Hop til indhold
Klodendrejer

Har vi glemt covid 19 ?

Recommended Posts

Klodendrejer skrev, for 46 minutter siden:

Skal jeg udstille de to glædespiger jeg har besøgt hvis jeg får et positivt svar imorgen . Selvfølgelig skal jeg det men hvordan ? 

Hvis du er smittet, skal du hjælpe myndighederne med en smitteopsporing. Det kan være dig, der har smittet andre, herunder dine to glædespiger.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
kenderen skrev, for 44 minutter siden:

mange bordeller er nok lukkede når den lille krise er overstået - gudskelov for de udenlandske piger !

Ja for de smitter jo ikke :D

Fyi De steder de arbejder er også bordeller, de mangler bare en hjemmeside. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Connoisseur skrev, for 1 minut siden:

Hvis du er smittet, skal du hjælpe myndighederne med en smitteopsporing. Det kan være dig, der har smittet andre, herunder dine to glædespiger.

 

 

 

Hvis jeg er smittet ringer jeg til de to , men er det nok ??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
John Travolta skrev, for 50 minutter siden:

Jeg fatter ikke hvordan nogen kan få sig til at købe sex i denne tid!!

Tænk at man kan være så selvoptaget og lige glad med andre menesker

Vi er nok mange der har et stort sexbehov, men det betyder jo ikke at man ikke kan holde en pause når det er nødvendigt.

Hvis alle kunne holde et års pause, ville det helt sikkert gå hurtigere med at alle kunne vende tilbage til et mere normalt liv!

Jeg er træt af at mange kæmper for at holde den forbandede virus nede, mens andre er så egoistiske at de kun tænker på dem selv og deres pik...

Og jeg fatter ikke hvordan man kan få sig til at sende sine børn i skole i denne tid!!

 Vi har siden april set faldende Covid-19 tal, og der var både åbnet op for barer og restauranter og for glædespigebesøg og så småt også for rejser til udlandet. 

Og så starter skolerne. Og BOOOM 3 uger senere exploderer smitten. De små kan ikke styres, ikke tvinges til at afspritte, holder ikke afstand og tager smitten med hjem.

Og så opstår panikken, og restauranter og virksomheder lukkes, folk fyres og så kommer der folk som dig og taler om at et års pause med GP-besøg ville få os tilbage til et normalt liv?? 

Vi er mange der kæmper for overlevelsen af vores firmaer. Vi er mange der må fyre dygtige medarbejdere. Vi er mange der er afhængige af at spredningen ikke sker, men alligevel er der nogen der er så egoistiske at de sender deres børn i skole. Jeg er træt af de egoister der bare tror at dét er deres ret, samtidig med at dem der skal holde hjulende (og skatteindtægterne) igang (og oppe), ofres på de helliges hellige alter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 16 minutter siden:

Ja for de smitter jo ikke :D

Fyi De steder de arbejder er også bordeller, de mangler bare en hjemmeside. 

Haha :D ja nogle gange kunne det være fornuftigt, med et alko / IQ meter, før man fik lov at logge ind  :ph34r:

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Klodendrejer skrev, for 47 minutter siden:

Hvis jeg er smittet ringer jeg til de to , men er det nok ??? 

Nej så skal du kontakte alle du har været i selskab med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Klodendrejer du har ikke gjort noget ulovligt, end ikke forbrudt dig mod nogle covid retningslinjer, så du behøver ingen dårlig samvittighed. Tal med smittesporing, og lad dem gøre deres arbejde. Selvfølgelig kan det være pinligt at indrømme, men de fordømmer dig ikke, og det er din pligt at hjælpe med sporing.

Når det er sagt er du højest sandsynlig negativ og kan ånde lettet op. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
Trinetease skrev, 1 time siden:

Ja for de smitter jo ikke :D

Fyi De steder de arbejder er også bordeller, de mangler bare en hjemmeside. 

de er bare langt mere fleksible og ikke afhængige af faste adresser, telefon-piger osv osv - selvstændige og mere amatøragtige... hvilket er frækt i mine øjne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
kenderen skrev, for 13 minutter siden:

de er bare langt mere fleksible og ikke afhængige af faste adresser, telefon-piger osv osv - selvstændige og mere amatøragtige... hvilket er frækt i mine øjne

De er intet af ovenstående - men det er en helt anden debat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
Trinetease skrev, Lige nu:

De er intet af ovenstående - men det er en helt anden debat.

du ved simpelthen alt om alle piger der kommer rejsende hertil... næppe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Connoisseur skrev, for 2 timer siden:

Hvis du er smittet, skal du hjælpe myndighederne med en smitteopsporing. Det kan være dig, der har smittet andre, herunder dine to glædespiger.

