sin gevinst og der trækkes en ny vinder. 

For hvis ikke man har været inde og tjekke i en uge så risikere jeg at sidde med en vinder der er forgæves. Så @Avekat se at få skrevet til mig <3 du har til søndag kl. 10

Jeg skrev ikke dette i opslaget, da jeg ikke regnede med det var nødvendigt. Men som bekendt er det gjort klart mht ekstra trækningerne d. 24, hvor i har 2 dage til at svare. Så det gælder naturligvis også de ugentlige trækninger, blot med en uges frist. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...