Hop til indhold
Qwas

GP’er: Glæder I jer også? Eller skal det bare overståes?

Recommended Posts

Tak for de ærlige tilbagemeldinger til jer lyserøde. Uanset om I har svaret det ene eller det andet, så fornemmer man, at I har en underliggende stolthed over jeres fag og det, som I tilbyder jeres gæster, og det er rigtig glædeligt at læse. Særligt fordi mange kræfter uden for EG-universet som bekendt har travlt med at stigmatisere det at tilbyde seksuelle ydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zero skrev, for 26 minutter siden:

Du  skriver  at  du  giver  en  service  på  højde  med  læger  og  psykologer.  Den  sammenligning  giver  mig  et  godt  grin. 

 

Ja hvis man gå udfra det præmis at folk kun kan fejle noget på det fysiologiske og psykologiske plan og at ingen af de planer har noget at gøre med eller bliver påvirket af ens samvær og interaktion med andre mennesker så kan jeg da godt se hvorfor det skulle være morsomt.. Tak for uddybelsen.. 

Jeg tror dog på at mange af mine gæster gå fra mit selskab lettet i sindet.. Jeg ved også jeg har måtte ligge ører til ting som folk ikke ville fortælle til deres læger eller psykologer.. Og det første skridt mod heling er som de fleste bekendt at man anerkender problemet og opdager det er noget forkert.. Og hos nogen er det jo ikke engang problemer som psykologer eller læger kan ordne når det drejer sig om ensomhed og deslige..

Så upåvirket af din holdning til hvad mit erhverv består af vil jeg stadig mene vi alle sammen er deroppe af:D.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 56 minutter siden:

Ja hvis man gå udfra det præmis at folk kun kan fejle noget på det fysiologiske og psykologiske plan og at ingen af de planer har noget at gøre med eller bliver påvirket af ens samvær og interaktion med andre mennesker så kan jeg da godt se hvorfor det skulle være morsomt.. Tak for uddybelsen.. 

Jeg tror dog på at mange af mine gæster gå fra mit selskab lettet i sindet.. Jeg ved også jeg har måtte ligge ører til ting som folk ikke ville fortælle til deres læger eller psykologer.. Og det første skridt mod heling er som de fleste bekendt at man anerkender problemet og opdager det er noget forkert.. Og hos nogen er det jo ikke engang problemer som psykologer eller læger kan ordne når det drejer sig om ensomhed og deslige..

Så upåvirket af din holdning til hvad mit erhverv består af vil jeg stadig mene vi alle sammen er deroppe af:D.. 

Jeg tror på at det kan være lige så helende at gå til en GP som til en psykolog eller en læge.  Eller en præst for den sags skyld. Alt efter problemet selvfølgelig. Det at et andet menneske møder en der hvor man befinder sig og anerkender og ser en ' uden fordømmelse eller afstandtagen - det i sig selv kan være utrolige helende for sindet.  

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rolig nu.  Det primære formål er nok at tilbyde seksuelt samværd.  Alt andet har man nok lige så dårlige forudsætninger for som en bartender, der også skal ligge øre til alt imellem himmel og jord.   :)   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror på at det kan være lige så helende at gå til en GP som til en psykolog eller en læge.  Eller en præst for den sags skyld. Alt efter problemet selvfølgelig. Det at et andet menneske møder en der hvor man befinder sig og anerkender og ser en ' uden fordømmelse eller afstandtagen - det i sig selv kan være utrolige helende for sindet.  

Du skulle have haft et hjerte, men dem har EG ikke i samlingen :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Ja hvis man gå udfra det præmis at folk kun kan fejle noget på det fysiologiske og psykologiske plan og at ingen af de planer har noget at gøre med eller bliver påvirket af ens samvær og interaktion med andre mennesker så kan jeg da godt se hvorfor det skulle være morsomt.. Tak for uddybelsen.. 

❤️Jeg tror dog på at mange af mine gæster gå fra mit selskab lettet i sindet.. Jeg ved også jeg har måtte ligge ører til ting som folk ikke ville fortælle til deres læger eller psykologer.. Og det første skridt mod heling er som de fleste bekendt at man anerkender problemet og opdager det er noget forkert.. Og hos nogen er det jo ikke engang problemer som psykologer eller læger kan ordne når det drejer sig om ensomhed og deslige..

Så upåvirket af din holdning til hvad mit erhverv består af vil jeg stadig mene vi alle sammen er deroppe af:D.. 

