Hop til indhold
Guest Nemtøs

Klamme lyster eller ???

Recommended Posts

Guest MalerKbhK
Manu skrev, 1 time siden:

Jeg kender ikke Nemtøs, men har set lidt programmer med dr Phil. 

Du siger til nemtøs at hun er et fantastisk menneske , hvordan kan du sige det hvis du ikke kender hende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalerKbhK skrev, for 5 minutter siden:

Du siger til nemtøs at hun er et fantastisk menneske , hvordan kan du sige det hvis du ikke kender hende ?

Hvorfor elsker så mange dr Phil uden at kende ham? Hvorfor har berømtheder fans uden at kende deres fan? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalerKbhK skrev, for 12 minutter siden:

Du siger til nemtøs at hun er et fantastisk menneske , hvordan kan du sige det hvis du ikke kender hende ?

Whitney Houston havde mange fans. Hun døde af en overdosis som mange af hendes fans ikke kendte til. 

Alligevel er de stadig fan af hendes stemme :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalerKbhK skrev, for 19 minutter siden:

Du siger til nemtøs at hun er et fantastisk menneske , hvordan kan du sige det hvis du ikke kender hende ?

Jeg kan godt have en holdning til et menneske uden at kende personen. De fleste har også deres holdninger til Trump uden at kende ham. Så simpelt er det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 46 minutter siden:

Shit det var mange svar... til den samme kommentar :D

Er vi ikke ved at være lidt off topic?

:D

Helt bestemt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Onkel Reje
Manu skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor elsker så mange dr Phil uden at kende ham? Hvorfor har berømtheder fans uden at kende deres fan? 

Dr. Pil, er det ham, der fletter de der flotte kurve på Lolland??????????????????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onkel Reje skrev, for 2 minutter siden:

Dr. Pil, er det ham, der fletter de der flotte kurve på Lolland??????????????????

Du må spørge nogle der kender dr Phil om han fletter kurve på Lolland. Er han begyndt på en ny beskæftigelse? 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onkel Reje skrev, for 34 minutter siden:

Dr. Pil, er det ham, der fletter de der flotte kurve på Lolland??????????????????

Jeg tager til Lolland og finder en kurv :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalerKbhK skrev, for 9 timer siden:

ja og de samme som sagde herinde at de holdt pause pga Corona, mens deres annoncer kørte aktivt videre og ny opdateret dagligt på AL samtidig .

Det kan der jo være mange grunde til, fx salg af onlineydelser, og de af TheVoice listede årsager.

Lidt sjovt at en tråd om, at man ikke skal håne folk for deres lyster af forskellig art, ender med at blive tråden, hvor man kritiserer hvordan folk driver forretning ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Liv skrev, 1 time siden:

Det kan der jo være mange grunde til, fx salg af onlineydelser, og de af TheVoice listede årsager.

Lidt sjovt at en tråd om, at man ikke skal håne folk for deres lyster af forskellig art, ender med at blive tråden, hvor man kritiserer hvordan folk driver forretning ;) 

Så  du  synes  det  er  i orden  at  anvende  falske  billeder,  lyve  om  alder,  vægt, dobbeltbooke,  ydelser  og  snyde  med  tid osv? Når  man  nu  ikke  må  kritisere  hvordan  andre  driver  forretning. 

På det  punkt  er vi bare  ikke  enige.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
EksilKøbenhavner skrev, for 1 minut siden:

@Nemtøs det syntes jeg ikke jeg læser i @Liv kommentarer?

Jeg  skrev  om  det  at  være  falsk at  det  påvirker  mig  negativt, hvor  Liv  mener  man  ikke  skal  blande  sig  i  andres måde i at  drive  forretning. 

Jeg  blander  mig  ikke,  men  er  ikke  enig  i  at  det  er  ok  at  snyde  på  forskellig  vis 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Så  du  synes  det  er  i orden  at  anvende  falske  billeder,  lyve  om  alder,  vægt, dobbeltbooke,  ydelser  og  snyde  med  tid osv? Når  man  nu  ikke  må  kritisere  hvordan  andre  driver  forretning. 

På det  punkt  er vi bare  ikke  enige.  

Det skrev jeg faktisk intet om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Jeg  skrev  om  det  at  være  falsk at  det  påvirker  mig  negativt, hvor  Liv  mener  man  ikke  skal  blande  sig  i  andres måde i at  drive  forretning. 

