Hop til indhold
Guest Misjo1

Godnat

Recommended Posts

Misjo1 skrev, for 1 time siden:

Tak. Men der er min  vej. Og jeg er ikke ked af det.  Eller bange. Jeg er blot trist 

Sender de varmeste tanker til dig <3

Har selv sendt min mor den vej ( flere år siden) med samme sygdom så jeg ved hva du går i gennem. Og jeg forstå fuldt ud at du er trist <3 

 

Stort knus 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Det  er  forståeligt at  du  er  trist. 

Hvis  jeg  var  i din  situation  ville  jeg  være  bange  og  vred.  Beundrer  dit  overskud. 

Har  du  ord  på  hvad  du  er trist  over?

Ja da. 

Jeg er trist over ikke at kunne.dele flere oplevelser med min hustru

Jeg er trist over ikke at opleve efteråret

Jeg mangler stadig nogen ting at prøve.i mit liv

Jeg er ked af ikke at kunne afslutte mit studie i religionsvidenslab. Om menige andre ting som jeg har lyst til at udforske

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

 

 

Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Det  er  forståeligt at  du  er  trist. 

Hvis  jeg  var  i din  situation  ville  jeg  være  bange  og  vred.  Beundrer  dit  overskud. 

Har  du  ord  på  hvad  du  er trist  over?

Ja da. 

Jeg er trist over ikke at kunne.dele flere oplevelser med min hustru

Jeg er trist over ikke at opleve efteråret

Jeg mangler stadig nogen ting at prøve.i mit liv

Jeg er ked af ikke at kunne afslutte mit studie i religionsvidenslab. Om menige andre ting som jeg har lyst til at udforske

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godnat kære venner

Vrøvler.nok lidt. Har fået rigeligt

Happy medicin.  Fordi min normale  er taget fra mig pt. Er svimmel og mega træt. Måske kan jeg sove ?

Nat nat misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 5 minutter siden:

Godnat kære venner

Vrøvler.nok lidt. Har fået rigeligt

Happy medicin.  Fordi min normale  er taget fra mig pt. Er svimmel og mega træt. Måske kan jeg sove ?

Nat nat misjo

Det tog bare lidt af filteret væk. Så kommer det fra hjertet. Glad for at du har overskud til at dele med os, og sov godt hvis helikopteren tillader det.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godnat ven, vi skrives ved i morgen :)

Redigeret af MickeyM
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Misjo

Hold da op et rørerende indlæg og det får jo samtlige andre indlæg i dette forum til at være fuldstændig ligegyldige. 
De varmeste tanker herfra. 
Kan sagtens forstå din tristhed. Lorte sygdom. 
Uden overhovedet at det kan sammenlignes med din situation, så var jeg meget presset på et tidspunkt og havde problemer med at sove, der fik jeg det råd at jeg skulle tænke på 10 ting som gør mig glad eller dejlige ting som jeg havde oplevet. For sådan at starte et positivt tanke flow. Alternativt kan der være mindfulness . Der er nogle lydfortællinger - men ved ikke om det overhovedet kan bruges. 

Ynglings godnatsang - Puff den magiske drage.

Håber du får en fredfyldt nattesøvn 

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen @Misjo1

Ja, jeg ved at det er ukristelig tidligt med et "Godmorgen", men jeg har et formiddagsmøde nogen timers kørsel herfra, så min dag starter tidligt denne torsdag..

Jeg kan melde "alt vel", her fra det sydligste Danmark.

Håber at du har fået lidt hvile, trods tanker, sygdom og  helikopter... :)

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen , en ny dag " truer" som den gode Garfild siger:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 4 minutter siden:

God morgen , en ny dag " truer" som den gode Garfild siger:)

Hehehe, utroligt at du har humøret stadigvæk ellers elsker Garfild og Snoopi, 

Men godmorgen til dig, håber du har haft godt nat

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Hej med jer

Idag har kom der to læger forbi og ville høre og jeg stod ved mit livstestamente på sundhed.dk, det gjorde jeg selvfølgelig, så de vedtog at jeg var ved mine fulde fem (det var da meget rart at få at vide:P)  og verificerede min oplysninger

Jeg er organdonor, hvis der ellers er noget de kan bruge:), og resten må de bruge til forskning, hvis der bliver noget tilbage at brænde, skal jeg skovbegraves, elsker lyden af vindens Sussen i træerne, og jeg har også skrevet at jeg ikke vil genoplives, og når mine smerter bliver uudholdelige vil jeg lægges i kunstig koma til det er slut, (hvis jeg ikke selv får slukker lyst inden da, og ja det har jeg midlerne til og er fast besluttet på.

