Hop til indhold

Priser der forsøges presset ned.

Featured Replies

Skrevet

Rasmusklump....

Jeg er nok en sjældenhed....for jeg prutter aldrig om prisen.

Jeg vurdere om jeg syntes at varen er pengene værd, og er den det så betaler jeg det som den er sat til.

Der findes mange piger som tilbyder halve timer osv til 600kr.

Det er helt deres valg....lige som min pris er mit valg.

De 3 piger du kender fra mit erhverv giver dig ingen særlig indsigt i branchen.

Det føler du måske...men jeg har været i denne her branche i lidt mere end 5 minutter, og jeg har mødt og kender temmeligt mange piger.

Og jeg har aldrig nogensinde ever mødt een eneste som syntes at pris prutteri var en acceptabel del af deres job....tværtimod.

Jeg betragter hvert et minut jeg er på vagt som en del af min arbejdsdag.

Det gør alle pigerne.... Tro mig.

Dine indlæg giver mig en følese af at du er lidt bitter.

Jeg syntes at filosoffen fik skrevet så fint at jeg ikke mener at jeg kan sige det bedre.

Trine

• Svar 95
  • Visninger 9.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Skrevet

Nu er der kommet nogle indlæg efter mit sidste, så vil ikke redigere i det.

Men glemte at skrive, at pigerne meget gerne skulle have en højere løn, end et almindeligt arbejde

Der er jo en årsag til, de næsten aldrig har ansigtsbillede og andre kendetegn på. Det er jo et meget lidt accepteret arbejde! og du skal være nøgen overfor en vild fremmed person og være meget tæt på.

Hvis det gav en helt almindelig standard løn, ville rigtig mange af pigerne nok stoppe. og det vil jo være noget pis

Skrevet

Jeg føler altså ikke rigtig for, at man sammenligner tømrerens arbejde med det, som jeg tager penge for. Ja, jeg går ind for at mit erhverv, på nogle punkter, kunne være sidestillet med alle andre serviceerhverv, men det jeg sælger, og måden det bliver gjort på, kan bare ikke sammenlignes med tømrerens.

Det er det mest intime job, der findes (doooh!) Det er sex og samvær, hvor vi er helt og aldeles blottede, og deler frygtelig meget mere, end hvad jeg f.eks gør med tømreren, der laver mit tag.

Derfor er det også meget mere følsomt. Og derfor har jeg det ikke på helt samme måde, når en gæst forsøger at forhandle mine priser ned, som hvis en potientiel køber af min dyt forsøgte sig på det samme.

Så hvis det ikke er dårlig opdragelse at prutte om priserne hos pigerne, så er det i hvert fald stor mangel på situationsfornemmelse.

Skrevet

Haha. Hvilken tømrer er der tale om siden han/hun leverer en ydelse, som kan sammenlignes med pigernes her i branchen? Alternativ tømrer alligevel. :lol:

Ydelserne der udbydes i denne branche er UNIKKE. Og det giver derfor ingen mening i at sammenholde en bestemt pige og hendes priser med branchen generelt.

Fik ikke læst hele tråden i første omgang, men forstår ikke helt argumentet set i citatet. Prisfastsættelse kommer selvfølgelig an på hvordan man definerer ydelsen, hvor man kan argumentere for at hver individuel pige yder en unik ydelse, og at der derfor vil være en en varians i priserne pigerne imellem (men stadig en form for markedspris/gennemsnitspris). Den unikke ydelse må bestå i, at pigerne/klinikkerne konkurrerer på hvilken slags ydelser og kvalitet som pigerne/klinikkerne tilbyder (selvfølgelig også udsenende), men prisen er da også en faktor, hvorfor det må give mening at sammenligne priser.

Jeg sammenligner (ligesom jeg tror mange andre gør) mine oplevelser jeg har med de forskellige piger, og spørger mig selv om hvor jeg fik mest værdi/sjov for mine penge. Så når denne del kommer ind i beslutningsprocessen om hvem du vil besøge, så må pris da være en faktor værd at nævne.

