Hop til indhold
Guest Misjo1

Godnat

Recommended Posts

Hunting for beaver skrev, for 8 timer siden:

Bare dejligt at høre lidt fra dig igen,, takker af hjertet 

Jeg tilslutter mig i den grad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
MickeyM skrev, 1 time siden:

@Misjo1 hvis du skulle få brug for en Vuggevise i aften min ven, er en af de smukkeste, efter min mening, Billy Joels "Goodnight My Angel", som han for mange år siden skrev til sin datter:

https://youtu.be/LqB0inOziLM

Tak min ven. Jeg vil prøve den i aften

Giver lyd fra mig i.morgen (:mrgreen:lidt optimist.ham.man vel lov at være)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Tak for alle jeres søde beskeder, vil prøve at sove nu..

Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sweet dreams, min ven. Jeg tror vi er mange, som trods en klump i halsen, og måske en tåre i øjenkrogen, sender dig virtuelle kram og de aller- allerbedste tanker!

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen :)

Vil bare tjekke alt er vel <3

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Hej med jer

En travl morgen, jeg har det bedre idag.

Det er min knoglemarvs kraft der har taget benene på mig, det har givet mig blodmangel, og derfor begyndte mine organer at sætte ud.

Det er skidt fordi jeg kan dø af behandlingen (stamcellebehandling) og selv om jeg overlever denne har jeg stadig tre andre kræftformer at slås med, det gode er

at jeg overlever denne omgang, og har købt mig lidt tid. indtil jeg bliver "frisk" nok til at modtage behandling.

Jeg kan ikke takke nok for alle jeres varme tanker, det har betydet uendelig meget for mig TAK! og tak for de mange vuggevise forslag, jeg har hørt den alle, og grædt mig i søvn til nogen af dem <3

Jeg skal have en lægesamtale i eftermiddag hvor min bror og hustru deltager, det er dystre udsigter, men jeg har jo vist det længe, så det er nogen hårde beslutninger der skal tages.

 

Igen tak for jeres måde at være på, jeg skal blive her (på Riget) lidt endnu, men komme måske hjem til weekenden

Det jeg skal tage stilling til er kort sagt om jeg vil risikerer behandling og få lidt tid, hvis det går godt!, eller afslå, og derved sætte en slutdato for mit liv.

Jeg skal nok holde jer opdateret

TAK

Misjo!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Misjo1

Det er godt at høre at du har fået en dag til, og nok også lidt flere. Jeg håber virkelig for dig at du kan snyde døden endnu en gang.

Har du udsigt til Amorparken hvor du ligger? (ud mod Tagensvej og Panuminstituttet). Der står en flot blodbøg som jeg har haft gavn af at kigge på. Det kunne virkeligt give mig ro i sindet på et tidspunkt hvor jeg var ret oprevet. Det kan være du kan få øje på træet fra et vindue.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lauersen skrev, for 1 minut siden:

Hej @Misjo1

Det er godt at høre at du har fået en dag til, og nok også lidt flere. Jeg håber virkelig for dig at du kan snyde døden endnu en gang.

Har du udsigt til Amorparken hvor du ligger? (ud mod Tagensvej og Panuminstituttet). Der står en flot blodbøg som jeg har haft gavn af at kigge på. Det kunne virkeligt give mig ro i sindet på et tidspunkt hvor jeg var ret oprevet. Det kan være du kan få øje på træet fra et vindue.

Nej desværre ikke, tror sku jeg ligger lige under heli platformen, hold da k... hvor den larmer, og hold da k... hvor den komme tit;)

Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 3 timer siden:

Nej desværre ikke, tror sku jeg ligger lige under heli platformen, hold da k... hvor den larmer, og hold da k... hvor den komme tit;)

Misjo1

Hej ven 

hvor er det da bare befriende at se at du på trods af alt stadigvæk har din humor intakt,,,

Mine bedste forældre er alle døde af en form for kræft,, fandme ikke iorden

Hvis du har overskud til det så gå evt. ind og se tråden sommertid / forår der er rigtig mange dejlige billeder af div. blomster buske og træer,, dine venner herinde fra / andre profiler har været rigtig søde til at tage dem hen ad vejen,,

Ved at du er i gode hænder derinde på Riget, men håber samtidig at du kommer hjem i weekenden og får taget lidt revanche og snydt dig til endnu flere gode dage, husk på at du jo stadigvæk har ting som du vil se og opnå,,,dine egen ord,, ikke sandt 

Knus og kæmpe kram og respekt fordi du har overskuddet til at holde os andre informeret , selvf. klart fedest når der lige er gode nyheder imellem,,,,,,

Respekt <3

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

En lang dag. Valget mellem pest og kolera. Behandling jeg kan dø af. Men hvis jeg overlever, får jeg måske.et par måneder mere. Hvis jeg fravælger, Ja så er det slut meget snart.

Uanset vuggeviser får jeg ikke meget søvn i nat.

Får hevet alle slanger ud i morgen. Går det godt. Kommer jeg hjem fredag.

Hjem? Til en sønderknust hustru. Ved ikke om jeg kan bære hendes sorg også, men det skal jeg selvfølgelig.

Håber at min historie kan give stof til eftertanke. Livet er skrøbeligt. Nyd det og pas på det. Lad jer ikke begrænse. Men tag.og lev rådt hvad.livet byder.

Husk at elske og nyde.