Jeg har det bedre idag, hvor jeg har fået flydt blod og andet godt på motoren,:) jeg har sagt at jeg VIL hjem, og jeg endnu ikke har taget stilling til stamcellebehandling, tror nu nok at jeg sig nej tak, så jeg regner med at blive sluppet ud i morgen, og jeg har bedt om, at min medicinereng skal afstemmes, så jeg kan køre bil, det speciel en ting ja SKALnå, som kræver at jeg er istand til at køre. jeg håber/regner med at slippe ud i morgen.  Ellers sniger jeg mig op og flygter i Helikopteren, nu har den generet mig i flere dage, så en tur med den er vel det mindste jeg kan forlange Ikke?

mine udsigter uden behandling er max 2 mdr. men ok jeg har snydt ham med leen før:rolleyes:

Er der nogen af jeg der har sagt ja tak til organdonation? det er jo nemt at gøre, og man kan altid lave det hvid man fortryder. og det er jo trods alt kun tom emballage med efterlader!

Tak endnu engang for alle jeres input og gode ønsker for mig, jeg vil blive til det sidste og holde jeg imformeret.

Min bror en bekendt med denne side af mit liv, og han har alle koder og kontakt oplysninger så mine profil kan lukkes behørigt ned, og de mennesker jeg kender bedre end de fleste af jer :P

vil blive direkte informeret når tiden er.

Men bare rolig, jeg er her lidt endnu..

Endnu engang tak for jeres fantastiske opbakning, trøstende ord og fine forslag til vuggeviser

ps. Jeg tænkte egent på at lave en gimmick i Kirken, men præsten var ikke helt med på ideen,  jeg ville lade installerer noget led lys i kistelåget. og stille en højtaler bag kisten, når præsten så var færdig, ville jeg, via en optagelse selvfølgelig, bange på låget, sige "hold k... hvor er mørkt, hv or er kontakten" så skylle lyse i låget tændes, og jeg så rømme mig, ao ville sige mine sidste bevingede ord,  Er det for meget synes I, det synes præsten....hehe:rolleyes::mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 25 minutter siden:

Hej med jer

Idag har kom der to læger forbi og ville høre og jeg stod ved mit livstestamente på sundhed.dk, det gjorde jeg selvfølgelig, så de vedtog at jeg var ved mine fulde fem (det var da meget rart at få at vide:P)  og verificerede min oplysninger

Jeg er organdonor, hvis der ellers er noget de kan bruge:), og resten må de bruge til forskning, hvis der bliver noget tilbage at brænde, skal jeg skovbegraves, elsker lyden af vindens Sussen i træerne, og jeg har også skrevet at jeg ikke vil genoplives, og når mine smerter bliver uudholdelige vil jeg lægges i kunstig koma til det er slut, (hvis jeg ikke selv får slukker lyst inden da, og ja det har jeg midlerne til og er fast besluttet på.

Jeg har det bedre idag, hvor jeg har fået flydt blod og andet godt på motoren,:) jeg har sagt at jeg VIL hjem, og jeg endnu ikke har taget stilling til stamcellebehandling, tror nu nok at jeg sig nej tak, så jeg regner med at blive sluppet ud i morgen, og jeg har bedt om, at min medicinereng skal afstemmes, så jeg kan køre bil, det speciel en ting ja SKALnå, som kræver at jeg er istand til at køre. jeg håber/regner med at slippe ud i morgen.  Ellers sniger jeg mig op og flygter i Helikopteren, nu har den generet mig i flere dage, så en tur med den er vel det mindste jeg kan forlange Ikke?

mine udsigter uden behandling er max 2 mdr. men ok jeg har snydt ham med leen før:rolleyes:

Er der nogen af jeg der har sagt ja tak til organdonation? det er jo nemt at gøre, og man kan altid lave det hvid man fortryder. og det er jo trods alt kun tom emballage med efterlader!