Skrevet
Haha. Hvilken tømrer er der tale om siden han/hun leverer en ydelse, som kan sammenlignes med pigernes her i branchen? Alternativ tømrer alligevel. :lol:
I så fald er det vist det, der kaldes "brancheglidning". Normalt ville man tænke på en rørlægger :lol:.
Skrevet

Ja, jeg skriver til Trine og ikke til dig

Hvis du skriver til Trine og kun Trine, så kunne det være at du skulle vælge et andet sted, end et offentligt diskussionforum.

og med dit valg af nick synes jeg, man skulle kunne forvente noget mere indhold i dit indlæg - og at du holder dig til sagen.

Suk, jeg anser desværre dette som et personligt angreb på mig :(

Og hvad har det med sagen her at gøre?

Du bragte det selv ind i denne tråd, ved at skrive om at folk i prostitution snyder. Pointen er om de snyder mere/mindre end alle andre.

Det kunne også tænkes, at det er Trines og kun Trines svar, jeg efterlyser.

Så lad være med at skrive i et offentligt diskussionsforum!!

Og sådan som hun formulerer sig, vil jeg forvente, at hun fastholder sine priser, siden det er dem, hun mener at være værd.

Tjaa, det er din tolkning.

Hvor står det?

Ingen steder. Men du må så gerne lige dokumentere hvor din påstand står skrevet, siden at det er et krav at min påstand skal stå skrevet!

Hvad er det for noget vås. Håndværkere er ikke samlebåndsarbejdere. De har en 3½-årig uddannelse, og mange af dem leverer ind imellem en ydelse ”med et større eller mindre strejf af kunstnerisk udfoldelse”, fuldstændig på niveau med prostituerede.

Graden af unikum i forhold til en seksuel oplevelse hos en pige, er så høj, at oplevelsen ikke engang tilnærmelsesvis kan genskabes af en anden pige! Faktisk vil pigen selv kun tilnærmelsesvis kunne genskabe præcis den samme oplevelse fra gang til gang.

Det er noget andet med håndværkere. Her er det vigtigt, at deres ydelser har en lav grad af unikum, da det ellers vil betyde, at de ikke vil kunne overholde de regler der er for de bygninger de skal arbejde på. Det vil f.eks. ikke være så fedt hvis en VVS'er synes at fordi det i hans øjne ser smartere ud, så kobler han lige kloakrøret sammen med drikkevandsrøret.

Ja, det skriver Trine jo netop, at hun kan.

Så må du kunne læse hemmelige budskaber i Trines indlæg, for jeg kan ikke finde det.

Skrevet

Fik ikke læst hele tråden i første omgang, men forstår ikke helt argumentet set i citatet. Prisfastsættelse kommer selvfølgelig an på hvordan man definerer ydelsen, hvor man kan argumentere for at hver individuel pige yder en unik ydelse, og at der derfor vil være en en varians i priserne pigerne imellem (men stadig en form for markedspris/gennemsnitspris). Den unikke ydelse må bestå i, at pigerne/klinikkerne konkurrerer på hvilken slags ydelser og kvalitet som pigerne/klinikkerne tilbyder (selvfølgelig også udsenende), men prisen er da også en faktor, hvorfor det må give mening at sammenligne priser.

Jeg sammenligner (ligesom jeg tror mange andre gør) mine oplevelser jeg har med de forskellige piger, og spørger mig selv om hvor jeg fik mest værdi/sjov for mine penge. Så når denne del kommer ind i beslutningsprocessen om hvem du vil besøge, så må pris da være en faktor værd at nævne.

Hvis en bestemt pige levere præcis den oplevelse, herunder udseende, væremåde, mentalitet, indlevelse, udførelse, medfølelse, som du gerne vil have, så vil du have en større tendens til kun at kigge på størrelsen af din tegnebog, end om prisen er rimelig i forhold til andre pigers grund-ydelser.

