Hop til indhold
Guest Nemtøs

Klamme lyster eller ???

Recommended Posts

EksilKøbenhavner skrev, for 1 time siden:

Well... hvis jeg ser en rødhåret gå på gaden, så stormer jeg ikke over til ham (eller hende) og skriger "Du har ingen sjæl" - den mening holder jeg for mig selv, med mindre jeg bliver spurgt.

Det problem som du virker til at være til valgt blind overfor, er at man skal kunne komme med en efterlysning herinde, uden at alle brølaberne (dig og jeg inkluderet) skal komme med vores personlige holdninger, til det der efterlyses. Ideen med efterlysninger, er gerne at hjælpe - din (eller min) mening til hvad der efterlyses er hamrende ligegyldigt. Netop eroguide burde være et sted for alle præferencer.

Det er stadigt et spørgsmål om kontekst, er det ikke?

Tak. Nogen gange er et røvhul, et røvhul - tænker ikke det er første gang du oplever en brugen af ordet, i en dialog du deltager i :) 

Hvad du gør hvis du møder en rødhåret på gaden, må du selv rode med. Det blander jeg mig ikke i. 

Det er faktisk sjældent jeg hører dit ynglings-ord. 

Eroguide er for alle, hvilket denne tråd indikerer. 

Redigeret af Gentlemand-Finn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
EksilKøbenhavner skrev, for 2 timer siden:

Well... hvis jeg ser en rødhåret gå på gaden, så stormer jeg ikke over til ham (eller hende) og skriger "Du har ingen sjæl" - den mening holder jeg for mig selv, med mindre jeg bliver spurgt.

Det problem som du virker til at være til valgt blind overfor, er at man skal kunne komme med en efterlysning herinde, uden at alle brølaberne (dig og jeg inkluderet) skal komme med vores personlige holdninger, til det der efterlyses. Ideen med efterlysninger, er gerne at hjælpe - din (eller min) mening til hvad der efterlyses er hamrende ligegyldigt. Netop eroguide burde være et sted for alle præferencer.

Det er stadigt et spørgsmål om kontekst, er det ikke?

Tak. Nogen gange er et røvhul, et røvhul - tænker ikke det er første gang du oplever en brugen af ordet, i en dialog du deltager i :) 

Når der laves en tråd, må man formode at der kommer forskellige holdninger/meninger, og synpunkter kan man ikke tåle det, så må man overveje om man vil lave en tråd.

Så længe man går efter bolden og ikke manden og bliver personlig, kan jeg ærlig talt ikke se hvad der skulle være galt.

Jeg har selv en fod fetish og mange syntes også det er underligt/ulækkert, det lever jeg fint med, så længe man ikke genere mig personligt el på mit udseende.

Syntes den om den rødhårede var et dårligt agument ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalerKbhK skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har selv en fod fetish og mange syntes også det er underligt/ulækkert, det lever jeg fint med, så længe man ikke genere mig personligt el på mit udseende.

Jeg kan godt se hvad du mener. Jeg argumenterer blot for at min holdning til fødder, ikke hører til i en andens efterlysning. Så lavede du en efterlysning efter en der kunne noget med fødder, så kan jeg ikke se hvordan jeg hjælper på nogen måde ved at skrive "ej okay... klamt der"

Lavede du en tråd i generel debat eller hyggesnak der hed "fodknep min mund" syntes jeg det ville være fint med en debat omkring hvor fødder høre til :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 1 time siden:

 

Eroguide er for alle, hvilket denne tråd indikerer. 