Du skulle også have haft et hjerte, men du må nøjes med en pokal :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 3 timer siden:

Rolig nu.  Det primære formål er nok at tilbyde seksuelt samværd.  Alt andet har man nok lige så dårlige forudsætninger for som en bartender, der også skal ligge øre til alt imellem himmel og jord.   :)   

For nogen så er et lyttende øre lige det der mangler:D.. Jeg tror ikke nogen af os har påstået at kunne kurerer alskens dårligdomme og ondt i sjælen.. Mine gæster med ptsd forlader jo ikke mig uden ptsd men de føler sig stadig lettede ifølge deres egne udsagn i hvertfald..

That being said så har jeg studeret psykologi og det er et af mine interessepunkter så påtrods af en manglende doktorgrad har jeg sat mig en del ind i emnet og jeg bruger gerne tid på at læse op på de forskellige diagnoser jeg er stødt på i løbet af min karrierer.. 

Det forekommer mig også rimelig jantelovsagtigt at føle et behov for at fortælle andre at de ikke opnår hvad de tror de gør eller at de nok ikke helt har de talenter de føler de har.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

For nogen så er et lyttende øre lige det der mangler:D.. Jeg tror ikke nogen af os har påstået at kunne kurerer alskens dårligdomme og ondt i sjælen.. Mine gæster med ptsd forlader jo ikke mig uden ptsd men de føler sig stadig lettede ifølge deres egne udsagn i hvertfald..

That being said så har jeg studeret psykologi og det er et af mine interessepunkter så påtrods af en manglende doktorgrad har jeg sat mig en del ind i emnet og jeg bruger gerne tid på at læse op på de forskellige diagnoser jeg er stødt på i løbet af min karrierer.. 

Det forekommer mig også rimelig jantelovsagtigt at føle et behov for at fortælle andre at de ikke opnår hvad de tror de gør eller at de nok ikke helt har de talenter de føler de har.. 

Jeg følte såmænd bare lige, at der var et behov for lige at få købesex og formålet ned på et mere jordnært niveau -  Det var godt på vej til at stikke af.   ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 18 minutter siden:

Jeg følte såmænd bare lige, at der var et behov for lige at få købesex og formålet ned på et mere jordnært niveau -  Det var godt på vej til at stikke af.   ;)

Fordi købesex for dig har ét formål, er det jo ikke ensbetydende med at det har samme formål for alle andre. 
Det du kalder "at stikke af" er for mange formålet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 33 minutter siden:

Jeg følte såmænd bare lige, at der var et behov for lige at få købesex og formålet ned på et mere jordnært niveau -  Det var godt på vej til at stikke af.   ;)

Fordi der er kun ét formål siden du betegner det som "formålet", jeg har haft utrolig mange gæster der ikke engang har ønsket sex på nogen måder, så det var da heldigt at jeg ikke gik ud fra det var formålet for alle:P.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 16 minutter siden:

Jeg følte såmænd bare lige, at der var et behov for lige at få købesex og formålet ned på et mere jordnært niveau -  Det var godt på vej til at stikke af.   ;)

Godt på vej til at stikke af?  

Det er klart at går man til GP for at få lettet trykket eller med et ønske om at afprøve en 180 cm høj blondine eller gerne vil prøve en ganske bestemt ting som man ikke kan få derhjemme - eks anal sex, ja så virker det absurd at sammenligne et gp besøg med et besøg hos en terapeut eller læge eks. Men faktum er at det for nogle kunder kan virke terapeutisk og helende at besøge en GP. Her er det måske vigtigt at nævne at det selvfølgelig forudsætter en dygtig gp.  

Man går til en læge hvis man fejler noget fysisk   men det er da langt fra sikkert at lægen kan fixe ens problem. Der findes mange dårlige læger som ikke tager deres patienter alvorligt fordi de ikke forstår kunsten at lytte. 

Mange går til en psykolog, hvis de har det svært psykisk. Men en psykolog kan ikke fixe end problemer, men være behjælpelige med at give redskaber til at klienten selv kan løse sine problemer - på sigt. For det tager tid. 

Hos ( den rigtige) gp kan du komme når du har brug for mere og andet end bare at blive tømt. Når du har brug for en der lytter, rummer og forstår. Som ikke dømmer og tager afstand.  Min egen personlige erfaring er også at det - for nogle gæster - er terapeutisk at gå til GP. 

