Hop til indhold

Ugens Vits

Featured Replies

Skrevet

Konen ville have tatoveret en lilje i lysken, jeg foreslog en rhododendron, da det er en surbundsplante - nu sover jeg på sofaen.

• 3 weeks later...
  • Svar 1.5k
  • Visninger 316.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Vixenida
    Vixenida

Den her formulering er efter min mening meget humoristisk.. og noget min kæreste og jeg kan relatere til sommetider.

• Den fantastiske luder En mand hænger ud på sin favorit bar, da han spotter en kanon lækker kvinde, komme ind arm i arm med en virkelig kedelig fætter. Han udspørger bartenderen om hend

• Larschristian
    Larschristian

Postede billeder

Skrevet

Storken landede ved en bil ude i skoven. Bankede forsigtigt på ruden, og spurgte efter den unge dames adresse :)

• 2 weeks later...
Skrevet
Bødlen skrev, den 22.5.2024 at 14:09:

Konen ville have tatoveret en lilje i lysken, jeg foreslog en rhododendron, da det er en surbundsplante - nu sover jeg på sofaen.

- - oohhh jeg ville da plante en anden surbundsplante der også i det daglige smager godt ????? :?::huh:    -   blåbær;)

Blåbær er en surbundsplante 

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Det amerikanske sundhedsmyndigheder har lige godkendt et nyt anti-depresiv, målrettet lesbiske med depression.
Midlet hedder Trycoxagain...

• 3 weeks later...
Skrevet

Hej derude:)

- - pas på når i "kaster aljen"  (pisser)  ude i den fri natur

blog_88525.thumb.jpg.3fb6b842e4a5d6c9f3cfb7a9dbddbec9.jpg

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Skrevet

Dybt inde i Amazonas junglen finder den opdagelsesrejsende sig pludseligt omringet af en flok kannibaler.
Da han indser hvilken situation han befinder sig i, siger han stille til sig selv:
- Åh Gud, jeg er på røven.

Et lysglimt hamrer ned fra himlen og en dyb stemme buldrer:
- Nej du er ikke på røven.
Tag den sten der ligger lige foran dine fødder og bank den ind i hovedet på deres høvding der står 2 meter fra dig.

Den opdagelsesrejsende tager stenen og banker den gentagende gange i hovedet på høvdingen.

Omringet af chokerede kannibaler, står han nu med tunge åndedrag og kigger ned på høvdingens livløse krop.

Stemmen buldrer igen:
- Sådan...NU er du på røven...

Redigeret af Needy

Skrevet

UUUH BABY - IT'S HOOT!

love-summer.jpeg.a5c40ff842918940a638e3b5c59ee333.jpeg

Redigeret af Needy

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.