Hop til indhold
Qwas

GP’er: Glæder I jer også? Eller skal det bare overståes?

Recommended Posts

Kære GP’er og alle

Jeg går i disse dage og glæder mig til nogle af mine yndlingspiger er på vagt igen. :smile::x Har I piger det på samme måde? Eller er det mere et job, der skal overståes? Måske kommer det an på de enkelte gæster? ;-)

Bh. den forventningsglade

Redigeret af Qwas
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg glæder mig også når der er booket i forvejen af gæster der har besøgt mig før, så jeg ved hvad jeg har i vente :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Den dag det "bare skal overståes" er jeg den som er stoppet. 

Om jeg decideret glæder mig kommer an på om jeg har lavet aftaler på forhånd. Hvis jeg har, så glæder jeg mig til dem men jeg har brug for nogle konkrete pikkemænd at glæde mig til, den abstrakte "nu får jeg nok noget pik" gør ikke så meget for mig. 

 "uh, om lidt kan jeg kysse på xxxx" eller "fårk jeg glæder mig til at sidde på knæ for yyyy i eftermiddag!" Det er dér glæden bor :D og det kan jeg godt gå og smile over ind imellem op til. 

Hvis jeg har arrangeret et gangbang, kan det også gøre mig våd i trussen flere dage forinden (fuck hvor er det længe siden, piv suk). Men det er konkrete møder jeg mærker, ikke bare "nu skal jeg være på". Så abstrakt tænker min fisse ikke.  

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 32 minutter siden:

Den dag det "bare skal overståes" er jeg den som er stoppet. 

Om jeg decideret glæder mig kommer an på om jeg har lavet aftaler på forhånd. Hvis jeg har, så glæder jeg mig til dem men jeg har brug for nogle konkrete pikkemænd at glæde mig til, den abstrakte "nu får jeg nok noget pik" gør ikke så meget for mig. 

 "uh, om lidt kan jeg kysse på xxxx" eller "fårk jeg glæder mig til at sidde på knæ for yyyy i eftermiddag!" Det er dér glæden bor :D og det kan jeg godt gå og smile over ind imellem op til. 

Hvis jeg har arrangeret et gangbang, kan det også gøre mig våd i trussen flere dage forinden (fuck hvor er det længe sonden, piv suk). Men det er konkrete møder jeg mærker, ikke bare "nu skal jeg være på". Så abstrakt tænker min fisse ikke.  

Ja det er rigtigt. Gangbang der går jeg os rundt og minder om et bassin i lalandia optil :lol:

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm
Well.
I do have a couple Girls I do Wish to visit.
And I honesty say, If any Girls thinks it's just Fuck An Go...
Please Tell Me Now !
I at least want to think at some degree we connect !
If not....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tvivler stærkt på dem som ikke glæder sig og bare skal have det overstået ville skrive det i et åbent forum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Glæder mig altid til stamkunder, som de andre siger,  der ved hvad man glæder sig til. Ved nye kunder har jeg svært ved at glæde mig, men det er ikke fordi det bare skal overståes. Det er fordi man aldrig helt ved om de dukker op, jeg har gjort mig den vane at tænke hvis han møder op. På den måde bliver jeg altid positivt overrasket i stedet for skuffet. Men så snart personen er der, så glæder jeg mig til at se hvad vi finder på. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stamkunder er guld<3

Jeg er helt enig i, at jeg glæder mig altid til at få besøg af mænd der har besøgt mig før. Det er simpelthen det varmeste skulderklap man som gp'er kan få:wub:

Generelt glæder jeg mig til en vagt, men det er uden tvivl vagter med stamkunder jeg glæder mig mest til. Selvom der altid er spænding i hvem man mon møder i dag;)

Der er ikke noget ved at gå med tanken "det skal bare overstås" nej tak, jeg sælger frække oplevelser og ikke bare oplevelser:D og sådan tror jeg de fleste gp'ere har det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som alle de andre før mig så glæder jeg mig især når en stamgæst kommer forbi, men det jo egentlig naturligt nok fordi der med et fortsat stigende udbud, må være en god grund til at fortsætte med at besøge den samme pige, igen og igen. Det vel som regel et udtryk for en god fælles kemi:wub:.

Nogen gange kan jeg modtage en besked som fanger mig med ordvalget, det kan tit få mig til at tænke "okay ham er jeg spændt på at møde". Generelt i hverdagen er mit liv helt anderledes skruet sammen, så jeg ser egentlig altid frem til at tage på arbejde, og møde nogle nye spændende mennesker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Dem Gp'er som bare ska ha det overstået, hverken læser eller skriver herinde (det har de næppe nogen grund til eller noget ud af) de er i min tro, højest sandsynligt Østeuropæiske eller af anden udlænding (feks Thai) 

De er her kun for at tjene penge på kortest mulig tid, når de forlader Danmark har de jo ingen forhold til hva der er sket undervejs, det tror jeg tilgengæld de danske piger har :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Brutus skrev, for 8 minutter siden:

Er der ikke nogle gange, hvor I tænker" "åh nej, ham igen!"