At nogle sætter grinesmileys af udtalelser om at GP besøg kan være terapeutiske, viser jo bare, at de ikke ser en GP som andet og mere end nydelse - og det er fint nok. Men  når der er noget man ikke helt forstår, så er det vigtigt at anerkende at der findes andre der har det på en anden måde end en selv og at man bør respektere dem, selvom de ikke er ligesom en selv.  Det at anerkende at andre har andre erfaringer og oplevelser end en selv, er vigtigt i en konstruktiv debat. 

Medmindre man er ude på at spolere en debat selvfølgelig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

For nogen så er et lyttende øre lige det der mangler:D.. Jeg tror ikke nogen af os har påstået at kunne kurerer alskens dårligdomme og ondt i sjælen.. Mine gæster med ptsd forlader jo ikke mig uden ptsd men de føler sig stadig lettede ifølge deres egne udsagn i hvertfald..

That being said så har jeg studeret psykologi og det er et af mine interessepunkter så påtrods af en manglende doktorgrad har jeg sat mig en del ind i emnet og jeg bruger gerne tid på at læse op på de forskellige diagnoser jeg er stødt på i løbet af min karrierer.. 

Det forekommer mig også rimelig jantelovsagtigt at føle et behov for at fortælle andre at de ikke opnår hvad de tror de gør eller at de nok ikke helt har de talenter de føler de har.. 

Hej @JenniferRomantica

Selvfølgelig, har du ret i, at et lyttende øre altid er godt. Alle mennesker, har brug for, at blive hørt. Nu nævner du selv både at, du har studeret Psykologi og er interesseret i det. Og du nævner PTSD. Så ved du også, at mange med PTSD. henvender sig til,  f.eks. dig fordi de ikke føler, at de kan række ud til deres pårørende og få hjælp. Mange har svært ved at slappe af sammen med andre mennesker, og de føler, at de skal tage en maske på i sociale sammenhænge. De bliver fanget i deres negative tankemønstre og har negative forventninger til andre mennesker. Men i et ukompliceret samvær med et menneske, hvor de kan snakke have sex osv. Så forgår det på deres præmisser. Og det er da super godt du føler du, hjælper den person. i den times samvær. Men som @TheVoice Skriver. 

TheVoice skrev, for 4 timer siden:

Rolig nu.  Det primære formål er nok at tilbyde seksuelt samværd.  Alt andet har man nok lige så dårlige forudsætninger for som en bartender, der også skal ligge øre til alt imellem himmel og jord.

Fordi er det sex eller snakken der forløser udfordringen ved den kunde der, kommer. Han går tilfreds derfra. Som jo er formålet med besøget for langt de fleste. Jeg føler da også, jeg hjælper barnet og forældrene i mit job. Som bartender og tjener, har jeg bestemt også hørt på folks udfordringer. Men, kan komme med råd. Men, kan ikke hjælpe dem. Det har vi professionelle til. Og man må råde dem, til at søge den hjælp. Et forkert råd, kan være skæbnesvanger, selvom man, mener det i bedste  mening. Jeg ved en masse om børn og deres udvikling. Men ved meget lidt om voksnes psykiske udfordringer. Selvom, jeg har læst og studeret det på Seminariet. 

God aften 

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 11 minutter siden:

Hej @JenniferRomantica

Selvfølgelig, har du ret i, at et lyttende øre altid er godt. Alle mennesker, har brug for, at blive hørt. Nu nævner du selv både at, du har studeret Psykologi og er interesseret i det. Og du nævner PTSD. Så ved du også, at mange med PTSD. henvender sig til,  f.eks. dig fordi de ikke føler, at de kan række ud til deres pårørende og få hjælp. Mange har svært ved at slappe af sammen med andre mennesker, og de føler, at de skal tage en maske på i sociale sammenhænge. De bliver fanget i deres negative tankemønstre og har negative forventninger til andre mennesker. Men i et ukompliceret samvær med et menneske, hvor de kan snakke have sex osv. Så forgår det på deres præmisser. Og det er da super godt du føler du, hjælper den person. i den times samvær. Men som @TheVoice Skriver. 

Fordi er det sex eller snakken der forløser udfordringen ved den kunde der, kommer. Han går tilfreds derfra. Som jo er formålet med besøget for langt de fleste. Jeg føler da også, jeg hjælper barnet og forældrene i mit job. Som bartender og tjener, har jeg bestemt også hørt på folks udfordringer. Men, kan komme med råd. Men, kan ikke hjælp dem. Det har vi professionelle til. Og man må råde dem, til at søge den hjælp. Et forkert råd, kan være skæbnesvanger, selvom man, mener det i bedste  mening. Jeg ved en masse om børn og deres udvikling. Men ved meget lidt om voksnes psykiske udfordringer. Selvom, jeg har læst og studeret det på Seminariet. 

