Hop til indhold

Priser der forsøges presset ned.

Featured Replies

Skrevet

Du synes at sidde inde med al universets visdom. Kunne du så ikke lige fortælle mig, hvem det er, der er inkluderet i dette kollektive "vi"?

Det er i hvert fald ikke dig.

• Svar 95
  • Visninger 9.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Skrevet

Jeg har nu fået nok af ævl og vås, snakken uden om, fosøg på at være morsom ved hjælp af indholdsløse indlæg, argumentresistente personers påstand om at jeg er bitter osv. osv. Så her stopper mit bidrag til denne "debat".

Mvh

Skrevet

Jeg har nu fået nok af ævl og vås, snakken uden om, fosøg på at være morsom ved hjælp af indholdsløse indlæg, argumentresistente personers påstand om at jeg er bitter osv. osv. Så her stopper mit bidrag til denne "debat".

Mvh

1016

Skrevet

Hvis du mener, at der et er personligt angreb at skrive "og med dit valg af nick synes jeg, man skulle kunne forvente noget mere indhold i dit indlæg - og at du holder dig til sagen.", så synes jeg da bestemt, at du skal klage over mig til administrator - når du nu ingen argumenter har.

Dvs. DU mener IKKE at det er et personligt angreb?

Så forstår jeg ikke, hvad du mener med

Det er godt set.
Skrevet

Det er i hvert fald ikke dig.

Det er jeg faktisk stolt af. Jeg ville nemlig nødigt slås i hartkorn med en ligegyldig tegneseriefigur for småbørn.

Skrevet

Det er jeg faktisk stolt af. Jeg ville nemlig nødigt slås i hartkorn med en ligegyldig tegneseriefigur for småbørn.

det er ihvertfald heller ikke mig ;);) - jeg vil også gerne have mig frabedt alle associationer med bemeldte pandekagespisende figur.

tvr

Skrevet

Jeg har intet imod at betale for kvalitet. Leverer pigen varen synes jeg deres timeløn er fair taget i betragtning hvilken ydelse de leverer.

Men der vi kunder kan sige fra er overfor de piger som er helt anderledes end deres annonce og billeder gav indtryk af, når vi bliver negativt overraskede ved mødet med pigen.

Jeg har selv nogle gange forbandet mig selv langt væk når jeg har betalt for at have sex med en pige jeg ikke synes var lækker men bare fordi jeg var liderlig lod jeg mig friste, men jeg har lært af det og går nu igen hvis ikke pigen er lækker samt imødekommende og sympatisk. Min tilfredshed med mine besøg er steget markant efter jeg gør dette .

Skrevet

Gud fader bevares!!!!!!

Helt enig, Sailor... RasmusKlump er vist gået totalt i selvsving :(

Skrevet

Nu er jeg forlovet med en Transsexuel som lever af at sælge sex. Jeg her flere gange oplevet at når kunder ringer til hende for at få en aftale så spørger de hvad prisen er. Når min forlovede siger 1000 Kr for 30 minutter så begynder de mænd der ringer at sige at de kun vil betale 700 Kr. Min forlovede siger så at hun ikke går længere ned end 1000 Kr. Mændende der ringer forsøger 5-6 gange at presse prisen ned. Kan folk dog ikke første eller anden gang forstå at prisen er hvad prisen er. 1000 Kr for 30 min er da yderst rimelig. Det har jeg da betalt mange gange og når jeg kigger rundt er det da også prisen.

Hej Liderbassen, "Prisen" er det som folk vil betale. Hvis din transseksuelle kæreste, kan få den pris som HAN forlanger, så er d e t prisen.

Hvis en kunde kan få samme ydelse til 600 kr. ja så er d e t prisen. Mere indviklet er systemet med udbud og efterspørgsel ikke.

Ja undskyld al den saglighed her sidst i tråden. :D:D :D

Skrevet

Mmm ikke meget rummelighed, god karma her :(. Der er masser af muligheder/ udbud og lige så mange priser... Det frie valg om " man" vil det ene eller andet, synes om eller ej er der trods alt, så hvorfor ikke være glad for at der altid er en mulighed og stort udbud? Jeg er den pris værd jeg fastsætter og kan stå inden for, jeg og ingen andre, bestemmer hvad mine ydelser skal koste og hvor meget jeg så vil tjene/ ikke tjene er jo mit valg. Jeg har også længeregående uddannelse og betaler med glæde min skat og moms af begge job! Lige så usmageligt jeg kan mene det er at prutte om prisen, lige så meget kan gæsten jo synes mine priser er, men ligeså meget kan han jo gå igen og sige nej tak... Jeg undersøger også når jeg skal bruge penge men prøver sgu ikke at presse priserne, går bare andet sted hen... Synes det hård tone og ærgerligt at accepten og respekten for hinandens holdninger/ meninger ikke er her, giver jo ikke lyst til at deltage sådan vildt meget i debatterne.. Det sommer, vi har et frit valg, vi burde sprede næste kærlighed og god karma i stedet for det modsatte mener jeg :).

