Hop til indhold
pacer

Jeg er rystet - All without

Recommended Posts

Gh0st skrev, for 40 minutter siden:

Det er sgu nok ugens dummeste indlæg herinde!

Chancen for at vinde den store gevinst  i Euro Jackpot er heller ikke ret stor, men alligevel er der jævnligt vindere.

Nu kan jeg forstå, at du er en ældre herre i dit livs efterår, så du har nok meget mindre at tabe end et ungt menneske, der har fremtiden foran sig.

Good luck med den indstilling du lægger for dagen!

P.S

Er man erklæret rask skyldes det sandsynligvis at man ikke er undersøgt godt nok :-)

Man kan sgu også gå med så mange seler, liveremme og sikkerhedsnet at man glemmer at leve livet. Og ja, jeg er glad for at være gammel, for den generelle udvikling i samfundet med at alt og alle skal have en diagnose og alt skal ned på laveste fællesnævner og alt og alle skal være ens, og alt skal gøres til et problem, og alle skal have være i behandling og alle have frataget eget valg og så videre, det er sgu en trist udvikling - I unge har tydeligvis intet lært af fortidens fejltagelser.

Giv dog folk frihed til selv at vælge, til selv at lave fejl, til selv at leve deres eget liv. Hvad dumt er der ved det??

Hvis du møder en som tilbyder sex uden, og du ikke er interseret i det, så tager da bare et kondom på og lader være med at tilkøbe den tillægsydelse. Hvor svært er det? Hvorfor gøre det til et problem?

Redigeret af Visti-Vistisen
  • Synes godt om 1
  • Tak 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123
pacer skrev, for 56 minutter siden:

Der er andre ting end HIV du kan smittes med, i øvrigt er der millioner af hiv smittede i verden så helt umuligt er det nok ikke. 

Ja - jeg har en bekendt der var en tur i Afrika... han blev smittet af en pige. Hiv medicin resten af livet .. så meget for den "ikke eksisterende risiko".  På den veneriske på Bispebjerg anbefaler de også vaccination mod hepatitis (der kan være uhelbredeligt) og hpv vaccine.  

Der er mange GPer  der påstår, at 2 ud af 3 henvendelser indeholder spørgsmål om  "sex uden" er muligt. Så i et marked, hvor antallet af piger er fordoblet over 6 år - der ændrer udbudet sig tilsvarende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

@Visti-Vistisen Vi har så også et samfund i dag, hvor alle tænker på sig selv og KUN på deres eget behov. Vi er forlystelsessyge. Og behov-styret. Ingen passer på hinanden. Og endnu færre passer på de svageste. Jeg giver dig ret i at der er for mange regler og love. Men lige på det her område hersker der en total mangel på moral. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Sniper123 skrev, for 2 minutter siden:

Ja - jeg har en bekendt der var en tur i Afrika... han blev smittet af en pige. Hiv medicin resten af livet .. så meget for den "ikke eksisterende risiko".  På den veneriske på Bispebjerg anbefaler de også vaccination mod hepatitis (der kan være uhelbredeligt) og hpv vaccine.  

Der er mange GPer  der påstår, at 2 ud af 3 henvendelser indeholder spørgsmål om  "sex uden" er muligt. Så i et marked, hvor antallet af piger er fordoblet over 6 år - der ændrer udbudet sig tilsvarende. 

Udbudet af danske piger er halveret.... Bla pga af de stigende ‘krav’ om alt muligt uden, og pga konkurrencen fra Østpigerne er for hård. Mændene har rykket grænsen for hvad de søger af sex gevaldigt. Og usikker sex er i høj kurs. Både oral og samleje uden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Udbudet af danske piger er halveret.... Bla pga af de stigende ‘krav’ om alt muligt uden, og pga konkurrencen fra Østpigerne er for hård. Mændene har rykket grænsen for hvad de søger af sex gevaldigt. Og usikker sex er i høj kurs. Både oral og samleje uden. 

Det er jo den evige snak, der er nogle der bare vil have ubeskyttet.

Der er bare nogle piger fra øst landende der kommer fra nogle levevilkår, som du ikke kan forestille dig, at komme til Danmark kan give dem en hurtig måde at forsørge deres familie på. Og de er villige til alt bare der er kontanter på bordet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Zaq skrev, for 6 minutter siden:

Det er jo den evige snak, der er nogle der bare vil have ubeskyttet.

Der er bare nogle piger fra øst landende der kommer fra nogle levevilkår, som du ikke kan forestille dig, at komme til Danmark kan give dem en hurtig måde at forsørge deres familie på. Og de er villige til alt bare der er kontanter på bordet.

Men har man som kunde ikke et ansvar ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zaq skrev, for 1 time siden:

De sidste mange besøg er jeg blevet spurgt om, om hvorfor danske mænd gerne vil uden gummi, jeg er blevet vist en del sms'er hvor kunden skriver blow job with out, sex with out. Der har jeg sagt at jeg kun kan svare for mig selv, jeg kan bedst lide at være beskyttet.