God aften 

KK

De færreste har jo ptsd uden at have været eller være i aktive samtaler med psykologer:D.. Så den del kan jeg ikke andet end gå ud fra er passet og bliver plejet.. Jeg kan ej heller sikre mig at det er sandheden folk fortæller mig og jeg kunne aldrig drømme om at hverken diagnosticerer eller råde folk omkring deres psykiske helbred andet end at søge kvalificeret hjælp hvis der er noget der virker uoverskueligt for det pågældende individ..

Der findes dog også andre tilstande som f.eks ensomhed og lignende hvor der ikke er brug for psykiatrisk hjælp.. Der findes mænd med fysiske handicap der gør det svært at finde den eneste ene der så netop af den grund lider af hudsult.. Eller mænd der kæmper med vægten og er blevet mobbet hele deres liv hvor deres selvværd er lig nul som bare føler et behov for omsorg..

Jeg tror måske tit man undervurderer hvor bredt et "klientel" vi betjener eller det kunne mange kommentarer i denne tråd tyde på.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

De færreste har jo ptsd uden at have været eller være i aktive samtaler med psykologer:D.. Så den del kan jeg ikke andet end gå ud fra er passet og bliver plejet.. Jeg kan ej heller sikre mig at det er sandheden folk fortæller mig og jeg kunne aldrig drømme om at hverken diagnosticerer eller råde folk omkring deres psykiske helbred andet end at søge kvalificeret hjælp hvis der er noget der virker uoverskueligt for det pågældende individ..

Der findes dog også andre tilstande som f.eks ensomhed og lignende hvor der ikke er brug for psykiatrisk hjælp.. Der findes folk med fysiske handicap der gør det svært at finde den eneste ene der så netop af den grund lider af hudsult.. Jeg tror måske tit man undervurderer hvor bredt et "klientel" vi betjener eller det kunne mange kommentarer i denne tråd tyde på.. 

Hej @JenniferRomantica

Jeg kommenterede bare på det du skrev. Og jeg ved ikke om dine kunder, har været ved psykolog først. Ja det håber jeg da de har. For det er ofte meget grimme ting de, har været udsat for. Så ja hjælp, skal der til. 

Ensomhed og folk med diverse handicaps. Ingen tvivl om de bestemt, har brug for ømhed, samtale kærlighed mm. Det er jo livsvigtigt for mennesket. Man, behøver ikke være ulykkelig fordi man ikke, har den eneste ene. Jeg, har selv hjulpet en ung mand med at få kontakt med en GP. Det var ikke for, at snakke. Han bor alene, men som os andre et sexbehov. Og cadeau for i hjælper disse mennesker. Der gør i bestemt et nyttig hjælp. Det tror, jeg ikke nogen bestrider overhovedet. Jeg siger bare, at i jo ikke er enestående fordi i, har et bredt udvalg af kunder. Der er bestemt mange brancher der hører på folks kommentarer Så er konen dum, Så er alle dumme, konen gider ikke sex, osv osv. F. eks der, kan jeg ikke vide, hvad der er bag de historier. Jeg kan sige de må søge hjælp,  eller kommunikere med partneren. Giver jeg et råd der er skæbnesvangert, har jeg så ikke et ansvar.? 

Når det, handler om menneskets følelser, sårbarhed og psyken, skal man være ganske årvågen på, hvad man siger. en ting er man lytter. En anden ting, er at man tror man ved, hvad man skal gøre. Og agerer man forkert, kan konsekvenserne som sagt, være frygtelige. 

God aften

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 27 minutter siden:

Godt på vej til at stikke af?  

Det er klart at går man til GP for at få lettet trykket eller med et ønske om at afprøve en 180 cm høj blondine eller gerne vil prøve en ganske bestemt ting som man ikke kan få derhjemme - eks anal sex, ja så virker det absurd at sammenligne et gp besøg med et besøg hos en terapeut eller læge eks. Men faktum er at det for nogle kunder kan virke terapeutisk og helende at besøge en GP. Her er det måske vigtigt at nævne at det selvfølgelig forudsætter en dygtig gp.  

Man går til en læge hvis man fejler noget fysisk   men det er da langt fra sikkert at lægen kan fixe ens problem. Der findes mange dårlige læger som ikke tager deres patienter alvorligt fordi de ikke forstår kunsten at lytte. 