Kærligst 

Misjo1

Tak tak og igen tak for alle jeres venlige ord og støtte. Det betyder uendeligt meget for.mig

M1

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Kære Misjo1. Jeg kan kun forestille mig hvor svært et valg du står overfor. Men uden at kende nogle detaljer lyder det sådan her: 

Du fravælger behandling og dør meget snart. 

Du vælger behandling men det hjælper ikke, så du dør meget snart.

Du vælger behandling og det hjælper, så du får sommeren med. 

Jeg er klar over det ikke er så simpelt, for bivirkninger er noget djævlen har opfundet. Men jeg håber det får dig til at se det lidt mere overskueligt. Uanset hvad, så får du et kæmpe kram fra mig. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Det er flot skåret op:) og ja det er valgene. Uden at kende bivirkerne ved jeg at stamcellebehandling er hård kemo og 6 uger i isolation og langsom.genoptræning

For at.leve måske 2 måneder?

Måske er det det værd.hvis jeg overlever behandlingen.men...

Så ja svære valg

Tak for dig og tak for input

Sov godt søde kvinde. Må.herren være med dig.

Kh kent

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Misjo1 skrev, for 48 minutter siden:

Det er flot skåret op:) og ja det er valgene. Uden at kende bivirkerne ved jeg at stamcellebehandling er hård kemo og 6 uger i isolation og langsom.genoptræning

For at.leve måske 2 måneder?

Måske er det det værd.hvis jeg overlever behandlingen.men...

Så ja svære valg

Tak for dig og tak for input

Sov godt søde kvinde. Må.herren være med dig.

Kh kent

 

Du skal igennem det værste helvedet for måske at få 2 måneder... Nu hvor de detaljer er med, så blev valget endnu sværere. Jeg kan godt forstå hvis du vælger det ene eller det andet. Men uanset hvad, så håber jeg du finder ro i det valg du vælger. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen :)

Håber at du har sovet godt, vores tænker er med dig <3

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen, så klarede jeg endnu en nat med mange tanker, indtil godnatvæske på sprøjte slukkede lampen :idea:

Det er ikke ideelt, for det er ikke rigtig søvn man får, man er nærmest bevidstløs, men kroppen får hvile, hvilket er vigtigt i min situation.

Jeg skal igen idag have en snak med lægerne, mest for at få afklaret nogen spørgsmål, som jeg glemte i kampens hede igår

Tak for jeres omsorg<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Slidt dag. Men ikke uventede

Jeg er på vej. Sådan er det

1 måske 2 måneder. Og kommer næppe hjem. Trist. For hvem? Jeg er afklaret

Men kære venner jeg holder på til jeg ikke kan mere

Og når det er slut. Får i besked..

Tak for mange gode debatter og snik snak

Misjoq

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 9 minutter siden:

Slidt dag. Men ikke uventede

Jeg er på vej. Sådan er det

1 måske 2 måneder. Og kommer næppe hjem. Trist. For hvem? Jeg er afklaret

Men kære venner jeg holder på til jeg ikke kan mere

Og når det er slut. Får i besked..

Tak for mange gode debatter og snik snak

Misjoq

 

Forbenede sygdom, jeg har mistet begge forældre på grund af den møj sygdom, de er stadigvæk i hjertet og tænker, helt sikkert du er også i mange hjertet og varme tanker 

Ønsker dig bedste, men husk vi kommer også en dag hos dig i din selskabet 

Knus og kram fra Sebmus 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Misjo1 skrev, 1 time siden:

Slidt dag. Men ikke uventede

Jeg er på vej. Sådan er det

1 måske 2 måneder. Og kommer næppe hjem. Trist. For hvem? Jeg er afklaret

Men kære venner jeg holder på til jeg ikke kan mere

Og når det er slut. Får i besked..

Tak for mange gode debatter og snik snak

Misjoq

 

Jeg  tror  du  har  truffet  dit  valg,  og  husk  at  valget  er  dit.  Du  må  ikke  døje  med  dårlig  samvittighed og  skyldfølelse  over  dit  valg i forhold  til  dine  kære. 

Ønsker  af  hele  mit  hjerte  at  du  ikke  skal  kæmpe  med  alt  for  mange  smerter. 

Du  har  en  stor  plads  i  mit  hjerte, ikke fordi  jeg  kender  dig, men  fordi  du  bringer minder  frem  fra  en  hård  tid  som  pårørende. 

Alt  det  bedste til dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Tak. Der et nok min vej

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Tak. Men der er min  vej. Og jeg er ikke ked af det.  Eller bange. Jeg er blot trist 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Misjo1 skrev, for 33 minutter siden:

Tak. Men der er min  vej. Og jeg er ikke ked af det.  Eller bange. Jeg er blot trist 

Det  er  forståeligt at  du  er  trist. 

Hvis  jeg  var  i din  situation  ville  jeg  være  bange  og  vred.  Beundrer  dit  overskud. 

Har  du  ord  på  hvad  du  er trist  over?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sider og læser din tråd og får kuldegysninger over hele kroppen.

Jeg er imponeret over, hvordan du takler den svære tid. Det er en stor hjælp til dine kære.

 Håber at du kan lytte til Bamse og Kylling – Nydningen, sammen med en af dine kære

Jeg bliver glad, når jeg hører sangen.

Jeg håber du får nogle flere dejlige timer fri for smerter.

https://www.youtube.com/watch?v=NbE83QLKHnA

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...