Med mindre at det er ens egen faste kæreste.

I henhold til en anden tråd du har oprettet der mener du jo at det i kådhedens øjeblik god kan ske at din pik glider op i pigen ubeskyttet . fordi du ikke tænker dig om. Så forstår ikke dit svar i denne tråd.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 39 minutter siden:

Man kan sgu også gå med så mange seler, liveremme og sikkerhedsnet at man glemmer at leve livet. Og ja, jeg er glad for at være gammel, for den generelle udvikling i samfundet med at alt og alle skal have en diagnose og alt skal ned på laveste fællesnævner og alt og alle skal være ens, og alt skal gøres til et problem, og alle skal have være i behandling og alle have frataget eget valg og så videre, det er sgu en trist udvikling - I unge har tydeligvis intet lært af fortidens fejltagelser.

Giv dog folk frihed til selv at vælge, til selv at lave fejl, til selv at leve deres eget liv. Hvad dumt er der ved det??

Hvis du møder en som tilbyder sex uden, og du ikke er interseret i det, så tager da bare et kondom på og lader være med at tilkøbe den tillægsydelse. Hvor svært er det? Hvorfor gøre det til et problem?

Hvorfor gøre det til et problem ?

Fordi at det er et voksende problem med spredning af kønssygdomme, og vi har alle et ansvar overfor både personligt og over for andre.

Ok du synes usikker sex ikke er farligt?

Dit valg men så tag dog i det mindste konsekvenserne og hold dig til andre med samme indstilling og risikovillighed, og undlad venligst at sætte spørgsmålstegn ved om det er ufarligt.

Ubeskyttet sex (eller et kondom der fejler) med en smittet er en reel risiko, og desværre rejser danskere til mange høj risiko lande for ikke at tale om de mange asiater der tilbyder ubeskyttet sex i Danmark.

Et skræk eskempel

Man mener at resistent Gonore opstod i Asien og det er desværre ved at brede sig til den vestlige verden.

Der er også de her creampie gangbangs - man kan forestille sig risikoen hvis bare en aktiv bimand (der aldrig bruger kondom) eller bare en fan af bareback Thai sex deltager.

Your choice

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

Men har man som kunde ikke et ansvar ?

Jo selvfølgelig har man det. Men at give østeuropæerne skylden, er sku for nemt.

Hvis du var i deres situation, måske havde en lille søster eller bror, hvor der ikke var penge til at gå i skole, og du selv havde indset at vejen frem er uddannelse, ville du ikke gøre alt hvad du kan. 

Sådan tror jeg mange af dem har det.

At nogle mænd er nogle padehætte er en anden sag. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 13 minutter siden:

I henhold til en anden tråd du har oprettet der mener du jo at det i kådhedens øjeblik god kan ske at din pik glider op i pigen ubeskyttet . fordi du ikke tænker dig om. Så forstår ikke dit svar i denne tråd.

Jeg skriver at hvis uheldet er ude, hvad gør man så, ikke fordi jeg har været ude for det, men det kunne ske

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Zaq skrev, for 56 minutter siden:

Jeg skriver at hvis uheldet er ude, hvad gør man så, ikke fordi jeg har været ude for det, men det kunne ske

Hvis sådan et ‘uheld’ er ude, så er man simpelthen for impulsstyret, og skal nok overveje alvorligt om købesex er en verden man skal begå sig i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Zaq skrev, for 59 minutter siden:

Jo selvfølgelig har man det. Men at give østeuropæerne skylden, er sku for nemt.

Hvis du var i deres situation, måske havde en lille søster eller bror, hvor der ikke var penge til at gå i skole, og du selv havde indset at vejen frem er uddannelse, ville du ikke gøre alt hvad du kan. 

Sådan tror jeg mange af dem har det.

At nogle mænd er nogle padehætte er en anden sag. 

Fakta er at markedet ændrede sig med Østpigernes indtog. 

Og at mænd så misbruger GP’ernes lorte livssituationer, til at opnå bla samleje uden, er så væmmeligt at jeg ikke har ord. 

Jeg giver ikke østpigerne skylden, Jeg giver de mænd som efterspørger det skylden!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mener nu stadig at der er en verden til forskel, særligt for manden, ja risikoen er størst for pigen uanset, på om den eneste usikre ydelse der tilbydes er fransk uden, og alt andet er med, eller om andre ydelser også tilbydes uden.

Risikoen er minimal for begge parter ved fransk uden til manden, men ja den risiko pigen løber, den akkumulerer hun, og ja det er seriøse indvendinger som Trine Tease har, i en kontekst af en udvikling, der indbyder til debat om samme.