Mange går til en psykolog, hvis de har det svært psykisk. Men en psykolog kan ikke fixe end problemer, men være behjælpelige med at give redskaber til at klienten selv kan løse sine problemer - på sigt. For det tager tid. 

Hos ( den rigtige) gp kan du komme når du har brug for mere og andet end bare at blive tømt. Når du har brug for en der lytter, rummer og forstår. Som ikke dømmer og tager afstand.  Min egen personlige erfaring er også at det - for nogle gæster - er terapeutisk at gå til GP. 

At nogle sætter grinesmileys af udtalelser om at GP besøg kan være terapeutiske, viser jo bare, at de ikke ser en GP som andet og mere end nydelse - og det er fint nok. Men  når der er noget man ikke helt forstår, så er det vigtigt at anerkende at der findes andre der har det på en anden måde end en selv og at man bør respektere dem, selvom de ikke er ligesom en selv.  Det at anerkende at andre har andre erfaringer og oplevelser end en selv, er vigtigt i en konstruktiv debat. 

Medmindre man er ude på at spolere en debat selvfølgelig 

Fint og nuanceret indlæg

Jeg er slet ikke uenig i, at et vellykket besøg hos en GP har/kan have, for at bruge dit udtryk en terapeutisk effekt eller bare højne ens livsglæde osv osv.  Selvfølgelig efterlader et vellykket besøg jo mere end -  Godt, så blev pikken tømt,  jeg må videre.   Vellykket sex ved jo alle både er sundt, skaber glæde, er livsbekræftende osv og listen meget.  Vi ved også at mangel på sex,  undertrykte seksuelle behov osv har det med at påvirke det enkelt invivid i uheldig retning.  

Spørgsmålet er jo så,  gør det GP´erne til terapeuter (generelt set)  eller i min verden lidt mere ned på jorden "De skaber glæde og tilfredse køberene" hvor det primære "værktøj er intimitet og sex"   jeg er helt med på at der findes købere,  som reelt ikke kommer for sexen  eller intimiteten.  Fungere det for dem, så er det jo bare dejligt,  men professionelt set er  findes der bestemt helt andre valg, som i en generel sammenhæng vil have større effekt. 

Nu var trådens emne noget så basalt som "Vi køberne glæder og til det planlagte besøg -  Glæder i jer også"   Selvfølgelig gør de det.  Der har jo været mange tråde hvor det tydeligt fremgår, at ingen holder længe i branchen hvis det bare skal overstås -  Gp´erne for bestemt også meget ud af det -  Det er kompleks og individuelt.   

Set i relation til mit korte indlæg fandt jeg det bare lidt for komisk at den terapeutetiske og psykogiske baggrund blev fremhævet,  undskyld lidt for overdrevet.  Som alle andre læser jeg jo også annoncer,  Jeg har nok lidt svært ved, at se, at der er ret mange GP´er  der skriver noget som særligt henvender sig til den målgruppe.  Tilgengæld er der fokus på sex og intimitet og nogle  har enda gjort noget smart at beskrive deres målgruppe.    

Jeg vil afslutningsvis sige, at har man nogle ambitioner omkring at løfte sin egen biks til et sådant niveau fordi det er den slags der driver værket - Det man primært glæder sig til,, burde man måske skilte lidt med eller bedre  blive psokolog, sexterpapeut eller lignende, 

uagtet hvordan man vender og drejet det, hvis man vil udtrykke sig kort omkring købesex,  slipper man ikke for at fortælle, at det væsentligst formål er sex og intimitet mod betaling.  At der er mange spændende nuancer og glæder ved branchen, ændre ikke på, at størrelsen taget i betragtning er der to grundlæggende elementer der ikke kan fjernes

1) betalingen

2) sexen 

p.s

og bortset fra det, var det ikke for at spolere debatten, men mere at skabe noget mere uforudsigeligt debat.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 37 minutter siden:

Giver jeg et råd der er skæbnesvangert, har jeg så ikke et ansvar.? 