Skrevet

Hvis en pige udtrykkeligt skriver i sin annonce eller på sin hjemmeside, at enhver kunde, som prutter om prisen, er uvelkommen, så må det nødvendigvis respekteres, og den type kunde må gå andet steds hen.

Står det ikke udtrykkeligt, at "prutteri" om prisen er uakceptabelt, så må det vel anses for legitimt at gøre det!?

Med de eventuelle negative konsekvenser pigen vælger at drage, såsom fx. en ydmygende bortvisning.. 8-)

Personligt kan jeg godt finde på at prutte om prisen på en eller anden veldefineret vare: en bil, en fladskærm, en PC eller en lænestol.

Hvorimod jeg aldrig prutter om prisen på en ydelse, dvs. på andre menneskers arbejdskraft.

Hverken hos tømreren eller hos glædespigen.

Årsagen er, at prutteriet muligvis medfører ringere arbejde/service, end jeg ellers ville have fået.

Som følge af håndværkerens eller glædespigens frustration og nedsatte motivation.

Det risikerer man jo ikke typisk ved at prutte om en PC eller en bil.. ;)

Det er fint nok at have principper mht. prutteri om priser, men man skal bare forstå, at hvis der på en vagt fx. er 5 gæster, der vil have et nedslag på 100 kr. i normalprisen på 1.000 kr. for ½ times blidt samvær, og pigen afviser lige som gæsterne går igen med uforrettet sag, så koster det 4.500 kr. i indtjening, som pigen kunne have haft - ihvertfald hvis der ikke i den pågældende periode kommer 5 andre gæster, der er villige til at betale normalprisen(!)

Her må den enkelte glædespige så gøre op med sig selv, om principperne/stoltheden på den ene side skal veje tungere end den tabte arbejdsfortjeneste på den anden... 8-)

Som sagt: jeg kunne aldrig selv finde på at prutte om prisen på en ydelse hos en glædespige, men kan heller ikke rigtig blive forarget over de kunder, som gør det ;) 8-)

Skrevet

Synes det hård tone og ærgerligt at accepten og respekten for hinandens holdninger/ meninger ikke er her, giver jo ikke lyst til at deltage sådan vildt meget i debatterne..
Hej Line.

Jeg er sådan set enig i dine betragtninger. Debatten kørte egentlig også OK – man har jo lov til at lufte sine holdninger – indtil en tegneseriefigur angreb Filosoffen personligt. Sidstnævnte er efter min mening er en af de dygtigste debattører herinde, og her faldt kæden i hvert fald af for mig. Manden blev nemlig nu vigtigere end bolden.

Vi burde herinde kunne lufte forskellige holdninger, uden at det bliver personligt, og hvis nu nogen skulle være i tvivl om min holdning, når støvet engang letter: Pigerne har lov til at sætte deres pris, og jeg synes ikke, man skal prutte. Det er nedværdigende for begge parter.

Det sommer, vi har et frit valg, vi burde sprede næste kærlighed og god karma i stedet for det modsatte mener jeg :).
Det ville være gudeskønt.
Skrevet

JACK IS BACK!!!!

Dét som er mest håbløst i denne tråd, er at folk hopper i med begge ben, når fortiden viser sit grimme ansigt.

Det har aldrig været muligt at føre en fornuftig debat med tossen... han glider af på alle modargumenter, snakker udenom, og kommer med dårlige undskyldninger, for ikke at skulle tage stilling, eller endnu værre; skulle forsvare de ting han tidligere har udtalt, og griber til konstante personangreb og nedladende kommentarer.

Han har kun én dagsorden, dét er at skabe ballade, splid og barnlige skænderier.... dét har ikke ændret sig, blot fordi han er kravlet i et bamsekostume.

Tænk jer om næste gang RasmusKlump skriver et indlæg - er det værd at svare på, eller er det bare en troll, som vil lave ballede med provokerende udtalelser?

God weekend til Jer alle

Skrevet

Hej Monz.