Hvis man som jeg har, og de piger der, hvis de har de samme vaccinationer som jeg mod Hipatitis A+B +HPV, så står vi tilbage med en aktuel risiko for klamydia og gonore, men hvor risikoen for HIV i praksis er teoretisk.

Hvis man så yder og modtager fransk uden, er vi ikke mere uansvarlige, end samme promiskuøse adfærd i studenterbaren, til Roskilde Festival, og eller over tid som helt normalt seksuelt aktive, i det daglige, i swingerklub osv.

Da det var legalt at modtage fransk uden i Tyskland, tog jeg en test hver gang, hver tredje måned, og jeg var clean hver gang, men jeg får jo også kun meget sjældent sex, den jeg køber, og har nemt ved at gøre sådan, da jeg desværre kun sjældent køber sex.

Jeg er også single, og har ikke en partner eller ægtefælle, som indgår i egne overvejelser.

Det der gør emnet så højspændt, er jo at pigerne sælger sex på samlebånd, og derfor har en høj frekvent erhversmæssig risikoprofil, der gør dem mere udsat i forbindelse med en aktivitet , identisk med sammenhænge, hvor der ikke er tale om købesex.

Fransk uden er absolut ikke kun efterspørgselsdrevet, den er i høj grad også udbudsdrevet.

Sådan at forstå at du som mand absolut kan have intention om, at købe fransk med kondom, og er villig til at acceptere, at du ikke kan købe fransk uden, men at opfordringen til at købe fransk uden aktivt kommer fra pigen, også hvor kunden er i hus og dermed også salget.

Fransk uden, er derfor ikke fuldstændig entydigt drevet af et udbud af, og og et ensidigt ønske om at kunne købe fransk uden.

Men fransk uden er kommet med østpigerne, og det presser danske piger som ikke vil yde det, men heldigvis er der både mænd som ikke går efter fransk uden, og nogle som bare accepterer det, hvis de ikke kan få det, men gerne takker ja hvis de får tilbuddet.

Trine har ret i at EG kunne vælge at have retningslinjer, der forbyder annoncering for, og omtale af alle ydelser uden kondom.

Måske det ville være det rigtige i den bedste af alle verdener, men jeg er også bange for at en politik på EG, som er mere restriktiv end loven, vil åbne en flanke for et konkurrerende medie til EG, som ikke har samme politik, og som ikke ville få et ben til jorden, hvis en konkurrent forsøgte sig mod EG idag, med de retningslinjer EG har.

EG har en så dominerende position indenfor sin niche, at den kun kan antastes, hvis en anden platform tilbyder et frirum indenfor lovens rammer, som et EG ikke tilbyder grundet egen etik politik.

For EG er det således ikke kun et spørgsmål, om de er enig eller uenig med Trine, men det er simpelthen også et spørgsmål, om ikke at forære en mulighed for at andre kan starte et konkurrerende site, som mange måske vil flytte over til, hvis de gør det.

De forsøg der har været gjort, har været anarkistiske kaos projekter, uskadelige for EG.

Men får professionelle folk, med kompetencer og ressourcer muligheden, for at komme med et alternativ til et EG, med egen pålagte begrænsninger, så tror jeg også at det vil ske.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trinetease skrev, for 4 minutter siden:

Og at mænd så misbruger GP’ernes lorte livssituationer, til at opnå bla samleje uden, er så væmmeligt at jeg ikke har ord. 

Jeg giver ikke østpigerne skylden, Jeg giver de mænd som efterspørger det skylden!

Det er ikke rigtigt, der bliv kørt en heksejagt på bordeller rund i Danmark, men det kan godt være før din tid. Det gjorde at der blev færre danske piger. Også kom der piger fra øst, da der ligepludselig var et åbent marked for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Zaq skrev, for 6 minutter siden:

Det er ikke rigtigt, der bliv kørt en heksejagt på bordeller rund i Danmark, men det kan godt være før din tid. Det gjorde at der blev færre danske piger. Også kom der piger fra øst, da der ligepludselig var et åbent marked for det.

Den razzia periode var jeg med i. Og jeg tænker at jeg umiddelbart ved mere om den periode end du gør. 

Østpigerne var her allerede dengang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den razzia periode var jeg med i. Og jeg tænker at jeg umiddelbart ved mere om den periode end du gør. 

Østpigerne var her allerede dengang.

Det kan du måske have ret i, at du ved mere om den periode end mig. Du har jo været med i gamet i lang tid, men at der blev et stort tomrum, efter den tid.  Før jeres gyldne tider, var der kun mafia styret østeuropæere, så der var det bare om at styre uden om dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Zaq skrev, for 15 minutter siden:

Det kan du måske have ret i, at du ved mere om den periode end mig. Du har jo været med i gamet i lang tid, men at der blev et stort tomrum, efter den tid.  Før jeres gyldne tider, var der kun mafia styret østeuropæere, så der var det bare om at styre uden om dem.