 

 

 

 

Klodendrejer skrev, for 2 timer siden:

Hvis jeg er smittet ringer jeg til de to , men er det nok ??? 

Klodendrejer, det vil selvfølgelig være fuldstændig utilstedeligt dersom du hænger individer ud på et offentligt medie som EG fordi du selv er testet positiv for covid19. Uden at du overhovedet aner, hvor det stammer fra. Formoder også at administratorerne øjeblikkeligt vil slette sådan et opslag af etiske grunde. Interessant i øvrigt hvor mange, der har en opfattelse af at de af en eller anden grund er udnævnt til corona politi og frit kan irettesætte og fordømme andre. Overhold selv retningslinjerne og skærp dem gerne for dig selv, hvis du synes det er nødvendigt. Og spar andre voksne mennesker for trangen til at agere pædagog.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dr. Duck skrev, for 2 minutter siden:

Klodendrejer, det vil selvfølgelig være fuldstændig utilstedeligt dersom du hænger individer ud på et offentligt medie som EG fordi du selv er testet positiv for covid19. Uden at du overhovedet aner, hvor det stammer fra. Formoder også at administratorerne øjeblikkeligt vil slette sådan et opslag af etiske grunde. Interessant i øvrigt hvor mange, der har en opfattelse af at de af en eller anden grund er udnævnt til corona politi og frit kan irettesætte og fordømme andre. Overhold selv retningslinjerne og skærp dem gerne for dig selv, hvis du synes det er nødvendigt. Og spar andre voksne mennesker for trangen til at agere pædagog.

Kunne ikke være mere enig!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
North skrev, den ‎24‎-‎09‎-‎2020 at 17:11:

Jeg har ikke, har holdt mig på måtten siden antal smittede begyndte at stige igen..

/North

Måtten? Ja undskyld afsporing :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

@Klodendrejer Skulle du sige det til nogen, er det vel netop myndighederne i forbindelse med smitteopsporing og ikke mindst pigerne selv. At "advare" andre steder som fx her, svarer vel et eller andet sted til, hvis jeg får kendskab til en som er testet positiv og derefter deler hans navn og nummer med alle de prostituerede, som jeg kan få fat på, for at sikre mig, at han ikke besøger nogen af dem. Hvis jeg var en rigtig ansvarsfuld borger kunne jeg jo ligefrem prøve på at opspore hans familie og hænge plakater op med hans ansigt og en advarsel i området, ville det ikke være den ansvarlige ting at gøre?

Ironi kan forekomme.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dr. Duck skrev, for 47 minutter siden:

 

Klodendrejer, det vil selvfølgelig være fuldstændig utilstedeligt dersom du hænger individer ud på et offentligt medie som EG fordi du selv er testet positiv for covid19. Uden at du overhovedet aner, hvor det stammer fra. Formoder også at administratorerne øjeblikkeligt vil slette sådan et opslag af etiske grunde. Interessant i øvrigt hvor mange, der har en opfattelse af at de af en eller anden grund er udnævnt til corona politi og frit kan irettesætte og fordømme andre. Overhold selv retningslinjerne og skærp dem gerne for dig selv, hvis du synes det er nødvendigt. Og spar andre voksne mennesker for trangen til at agere pædagog.

Jeg har ikke fået det fra dem din klovn . Vil jo bare gøre opmærksom på at de kan også være smittet . Hvilket vil hjælpe dig og din nabo . Tænker at du også knepper ved siden af siden du læser med herinde . Ps. Syntes du virkeligt at det er bedre at give deres nr. til myndighederne så de kan tage kontakt . Læs ingen arbejdstilladelse ej heller opholds . Sorte penge . Udlejer får også problemer . Skriver selvfølgelig til dem først men den er sgu lidt svær . Ved jo at de tøser ikke er her på ferie . Har stadig ikke fået svar men har lidt symptomer nu . Go weekend . Forresten Dr.Dick kunne jeg ikke drømme om at skrive deres rigtige navne eller adresser . Tak for jeres svar og gode ideer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Plaskeren skrev, for 7 timer siden:

Jeg er stoppet med at knalde indtil der er mere styr på det. Mit liv er ikke værd ar smide ud for et knald.