Jeg deler på dette spørgsmål holdning med Kant og hans sindelagsetik der foreskriver at kriteriet for en handlings moralske kvalitet må være det motiv, som ligger til grund for handlingen, mere end om det faktisk lykkes at realisere det pågældende motiv.. Hvis man gør sit bedste for at hjælpe et andet menneske, gør det ikke handlingen mindre værdifuld, at den ved skæbnens ugunst bliver en bjørnetjeneste og faktisk kommer til at skade det andet menneske.. F.eks så hvis jeg giver min veninde en hovedpinepille fordi hun har ondt i hovedet så gør det ikke min handling moralsk forkert hvis hun falder død om.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Jeg deler på dette spørgsmål holdning med Kant og hans sindelagsetik der foreskriver at kriteriet for en handlings moralske kvalitet må være det motiv, som ligger til grund for handlingen, mere end om det faktisk lykkes at realisere det pågældende motiv.. Hvis man gør sit bedste for at hjælpe et andet menneske, gør det ikke handlingen mindre værdifuld, at den ved skæbnens ugunst bliver en bjørnetjeneste og faktisk kommer til at skade det andet menneske.. F.eks så hvis jeg giver min veninde en hovedpinepille fordi hun har ondt i hovedet så gør det ikke min handling moralsk forkert hvis hun falder død om.. 

Du glemmer at skrive, det er hans etiske opfattelse. Men f. eks en læge der giver et forkert råd og patienten dør. Hvem, har så ansvaret?  Hvis du får vished om, en syg person, skal du hjælpe med, at han hun får den rette behandling. 

Et andet eks. Da abort var ulovligt i DK. Og en ung pige gik til en kvaksalver. Og hun derfor blev hundesyg, fordi kvaksalveren ikke forstod sit arb. Godt, være han hun gjorde det moralsk for, at hjælpe. Men handlingen var moralsk forkert. 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 33 minutter siden:

Set i relation til mit korte indlæg fandt jeg det bare lidt for komisk at den terapeutetiske og psykogiske baggrund blev fremhævet,  undskyld lidt for overdrevet. 

Jeg tænker det virker overdrevet at kalde indlægget jeg skrev for overdrevet:P.. Først havde jeg skam skrevet et ganske kort og fint skriv omkring hvordan jeg glæder mig til at sexe med mine gæster og nævnte det egentlig bare som en bikommentar til om vi nogensinde tænkte "åh nej ham igen" for at lige være sådan helt ærlig omkring at det faktisk sker.. Også uden det er ensidigt negativt.. 

Eller er det, det at jeg nævnte min uddannelsesmæssige erfaring du fandt for overdrivende.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 6 minutter siden:

Du glemmer at skrive, det er hans etiske opfattelse. Men f. eks en læge der giver et forkert råd og patienten dør. Hvem, har så ansvaret?  Hvis du får vished om, en syg person, skal du hjælpe med, at han hun får den rette behandling. 

Et andet eks. Da abort var ulovligt i DK. Og en ung pige gik til en kvaksalver. Og hun derfor blev hundesyg, fordi kvaksalveren ikke forstod sit arb. Godt, være han hun gjorde det moralsk for, at hjælpe. Men handlingen var moralsk forkert. 

KK

Ja der vi uenige.. Men det måske fordi du ser på det som konsekvensetiker hvor jeg som sagt ser på det med et sindelagsetisk øje^_^.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Ja der vi uenige.. Men det måske fordi du ser på det som konsekvensetiker hvor jeg som sagt ser på det med et sindelagsetisk øje^_^.. 

Det jo fair nok du er det. Kant ser jo også på begge dele. Der er altid en konsekvens for de handlinger vi gør. 

God aften

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 40 minutter siden:

Jeg tænker det virker overdrevet at kalde indlægget jeg skrev for overdrevet:P.. Først havde jeg skam skrevet et ganske kort og fint skriv omkring hvordan jeg glæder mig til at sexe med mine gæster og nævnte det egentlig bare som en bikommentar til om vi nogensinde tænkte "åh nej ham igen" for at lige være sådan helt ærlig omkring at det faktisk sker.. Også uden det er ensidigt negativt.. 

Eller er det, det at jeg nævnte min uddannelsesmæssige erfaring du fandt for overdrivende.? 

For at gøre det lidt kort, så var trikkeren følgende

Citat

Men jeg tror også jeg ser min rolle som glædespige som en service på højde med læger og psykologer

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 40 minutter siden:

For at gøre det lidt kort, så var trikkeren følgende

 

Og det syntes du ikke jeg skulle have lov til at personligt se mit arbejde som^_^.? Nu kom jeg ikke med den påstand at jeg var hverken psykolog eller læge men nærmere en service udbyder der må være klar på at deale med lidt af hvert og ikke kun Hr og fru Danmark der fungere efter samfundets normer.. Lige så vel som de skal formår at rumme alskens mennesker så føler jeg også at det et eller andet sted hører mit erhverv til.. Ligesom jeg uddybede længere nede i den kommentar du har citeret.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...