Hop til indhold
Guest Nemtøs

Klamme lyster eller ???

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Gang på  gang  undres  jeg  over  at  efterlysninger  skal  spoleres  af  brugere  som  har  behov  for  at  fortælle  at  efterlyser  har  en  klam  lyst. 

Hvorfor  ikke  lade folk  have  deres  lyster  i fred,  særligt  når  vi  er  på  en  side  der  formidler  købesex. 

Jeg  forsøger  selv  ikke  at dømme  andres  lyster  (ligelænge  lysterne  ikke  er  ulovlige/strafbare.

Jeg  kan  sagtens  finde  andres  lyster  klamme,  men  jeg  har  ikke  behov  for  at  fortælle  at  deres  lyster  er  klamme  eller  komme  med  andre  hånlige  bemærkninger. 

Hvis  I ikke  har  noget pænt  at  sige  eller  bidrage til  en  efterlysning/anmeldelse,  så  hold  da  jeres  væmmelse  for  jer  selv. 

 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 18 minutter siden:

Hvorfor  ikke  lade folk  have  deres  lyster  i fred,  særligt  når  vi  er  på  en  side  der  formidler  købesex. 

Det er almindeligt at tage afstand fra noget for at bekræfte sin egen identitet, fordi det ellers er for angstfyldt - "tænk hvis andre tror jeg har de lyster - jeg må hellere tage afstand." Så hvis man nu er en lidt usikker person, så bliver det meget vigtigt at tage afstand fra andre som man ikke vil sammenlignes med. Det er det samme med dem, der bare er nødt til at kommentere, at en GP ser uattraktiv ud - det er en uderskudsagtig måde at prøve at hævde sig selv på, når man elsker sig selv for lidt, og er for bange for omgivelsernes fordømmelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Nemtøs skrev, for 28 minutter siden:

Gang på  gang  undres  jeg  over  at  efterlysninger  skal  spoleres  af  brugere  som  har  behov  for  at  fortælle  at  efterlyser  har  en  klam  lyst. 

Hvorfor  ikke  lade folk  have  deres  lyster  i fred,  særligt  når  vi  er  på  en  side  der  formidler  købesex. 

Jeg  forsøger  selv  ikke  at dømme  andres  lyster  (ligelænge  lysterne  ikke  er  ulovlige/strafbare.

Jeg  kan  sagtens  finde  andres  lyster  klamme,  men  jeg  har  ikke  behov  for  at  fortælle  at  deres  lyster  er  klamme  eller  komme  med  andre  hånlige  bemærkninger. 

Hvis  I ikke  har  noget pænt  at  sige  eller  bidrage til  en  efterlysning,  så  hold  da  jeres  væmmelse  for  jer  selv. 

 

Helt Ok men vil det sige hvis jeg bad dig om at brække dig over mig og evt i min mund, vil du så sige ja?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Bebop skrev, for 7 minutter siden:

Det er almindeligt at tage afstand fra noget for at bekræfte sin egen identitet, fordi det ellers er for angstfyldt - "tænk hvis andre tror jeg har de lyster - jeg må hellere tage afstand." Så hvis man nu er en lidt usikker person, så bliver det meget vigtigt at tage afstand fra andre som man ikke vil sammenlignes med. Det er det samme med dem, der bare er nødt til at kommentere, at en GP ser uattraktiv ud - det er en uderskudsagtig måde at prøve at hævde sig selv på, når man elsker sig selv for lidt, og er for bange for omgivelsernes fordømmelse.

Tak for indlægget Dr. Phil :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chucknorris
Bebop skrev, for 5 minutter siden:

Det er almindeligt at tage afstand fra noget for at bekræfte sin egen identitet, fordi det ellers er for angstfyldt - "tænk hvis andre tror jeg har de lyster - jeg må hellere tage afstand." Så hvis man nu er en lidt usikker person, så bliver det meget vigtigt at tage afstand fra andre som man ikke vil sammenlignes med. Det er det samme med dem, der bare er nødt til at kommentere, at en GP ser uattraktiv ud - det er en uderskudsagtig måde at prøve at hævde sig selv på, når man elsker sig selv for lidt, og er for bange for omgivelsernes fordømmelse.

 

Thaimig skrev, for 4 minutter siden:

Helt Ok men vil det sige hvis jeg bad dig om at brække dig over mig og evt i min mund, vil du så sige ja?

Nej

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chucknorris
Nemtøs skrev, for 39 minutter siden:

Gang på  gang  undres  jeg  over  at  efterlysninger  skal  spoleres  af  brugere  som  har  behov  for  at  fortælle  at  efterlyser  har  en  klam  lyst. 

Hvorfor  ikke  lade folk  have  deres  lyster  i fred,  særligt  når  vi  er  på  en  side  der  formidler  købesex. 

Jeg  forsøger  selv  ikke  at dømme  andres  lyster  (ligelænge  lysterne  ikke  er  ulovlige/strafbare.

