Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg forstår ikke denne hype omkring hende, har da også selv været der, men at hun næsten har gudestatus er mig helt uforståeligt. 

Men, man kan jo ikke diskutere smag og præferencer, dog syntes jeg der er mange meget bedre piger derude. 

Tænker det er "gade-pige" tingen der trækker, det lidt frække og forbudte. 

Men, godt for hende, hun har jo nok at lave, også uden mine fremtidige manglende besøg. 

Mere til jer andre - selvtak ;) :-D

Redigeret af PoulPik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo klart hendes fremtoning at hun står der på åben gade og reklamere for sex i lys luge og forførende luder påklædning. Høje lakstøvler, hotpants, netstrømper, pelset jakke, masser af maskere, langt mørkt hår og store øreringe. Hun er den eneste som står frem i byen på den måde, så er hun ovenikøbet sød, og med på den frække omme bag det nærmeste skilt, skralde-kontaine, eller parkeringsplads, inden hun betjener sin næste kunde. Tasken pakket med vådeservietter og kondomer.

Noget frækt over denne nonchalant instilling til sex, hun overskrider det tabu belagte lige foran øjnene på en, og ikke bag lukkede døre. Man ser og interagere med hende inden man beslutter sig. ♀ "Fucky-fucky?" ♂  "How much baby?" ♀ "500" ♂  "Ok let's go."

Hun kan ikke andet end at vække opmærksomhed omkring sit hverv med sin udstråling. Så ja frækt, da man ikke kan lade være med at tænke på sex når man ser hende på gaden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maxxon skrev, den 14.7.2023 at 23:27:

Hun var så ikke at finde her til aften. Øv.

Hun er taget hjem forrige Mandag :)

Redigeret af Jack D

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleH skrev, for 6 timer siden:

Nogen der ved om hun er tilbage igen 

 

Der er kommet flere piger til . Jeg kørte forbi forleden der stod de 3 , også sent som i nat stod de 2 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thetruth skrev, for 12 timer siden:

Der er kommet flere piger til . Jeg kørte forbi forleden der stod de 3 , også sent som i nat stod de 2 

Ok, hvordan så du ud? Sigøjnere, klædt frækt på?

Del dette indlæg


Link til indlæg
easykid123 skrev, 1 time siden:

Ok, hvordan så du ud? Sigøjnere, klædt frækt på?

Nej normalt tøj og de sidder ned det meste af tiden og står ikke og vinker folk ind som hende den anden . Ja har kørt forbi et par gange på 1 aften . I gamle dage var der flere piger på den gade måske det er ved og komme tilbage igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
thetruth skrev, for 13 timer siden:

Der er kommet flere piger til . Jeg kørte forbi forleden der stod de 3 , også sent som i nat stod de 2 

Samme sted, som "hun" plejer at stå? 

Hvilken alder var de ca? 

Og nu var det ikke bare nogen der skulle med bussen, som stopper lige ved næsten samme sted

 

Redigeret af PoulPik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Swarley skrev, for 56 minutter siden:

Hvor henne i sydhavnsgade og hvad tid kommer de frem

Hvis det er hvor sigøjneren normalt står, er det lige på den modsatte side af cirkel K tanken 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulPik skrev, for 1 time siden:

Samme sted, som "hun" plejer at stå? 

Hvilken alder var de ca? 

Og nu var det ikke bare nogen der skulle med bussen, som stopper lige ved næsten samme sted

 

Puha svært og sige hvilken alder men tænker de må være i 20'erne men det blot et gæt . Ja samme sted som "hende" dog er de rykket et par meter væk fra busstoppestedet , men stadig samme side samme gade . Tror de sidder på nogen mælkekasser eller noget i den dur  , og nej det ikke nogen der bare ventede på bussen og hvis det er så har de godt nok ventet et par aftener i træk jeg er kørt forbi 

Redigeret af thetruth

Del dette indlæg


Link til indlæg
thetruth skrev, for 57 minutter siden:

... og hvis det er så har de godt nok ventet et par aftener i træk jeg er kørt forbi 

Movia i en nøddeskal :D

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer en gang imellem på stedet, af helt andre årsager. Det er dog i dagtimerne. Jeg har ikke set damer som ventede der,  hvis det er busstoppestedet over for Cirkel K eller den beplantede stribe mellem sydhavnsgade og vejen bagved. Jeg har kun set nogle taxi som brugte området til at holde pause.
Derfor ville jeg godt vide lidt mere om hvornår og mere præcist hvor man kan se pigerne.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, for 14 timer siden:

Jeg kommer en gang imellem på stedet, af helt andre årsager. Det er dog i dagtimerne. Jeg har ikke set damer som ventede der,  hvis det er busstoppestedet over for Cirkel K eller den beplantede stribe mellem sydhavnsgade og vejen bagved. Jeg har kun set nogle taxi som brugte området til at holde pause.
Derfor ville jeg godt vide lidt mere om hvornår og mere præcist hvor man kan se pigerne.  

Nu har jeg faktisk ikke set dem de sidste par aftner om det skyldes det dårlige vejr eller andre årsager kan jeg ikke vide , men måske de dukker op i weekenden.  De står ved busstoppestedet eller længere nede ved sån en el boks havde de slået sig ned sidst jeg så dem 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thetruth skrev, den 21.9.2023 at 01:35:

Nu har jeg faktisk ikke set dem de sidste par aftner om det skyldes det dårlige vejr eller andre årsager kan jeg ikke vide , men måske de dukker op i weekenden.  De står ved busstoppestedet eller længere nede ved sån en el boks havde de slået sig ned sidst jeg så dem 

Jeg var fordi der igår og der var der ingen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Penk skrev, for 11 timer siden:

Jeg var fordi der igår og der var der ingen

Jeg så heller ikke nogen i går. Jeg kørte "tilfældigvis" forbi mellem kl. 23 og 24.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...