At købe "dansk" hos én pige, er IKKE det samme som at købe "dansk" hos en anden. Grundydelsen er den samme, men alt andet vil være forskelligt.

Jeg vil faktisk mene, at for de fleste sexkøbere, er udseendet, væremåde mv. langt vigtigere end grundydelsen.

Men da man ikke kan ydelses-kategorisere udseende, væremåde mv., så bliver prisen defineret ud fra laveste fællesnævner, dvs. grundydelser som "dansk" og "fransk". Dvs. hvad man som minimum kan forvente af oplevelsen.

Skrevet

Hvis du skriver til Trine og kun Trine, så kunne det være at du skulle vælge et andet sted, end et offentligt diskussionforum.
Nogle steder skriver jeg direkte til Trine og beder om hendes, og kun hendes svar. Det burde være muligt for en filosof at se, hvor det er tilfældet.

Suk, jeg anser desværre dette som et personligt angreb på mig :(
Det er godt set.

Du bragte det selv ind i denne tråd, ved at skrive om at folk i prostitution snyder. Pointen er om de snyder mere/mindre end alle andre
Pointen er, om prostituerede snyder eller ej - uanset hvad du måtte mene.

Så lad være med at skrive i et offentligt diskussionsforum!!
Skal du afgøre det?

Tjaa, det er din tolkning.
Korrekt, som bygger på almindelig, lettilgængelig, logik, som en filosof burde have adgang til.

Ingen steder. Men du må så gerne lige dokumentere hvor din påstand står skrevet, siden at det er et krav at min påstand skal stå skrevet!
Jeg har ikke påstået noget som helst om selvstændiges arbejdstid, men når du kommer med sådan en påstand, som er grebet fuldstændig ud af den blå luft, så har man vel lov at efterspørge en smule dokumentation.

Graden af unikum i forhold til en seksuel oplevelse hos en pige, er så høj, at oplevelsen ikke engang tilnærmelsesvis kan genskabes af en anden pige! Faktisk vil pigen selv kun tilnærmelsesvis kunne genskabe præcis den samme oplevelse fra gang til gang.
Ja, det er så banalt, at man ikke behøver være filosof for at forstå det.

Det er noget andet med håndværkere. Her er det vigtigt, at deres ydelser har en lav grad af unikum, da det ellers vil betyde, at de ikke vil kunne overholde de regler der er for de bygninger de skal arbejde på. Det vil f.eks. ikke være så fedt hvis en VVS'er synes at fordi det i hans øjne ser smartere ud, så kobler han lige kloakrøret sammen med drikkevandsrøret.
Hvad er det dog for noget hjemmestrikket vrøvl. Har du aldrig hørt om andre slags håndværkere end VVS’er? Det lader i det hele taget ikke til, at du ved noget om håndværk overhovedet. Jeg har i mange år kendt en rørlægger (ja, og fri mig for tåbelige kommentarer fra dem, som ikke evner at skrive noget indholdsmæssigt), og han ville dø af grin over din påstand om, at håndværkere har en lav grad af unikum.

Så må du kunne læse hemmelige budskaber i Trines indlæg, for jeg kan ikke finde det.
Næh, jeg læser såmænd bare indenad og bruger almindelig logik.
Skrevet
Kan vi lide at høre os selv?
Ja, og vi er en del, som foretrækker at høre os selv sige noget indholdsmæssigt, og så er der dem, der ikke kan præstere noget indholdsmæssigt.
Skrevet

Dine indlæg giver mig en følese af at du er lidt bitter.
Ja, hvis man ingen argumenter har, så kan man jo altid forsøge at mistænkeliggøre modparten. Jeg har i øvrigt ingen grund til at være bitter, jeg kan sagtens betale de priser, der forlanges - men der er mange, som ikke kan, bl.a. fordi de betaler en stor del af deres indtægt i skat.

Jeg syntes at filosoffen fik skrevet så fint at jeg ikke mener at jeg kan sige det bedre.
Det tror jeg heller ikke.

