Hop til indhold
Guest Nemtøs

Klamme lyster eller ???

Recommended Posts

Guest Nemtøs
Misjo1 skrev, for 10 minutter siden:

Så vil jeg tilføje at jeg holder meget af @Nemtøs og hendes markante holdninger. Men søde @Nemtøs er nogen gange lidt hurtig ude med riven. Det har jeg også prøvet at føle;).

Men en god forklaring plejer at løse det.<3

Forsat god dag

Misjo

 

Fordi  jeg  har  holdninger  og  står  ved  dem, og  ikke  bare  følger  strømmen  for  at  være  populær,  er  ikke  det  samme  som  at  være  ude  med  riven. 

Jeg  anfægter  at  jeg  tager  afstand  for  falskhed  og  snyd,  og  når  jeg  så  igen  igen  bliver  citeret  for  et  lille  udpluk  og  tingene  bliver  fordrejet, således  jeg  fremstår  som  en  dum  kost,  så  bliver  jeg  provokeret. 

Længere  er  den  ikke,  og  hvis  man  ikke  kan  læse  i trådene  hvordan  mine  indlæg  bliver  fordrejet,  så  trænger  man  altså  til  nye  briller. 

Jeg  har  ikke  brug  for  at  hævde  mig  selv eller  nedgøre andre, ligesom  andre  brugere tilsyneladende  har  behov for. 

Jeg husker  ikke  at  vi  har  været  uenige,  men  skal  der  ikke  være  plads til det. 

Jeg  vil  ikke  diskutere  mere  i denne  tråd,  men  vender  tilbage  til  formålet  med  indlægget  og  håber  andre  vil  gøre  det  samme. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 10 timer siden:

Og  alle  har  vel  ret  til  at  have  deres  mening  uden  at  skulle  hakkes  på  og  det  skrevne  bliver  fordrejet og  mistolket. 

 Kan du citere præcist, hvem der hakker på nogen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalerKbhK skrev, for 3 timer siden:

Hvem er dobbeltmoral ?

Jeg er selv en meget gammel kending på EG og hvis vi blader tilbage til corona tiden, så var du netop en af dem som to afstand fra de piger som arbejdede og var aktiv på AL, ikke bare med telefonsex, men også rigtige ydelser, så forstår ikke helt at du forsvare dem nu ?

Jeg fornemmer at du har en evig trang til at fremstå perfekt, komme med de rigtige ord, sætninger etc .

Jeg ser sjældent/aldrig at du selv bidrager med en tråd ? men sidder altid parat i kulissen og plakker nogen ned, hvis det siger noget forkert og dermed vil fremstår som en slags overhoved.

Hvis du nu læste, hvad jeg faktisk skrev, så handler det ikke om annoncer i coronatiden. Jeg kommenterer udelukkende på, at man i en tråd om ikke at håne andres lyster, kritiserer andre piger. Det er ikke emnet, men debatten.

Hvis vi så skal diskutere annoncer, så forsvarer jeg ikke piger, der dyrkede sex i coronatiden. Jeg gør opmærksom på, at der kan være flere grunde til at annoncere. Mine annoncer var fx på, fordi jeg sælger onlineydelser.

Dine fornemmelser for hvordan jeg er, ønsker jeg ikke at diskutere, man kan ikke gøre alle tilfredse.

Der er ingen regler om, at man skal bidrage med tråde, man kan fint debattere uden. Jeg har tidligere oprettet adskillige tråde, hvis jeg har følt behov for at debattere et emne andre ikke umiddelbart havde taget op. Når man har været med længe nok, mindskes det behov nok helt naturligt. Til gengæld gør jeg mig umage med at skrive ordentligt til andre mennesker, jeg sidder ikke “parat i kulissen og plakker folk ned” som du så smukt beskriver det, jeg har andet at lave end være online herinde.