Jeg  kan  sagtens  finde  andres  lyster  klamme,  men  jeg  har  ikke  behov  for  at  fortælle  at  deres  lyster  er  klamme  eller  komme  med  andre  hånlige  bemærkninger. 

Hvis  I ikke  har  noget pænt  at  sige  eller  bidrage til  en  efterlysning,  så  hold  da  jeres  væmmelse  for  jer  selv. 

 

10000000000000 x 100000000000 x 1000000000000% enig!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chucknorris
Pophair skrev, for 8 minutter siden:

Tak for indlægget Dr. Phil :)

DR. Phil satte den på plads jo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Thaimig skrev, for 6 minutter siden:

Helt Ok men vil det sige hvis jeg bad dig om at brække dig over mig og evt i min mund, vil du så sige ja?

Ja  det  ville  jeg..

Men  jeg  ville  ikke  lade  en  brække  sig udover  mig. 

At  jeg  bliver  mundkneppet  til  jeg  kaster  op,  er  faktisk  en  ikke  udlevet  fantasi. 

Det  der  er  det  vigtigste  er,  at  jeg  ikke  har  behov  for  at  fortælle  hvor  klamt  andres  lyster  er,  ligesom  jeg  heller  ikke  har brug  for  at  høre  fra  andre  hvor  klamme  mine  lyster/jeg  er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 14 minutter siden:

Det er almindeligt at tage afstand fra noget for at bekræfte sin egen identitet, fordi det ellers er for angstfyldt - "tænk hvis andre tror jeg har de lyster - jeg må hellere tage afstand." Så hvis man nu er en lidt usikker person, så bliver det meget vigtigt at tage afstand fra andre som man ikke vil sammenlignes med. Det er det samme med dem, der bare er nødt til at kommentere, at en GP ser uattraktiv ud - det er en uderskudsagtig måde at prøve at hævde sig selv på, når man elsker sig selv for lidt, og er for bange for omgivelsernes fordømmelse.

Super skarp analyse. Jeg tilstår da gerne at jeg er en af dem med de klammeste lyster herinde, og også at jeg er ret åben om det. Jeg synes da jeg har set en del svar på indlæg hvor der lige skal "markeres" at det i hvert fald ikke er noget for vedkommende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Nemtøs skrev, for 12 minutter siden:

Ja  det  ville  jeg..

Men  jeg  ville  ikke  lade  en  brække  sig udover  mig. 

At  jeg  bliver  mundkneppet  til  jeg  kaster  op,  er  faktisk  en  ikke  udlevet  fantasi. 

Det  der  er  det  vigtigste  er,  at  jeg  ikke  har  behov  for  at  fortælle  hvor  klamt  andres  lyster  er,  ligesom  jeg  heller  ikke  har brug  for  at  høre  fra  andre  hvor  klamme  mine  lyster/jeg  er. 

Aha så jeg må godt nyde din bræk men ikk omvendt, i så fald er jeg dog ej med i din TS?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Thaimig skrev, for 6 minutter siden:

Aha så jeg må godt nyde din bræk men ikk omvendt, i så fald er jeg dog ej med i din TS?

Forstår  ikke  hvad  du  skriver 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chucknorris
Thaimig skrev, for 8 minutter siden:

Aha så jeg må godt nyde din bræk men ikk omvendt, i så fald er jeg dog ej med i din TS?

Så man bruger det her indlæg, hvor hun siger at hver man/kvinde har sin lyst tilliiiiiige at understrege at der er nogle ting du ikke helt er nede med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 31 minutter siden:

Det er almindeligt at tage afstand fra noget for at bekræfte sin egen identitet, fordi det ellers er for angstfyldt - "tænk hvis andre tror jeg har de lyster - jeg må hellere tage afstand." Så hvis man nu er en lidt usikker person, så bliver det meget vigtigt at tage afstand fra andre som man ikke vil sammenlignes med. Det er det samme med dem, der bare er nødt til at kommentere, at en GP ser uattraktiv ud - det er en uderskudsagtig måde at prøve at hævde sig selv på, når man elsker sig selv for lidt, og er for bange for omgivelsernes fordømmelse.

Jeg er sådant set ganske enig i ovenstående, men vil gerne tilføje at denne adfærd i så mange andre sammenhænge også benyttes til at signalere at man ikke falder uden for normerne i de sociale kredse man færdes i.   Man skal jo helst ikke blive "udstødt", og derved ikke altid sagt for at hævde sig.

Derved når vi jo så også frem til, at det faktisk kræver personlig styrke, at lade noget stå hen i det uvisse.   Er man tavs kan man jo også risikere at få den her i hovedet "Den der tier samtykker"  Som vel bare igen bekræfter at det faktisk kræver personlig styrke at lave noget stå hen i det uvisse.

Skal vi så tale om de vattede og lidt  påtaget tolerancer, så har vi  formuleringer som: "Jeg har stort tolerance for folk forskellige seksuelle præferencer, men vil bar lige sige, at jeg ikke selv nyder den slags.    