Jeg  blander  mig  ikke,  men  er  ikke  enig  i  at  det  er  ok  at  snyde  på  forskellig  vis 

Tråden handler om, at man ikke skal håne andres lyster.

I samme tråd skrives der om Rådne frugter. Og liderlige piger, og piger der har haft annonce i under Lock Down sættes i dårligt lys. Det er det jeg opponerer imod, intet andet. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
Liv skrev, for 7 timer siden:

Tråden handler om, at man ikke skal håne andres lyster.

I samme tråd skrives der om Rådne frugter. Og liderlige piger, og piger der har haft annonce i under Lock Down sættes i dårligt lys. Det er det jeg opponerer imod, intet andet. 

 

 

 

Redigeret af MalerKbhK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Apropos klamme lyster har jeg også en.....jeg tør bare ikke skrive hvad det er. Hvad var det forresten tråden handlede om?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
Liv skrev, for 20 timer siden:

Tråden handler om, at man ikke skal håne andres lyster.

I samme tråd skrives der om Rådne frugter. Og liderlige piger, og piger der har haft annonce i under Lock Down sættes i dårligt lys. Det er det jeg opponerer imod, intet andet. 

 

Nu skal nemtøs jo ikke stå til regnskab for dig, hvad hun skriver som ikke omhandler tråden, mig bevidst er det jo hendes tråd .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalerKbhK skrev, for 4 timer siden:

Nu skal nemtøs jo ikke stå til regnskab for dig, hvad hun skriver som ikke omhandler tråden, mig bevidst er det jo hendes tråd .

Jeg beder ikke nogen stå til regnskab, jeg opponerer mod dobbeltmoralen i ovenstående. Man ejer ikke en tråd, alle må byde ind i debatten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Liv skrev, 1 time siden:

Jeg beder ikke nogen stå til regnskab, jeg opponerer mod dobbeltmoralen i ovenstående. Man ejer ikke en tråd, alle må byde ind i debatten. 

Og  alle  har  vel  ret  til  at  have  deres  mening  uden  at  skulle  hakkes  på  og  det  skrevne  bliver  fordrejet og  mistolket. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
Liv skrev, for 8 timer siden:

Jeg beder ikke nogen stå til regnskab, jeg opponerer mod dobbeltmoralen i ovenstående. Man ejer ikke en tråd, alle må byde ind i debatten. 

Hvem er dobbeltmoral ?

Jeg er selv en meget gammel kending på EG og hvis vi blader tilbage til corona tiden, så var du netop en af dem som to afstand fra de piger som arbejdede og var aktiv på AL, ikke bare med telefonsex, men også rigtige ydelser, så forstår ikke helt at du forsvare dem nu ?

Jeg fornemmer at du har en evig trang til at fremstå perfekt, komme med de rigtige ord, sætninger etc .

Jeg ser sjældent/aldrig at du selv bidrager med en tråd ? men sidder altid parat i kulissen og plakker nogen ned, hvis det siger noget forkert og dermed vil fremstår som en slags overhoved.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
MalerKbhK skrev, for 2 timer siden:

Hvem er dobbeltmoral ?

Jeg er selv en meget gammel kending på EG og hvis vi blader tilbage til corona tiden, så var du netop en af dem som to afstand fra de piger som arbejdede og var aktiv på AL, ikke bare med telefonsex, men også rigtige ydelser, så forstår ikke helt at du forsvare dem nu ?

Jeg fornemmer at du har en evig trang til at fremstå perfekt, komme med de rigtige ord, sætninger etc .

Jeg ser sjældent/aldrig at du selv bidrager med en tråd ? men sidder altid parat i kulissen og plakker nogen ned, hvis det siger noget forkert og dermed vil fremstår som en slags overhoved.

Jeg må blot konstaterer at du læser Livs indlæg, som du læser mine. Jeg Vil foreslå at du selv går tilbage i Corna tråden og ser hvad der faktisk er skrevet fra Livs side. Ikke at jeg tror at du bliver klogere. Desværre.

Så vil jeg tilføje at jeg holder meget af @Nemtøs og hendes markante holdninger. Men søde @Nemtøs er nogen gange lidt hurtig ude med riven. Det har jeg også prøvet at føle;).

Men en god forklaring plejer at løse det.<3

Forsat god dag

Misjo

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...