Hop til indhold

Priser der forsøges presset ned.

Featured Replies

Skrevet

... Jeg har pruttet meget om priser på sex, og jeg har aldrig oplevet at den leverede ydelse er blevet dårligere fordi jeg har fået prisen ned.

Jamen Stump, du kan jo ikke vide, hvor meget bedre ydelsen var blevet, såfremt du i hvert tilfælde havde undladt at prutte prisen ned...(!) :mrgreen: :D

• Svar 95
  • Visninger 9.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Skrevet

Jamen for pokker X - er det ikke nøjagtigt det jeg skriver i det afsnit du har quotet??? Vurdér om det er et seriøst debatindlæg eller ren trolling, før I svarer - min pointe er blot; desværre er der mest (eller udelukkende) af det første :(
Så har du altså ikke udtrykt dig tydeligt nok, Monz.

Jeg har/havde en klar opfattelse af, at du tog afstand fra Klumpen nu og fremover, hvilket jeg ikke fandt rimeligt.

Skulle jeg imidlertid, hvilket jeg ikke i øjeblikket kan se, have misforstået dig, beklager jeg naturligvis.

Skrevet

Måske, måske ikke.

Jeg kommer til at tænke på, at det hele måske kunne bunde i regionale kulturforskelle?

Jylland er – mig almindeligt bekendt – befolket med kræmmere og pruttere, og her anerkender man ikke moms eller andre "tåbelige tiltag" fra Djævleøen.

Vi sjællændere lever imidlertid stadig under et økonomisk vornedskab og må adlyde Christiansborg. Vi er simpelthen ikke vant til at prutte. Måske er der oaser på Nørrebro med de mange indvandrere, men ellers ikke.

Vi accepterer normalt en pris, når den er slået op, og meget længere er den vist ikke.

Det kunne derfor være interessant at vide, om pigerne herinde kan mærke, at der er en kulturforskel?

Nu er Stein Bagger fra Frederiksberg og mener også Klaus Riskær er fra københavn ( studeret på kbh universitet) så der er ingen tvivl om, at københavnere fuldt ud følger de regler Christiansborg udskriver :lol::lol:

Lige et fremprovokeret indlæg, der ikke har en hat med tråden at gøre :oops:

Skrevet

Næhhh - det var såmæn de 2 andre!!

Jamen det fremgik jo også tydeligt af den kommentar :?

men jeg havde sådan set gennemskuet, at du nok bare var enig med din "anden" profil... men du er så forudsigelig, og kunne du ikke modstå fristelsen til liiiige at komme på banen - men tak for at du bekræftede min mistanke.

Der må være trangt i dét bamsekostume :lol:

JACK IS BACK!!!!

Skrevet
Der må være trangt i dét bamsekostume :lol:
Ja, sådan kan verden jo lade sig bedrage – jeg skal nok så sent på aftenen undlade at komme med de korrekte latinske citater i den forbindelse :lol:
Skrevet

Der er intet der tyder på at Montezi har ret i at Sailor og Rasmusklump er samme person, ud fra det vi kan se bagom indlæggene, tværtom er der nogle kolde facts der viser noget helt andet. Så den kan ligeså godt lukkes nu inden det udvikler sig til yderligere infight.

Og så tilbage til emnet, der er faktisk også nogle der forsøger at forholde sig sagligt til Liderligfyrs emne.

Skrevet

Hej Line.

Jeg er sådan set enig i dine betragtninger. Debatten kørte egentlig også OK – man har jo lov til at lufte sine holdninger – indtil en tegneseriefigur angreb Filosoffen personligt.

Hvis du havde kunne læse indenad, ville du have bemærket, at det påståede personlige angreb udgjorde under 5% af mit indlæg. Og filofjolset burde være taknemmelig for det påståede angreb, som han kunne bruge til at aflede opmærksomheden fra, at han overhovedet ikke forholdt sig til det, jeg skrev.