 

Jo Eroguide er bestemt for alle... som udgangspunkt, flere er blevet bedt om at holde sig væk og endda fået hjælp til det af moderationen :)

Men de var jo heller ikke "gentlemand"

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 15 minutter siden:

 

Jo Eroguide er bestemt for alle... som udgangspunkt, flere er blevet bedt om at holde sig væk og endda fået hjælp til det af moderationen :)

Men de var jo heller ikke "gentlemand"

Præcis, og jeg er her stadig! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slf..Havde jeg regnet med der nok skulle komme nogle ligegyldige kommentar men jeg havde på  en måde håbet på at denne side var folk mere voksen hvor man kun bidrage med noget fornuftigt da vi alle jo burde være voksne mennesker og burde have noget bedre at give sig til det skal lige siges har aldrig rigtig brugt siden det anden gang på flere år men at folk ikke har noget har noget mere fornuftigt at give sig til er da på  en måde lidt sørgeligt;)  jeg er selv sådan kan jeg ikke bidrage med noget fornuftigt i en tråd fedter jeg videre hvor jeg kan da jeg ellers har andre ting at give mig til  :) det ville en hver der laver et opslag da få mest ud af  :Dmen sådan er vi jo alle forskellige men regner man tiden ud folk bruger på ligegyldige kommentar kunne de  jo lige så godt bestille 3-4 timer hos en gp det da 10 gange sjover og mere fornuftigt :D:P:rolleyes:  

Redigeret af Thomsen88

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 20.7.2020 at 23:32:

Gang på  gang  undres  jeg  over  at  efterlysninger  skal  spoleres  af  brugere  som  har  behov  for  at  fortælle  at  efterlyser  har  en  klam  lyst. 

Hvorfor  ikke  lade folk  have  deres  lyster  i fred,  særligt  når  vi  er  på  en  side  der  formidler  købesex. 

Jeg  forsøger  selv  ikke  at dømme  andres  lyster  (ligelænge  lysterne  ikke  er  ulovlige/strafbare.

Jeg  kan  sagtens  finde  andres  lyster  klamme,  men  jeg  har  ikke  behov  for  at  fortælle  at  deres  lyster  er  klamme  eller  komme  med  andre  hånlige  bemærkninger. 

Hvis  I ikke  har  noget pænt  at  sige  eller  bidrage til  en  efterlysning/anmeldelse,  så  hold  da  jeres  væmmelse  for  jer  selv. 

 

Klamme lyster. Det er udviklingen som kan støde mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen88 skrev, for 25 minutter siden:

 jeg er selv sådan kan jeg ikke bidrage med noget fornuftigt i en tråd fedter jeg videre jeg har sku andre ting at bruge min tid på men sådan er vi jo alle forskellige men regner man tiden ud man bruger på ligegyldige kommentar kunne man jo lige sådan godt bestille 3-4 timer i ugen hos en gp

Som sagt, så gjort. Jeg kan heller ikke bidrage med noget fornuftigt, så fedter også videre. Var det 3-4 timer man fik så hos en GP?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en naturlig reaktion når folk tager afstand med det ukendte. Reaktioner kan være bredt og stort. Den største reaktion er reaktion, hvilke er meget normalt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 33 minutter siden:

Som sagt, så gjort. Jeg kan heller ikke bidrage med noget fornuftigt, så fedter også videre. Var det 3-4 timer man fik så hos en GP?

Hvor står det ? I ugen var lidt overdrevet men Det var da mere fornuftig og sjovere at bruge sin tid der end at komme med kommentar der ikke drejer sig om efterlysningen sådan ser jeg på  det men sådan er vi jo alle forskellige  :)

Redigeret af Thomsen88

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 20.7.2020 at 23:32:

Gang på  gang  undres  jeg  over  at  efterlysninger  skal  spoleres  af  brugere  som  har  behov  for  at  fortælle  at  efterlyser  har  en  klam  lyst. 

Hvorfor  ikke  lade folk  have  deres  lyster  i fred,  særligt  når  vi  er  på  en  side  der  formidler  købesex. 

Jeg  forsøger  selv  ikke  at dømme  andres  lyster  (ligelænge  lysterne  ikke  er  ulovlige/strafbare.

