Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker
kunforsjov76 skrev, for 1 minut siden:

Ja, og min pointe er netop det fordækte og manipulerende der ligger i det. 

En mand der kender rumlen, som du jo skriver du gør, lader sig ikke manipulere. 
Men hvis det er det du har brug for at forklare dig selv for at stoppe, så fred med det. 

Dixi
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Magico skrev, for 2 minutter siden:

Ja, det er det, og mandens skriv handler om, at nu er han færdig med at lade sig manipulere.

Læs da, hvad han skriver i stedet for bare at komme og fortælle mellem linierne, at det er ham, der er dum. Det er en mild version af de situationer, hvor man beskylder metoo-ofre for selv at have lagt op til det. Ja, manden har forregnet sig, og det indrømmer han i hele sit skriv. Han havde håbet, at hende her var anderledes, så derfor stopper han nu. Han har set "where's the ball" udført så mange gange nu, og han bliver ved med at tabe, så nu vil han ikke mere.

Hvorfor skal I så komme ind og stikke til ham i stedet for at acceptere hans valg?

Det er lidt som om det kun er kvinder, der må være ofre. Hvorfor må mænd ikke være det?

Tak for opbakningen. Du beskriver helt rigtig godt min intention med skrivet. Med jeg er ikke et offer og jeg havde ikke regnet med klapsalver over det. Det er jo åbentlyst at dem med noget i klemme lader sig provokere noget så grundigt over en nøgtern beskrivelse af min egen sandhed. De kan ikke forstå det er min sandhed og ikke nødvendigvis deres. Et typisk tegn på grænsepsykotisk adfærd er når man ikke kan se nuanceret på tingene. 

  • Synes godt om 2
  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
A. Senna skrev, for 9 minutter siden:

Jeg har 1 gang ved 2. besøg, oplevet at blive bedt om at medbringe gummi næste gang. Det gjorde jeg og fik god sex, da jeg bagefter spurgte til pris måtte jeg selv bestemme, fik siden sex hos hende mange mange gange og har aldrig siden betalt for det.

Der hang også et skilt med no sex. ;)

Så det kan forekomme.

Det samme her. Men også det modsatte. Men det er sådan set det fordækte i det jeg ikke gider mere. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja meget fin beskrivelse af dine følelser, og også af din dom over - ikke kun denne kvinde, men en hel genre kvinder:

"Manipulation som tangerer til psykopati."

Det lyder som den skuffede mandens bitterhed. Det er nogen andens fejl at jeg er skuffet. Mine forventninger er der ikke noget forkert med, men når man møder psykopater så går det jo som det går...?

Selvfølgelig er det manipulation, og det er det også hos alle andre GP'er. Det er jo bare at læse indlæggen her på Eroguide, så ser du en masse manipulerede mænds testamenter.
På den anden side er det jo også grov manipulation de fleste andre komsumtionssteder. Black Week, Juletid etc etc etc. Hele samfundet er på det hele grov manipulation.
Det der sker på thaiklinikker er et spil, og åbenbarlig er du ikke manden at spille det. Men det betyder ikke at de er psykopater.

Personligt har jeg haft uhyre sjovt mange gange i hytterne. Give some, take some og grine godt sammen. Manipulation eller ikke.

Det er dog sikkert en rigtig beslutning du har taget, med din tilgang til klinikkerne in mente. 


 

  • Synes godt om 6
  • Tak 1
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden:

En mand der kender rumlen, som du jo skriver du gør, lader sig ikke manipulere. 
Men hvis det er det du har brug for at forklare dig selv for at stoppe, så fred med det. 

Dixi
 

Jeg er bare ærlig. Så ja, det er nemt at skyde på. Men det er også nemt at gennemskue negative projektioner. 

  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
kunforsjov76 skrev, for 7 minutter siden:

Tak for opbakningen. Du beskriver helt rigtig godt min intention med skrivet. Med jeg er ikke et offer og jeg havde ikke regnet med klapsalver over det. Det er jo åbentlyst at dem med noget i klemme lader sig provokere noget så grundigt over en nøgtern beskrivelse af min egen sandhed. De kan ikke forstå det er min sandhed og ikke nødvendigvis deres. Et typisk tegn på grænsepsykotisk adfærd er når man ikke kan se nuanceret på tingene. 

Ah ok, det synes jeg måske er lige i overkanten, men jeg kan godt forstå, du er frustreret lige nu, for jeg synes du havde lavet et meget sobert skriv fra start, hvor du helt nøgternt beskrev, hvordan det er for dig, at være kunde i de her "manipulationsreder", som du nok oplever det som lige for tiden. Vi er lidt afhængige af noget, der koster os en fandens masse penge.