Jeg tror ikke, du ved noget om, hvor meget erfaring og kendskab til branchen, mine bekendte har.

Skrevet

Ja, og vi er en del, som foretrækker at høre os selv sige noget indholdsmæssigt, og så er der dem, der ikke kan præstere noget indholdsmæssigt.

Klump, er det ikke ved denne tid at du bør gå over til at diskutere via PMs??

Dine indlæg er totalt uinteressandte i forhold til trådstarterens oplæg.

Skrevet

Men glemte at skrive, at pigerne meget gerne skulle have en højere løn, end et almindeligt arbejde

Der er jo en årsag til, de næsten aldrig har ansigtsbillede og andre kendetegn på. Det er jo et meget lidt accepteret arbejde! og du skal være nøgen overfor en vild fremmed person og være meget tæt på.

Hvis det gav en helt almindelig standard løn, ville rigtig mange af pigerne nok stoppe. og det vil jo være noget pis

Ja, og der er masser af mennesker inden for lavtlønsgrupperne, som har en meget dårligere sundhedstilstand og livskvalitet og kortere levetid end vi andre. Hvorfor skal prostituerede tjene mere end dem?
Skrevet

Til din orientering skrev Lidderbassen:

1000 Kr for 30 min er da yderst rimelig.

Er det meget svært at forstå?

Skrevet

Det er godt set.

Siger du virkelig, at du åbenlyst og uden tvivl har overtrådt følgende Eroguide-regel:

§ 2. Der føres nul tolerance politik mod ethvert forsøgt på personlige angreb mod andre brugere af Eroguide.dk.

???

Skrevet

Skrevet
Du synes at sidde inde med al universets visdom. Kunne du så ikke lige fortælle mig, hvem det er, der er inkluderet i dette kollektive "vi"?
Skrevet

Rasmusklump - jeg har mødt mange.... Rigtigt mange piger fra min branche og jeg gentager mig selv een gang til.... INGEN af den finder prutteri osv særligt motiverende.

Det er det største turn off når en gæst begynder på det.

Der findes mange piger som har lavere priser.

Og jeg mener ærlig talt at hvis man har Eks 600kr at bruge....ja så må man søge blandt de piger som har den pris.

Det er mega dårlig stil at møde op hos en pige uden først at gøre sig klart hvad hun tilbyder og hvad det koster.

Du er så forhippet på at få dit budskab igennem at du langer ud efter alle som ikke deler din mening.

Det er ærlig talt ikke særligt gavnligt for debatten.

Det er bølle mentalitet....!

Trine

Skrevet

Hvis en bestemt pige levere præcis den oplevelse, herunder udseende, væremåde, mentalitet, indlevelse, udførelse, medfølelse, som du gerne vil have, så vil du have en større tendens til kun at kigge på størrelsen af din tegnebog, end om prisen er rimelig i forhold til andre pigers grund-ydelser.

At købe "dansk" hos én pige, er IKKE det samme som at købe "dansk" hos en anden. Grundydelsen er den samme, men alt andet vil være forskelligt.

Jeg vil faktisk mene, at for de fleste sexkøbere, er udseendet, væremåde mv. langt vigtigere end grundydelsen.

Men da man ikke kan ydelses-kategorisere udseende, væremåde mv., så bliver prisen defineret ud fra laveste fællesnævner, dvs. grundydelser som "dansk" og "fransk". Dvs. hvad man som minimum kan forvente af oplevelsen.

Her synes jeg Youngster kommer med et meget klart budskab der rammer plet, i et simpelt sprog, hvor man ikke er i tvivl om, hvad der menes :)

De fleste tænker vel lidt over, hvad man bruger pengene til. Hvis der er 2 piger, der sælger "Dansk" til samme pris, tager man naturligvis den pige man synes er bedst (ud fra egne præferencer)

Hvis man synes de 2 piger er lige gode, så tager man den der er billigst ;)

Så naturligvis spiller prisen en faktor, ligesom i alle andre sammenhæng...... Men det er LANGT fra den eneste faktor