Jeg  kan  sagtens  finde  andres  lyster  klamme,  men  jeg  har  ikke  behov  for  at  fortælle  at  deres  lyster  er  klamme  eller  komme  med  andre  hånlige  bemærkninger. 

Hvis  I ikke  har  noget pænt  at  sige  eller  bidrage til  en  efterlysning/anmeldelse,  så  hold  da  jeres  væmmelse  for  jer  selv. 

 

Kære nemtøs. 

Reaktioner er reaktioner, du kan ikke ændre på menneskets normale reaktionsmønster. Du er en prisværdig person med en kamp som er ulige, det gælder flere områder. Du er i en branche hvor det nemmeste er klamme holdninger trods handlingerne er det samme. 

En mand som efterlyser bræk, er ikke ringere menneske end direktøren som knepper med blindfold og smitter konen med klamydia og som slipper afsted i sit dress og dyre Jaguar. Pigen som modtager penge er heller ikke højere eller lavere end strandvejen eller Bloggere som sælger deres reklamer mod sjælen. (Det er klamt med energidrik når der findes Coke) (det er en joke) :)

Mennesket har bare deres reaktioner på det ukendte selvom de selv er ukendte. 

NEMTØS: Du er et fantastisk menneske, du kan ikke ændre andre uden deres vilje. 

Kys til dig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
Manu skrev, for 5 timer siden:

Kære nemtøs. 

Reaktioner er reaktioner, du kan ikke ændre på menneskets normale reaktionsmønster. Du er en prisværdig person med en kamp som er ulige, det gælder flere områder. Du er i en branche hvor det nemmeste er klamme holdninger trods handlingerne er det samme. 

En mand som efterlyser bræk, er ikke ringere menneske end direktøren som knepper med blindfold og smitter konen med klamydia og som slipper afsted i sit dress og dyre Jaguar. Pigen som modtager penge er heller ikke højere eller lavere end strandvejen eller Bloggere som sælger deres reklamer mod sjælen. (Det er klamt med energidrik når der findes Coke) (det er en joke) :)

Mennesket har bare deres reaktioner på det ukendte selvom de selv er ukendte. 

NEMTØS: Du er et fantastisk menneske, du kan ikke ændre andre uden deres vilje. 

Kys til dig

 

 

Tak dr phil ;) wau flot beskrevet, det må jeg sige.

Du skriver nemtøs er en fantastisk menneske, bliver da lidt nysgerig om du kender nemtøs siden du kan udfolde dig med så flotte ord, ellers er det meget overfladisk og engang bræk i mine øre, nu vi snakker om bræk ;-)  ( sorry ku ikke lade være )

ps

Jeg har selv skrevet en del med nemtøs da jeg var på EG tidligere og har bestemt intet i mod hende, tværdigmod.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
MalerKbhK skrev, for 57 minutter siden:

Tak dr phil ;) wau flot beskrevet, det må jeg sige.

Du skriver nemtøs er en fantastisk menneske, bliver da lidt nysgerig om du kender nemtøs siden du kan udfolde dig med så flotte ord, ellers er det meget overfladisk og engang bræk i mine øre, nu vi snakker om bræk ;-)  ( sorry ku ikke lade være )

ps

Jeg har selv skrevet en del med nemtøs da jeg var på EG tidligere og har bestemt intet i mod hende, tværdigmod.

Jeg  kender  ikke personen bag  profilen, har  hverken  mødt  eller  skrevet  med  personen. 

Det  er  en  nyoprettet profil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
Nemtøs skrev, for 10 minutter siden:

Jeg  kender  ikke personen bag  profilen, har  hverken  mødt  eller  skrevet  med  personen. 

Det  er  en  nyoprettet profil. 