Ha en god søndag :) 

 

Redigeret af Liv
Komma

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 39 minutter siden:

Jeg  anfægter  at  jeg  tager  afstand  for  falskhed  og  snyd,  og  når  jeg  så  igen  igen  bliver  citeret  for  et  lille  udpluk  og  tingene  bliver  fordrejet, således  jeg  fremstår  som  en  dum  kost,  så  bliver  jeg  provokeret. 

Hvis det er mig du hentyder til, så læser du simpelthen mine indlæg med de forkert briller. 
 

Ha en rigtig god søndag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  har  i går  set  2 annoncer  dels  1 med  meget lidt  charmerende  bryster  og  et  frastødende  underliv  og  1 anden  hvor  brysterne  er  grimme. 

Havde  lyst  til  at  kommentere  hvem  pokker  der  ville  betale  for  samvær  med  disse  2 kvinder,  men  hvorfor  skulle  jeg  dog  det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 39 minutter siden:

Jeg  har  i går  set  2 annoncer  dels  1 med  meget lidt  charmerende  bryster  og  et  frastødende  underliv  og  1 anden  hvor  brysterne  er  grimme. 

Havde  lyst  til  at  kommentere  hvem  pokker  der  ville  betale  for  samvær  med  disse  2 kvinder,  men  hvorfor  skulle  jeg  dog  det. 

Det nemlig lige det. Man må gerne og kan heller ikke gøre for man tænker ej hvor er han/Hun ikke charmerende, grimme bryster mm. Noget andet er at sige det 

Nu vi taler lyster. Så det mega svært at finde nogen der kan leve ind i rollen ved håne sex som er min store fantasi. Hvor når man gør det godt bliver små rost, og ellers bliver hånet med alt fra lille pik til udsende da det tænder mig enormt og gør mig mere hård forneden. Men når jeg har spurgt ind til det har pigen enten grint eller ikke kunne gøre det autentisk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Horus skrev, for 12 timer siden:

Det nemlig lige det. Man må gerne og kan heller ikke gøre for man tænker ej hvor er han/Hun ikke charmerende, grimme bryster mm. Noget andet er at sige det 

Nu vi taler lyster. Så det mega svært at finde nogen der kan leve ind i rollen ved håne sex som er min store fantasi. Hvor når man gør det godt bliver små rost, og ellers bliver hånet med alt fra lille pik til udsende da det tænder mig enormt og gør mig mere hård forneden. Men når jeg har spurgt ind til det har pigen enten grint eller ikke kunne gøre det autentisk 

Har  du  forsøgt at kontakte  en  domina,  tror hun vil  kunne  hjælpe  dig  og  være  autentisk  i  jeres  leg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

Har  du  forsøgt at kontakte  en  domina,  tror hun vil  kunne  hjælpe  dig  og  være  autentisk  i  jeres  leg. 

Det kunne også være. synes bare ikke jeg har set nogen hvor sex også indgår. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Horus skrev, for 4 minutter siden:

Det kunne også være. synes bare ikke jeg har set nogen hvor sex også indgår. :)

Kunne  det  være  én  mulighed at  du  har  sex  med  en  Domino's  slavetøs  og  domina  er  tilstede  imens,  henholdsvis  nedgør  dig  og  roser  dig  når  du  har  fortjent  det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 34 minutter siden:

Kunne  det  være  én  mulighed at  du  har  sex  med  en  Domino's  slavetøs  og  domina  er  tilstede  imens,  henholdsvis  nedgør  dig  og  roser  dig  når  du  har  fortjent  det 

Ikke nogen dårlig idé.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  stødte  i dag  på  en  kommentar under  sex-event  hvor  der  bliver  skrevet  en  negativ  ladet  kommentar om den  kvinde  der  holder  set-uppet. 

Jeg  spørger  efter  hvad  der  er  sjovt  ved  selve  opslaget,  og  får  at  vide  at  jeg  enten  er  snot-dum  eller  humorforladt. 

Jeg  ved  godt  at  jeg  ikke  kan/skal opdrage på  andre  mennesker,  men  hvor  er  det  sølle  at  have  behov  for  at  nedgøre  andre. 