Jeg er enig i dine betragtninger om "tossen" set som en imaginær figur. Han er nemlig altid til stede. Men så skriver du:

Tænk jer om næste gang RasmusKlump skriver et indlæg - er det værd at svare på, eller er det bare en troll, som vil lave ballede med provokerende udtalelser?
Her synes jeg jo nok, man skal give tegneseriefiguren en chance fremfor at fordømme ham til evige pinsler nede i skærsilden.

Vi har vel alle på et eller andet tidspunkt kvajet os herinde.

Jeg har i hvert fald.

Så hvis den evigt pandekagegnaskende på et tidspunkt kommer med et indlæg/holdning, der er fornuftigt og helt på linie med mine egne holdninger, vil jeg ikke være den, der kaster den første sten bare på grund af "handlet".

Skrevet

I vores regler står der :

§ 2. Der føres nul tolerance politik mod ethvert forsøgt på personlige angreb mod andre brugere af Eroguide.dk.

RasmusKlump skal ikke angribe andre personligt i hans måde at arugmentere på, derom hersker ingen tvivl, og er man uenig med RasmusKlumps måde at argumentere på, kan man ligeledes give udtryk for dette uden at angribe ham personligt nedladende, men alene kritisere hans argumentationsform.

Sagt med lidt andre ord, handler det også i høj grad om at respektere og acceptere andres holdninger, selvom de ikke er lig med ens egen uden at forfalde til at blive personlig !

Ønsker man generelt en god debattone på Eroguide kan man passende selv gå forrest i såvel denne debat som i så mange andre.

RasmusKlump har for længe siden skrevet at han ikke blander sig mere i debatten her, så nu har alle andre da muligheden for at debattere videre på debatten om selve emnet og lade det personlige ligge.

Nu har der været snak nok om personangreb og spæde forsøg på at få debatten tilbage på sporet er blevet afsporet, så for at denne debat ikke ender i hat og briller, så drop alle personangreb nu alle parter og forhold jer udelukkende til emnet.

Derudover

Ha' en god og solrig weekend. :)

Skrevet

Hvis en pige udtrykkeligt skriver i sin annonce eller på sin hjemmeside, at enhver kunde, som prutter om prisen, er uvelkommen, så må det nødvendigvis respekteres, og den type kunde må gå andet steds hen.

Står det ikke udtrykkeligt, at "prutteri" om prisen er uakceptabelt, så må det vel anses for legitimt at gøre det!?

Med de eventuelle negative konsekvenser pigen vælger at drage, såsom fx. en ydmygende bortvisning.. 8-)

Personligt kan jeg godt finde på at prutte om prisen på en eller anden veldefineret vare: en bil, en fladskærm, en PC eller en lænestol.

Hvorimod jeg aldrig prutter om prisen på en ydelse, dvs. på andre menneskers arbejdskraft.

Hverken hos tømreren eller hos glædespigen.

Årsagen er, at prutteriet muligvis medfører ringere arbejde/service, end jeg ellers ville have fået.

Som følge af håndværkerens eller glædespigens frustration og nedsatte motivation.

Det risikerer man jo ikke typisk ved at prutte om en PC eller en bil.. ;)

Det er fint nok at have principper mht. prutteri om priser, men man skal bare forstå, at hvis der på en vagt fx. er 5 gæster, der vil have et nedslag på 100 kr. i normalprisen på 1.000 kr. for ½ times blidt samvær, og pigen afviser lige som gæsterne går igen med uforrettet sag, så koster det 4.500 kr. i indtjening, som pigen kunne have haft - ihvertfald hvis der ikke i den pågældende periode kommer 5 andre gæster, der er villige til at betale normalprisen(!)

Her må den enkelte glædespige så gøre op med sig selv, om principperne/stoltheden på den ene side skal veje tungere end den tabte arbejdsfortjeneste på den anden... 8-)

Som sagt: jeg kunne aldrig selv finde på at prutte om prisen på en ydelse hos en glædespige, men kan heller ikke rigtig blive forarget over de kunder, som gør det ;)8-)

Thorshammer. jeg giver dig ret, man skal ikke forsøge at prutte om priser hvis den prostituerede på sin hjemmeside eller i annoncer gør opm;rksom på, at priserne er faste.

Men hvis man tager alle de prostituerede som kommer fra udviklingslandene, Asien, Sydamerika osv, så er det at prutte en del af kulturen. Jeg har pruttet meget om priser på se, og jeg har aldrig oplevet at den leverede ydelse er blevet dårligere fordi jeg har fået prisen ned.

