Hop til indhold
Frække Tanja

❤️ Frække Tanjas adventskalender 2021 ❤️

Recommended Posts

Brutus skrev, 1 time siden:

Kære Tanja, 

Forhåbentlig er du ikke så hårdt ramt, og er i stand til at trække et par vindere i dag. Glædelig jul til dig! 

Og hvis det står så skidt til, så skal jeg gerne komme og trække vindernumre for dig, efter jeg nøjsommeligt har verificeret samtlige numre i bowlen :biggrin:

God jul til alle. Må i have held i kærlighed og ikke i spil ;)

Redigeret af AB455

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er der kun tilbage og sige stort tillykke til alle vinderne med gevinsterne. 

Jeg ønsker jer alle en helt fantastisk og glædelig jul i lækkert selskab og glæder mig til vi igen kan ses til frækt selskab i hinandens skød <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

dafuq, @Frække Tanja!

Én fra 2 gange på én aften.. vi var 12 i dag med 2 mandelgaver og jeg vandt selvfølgelig ikke.. det gjorde min sidemand dog..

.. men du skal ikke blive fri for min gif.. nu hvor jeg selv har lavet tekst og alt muligt :razz:

tenor.gif.68d905eb2b9c4163fc7cb7ac8043614a.gif

Håber at du hyggede dig trods sygdom. God bedring og tak for sjov <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rasmus Modsat skrev, for 12 minutter siden:

dafuq, @Frække Tanja!

Én fra 2 gange på én aften.. vi var 12 i dag med 2 mandelgaver og jeg vandt selvfølgelig ikke.. det gjorde min sidemand dog..

.. men du skal ikke blive fri for min gif.. nu hvor jeg selv har lavet tekst og alt muligt :razz:

tenor.gif.68d905eb2b9c4163fc7cb7ac8043614a.gif

Håber at du hyggede dig trods sygdom. God bedring og tak for sjov <3

Mange tak og fin gif. Jeg hyggede mig trods alt og så må familien vente lidt endnu <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu håber jeg virkelig at alle vindere i årets trækninger møder op hos @Frække Tanja og får deres gevinst indløst, når nu hun igen i år har gjort et stort stykke arbejde ud af det.

Og er af min fulde overbevisning hun nok skal være MERE end klar til at gi jer alle en mega fræk oplevelse når i dukker op..;):P

 

Og god jul til jer alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ståpik skrev, for 3 timer siden:

Nu håber jeg virkelig at alle vindere i årets trækninger møder op hos @Frække Tanja og får deres gevinst indløst, når nu hun igen i år har gjort et stort stykke arbejde ud af det.

Og er af min fulde overbevisning hun nok skal være MERE end klar til at gi jer alle en mega fræk oplevelse når i dukker op..;):P

 

Og god jul til jer alle.

Det kan du bande på jeg er. Lige så snart jeg er uden for smittefare så vender jeg faretruende fræk tilbage :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wuhuu første dag uden symptomer, overstået, så skal jeg bare overleve isolation imorgen og så må jeg komme ud i verden igen <3

(var egentlig os symptomfri igår, men tager en ekstra for en sikkerhedsskyld) 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Frække Tanja skrev, for 10 minutter siden:

Wuhuu første dag uden symptomer, overstået, så skal jeg bare overleve isolation imorgen og så må jeg komme ud i verden igen <3

(var egentlig os symptomfri igår, men tager en ekstra for en sikkerhedsskyld) 

Men nul restauranter, DSB og fitness før dit coronapas er tilbage, efter 14 dage, så det bliver MC-drive den næste uges tid :D

har alle vinder meldt sig, eller er der en mikro chance for at der skal trækkes en ny ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 1 time siden:

Men nul restauranter, DSB og fitness før dit coronapas er tilbage, efter 14 dage, så det bliver MC-drive den næste uges tid :D

har alle vinder meldt sig, eller er der en mikro chance for at der skal trækkes en ny ?

1 fra fællesbøtten, har ikke svaret. Men har faktisk brændt lodderne. Men det løser vi med at jeg beder Lina give mig et tal (hun har ikke kigget i bogen) og så vinder det nummer, hun siger, hvis ikke vinderen, når at svarer inden kl. 12. Imorgen. :D

Eftersom jeg er i karantæne, får jeg et nummer af hende, ved at ringe og har derfor, fået et nummer af hende, når videoen bliver lavet. 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Sidder og kigger på om der kommer en PB, da jeg ikke kan se videoen, men det gør der nok ikke, ØV , men tak for en god kalender. Glæder mig til næste år, men kunne du ikke lave lidt om på konceptet, så det kun var mig som fik det af vide, så ville mine chancer for at vinde blive MEGET bedre.

tak @Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 8 minutter siden:

Sidder og kigger på om der kommer en PB, da jeg ikke kan se videoen, men det gør der nok ikke, ØV , men tak for en god kalender. Glæder mig til næste år, men kunne du ikke lave lidt om på konceptet, så det kun var mig som fik det af vide, så ville mine chancer for at vinde blive MEGET bedre.

tak @Frække Tanja

Jo det ville være noget af enkonkurrence :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillykke til alle vinderne.  
Denne gang var det de andres tur til at vinde. 
 

øv øv.  Husk at bruge “gevinsten” Tanja er hele køreturen værd. 
 

@Frække Tanja tak for at holde mig på pinebænken hele december. 
godt nytår. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bossen skrev, for 57 minutter siden:

Tillykke til alle vinderne.  
Denne gang var det de andres tur til at vinde. 
 

øv øv.  Husk at bruge “gevinsten” Tanja er hele køreturen værd. 
 

@Frække Tanja tak for at holde mig på pinebænken hele december. 
godt nytår. 

Selv tak. Jeg gør det igen næste år :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 1 time siden:

Selv tak. Jeg gør det igen næste år :wub:

Det er vi godt nok en del der ser frem til, eller JEG gør ihvertfald....he he

 

Kunne du ikke lave noget henover sommeren ala det her??:P;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ståpik skrev, for 14 minutter siden:

Det er vi godt nok en del der ser frem til, eller JEG gør ihvertfald....he he

 

Kunne du ikke lave noget henover sommeren ala det her??:P;)

Det kan da godt være. Jeg ser på det. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil lige gøre opmærksom på, at det kun er muligt at indløse gevinsterne i januar. Derfor skal vindere til Jylland indløse imorgen, torsdag eller fredag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 22 timer siden:

Vil lige gøre opmærksom på, at det kun er muligt at indløse gevinsterne i januar. Derfor skal vindere til Jylland indløse imorgen, torsdag eller fredag. 

Vandt desværre ikke, så det må gerne blive december hurtigst muligt igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lonewolf
Frække Tanja skrev, den 12.1.2022 at 00:31:

Vil lige gøre opmærksom på, at det kun er muligt at indløse gevinsterne i januar. Derfor skal vindere til Jylland indløse imorgen, torsdag eller fredag. 

havde jeg vundet ville jeg nu hellere gå efter at udløse :rolleyes::D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres interesse i kalenderen i år :D det varmer. <3

Men da det desværre ikke er alle der får indløst en udløsning, må jeg nok tage andre metoder i brug næste år. Finder ud af en praktisk måde, for at forsøge at sikre folk indløser deren gevinst :)

Men uanset hvad, så har næsten alle fået indløst og det sætter jeg pris på, trods alt, så tak. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...