Den mafia og div pimps er der nu stadig. Der er jo penge i sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den mafia og div pimps er der nu stadig. Der er jo penge i sex.

Ja, men som kunde ser du det med det samme, så er det bare at vende om og gå.

Så sent som i går gik jeg min vej fra et sted ude på Amager, fake fotos, slidt sted med lidt plads og flere piger. Så er der alarm.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg modtager bj uden, men aldrig sex uden og jeg besøger aldrig piger der tilbyder sex uden, derfor sætter jeg pris på at jeg kan se i deres annoncer eller kan læse på EG hvem der tilbyder sex uden, så jeg kan holde mig væk.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gh0st skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor gøre det til et problem ?

Fordi at det er et voksende problem med spredning af kønssygdomme, og vi har alle et ansvar overfor både personligt og over for andre.

Dit valg men så tag dog i det mindste konsekvenserne og hold dig til andre med samme indstilling og risikovillighed,

Det er jo netop det jeg siger! Folks eget valg. Folks egne fejl. Både dem som tilbyder og dem som tager tilbudet. Det jeg er i mod er smagsdommeriet og pegenfingre.

Citat

og undlad venligst at sætte spørgsmålstegn ved om det er ufarligt.

Ubeskyttet sex (eller et kondom der fejler) med en smittet er en reel risiko, 

Hvad skemaet jo også viser. Jeg har på intet tidspunkt sagt at der ikke er en risiko, jeg gider bare ikke være med til at male Fanden på væggen og gå i panik over hvad andre gør, da det er deres egne valg. Risikoen på ingen måde er lig med den voldsomme panikangst som fandt sted i 80'erne og start-90'erne, men som mange stadig ikke er kommet udover. At have ubeskyttet sex med en syg person er langt fra det samme som at sige at du bliver smittet, der er en risiko, men det er ikke ensbetydende. Bare spørg AIDS-Fondet.

Citat

Man mener at resistent Gonore opstod i Asien og det er desværre ved at brede sig til den vestlige verden.

Ja, resistent gonoré (også kaldet supergonoré) findes i Asien, dog primært i Japan. Antallet af smittede europæer er heldigvis forsat forholdvis lav, I de henved 30 år man har haft kendskab til sygdommen er det heldigvis kun en lille håndfuld europæer som er blevet smittet. I 2016 var resistent gonoré blevet påvist i 21 lande på hele kloden, det var en stigning fra 2015 hvor man kendte til det i 18 lande. Fordi den resistente variant findes i et land, så er det ikke ensbetydende at alle smittede i det land sket med den resistente variant. Men det gode er at den resistente variant faktisk godt kan behandles, bare ikke så let som den almindelige, der kan klares med en engangsbehandling med 2 forskellige tabletter.

1,1% thaier lever med HIV. 0,11 % danskere, 0,10% rumænere.

Desuden, en smittet hiv-patient, som er velbehandlet, kan ikke smitte andre. https://aidsfondet.dk/Find-fakta/Fakta-om-hiv-og-aids/Virusmængde-og-velbehandlethed

Vidste du i øvrigt at du kan få HPV ved at gå på restaurant? HPV kan smitte via drikkeglas og bestik. Så husk at tage eget bestik og glas med når du skal ud og spise.

(dine citater er flyttet rundt, da jeg ikke gider svare 2 gange på det samme)

Redigeret af Visti-Vistisen
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fransk uden får jeg også, lige som jeg gerne slikker en lækker fisse.

Så man kan da godt kalde mig dobbeltmoralsk.

Men penetration uden gummi undgår jeg som pest ligesom jeg undgår piger som tilbyder det i deres annonce.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
2cool skrev, for 9 timer siden:

Hvis det er gået din næse forbi, så findes der et fint udstyr som pigen føre op i numsen og tænder for vandet og ud skyller hun alt suppen ud og klar til at blive taget i røven.

Så manden får ikke lort på pikken.

Er du sikker ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Trinetease skrev, for 4 timer siden:

….jamen, så skal du jo bare boykotte de mænd som besøger østpiger, og byde dem velkommen som besøger Thai/Shemale's/Afro/Spanske piger osv.

og på en måde kan man jo godt forstå at de Danske piger er i modvind, med den tilgang til en udvikling som samfundet generelt er ude i.

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Røvslikker skrev, for 3 minutter siden:

….jamen, så skal du jo bare boykotte de mænd som besøger østpiger, og byde dem velkommen som besøger Thai/Shemale's/Afro/Spanske piger osv

Som sædvanlig læser du tingene som fanden læser biblen...... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Trinetease skrev, Lige nu:

Som sædvanlig læser du tingene som fanden læser biblen...... 

yepper….og dit standart svar når nogen ikke danser efter din melodi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...