Tænkte jeg nok, total overfladisk i mine øjne ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
MalerKbhK skrev, for 3 minutter siden:

Tænkte jeg nok, total overfladisk i mine øjne ;-)

Hvis  han  har  læst  mine  opslag  og  har  fået  et  positivt  indtryk  af  mig  som  person,  men  ja  han  kender mig  ikke...så  lidt  for  store ord han  bruger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Hvis  han  har  læst  mine  opslag  og  har  fået  et  positivt  indtryk  af  mig  som  person,  men  ja  han  kender mig  ikke...så  lidt  for  store ord han  bruger. 

Ligesom dengang, ham klovnen arrangerede GB for dig på fyn og der var ikke det han ikke kunne, for så at slette sin profil .

Folk med store ord uden at kende en person og der er ikke det de ikke kan osv, det er noget som giver mig bræk fornemmelser .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
MalerKbhK skrev, for 4 minutter siden:

Ligesom dengang, ham klovnen arrangerede GB for dig på fyn og der var ikke det han ikke kunne, for så at slette sin profil .

Folk med store ord uden at kende en person og der er ikke det de ikke kan osv, det er noget som giver mig bræk fornemmelser .

Jeg  tager  stærkt  afstand  fra  folk,  både  mænd  og  kvinder  som  lover noget  som  de  hverken  kan  eller  er  i stand  til. 

Jeg  har  altid  holdt  mine  aftaler  og  aldrig  givet  udtryk  for  mere end  jeg  kan/vil. 

Der  findes  rådne frugter  på både  han  og  hun  grenene  herinde. 

Fx. i den  periode  hvor  alt var  lukket  ned,  var  der  flere  gp'er  som  havde  meget  travlt  med  at  fortælle herinde  hvor  liderlige  de  var, hvorfor  ikke bare  skrive  at  de  manglede  deres  kunder i deres  butik ( fatter  ikke  at  der  er  så mange  naive  mænd)

Jeps, jeg  er  selv  naiv, idet  jeg  tror (og  er  opdraget  til), at  man  holder  hvad  man  lover. 

Jeg  har  fået  smidt  meget  lort  i hovedet,  fordi  jeg  ikke  bare  knepper  med  hvem  som  helst.  Jeg  er  selektiv, og  det må  jeg  gerne  være  selvom  jeg  er  fritidsluder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Nemtøs skrev, for 22 minutter siden:

Fx. i den  periode  hvor  alt var  lukket  ned,  var  der  flere  gp'er  som  havde  meget  travlt  med  at  fortælle herinde  hvor  liderlige  de  var, hvorfor  ikke bare  skrive  at  de  manglede  deres  kunder i deres  butik ( fatter  ikke  at  der  er  så mange  naive  mænd

ja det lagde jeg også mærke til. Det var lidt morsomt - for det var sgu så gennemskueligt :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
Nemtøs skrev, for 28 minutter siden:

Jeg  tager  stærkt  afstand  fra  folk,  både  mænd  og  kvinder  som  lover noget  som  de  hverken  kan  eller  er  i stand  til. 

Jeg  har  altid  holdt  mine  aftaler  og  aldrig  givet  udtryk  for  mere end  jeg  kan/vil. 

Der  findes  rådne frugter  på både  han  og  hun  grenene  herinde. 

Fx. i den  periode  hvor  alt var  lukket  ned,  var  der  flere  gp'er  som  havde  meget  travlt  med  at  fortælle herinde  hvor  liderlige  de  var, hvorfor  ikke bare  skrive  at  de  manglede  deres  kunder i deres  butik ( fatter  ikke  at  der  er  så mange  naive  mænd)

Jeps, jeg  er  selv  naiv, idet  jeg  tror (og  er  opdraget  til), at  man  holder  hvad  man  lover. 

Jeg  har  fået  smidt  meget  lort  i hovedet,  fordi  jeg  ikke  bare  knepper  med  hvem  som  helst.  Jeg  er  selektiv, og  det må  jeg  gerne  være  selvom  jeg  er  fritidsluder. 

ja og de samme som sagde herinde at de holdt pause pga Corona, mens deres annoncer kørte aktivt videre og ny opdateret dagligt på AL samtidig .