Tak endnu engang for alle jeres input og gode ønsker for mig, jeg vil blive til det sidste og holde jeg imformeret.

Min bror en bekendt med denne side af mit liv, og han har alle koder og kontakt oplysninger så mine profil kan lukkes behørigt ned, og de mennesker jeg kender bedre end de fleste af jer :P

vil blive direkte informeret når tiden er.

Men bare rolig, jeg er her lidt endnu..

Endnu engang tak for jeres fantastiske opbakning, trøstende ord og fine forslag til vuggeviser

ps. Jeg tænkte egent på at lave en gimmick i Kirken, men præsten var ikke helt med på ideen,  jeg ville lade installerer noget led lys i kistelåget. og stille en højtaler bag kisten, når præsten så var færdig, ville jeg, via en optagelse selvfølgelig, bange på låget, sige "hold k... hvor er mørkt, hv or er kontakten" så skylle lyse i låget tændes, og jeg så rømme mig, ao ville sige mine sidste bevingede ord,  Er det for meget synes I, det synes præsten....hehe:rolleyes::mrgreen:

Hej Misjo

Godt at høre fra dig igen, og også godt at høre du ikke lyder mismodig. 

Jeg har selv sagt ja til organdonation når den tid kommer. Om din gimmick i kirken er for meget? Tja, i hvert fald anderledes. Hvis ikke de tilstedeværende har fået et heads up, så får de da et chock når der lyder en banken på låget og din stemme runger ud i lokalet. Minder mig om en sketch med Dave Allen, hvor han i kisten bæres til graven med fuld sækkepibemusik. Til sidst bliver larmen åbenbart for meget for "den afdøde" for han løfter i hvert fald låget og råber på ro. Hvorefter han lukker låget til igen. Behøver jeg at tilføje, at sækkepiberne tav øjeblikkelig?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, 1 time siden:

Jeg er organdonor, hvis der ellers er noget de kan bruge:), og resten må de bruge til forskning, hvis der bliver noget tilbage at brænde, skal jeg skovbegraves, elsker lyden af vindens Sussen i træerne, og jeg har også skrevet at jeg ikke vil genoplives, og når mine smerter bliver uudholdelige vil jeg lægges i kunstig koma til det er slut, (hvis jeg ikke selv får slukker lyst inden da, og ja det har jeg midlerne til og er fast besluttet på.


Er der nogen af jeg der har sagt ja tak til organdonation? det er jo nemt at gøre, og man kan altid lave det hvid man fortryder. og det er jo trods alt kun tom emballage med efterlader!

ps. Jeg tænkte egent på at lave en gimmick i Kirken, men præsten var ikke helt med på ideen,  jeg ville lade installerer noget led lys i kistelåget. og stille en højtaler bag kisten, når præsten så var færdig, ville jeg, via en optagelse selvfølgelig, bange på låget, sige "hold k... hvor er mørkt, hv or er kontakten" så skylle lyse i låget tændes, og jeg så rømme mig, ao ville sige mine sidste bevingede ord,  Er det for meget synes I, det synes præsten....hehe:rolleyes::mrgreen:

Det varmer at høre at du vælger give af dig selv. Har selv sagt ja til organdonation og knoglemarvsdonation, og er også bloddonor (håber der er mange andre der også gør det i tilfælde af at mine børn skulle behøve at modtage).

Har du overvejet at hyre en GP til at følge begravelsen på afstand iført store solbriller og holdende en sort paraply. Bare så folk kan tro at du havde en hemmelighed?

  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Ja. Jeg tror faktisk der møder et par stykke op..Nasty ikke? Dog meget diskret aht min kone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 10 timer siden:

ps. Jeg tænkte egent på at lave en gimmick i Kirken....