Jeg har mange gange siddet bagefter i bilen på vej hjem og sagt til mig selv "aldrig mere. Nu hoppede jeg fandeme på den igen. Fuck mig, hvor er jeg dum. Nu skal jeg stoppe." Men jeg kom igen før eller senere. Det var mit narkotikum. Jeg har heldigvis fået banket mig selv lidt på plads og fået noget realitet ind i mine forventninger. Jeg håber, du når det samme - det lyder som om, du er godt på vej.

Men lige det sidste afsnit der, det var nok lige strengt nok. Det tænker jeg, at du også selv synes lige om lidt :-)

Redigeret af Magico
Præcisering

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

.
På den anden side er det jo også grov manipulation de fleste andre komsumtionssteder. Black Week, Juletid etc etc etc. Hele samfundet er på det hele grov manipulation.
 

Du tager et enker citat og fælder en ensidig dom - jeg kunne også citere dig og kalde dig paranoid. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
kunforsjov76 skrev, for 7 minutter siden:

grænsepsykotisk adfærd

@Liv vi må tage nogle flere kunder, så vi har råd til at gå til psykolog for at komme af med vores grænsepsykotiske adfærd. Mon vi kan manipulere psykologen til at give os timerne gratis, hvis vi lader ham flirte med os? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kunforsjov76 skrev, for 1 minut siden:

Du tager et enker citat og fælder en ensidig dom 

At påstå at noget tangerer psykopati, er næppe et enkelt citat. Det er et meget tongivende og afgørende citat. Mig vitterligt har jeg dog ikke fældt nogen dom. Hvad for en dom?

 

kunforsjov76 skrev, for 2 minutter siden:

 jeg kunne også citere dig og kalde dig paranoid. 

Feel free.

  • Synes godt om 3
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 2 minutter siden:

@Liv vi må tage nogle flere kunder, så vi har råd til at gå til psykolog for at komme af med vores grænsepsykotiske adfærd. Mon vi kan manipulere psykologen til at give os timerne gratis, hvis vi lader ham flirte med os? ;)

Du kan sikkert godt finde en der vil bytte terapi med sex. Spørgsmålet er så bare om det er Carl Mar Møller der gør dig endnu mere fucked up?

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kammerherre

Tak til de meget aktive kvinder her på EG for at blive ved med at minde os mænd om at intet er gratis, mon ikke det er sivet ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kammerherre skrev, for 6 minutter siden:

Tak til de meget aktive kvinder her på EG for at blive ved med at minde os mænd om at intet er gratis, mon ikke det er sivet ind.

...og lige netop sex er en af de få gratis glæder her i livet. Men jeg kan godt læse at der er en lobby der arbejder kraftigt pæ at forbyde den slags griseri. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for et velskrevet indlæg, @kunforsjov76. Som jeg læser dit indlæg, handler det måske ikke om manipulation fra thaipigens side, men snarere at hun og du har en forskellig opfattelse af, hvad der er lagt op til. Dine egne forventninger gør du fint rede for selv; i din optik er der gensidig tiltrækning, måske noget kæresteagtigt under opsejling og derfor ingen betaling.

Thaipigen ser dig måske som en sød kunde, som hun gerne vil gøre noget ekstra for. Men “ekstra” betyder ikke gratis, men derimod at hun tilbyder dig sex, hvilket hun ellers ikke gør til andre. I hendes optik skal det selvfølgelig udløse en betaling, ligesom hendes øvrige ydelser gør, men du har fået lidt eksklusivitet, fordi hun godt kan lide dig.

Selvfølgelig er der også den mulighed, som du selv lægger op til, nemlig at pigen beregnende har undladt at tale om penge i hendes “oplæg til sex”, fordi hun hele tiden har været bevidst om, at hun i sidste ende nemmere kan få dig overtalt, hvis hun får dig gejlet godt op først.

Nu er du og pigen jo de eneste, som præcist ved, hvad der egentlig er sagt og foregået mellem jer, så om der er tale om en misforståelse mellem jer ud fra jeres forskellige indgangsvinkler eller en beregnende salgsplanlægning fra pigens side, kan vi andre jo reelt ikke vurdere.

Rent objektivt kan jeg udmærket følge @Liv og @Christina ssbbws pointe om, at når man besøger en pige på en klinik, må man også forvente, at der er betaling involveret, for pigen er jo på arbejde. Omvendt florerer der jo altså også historier herinde om brugere og GP’er, som har mødt hinanden i det seksuelle univers og er blevet kærester, og det lyder til, at du havde håbet på (og troet på), at det bar i den retning for dig i dette tilfælde. Og det gav så en brat opvågning, da det desværre ikke var tilfældet.