Skrevet

Nogen gange kan man komme ud for piger, som nærmest selv ligger op til lidt prutteri - har f.eks fornylig været ude for det i Flensburg, hvor jeg ønskede ½ time og thaipigen, så ligesom lidt tøvende prøvede til med € 80,-, måske fordi hun havde luret jeg var dansker. Men da jeg så sagde € 50,-, var hun nok klar over jeg kendte priserne og sagde OK - så mere prutteri var der ikke i det, jeg havde ellers forventet vi skulle nærme os hinanden, men hun var vist glad for bare at få en kunde og leverede da også en udmærket service og der var overhovedet ingen sure miner over mit prutteri - snarere måske lidt lettelse.

I Danmark er det generelt nok sværere at prutte om priserne, men de fleste oplyser til gengæld priserne på forhånd, så det er nemt at konferere med pengepungen på forhånd. Enkelte steder - især steder med døgnåbnet, skal man dog være forberedt på at priserne kan være højere ved døren end annonceret og modellernes beskrivelser og billeder ikke svarer til virkeligheden. Begynder man så at prutte om prisen går det helt galt - her er det bedre bare at gå igen :mrgreen:

Skrevet

Rasmusklump - jeg har mødt mange.... Rigtigt mange piger fra min branche og jeg gentager mig selv een gang til.... INGEN af den finder prutteri osv særligt motiverende.

Og jeg mener ærlig talt at hvis man har Eks 600kr at bruge....ja så må man søge blandt de piger som har den pris.

Det er mega dårlig stil at møde op hos en pige uden først at gøre sig klart hvad hun tilbyder og hvad det koster.

Du er så forhippet på at få dit budskab igennem at du langer ud efter alle som ikke deler din mening.

Trine

Jeg kunne aldrig finde på at prutte om prisen!

Men jeg kan egentlig ikke forstå du farer op, nogen har en holdning, andre en anden.

Som jeg læser det, er det da ligeså meget dig, der harselerer over en med en anden holdning, ihvertfald jeg har forstået, at det er turn off for dig!

Når det så er sagt, så er jeg af den mening, st når man prutter, så er det ofte fordi man ikke accepterer eller har forståelse for andres job, funktion, You name it - her tænker jeg ikke på jydemarkeder, hvor der nærmest forventes prut.

Skrevet

Trine

Efter at du bare har snakket udenom uden eet eneste argument, kaldt mig bitter og nedgjort de piger, jeg kender og hvis information ikke passer i dit kram, synes jeg ikke, du skal belære nogen om, hvad der gavner debatten.
Skrevet

Siger du virkelig, at du åbenlyst og uden tvivl har overtrådt følgende Eroguide-regel:

???

Hvis du mener, at der et er personligt angreb at skrive "og med dit valg af nick synes jeg, man skulle kunne forvente noget mere indhold i dit indlæg - og at du holder dig til sagen.", så synes jeg da bestemt, at du skal klage over mig til administrator - når du nu ingen argumenter har.

Skrevet

Rasmusklump - Jeg nedgør ingen !!

Den slags ligger ikke til mig og jeg finder den slags trist og uværdigt !

Jeg har prøvet at give mit besyv med om min holdning til at prutte om prisen.

Den står jeg fast på!

Og jeg har ikke deltaget i en debat om hvorfor priserne hos mig er som de er - Kun om prutteri om priserne hos pigerne.

Jeg har prøvet netop ikke at være personlig over for dig.

Trine

Skrevet
Du synes at sidde inde med al universets visdom. Kunne du så ikke lige fortælle mig, hvem det er, der er inkluderet i dette kollektive "vi"?
Og svaret på mit spørgsmål?
Skrevet

Rasmusklump - Jeg nedgør ingen !!

Den slags ligger ikke til mig og jeg finder den slags trist og uværdigt !

Hvis du ikke fatter, at det er at nedgøre mig at ignorere mine argumenter, snakke udenom og i stedet skrive, at jeg er bitter, så er det spild af tid at tale med dig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.