Sidstnævnte er efter min mening er en af de dygtigste debattører herinde
Det kommer næppe bag på nogen. Ligesom du gør her, slynger han også bare om sig meninger og derudover med løse påstande og "autoritære" udtalelser (som ingen seriøs filosof kunne drømme om at fremsætte), uden argumenter, og krydret med barnlige forsøg på at nedgøre mig ved brug af øgenavne mv. - og det er så det, du kalder en "debat".
Skrevet

Klump, er det ikke ved denne tid at du bør gå over til at diskutere via PMs??

Dine indlæg er totalt uinteressandte i forhold til trådstarterens oplæg.

Til din orientering skrev Lidderbassen:

1000 Kr for 30 min er da yderst rimelig.

Er det meget svært at forstå?

Skrevet

Så send mig da en pm X, du kender da adressen ;)

Men du ved også X hvorfor vi ikke plabrer ud med det her offentligt, det mener jeg du har fået at vide i anden forbindelse, og personfølsomme oplysninger af enhver art får ingen noget at vide om overhovedet.

Skrevet

Jamen, så trækker jeg da – foreløbigt – mit indlæg tilbage uden malice og polemisk brod, omend jeg godt gad kende de såkaldte "kolde facts" :) Ka' du ikke her lirke lidt på låget?

I hvert fald er det jo yderst relevant i forhold til det emne, som nogen forsøger at diskutere her.

Skrevet

Der er intet der tyder på at Montezi har ret i at Sailor og Rasmusklump er samme person, ud fra det vi kan se bagom indlæggene, tværtom er der nogle kolde facts der viser noget helt andet. Så den kan ligeså godt lukkes nu inden det udvikler sig til yderligere infight.

Og så tilbage til emnet, der er faktisk også nogle der forsøger at forholde sig sagligt til Liderligfyrs emne.

Nej - men hvis jeg valgte kun at logge på min ene profil fra min C, og fra min anden profil, på min smartphone, ville I jo heller ikke kunne se det... så det beviser vel intet?

Skrevet

I hvert fald er det jo yderst relevant i forhold til det emne, som nogen forsøger at diskutere her.
Det har du jo bidraget meget til. Det erkender jeg nu.

Rent faktisk tog jeg dig i forsvar nogle indlæg højere oppe, idet jeg syntes, at du skulle have lov til at komme på banen igen efter al den kritik, du var udsat for. Men det er tilsyneladende druknet i fnidder.

Der er efterlyst en tilbagevenden til strengen. Derfor gentager jeg mit spørgsmål:

Det kunne derfor være interessant at vide, om pigerne herinde kan mærke, at der er en kulturforskel?

Skrevet
Det kommer næppe bag på nogen. Ligesom du gør her, slynger han også bare om sig meninger og derudover med løse påstande og "autoritære" udtalelser (som ingen seriøs filosof kunne drømme om at fremsætte), uden argumenter, og krydret med barnlige forsøg på at nedgøre mig ved brug af øgenavne mv. - og det er så det, du kalder en "debat".
Uha, nu bliver jeg da rigtigt bange.
Skrevet

Administrator og jeg har været i dialog om denne streng.

Rasmusklump skal afholde sig fra at byde op til dans med personangreb som det er sket i denne streng ! Det var jo ligesom ham der bød op til dans kan man sige.

Nu har han fået en reprimande fra ledelsen om dette, og derfor skal I andre også stoppe med jeres gentagne personlige angreb på ham nu, så strengen forhåbentlig kan komme tilbage på sporet. Hvert eneste spæde skridt imod en saglig debat på denne streng er på det seneste endt i ligegyldigt personligt ævl og kævl.

Der er ud fra ip-oplysninger, registringsoplysninger dannet et billede af Sailor og Rasmusklump og deres fortid på Eroguide også ikke mindst for en af de to nævnte. Vi mener ikke, at der er tale om samme person.