Der er selvfølgelig ingen grund til at træde på dig af den grund, men det synes jeg faktisk heller ikke, at Liv og Christina gør, omend deres spørgsmål er rimelig direkte og godt kan gøre lidt ondt på en såret sjæl. De har bare en nøgtern “sælger og køber af ydelser”-tilgang, hvorimod du selv troede på, at en personlig relation var ved at blive født.

Hvorom alting er, så skal du have tak for at dele din oplevelse og tanker i forbindelse med det.

  • Synes godt om 6
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
kunforsjov76 skrev, for 57 minutter siden:

...og lige netop sex er en af de få gratis glæder her i livet. Men jeg kan godt læse at der er en lobby der arbejder kraftigt pæ at forbyde den slags griseri. 

Intet i denne verden er gratis... desværre. Men det drejer heller ikke altid om penge...

Kan på den ene side godt forstå dit skriv og på den anden side er det også lidt naivt, og det tænker jeg godt du ved. Måske derfor det efterlader dig med den følelse at så er det slut med thaimassage... 
Personligt synes jeg ikke at du skal lade dig slå ud over at du har mistolket hende... op på hesten igen... For hende drejede det sig udelukkende om penge... og så er den ikke længere.

Tror mange af os har prøvet at brænde fingrene. 
Jeg prøvede det med en dansk massør, troede at vi havde en connection og vi sms’ede flere timer en aften efter jeg havde været der. Kom snart igen, netop med håbet om at der måske var andet i det... men så var hun kold og massagen var pludselig totalt mekanisk... sur røv og jeg har ikke været der siden.... sådan er livet...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 11 minutter siden:

Omvendt florerer der jo altså også historier herinde om brugere og GP’er, som har mødt hinanden i det seksuelle univers og er blevet kærester,

Selvfølgelig kan sød musik opstå, man kan blive forelskede og blive kærester, kommer det så vidt skal pigen nok gøre opmærksom på, at nu kører vi gratis. Eller man kan få så gode og tætte relationer med gæster, at det føles “næsten rigtigt”, der er måske stadig betaling, men nedsat betaling, længere tid eller man laver andre ting sammen. Men det er ikke noget man kan forvente, det er noget der kan opstå, hvis man er heldig.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

At blande psykopati ind i ligningen synes jeg lyder lidt voldsomt.
Manipulering tja måske lidt, men fik en pige fyret sådan op under mig ville jeg med 100% sikkerhed forvente at skulle betale, pigerne lever at det og selvom de har en "seriøs" massage forretning kan der godt være en gruppe mænd de lader komme tættere. Det er faktisk det jeg synes er lidt spændende ved thai man ved aldrig om man kommer gennem nåleøjet medmindre de reklamerer med dvs sexsuelle ydelser.

Din virkelighed er din virkelighed og vores oplevelser er subjektive. Ingen af os var til stede og det kan godt være stemningen har været sådan at du berettiget føler dig manipuleret.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
pacer skrev, for 6 minutter siden:

Din virkelighed er din virkelighed og vores oplevelser er subjektive. Ingen af os var til stede og det kan godt være stemningen har været sådan at du berettiget føler dig manipuleret.

Det er ikke kun en gang han har følt sådan, men flere gange med forskellige piger igennem årene. Er det så alle de piger der har manipuleret ham, eller er det ham der har misforstået konceptet Thai massage? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er vi jo nogen det er lykkes for;-) Jeg mødte min thaikone i dk. på en klinik -hun var den "pæne" massør der ikke gav noget ekstra -men de have også en slem, og så mutter selv der var halvslem -de var et rigtig godt team. Jeg inviterede hende på en kørertur -også blev jeg inviterede til, at besøg hende i thailand -også har vi været sammen siden (8år)

Man lærer af sine fejl ellers er man dum -man lader sig manipulere -ellers gør man ikke... Jeg har følt mig dum en del gange efterhånden -det er træls, men jeg har også lært noget om "spillet"  jeg elsker thaier, og kan ikke få nok af dem. Men vil du gerne mere end massage -så er næste skridt ikke sex -de er vant til kunder vil have sex/forsøger at få -det er små ting der skal til -overraske hende. Pas på dine følelser før du ved om de er gengældt -Thaier er ikke psykopater fordi de kører en forretning, og ved hvad det skal til for, at få penge i kassen -de har et gesjæft og det er de fleste gode til på godt og ondt. Ligesom dansker der har en forretning de kører lige til grænsen, og nogen gange over, for at tjene de ekstra penge... Mænd lader sig manipulere alle steder også i ægteskabet af en kvinde nogen gange flere... de fleste kvinder er bedre til at kontrollere deres følelser -og undgå de kommer i klemme, der halter vi mænd efter -men det kan læres;-) 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg var ny i dette univers, mødte jeg en thaikvinde som virkelig gjorde mig rundtosset. Jeg var helt overbevist om at dette var noget aldeles specielt. V i snakkede godt sammen, elskede godt sammen, jeg var hjemme hos hende, vi var ude sammen. Så.... jeg var jo helt speciel. Eller...?