Hmm... er det noget mit liv er værd at smides ud for så er det et knald. Et goldt knald. Helst et helvedes godt knald. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 5 timer siden:

du ved simpelthen alt om alle piger der kommer rejsende hertil... næppe

Men du gør altså?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supersonic skrev, for 10 timer siden:

Stop nu jer selv! Det kan da ikke være så svært at forstå, at man skal holde sig væk fra prostituerede i øjeblikket. Der er jo INGEN mulighed for at overholde retningslinjerne 

Ikke flere end 50 i værelset. Hvis man ikke tæller spermierne, så skal det nok gå at overholde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keeper skrev, for 3 timer siden:

@Klodendrejer deltager ikke i tråd mere. 
Vi kalder ikke hinanden klovn

Keeper

Så må vi da håbe han skriver i en anden tråd, hvis han er positiv.   Syntes det er relevant med oplysning.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klodendrejer skrev, for 9 timer siden:

Svar dog på det her ???? 

Du skulle først og fremmest kontakte alle dem du har været i kontakt med.  Og selvfølgelig også de to piger du har besøgt.  Om en af dem har smittet dig, eller du var smittet andet sted først, og måske smittet dem nu er ligegyldigt.   Det gælder om at stoppe yderlig smitte.   Det gør man ved at advare andre man har været tæt på, hvis man opdager man er blevet smittet.

Der findes sådan en smart app.  "smittestop".   Den burde alle have.  Hvis en person opdager de er smittet, så aktiverer de den, og alle personer som har været i nærheden af vedkommende vil blive advaret, og opfodret til at blive testet.   På den måde kan man stoppe de her smittekæder effektivt.   Skal i øvrigt nævnes alle er anonyme inde på den app.

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 12 timer siden:

Der er da 19.000 raskmeldte

ja, men mange raskmeldte klager over netsat lungefunktion (bliver hurtigt forpustet), desuden viser opfølgende CT-skanninger gentagende problemer med organskader, herunder arvæv i lungerne (fibrose), leverskader, hjerteproblemer, nyreskader, dannelse af blodpropper samt neurologiske komplikationer - og nedsat sensorisk aktivitet som smag- og lugtesans går igen (mad har den samme metalliske smag) og raskmeldte melder at de ligeså godt kan række tungen ud af vinduet end at lave mad/købe mad fra fastfoodkæder.

https://www.dr.dk/nyheder/politik/covid-19-anerkendes-som-arbejdsskade-jeg-frygter-have-faaet-permanent-aandenoed

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna
Emmadarling skrev, den 24.9.2020 at 17:56:

Hvis din teori skal holde stik, vil det kræve en test ved indgangsdøren - både fra dig selv og pigen 

Fuldstændigt korrekt.
Utroligt folk stadig render rundt og tror at bare en test er negativ så er alting godt, hvor mange dage er det lige man kan være smittet før testen viser det?

Hvor mange gange har vi ikke hørt om fejl i test, det jo stort set dagligt.

Det er falsk tryghed, lidt a la mundbind, jo det virker hvis det bruges korrekt men 99% bruger det forkert. Rører ved det, bruger det for længe så det er gennemvædet og glemmer så i blind tiltro at holde afstand som jo virker meget bedre.

jeg tror ikke det bliver bedre i år, vi skal enten opnå flok immunitet ved at 90% har været ramt. Eller en vaccine der virker, men husk drt er bare en virus og de muterer, hvert år sin nye vira.

Desuden vil vi i den nye influenza sæson se mange flere døde, i år er der langt færre ældre døde end normalt så det vil udløse en ophobning af ældre svækkede personer som normalt falder for de alm influenzaer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 4 timer siden:

ja, men mange raskmeldte klager over netsat lungefunktion (bliver hurtigt forpustet), desuden viser opfølgende CT-skanninger gentagende problemer med organskader, herunder arvæv i lungerne (fibrose), leverskader, hjerteproblemer, nyreskader, dannelse af blodpropper samt neurologiske komplikationer - og nedsat sensorisk aktivitet som smag- og lugtesans går igen (mad har den samme metalliske smag) og raskmeldte melder at de ligeså godt kan række tungen ud af vinduet end at lave mad/købe mad fra fastfoodkæder.

https://www.dr.dk/nyheder/politik/covid-19-anerkendes-som-arbejdsskade-jeg-frygter-have-faaet-permanent-aandenoed

Ja de følge skader som kan være lyder ikke rare, men det er jo en helt anden snak. 

Har man haft Corona og er blevet erklæret rask, så må man godt færdes ude i samfundet igen. 

Så der er jo i går / fredag, ikke 26.000 registrerende smittede, som kan smitte andre hvis de kommer for tæt på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...