Desværre er strengen som nævnt endt lidt ud i alt mulig ævl og kævl, som i princippet er fuldkommen ligegyldigt i relation til det egentlige emne i strengen.

Derfor er Administrator og jeg blevet enige om, at strengen får en sidste chance, og hvis det forsætter med personlige angreb, personlig ævl og kævl, så bliver strengen lukket.

Har nogen yderligere spørgsmål er vores PM altid åben.

Skrevet
  • Author

Nu var det mig : Liderbassen der startede tråden.

Skrevet

Det er helt fint for mig med Moderators indgreb. Måske kunne jeg så få lov til at gentage mit spørgsmål:

Det er godt nok mange indlæg siden, jeg stillede spørgsmålet, men det gik på, om der i relation til strengens tema var "kulturelle" forskelle på sjællændere og jyder ?

Skrevet

Det er helt fint for mig med Moderators indgreb. Måske kunne jeg så få lov til at gentage mit spørgsmål:

Det er godt nok mange indlæg siden, jeg stillede spørgsmålet, men det gik på, om der i relation til strengens tema var "kulturelle" forskelle på sjællændere og jyder ?

Borende X - jeg syntes faktisk at jeg har oplevet det både i Jylland og på Sjælland.

Sjællændere har jeg en ide om gør det fordi at udbuddet er større, jyderne....tjah det ved jeg ikke ;-)

Trine

Skrevet

Kære folkens.

Når Administrator, Moderator og undertegnede giver vort besyv med i trådene i form af venlige henstillinger om at gøre/ikke at gøre dette og hint, så er disse input ikke til DISKUSSION

Hvis I er uenige i de ting, vi påpeger, så kan I reflektere over det i jeres indre univers, alt det I lyster, men fandeme ikke i den aktuelle tråd. Hvis I konkret føler jer uretfærdigt behandlet, så er der også den mulighed at sende en PM, respektive at klage over Mod. og mig til Adm.

Vi forsøger efter bedste evne at dele sol og vind lige, men når begge parter i stridigheder føler sig forfordelt, så er vi ved vejs ende med vores diplomatiske latin.

Hvorvidt nogle troller trådene eller ej, skal jeg lade være usagt, men det er også her frit slag for enhver til at gøre sig sine tanker desangående, men når man ikke har noget konkret viden om tingene, så bedes og bør man holde det for sig selv, og ellers meddele sine tanker omkring det via PM.

Alle, og jeg mener alle uden undtagelse, der har henvendt sig til mig på den måde, har fået et svar med mit syn på tingene indenfor forholdsvis kort tid, det sidste pointeret, fordi det ikke er alt, vi som moderatorer pr. definition har en mening om på stående fod.

Kunne vi ikke i al fredsommelighed blive enige om disse simple regler, uden at det bliver nødvendigt med yderligere skriverier fra vores side?

God weekend til alle.

Skrevet

Nu er jeg forlovet med en Transsexuel som lever af at sælge sex. Jeg her flere gange oplevet at når kunder ringer til hende for at få en aftale så spørger de hvad prisen er. Når min forlovede siger 1000 Kr for 30 minutter så begynder de mænd der ringer at sige at de kun vil betale 700 Kr. Min forlovede siger så at hun ikke går længere ned end 1000 Kr. Mændende der ringer forsøger 5-6 gange at presse prisen ned. Kan folk dog ikke første eller anden gang forstå at prisen er hvad prisen er. 1000 Kr for 30 min er da yderst rimelig. Det har jeg da betalt mange gange og når jeg kigger rundt er det da også prisen.

1.000 kr. for 30 minutter er mere end fair i mine øjne, dog tager jeg dog mig selv i ofte at prutte om prisen med thaipigerne, da jeg har som erfaring, at de ofte skruer prisen lidt op (mere end hvad der er fair), når jeg beder om sex i stedet for massage.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.