Inden min mor døde, for nogle år siden efter et længerevarende kræftforløb, fik jeg tydelige og utvetydige instrukser på hvad der skulle siges til hendes begravelse. - Og budskabet var klart: Dagen skulle ikke blive tung og trist, i stedet skulle vi hylde livet og mindes alle de gode og vidunderlige stunder vi har haft i familien og med nære venner.

- Og jeg giver min mor ret, og jeg giver dig ret! Vi kender dig som en livsglad, meget empatisk og givende person, naturligvis er din gimmick den rette afslutning! Det er faktisk genialt udtænkt, og i den grad et livsbekræftene budskab.

Kan du ikke finde en anden præst, som er frisk på ideen?

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 10 timer siden:

...og jeg har bedt om, at min medicinereng skal afstemmes, så jeg kan køre bil, det speciel en ting ja SKALnå, som kræver at jeg er istand til at køre....

Og til alle andre end @Misjo1: Hvis hans medicinering ender med at den ikke tillader førsel af motoriseret køretøj, så må vi alle lige indgå i et samarbejde, så vi kan få ham fra A til B og retur. 

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
MickeyM skrev, for 11 minutter siden:

Inden min mor døde, for nogle år siden efter et længerevarende kræftforløb, fik jeg tydelige og utvetydige instrukser på hvad der skulle siges til hendes begravelse. - Og budskabet var klart: Dagen skulle ikke blive tung og trist, i stedet skulle vi hylde livet og mindes alle de gode og vidunderlige stunder vi har haft i familien og med nære venner.

Jeg har gjort mig lignende overvejelser. Hvad satte jeg pris på her i livet?

Jo, klassisk musik.

Derfor har jeg bestemt, at en violinist skal spille vinteren (skøjteløbet) af Vivaldi ved begyndelsen af begravelsen, for her er alle (vistnok?) kede af det, og som postludium skal han spille foråret af samme Vivaldi – mit yndlingsstykke – som et glad håb om, hvad der skal ske derefter. Atså først sorg, så glæde.

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og jeg ønsker, at der til min begravelse bliver spillet "Always look on the bright side of life" med Monty Python

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God nat kære venner

Jeg vil.ikke have min nat cocktail idag. Men ligge og lytte til heikopteren og tænke over livet. Jag har meget at være taknemlig over og resten har været med til at forme mig. Det er ikke så ringe enda:)

Tak for jeres støtte. Det er med til at bringe smilet frem

Godnat

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 59 minutter siden:

Jeg har gjort mig lignende overvejelser. Hvad satte jeg pris på her i livet?

Jo, klassisk musik.

Derfor har jeg bestemt, at en violinist skal spille vinteren (skøjteløbet) af Vivaldi ved begyndelsen af begravelsen, for her er alle (vistnok?) kede af det, og som postludium skal han spille foråret af samme Vivaldi – mit yndlingsstykke – som et glad håb om, hvad der skal ske derefter. Atså først sorg, så glæde.

Hvis vi skal blive ved de italienske komponister, så bliver det nok Tomaso Albilonis Adagio det ender på når jeg skal i jorden. Det er i hvert fald standard postludium i min familie, og de fleste organister kan den:

Men skulle det være helt op til mig selv ville jeg nok vælge noget lidt mere moderne som f.eks:

https://www.youtube.com/watch?v=QgsN0mKi8gg

https://www.youtube.com/watch?v=Pbf4onwbsJk (Bury my bones on the moon, if they never should find me it would be too soon).

Eller måske bare....

https://www.youtube.com/watch?v=Wz_DNrKVrQ8

  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen. Håber at helikopteren har været hensynsfuld i nat :)

Bliver det dagen hvor du bliver sluppet ud?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godmorgen

Jeps efter stuegang bliver jeg løsladt

Og nej jeg har ikke lukket et øje I nat af mange årsager. Blå den s...... Helikopter

:)

Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen også  her fra 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 29 minutter siden:

Jeps efter stuegang bliver jeg løsladt

Det var både dagens og hele ugens bedste nyhed,,,

Godmorgen :)

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helikoptere forsvinder, men livets sande værdier består jo.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...