Men de penge hon forlangte hver gang jeg var hos hende på klinik blev bare flere og flere, og til sidst blev jeg lidt såret - og sur på mig selv som havde troet noget andet.

End of story - tænker i. Og tænkte jeg.

Men så skete det at hun begyndte at skrive til mig hjemme fra Thailand. VI skrev sammen i lang tid, og når hun så efter flere år kom tilbage til Kbh, så ville hun gerne se mig. Jeg tøvede, var blevet klogere og forsigtigere.... men omsider så besøgte jeg hende. Hun var nu blevet danskt gift og havde fået sig et arbejde.

Og nu var der pludseligt ikke penge involveret i vores møden. Møden som nu var blevet alt hvad jeg en gang troede at de kunne blive.  Vi ses ikke pt. men skriver ugentlig og håber på at Corona snart skal kede sig til døds så at alt igen er muligt.

Konsensus 1?
Penge er penge, og thai'er har en anden tilgang til den størrelse end vi heroppe. Jeg skal ikke blive filosof nu, men det er noget med at vi anlægger en moralsk hinde over det med penge - en moral som egentlig mange gange er mærkelig, eftersom vi ikke har nogle større problemer med at vi er rige, imens folk dør af sult. For os bliver penge gerne noget meget personligt og næsten intimt; for en thai er penge ikke så meget et spørgsmål om moral, men mere noget meget pragmatiskt. 


Konsensus 2?
Tingene er ikke altid hvad de ser ud at være. Då havde hun al verdens brug for penge, og uanset hvor meget hun ev. kunne lide mig, så tog hun fra mig hvad hun kunne få. Det betød altså ikke at jeg kun var en pengemaskine for hende. Jeg var også en hun gerne ville se, også når hun ikke havde det samme behov for penge. Det troede jeg ikke då, men det viser hun nu.

Jeg lærer heldigvis stadig, på trods af min høje alder. Og et ting som bliver alt mere åbenbart for mig, er at menneskers bevæggrunde for det de gør, ikke altid er så nemme at gennemskue, og heller ikke altid skal vurderes ud fra første indtryk. Eller fra den kultur vi er vant til. Og heller ikke tages personligt.

Mennesker er komplicerede dyr og meget få af os gør ting fordi vi er decideret onde, eller psykopater. 
 

  • Synes godt om 5
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære venner

Prøv lige at overvej hvorfor så mange mennesker har brug for at kommentere og gå i rette? Jeg gætter på at skoen trykker mange af de steder jeg peger på, og det faktisk gør lidt ondt. 
Det er sødt når så mange gætter på min sindstilstand - et hurtigt udpluk: bitter, naiv, såret sjæl.. og listen fortsætter. Bare husk at dette handler om jer selv og jeres tolkning. Min virkelighed er en helt anden, men det er spændende psykologi når så mange tror at deres egen tolkning også er min sandhed. 
Hvis man et øjeblik prøver at dæmpe vreden og får lyst til lidt selvindsigt, så prøv at slå ordet ‘Projektioner‘ op i ordbogen og læs hvad det betyder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 14 timer siden:

Du burde have været ærlig og fortalt hende, at du gerne ville dyrke sex med hende, men ikke ville betale for det.

This.

Jeg tror de fleste her kan relatere til kunforsjov76s opplevelse i større eller mindre grad. Hadde han derimot vært helt klar på hva hans forventninger og intensjoner egentlig var, kunne misforståelsen og den påfølgende skuffelse vært unngått.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coppola

Synes bestemt ikke du skal kaste håndklædet i ringen.

Har selv oplevet det du beskriver, men har også haft nogle kæresteforhold til at par stykker af disse skønne piger, uden der skulle betales for sex.

Dette startede med jeg inviterede dem ud, på restauranter, koncerter mm., så ved de også du er interesseret i deres selskab og ikke kun i sex.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har liket anmeldelsen, for den er god!

Men jeg mener også at der er logik i det Liv skriver.

For thai segmentet udgør en manipulerende verden, der profiterer på mænds håb, følelser og savn.

Og hvor det drejer sig om at trykke på de helt rigtige knapper, for til sidst at få mænd til at betale ved kasse 1 for ekstra ydelser.

Hvis man ikke kan forliges med det, bør man gå andre steder hen for at få sin massage, og andre steder igen for at købe sex.

Eller bare et sted der skilter med begge dele :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...