Jeg  håber  måske  naivt  at  hver  gang  der  kommer  et  af  disse  nedgørende  kommentarer, at  I vil  bakke  op  om  at  sådan  opfører  voksne  mennesker  sig  ikke. 

Skammer  mig  over, hvordan  andre  mennesker  kan  opføre  sig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, den 21.7.2020 at 01:06:
Nemtøs skrev, den 21.7.2020 at 00:53:

for  deres  lyster 

Alt forladt, jeg er dog ej hverken giver eler modtager i bræk men svarer blot på dit Indlæg, go aften :wub: 

Du er jo HAM! Som Nemtøs  beskriver.

Du har ET ! formål i denne tråd, pege fingre her og der OG ALLE vegne af folks præferencer og lyster, og så er du så bange for at blive "smittet", at du lige er nødt til at melde op du bare ALDRIG har kastet op på nogen eller blevet ramt af en vildfaren stråle  ... nogensinde! Ja faktisk har du vist aldrig været syg?

Det er sku så pjevset at man debatterer på kryds og tværs og så har en signatur sidst på indlægget " jeg dyrker så ikke selv hverken sex med dyr, børn , lort, bræk, dukker lavet af unedbrydeligt plastik, eller iført krænkende eskimodragt. Men fred med dem der er anderledes!! Se det er ellers bræk af høj klasse . 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 20.7.2020 at 23:32:

Gang på  gang  undres  jeg  over  at  efterlysninger  skal  spoleres  af  brugere  som  har  behov  for  at  fortælle  at  efterlyser  har  en  klam  lyst. 

Hvorfor  ikke  lade folk  have  deres  lyster  i fred,  særligt  når  vi  er  på  en  side  der  formidler  købesex. 

Jeg  forsøger  selv  ikke  at dømme  andres  lyster  (ligelænge  lysterne  ikke  er  ulovlige/strafbare.

Jeg  kan  sagtens  finde  andres  lyster  klamme,  men  jeg  har  ikke  behov  for  at  fortælle  at  deres  lyster  er  klamme  eller  komme  med  andre  hånlige  bemærkninger. 

Hvis  I ikke  har  noget pænt  at  sige  eller  bidrage til  en  efterlysning/anmeldelse,  så  hold  da  jeres  væmmelse  for  jer  selv. 

 

Hvor er det godt skrevet...Ja desværre mange herinde der skal kommentere på hvad der klamt og hvad nogle ikke finder ok.

Smagsdommere er der nok af. Ja vi tænder på forskellige ting og noget mere specielt end andre.  Men da kun det der gør sex spændende og frækt.

Så hvorfor ikke lade folk passe hver deres lyst, uden de skal shames og gøres til grin.

Hurra for openmindede mennesker der lader andre i fred.....Også når det ikke tænder dem

Redigeret af Kinky_eller_Pervers

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, den 21.7.2020 at 00:04:

Helt Ok men vil det sige hvis jeg bad dig om at brække dig over mig og evt i min mund, vil du så sige ja?

Måske hun vil sige pænt nej tak...Pointen er at hun siger pænt nej tak...Og ikke at du er en klam stodder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, den 22.7.2020 at 17:29:

Det er en gammelkendt præmis der er blevet brugt et utal af gange for at lukke munden på folk. 
Forskellen på dig og mig er at jeg ikke anerkender den præmis.

- Og sådan er vi så forskellige.

Jeg tænker at emnet efterhånden er uddebatteret!
Jeg ønsker dig Knæk og Bræk med karrieren. 

Kan undre mig over du har valgt at bruge ordet Gentlemand i dit valg af navn herinde. 

Tror du har givet din pointe.  Bare ikke alle herinde der har brug for at nedgøre andre mennesker med deres lyster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky_eller_Pervers skrev, for 13 minutter siden:

Kan undre mig over du har valgt at bruge ordet Gentlemand i dit valg af navn herinde. 

Tror du har givet din pointe.  Bare ikke alle herinde der har brug for at nedgøre andre mennesker med deres lyster

En undren kan faktisk give anledning til refleksion. Held og lykke med det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...