:lol::mrgreen:

Sådan har jeg også tænkt :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Brutus skrev, for 15 minutter siden:

Er der ikke nogle gange, hvor I tænker" "åh nej, ham igen!"

:lol::mrgreen:

Må indrømme at når det sker, så ryger han på min "no fly" liste:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 22 minutter siden:

Må indrømme at når det sker, så ryger han på min "no fly" liste:ph34r:

Og så er der dem der flytter til en anden landsdel for slippe for en kunde :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
AalborgLook skrev, for 6 minutter siden:

Og så er der dem der flytter til en anden landsdel for slippe for en kunde :D

Ja, de typer burde straffes <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Krølle Bølle Jr. skrev, for 2 minutter siden:

GP'erne eller kunderne?  :lol:

Den af os som ser bedst ud med røde balder og røven fyldt ud :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 5 timer siden:

Ja det er rigtigt. Gangbang der går jeg os rundt og minder om et bassin i lalandia optil :lol:

Åhja, glemmer aldrig det gangbang du og Rikke afholdt hos Eventyrpigerne. Sjældent har jeg oplevet en så tændt GP, blev sjasket til i dine safter. Synd der ikke var flere gæster. Hvornår holder du mon igen GB. 

 

Redigeret af Oldtimer
Ups, manglede et ord

Del dette indlæg


Link til indlæg

Samtalen, frem og tilbage er et supervigtigt parameter for os. Forberedelsen og venten på en ny oplevelse er i sig selv pirrende :P  Så jo, vi glæder os altid - det her er ikke et "job" - det er en fritidsbeskæftigelse :wub: Det er for sjov, for at prøve nye ting. Det er for, at vi går i graven med tanke om, at "ja, det fik vi også prøvet" ;)

Vores forventninger bliver som oftest indfriet - måske fordi afstemningen inden mødet er meget konkret??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 11 timer siden:

Ja det er rigtigt. Gangbang der går jeg os rundt og minder om et bassin i lalandia optil :lol:

Jeg gad godt være med til et gangbang sammen med dig Tanja det ville vær frækt kys

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 16 timer siden:

Er der ikke nogle gange, hvor I tænker" "åh nej, ham igen!"

:lol::mrgreen:

Hvis jeg tænker sådan vil jeg, alt efter gæsten, enten hjælpe til et bedre match eller bare undlade at lave flere aftaler med ham. Min erfaring er at man (i det store hele) tiltrækker de gæster man ønsker, og er der god kemi kommer de også tilbage. Man kan finde noget tiltrækkende eller spændende i (næsten) alle mennesker. 

Glæder jeg mig til at komme på frækt arbejde? Ja, det kan du tro jeg gør :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bgo skrev, for 12 timer siden:

Jeg gad godt være med til et gangbang sammen med dig Tanja det ville vær frækt kys

Det synes jeg i den grad BESTEMT også det er :D:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 19 timer siden:

Åhja, glemmer aldrig det gangbang du og Rikke afholdt hos Eventyrpigerne. Sjældent har jeg oplevet en så tændt GP, blev sjasket til i dine safter. Synd der ikke var flere gæster. Hvornår holder du mon igen GB. 

 

Ja det var dødfrækt, ja det var så <3

Og der fik i gentlemen i den grad givet ungdommen baghjul :lol::wub:

Og hvornår det gentager sig må tiden vise. Men håber da helt bestemt det lykkes for mig at gennemføre igen, og igen og igen :D

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, den 21.5.2021 at 20:34:

Er der ikke nogle gange, hvor I tænker" "åh nej, ham igen!"

:lol::mrgreen:

Ja.. Honestly så sker det..

Men jeg tror også jeg ser min rolle som glædespige som en service på højde med læger og psykologer og jeg tror på at jeg tit giver mere end bare en udløsning og at jeg yder en hjælp og en bistand som disse personer ikke kan finde i andre serviceerhverv.. Jeg føler at jeg faktisk hjælper nogle mennesker der kan have det svært eller være akavet (spøjse eller måske endda svære at relaterer til) til et punkt hvor de måske tit bliver undgået socialt..

Der føler jeg det er en del af mit job at kunne relaterer til mennesker der måske er urelaterbar for andre og som jeg nok ikke havde snakket i længere tid med havde de antastet på mig på en bar eller i supermarkedet.. Det kan godt trække tænder ud energimæssigt og tapper én rimelig meget men jeg har det altid skide godt bagefter velvidende at jeg har givet noget få andre faktisk havde lyst til fordi deres evne indenfor tålmodighed, medfølelse eller deres sind ikke lå der hvor mit gør.. Jeg bryster mig af at rumme alle så længe de ikke er onde eller modbydelige overfor mig..

Jeg har f.eks haft en del gæster med ptsd og det kræver bare en anden opmærksomhed og at man husker trickerpoints osv osv osv.. 

Åh nej'et er måske nok mere et "åh nej det bliver en sej omgang" frem for et "åh nej ham igen".. Men det også i de situationer jeg vokser allermest som menneske..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...