Skrevet

Helt enig, Sailor... RasmusKlump er vist gået totalt i selvsving :(

Næhhh - det var såmæn de 2 andre!!

Skrevet

Det her prutten om prisen, har været ret meget fremme på det sidste :roll: Den generelle holdning er vist, betal prisen eller find en anden ;)

Men det vil nok ikke ændre på, at nogen stadig vil gøre det :?

tillader mig at stille et bi spørgsmål i denne tråd, da jeg synes det ligger op af trådstart :)

Er det så forfærdelig, at en kunde i ny og næ, prøver på det?

er det ikke bare at sige " prisen er prisen" og så er der ikke mere i det?

umiddelbart vil jeg mene, der er mange meget værre ting mændene kunne gøre end prutte om prisen :roll: men det kan sagtens være, det skyldes, jeg ikke kan sætte mig ind i følelsen " at være et stykke kvæg der kan handles om " er så slem, og derfor ikke ligge

så meget i det.

Har da en sjældent gang, prøvet at kunder prøver at prutte med mine priser, men det er nu ikke noget der har ødelagt mit humør :) men nu udlejer jeg heller ikke mig selv ligesom pigerne gør. Så det er ikke helt sammenligneligt ;)

Skrevet

Er det så forfærdelig, at en kunde i ny og næ, prøver på det?

Altså... Jeg laver ikke en kæmpe scene over det. Det kommer osse an på, hvordan det bliver gjort. Dog kan man ikke komme uden om, at det for mit vedkommende afføder sådan lidt... Iiiih-reaktion. For jo, det er selvfølgelig ikke det værste, man kan komme ud for.

Jeg har da prøvet, at en gæst har lagt ud med at prøve at forhandle priser, hvor han så har fået et klart "drop det", og så bagefter har gjort det hele godt igen. :)

Skrevet
  • Author

Hej Liderbassen, "Prisen" er det som folk vil betale. Hvis din transseksuelle kæreste, kan få den pris som HAN forlanger, så er d e t prisen.

Ja selvfølgelig er det prisen. Men når manden ringer og spørger hvad prisen er og min forlovede fortæller ham at prisen er 1000 for 30 min og han dertil så svarer at han vil give 600 kr og HUN fortæller ham at prisen er 1000 Kr og ikke under så nytter det ikke at han bliver ved med at foreslå 600 kr.

Syntes forresten at alt det personligheds fnidder burde fjernes fra denne tråd for det har ingen relavans til det jeg startede med at skrive.

Skrevet

Hej Monz.

Jeg er enig i dine betragtninger om "tossen" set som en imaginær figur. Han er nemlig altid til stede. Men så skriver du:

Her synes jeg jo nok, man skal give tegneseriefiguren en chance fremfor at fordømme ham til evige pinsler nede i skærsilden.

Vi har vel alle på et eller andet tidspunkt kvajet os herinde.

Jeg har i hvert fald.

Så hvis den evigt pandekagegnaskende på et tidspunkt kommer med et indlæg/holdning, der er fornuftigt og helt på linie med mine egne holdninger, vil jeg ikke være den, der kaster den første sten bare på grund af "handlet".

Jamen for pokker X - er det ikke nøjagtigt det jeg skriver i det afsnit du har quotet??? Vurdér om det er et seriøst debatindlæg eller ren trolling, før I svarer - min pointe er blot; desværre er der mest (eller udelukkende) af det første :(

og forresten... "tossen" var ikke ment imaginært eller abstrakt - men meget konkret ;)

Skrevet

Er det så forfærdelig, at en kunde i ny og næ, prøver på det? ... Er det ikke bare at sige "prisen er prisen" og så er der ikke mere i det?
Måske, måske ikke.

Jeg kommer til at tænke på, at det hele måske kunne bunde i regionale kulturforskelle?

Jylland er – mig almindeligt bekendt – befolket med kræmmere og pruttere, og her anerkender man ikke moms eller andre "tåbelige tiltag" fra Djævleøen.

Vi sjællændere lever imidlertid stadig under et økonomisk vornedskab og må adlyde Christiansborg. Vi er simpelthen ikke vant til at prutte. Måske er der oaser på Nørrebro med de mange indvandrere, men ellers ikke.

Vi accepterer normalt en pris, når den er slået op, og meget længere er den vist ikke.

Det kunne derfor være interessant at vide, om pigerne herinde kan mærke, at der er en kulturforskel?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.