Redigeret af MalerKbhK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Der  findes  rådne frugter  på både  han  og  hun  grenene  herinde. 

Fx. i den  periode  hvor  alt var  lukket  ned,  var  der  flere  gp'er  som  havde  meget  travlt  med  at  fortælle herinde  hvor  liderlige  de  var, hvorfor  ikke bare  skrive  at  de  manglede  deres  kunder i deres  butik ( fatter  ikke  at  der  er  så mange  naive  mænd)

Jeg bemærkede det også,  men skal det forstås som et eksempel  på rådne frugter ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Jeg bemærkede det også,  men skal det forstås som et eksempel  på rådne frugter ? 

Så  lad  mig  bruge  lidt  andre  ord,  manipulation, uærlighed, skjulte  hensigter,  bondefangeri. 

Jeg  sætter  stor  pris  på  at  man  kalder  tingene  hvad  de  er,  dog  på  en  ordentlig måde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 19 minutter siden:

Så  lad  mig  bruge  lidt  andre  ord,  manipulation, uærlighed, skjulte  hensigter,  bondefangeri. 

Jeg  sætter  stor  pris  på  at  man  kalder  tingene  hvad  de  er,  dog  på  en  ordentlig måde 

Tja...…  Uagtet om man bryder sig om den slags adfærd,  så kunne det måske også beskrives lidt mere neutralt som et behov for:

  • Eksponering
  • Bekræftelse
  • Flirt
  • Vedligeholdes af ens relationer
  • Dirty snak omkring hvordan ned lukningen påvirker ens seksuelle drifter

Det er vel ikke raketvidenskab, at nedlukningen for nogle GP´er  også havde økonomiske konsekvenser, så jo noget kan bestemt også udspringe af frustration eller måske endda lysten til at bryde nedluknings påbuddet.   Det er  jo op til hver enkelt at tolke den slags adfærd, hvad der virkelig ligger til grund er straks sværere at vide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
TheVoice skrev, for 32 minutter siden:

Tja...…  Uagtet om man bryder sig om den slags adfærd,  så kunne det måske også beskrives lidt mere neutralt som et behov for:

  • Eksponering
  • Bekræftelse
  • Flirt
  • Vedligeholdes af ens relationer
  • Dirty snak omkring hvordan ned lukningen påvirker ens seksuelle drifter

Det er vel ikke raketvidenskab, at nedlukningen for nogle GP´er  også havde økonomiske konsekvenser, så jo noget kan bestemt også udspringe af frustration eller måske endda lysten til at bryde nedluknings påbuddet.   Det er  jo op til hver enkelt at tolke den slags adfærd, hvad der virkelig ligger til grund er straks sværere at vide.

Folk  må  selvom  hvad  de  gør,  men  når  noget  lugter  langt  væk  af  falskhed,  reagere  jeg  negativt  på  det. 

Men  jeg  holder  det  for  mig  selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Folk  må  selvom  hvad  de  gør,  men  når  noget  lugter  langt  væk  af  falskhed,  reagere  jeg  negativt  på  det. 

 

Det gør jeg sgu også :D  Dog har jeg igennem livet lært, at der ikke kun findes en sandhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalerKbhK skrev, for 7 timer siden:

Tak dr phil ;) wau flot beskrevet, det må jeg sige.

Du skriver nemtøs er en fantastisk menneske, bliver da lidt nysgerig om du kender nemtøs siden du kan udfolde dig med så flotte ord, ellers er det meget overfladisk og engang bræk i mine øre, nu vi snakker om bræk ;-)  ( sorry ku ikke lade være )

ps

Jeg har selv skrevet en del med nemtøs da jeg var på EG tidligere og har bestemt intet i mod hende, tværdigmod.

Jeg kender ikke Nemtøs, men har set lidt programmer med dr Phil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...