Så.....et eller andet sted er budskabet i tråd oplægget nok ikke så ligetil som det ellers lyder. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Forstår  ikke  hvad  du  skriver 

Igen, du vil ikke modtage mit bræk men jeg må gerne modtage dit, så hvori går grænsen`?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chucknorris
Thaimig skrev, for 2 minutter siden:

Igen, du vil ikke modtage mit bræk men jeg må gerne modtage dit, så hvori går grænsen`?

Diskuterer du ikke nu for at diskutere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Thaimig skrev, for 2 minutter siden:

Igen, du vil ikke modtage mit bræk men jeg må gerne modtage dit, så hvori går grænsen`?

Meget  simpelt,  den  går  ved  giver/modtager  lige  hvad  angår opkast  

Jeg  holder  fast  i  mine  egne  grænser/lyster  

Men  derfor  behøver jeg  ikke  at  dømme  andre  for  deres  lyster 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Chucknorris skrev, for 3 minutter siden:

Diskuterer du ikke nu for at diskutere?

No

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Nemtøs skrev, for 9 minutter siden:

Meget  simpelt,  den  går  ved  giver/modtager  lige  hvad  angår opkast  

Jeg  holder  fast  i  mine  egne  grænser/lyster  

Men  derfor  behøver jeg  ikke  at  dømme  andre  for  deres  lyster 

Alt forladt, jeg er dog ej hverken giver eler modtager i bræk men svarer blot på dit Indlæg, go aften :wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjov nok at denne tråd endte med at handle om lysten til at give/modtage bræk, helt afsporet fra @Nemtøs glimrende indledning om folks underlige behov for at ytre deres fordomme til andres tilkendegivne ismer, selvom det ikke har relevans for trådens indhold.

God nat :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså hvad angår sexuelle lyster, er vi alle her fordi vi er nysgerrige ik'? Det er sgu ikke altid let at tage skridtet og skrive en efterlysning på ens lyster. Jeg synes nu det er lidt sippet at man tager ind i sådan et forum som sådan et her for at udtrykke sig så tankeløst. Men hvad ved jeg, det kan da også være at specifikke personer har en fetich i at opsøge sådanne forum bare for at kommentere nedladent på andre. @Nemtøs beskriver det egentlig meget klart. Man kan altid sige ting på en pæn måde, hvis ikke, lad bare være med at sige noget. Jeg er ellers bare en random gæst her. Synes ellers bare det var morsomt da @Thaimig slyngede opkast-eksemplet ud, hvorpå @Nemtøs køligt tager imod opfordringen og svarer egentlig ret sobert igenXDXDXD. Vi er sgu allesammen forskellige fra hinnanden. Det er sgu skøntXDXD!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

 @Nemtøs  har ret. Andres sexuelle lyster kan være klamme, men det er den enkeltes egen lyst der styrer valget. Jeg syntes at urin er klamt, men hvis andre har lyst, så skal jeg ikke fordømme dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er selv fra en tid, hvor mange havde et stort behov for at tilkendegive, at de syntes bøsser og lesbiske var klamme. Nogengange kunne man et kort øjeblik mistænke dem for at forsøge at undertrykke en side af dem selv, som de ikke kunne anerkende. De fordomme er vores samfund heldigvis vokset fra.

Jeg læser da indimellem om “ismer” herinde, hvor jeg føler en smule kvalm fornemmelse, ved tanken om at jeg selv skulle være involveret. Men jeg ser ingen grund til at smide det i hovedet på folk, som faktisk har udvist et vist mod ved at berette om det.

Så keep on going, Perverds, vi har alle sammen brug for at få åbnet vores sind, så længe det er indenfor lovens grænser.

Redigeret af LoveGirls
Forkert ordvalg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 7 timer siden:

At  jeg  bliver  mundkneppet  til  jeg  kaster  op,  er  faktisk  en  ikke  udlevet  fantasi. 

Ærgerligt at du ikke er i kbh, så havde jeg gerne hjulpet med at udleve den. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg læste efterlysningen/tråden omkring “ op kast” og så hvilke indlæg der var “kastet op” i tråden, fik jeg præcis den samme følelse som jeg bilder mig ind, ligger til grund for @Nemtøs tråd her.  Jeg var faktisk på vej herind i generel for at lave et tilsvarende opslag. Men @Nemtøs kom mig så i forkøbet. 
 

Der er virkelig mange aspekter og afarter udi det sexsuelle jeg aldrig, som i aldrig, kommer til at være en del eller part i. Der er helt sikkert også adskillige, som aldrig kunne drømme om, at frekventerer de samme typer GP’ere som jeg og ej heller ønsker de samme ydelser. 
Men at begynde at være dommer eller rettere smagsdommer udi hvad andre måtte tænde på, eller have lyst til - Er det ikke rigtig langt fra netop konceptet her på EG?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...