Hop til indhold
Guest TattooGuy

Er det kun

Recommended Posts

Guest norisk
Lady C skrev, for 3 minutter siden:

Men du svarer ikke på mit spørgsmål. 

Hvad vil du opnå med dit oplæg???? 

 

 

Det var vel for at høre om andre havde samme mening som ham(general debat)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keitel
TattooGuy skrev, for 13 timer siden:

mig som syntes det er enormt kvalmende og omklarmerende at nogle, når det skriver en anmeldelse af en bestemt GP, så lyder det nærmest som et digt, en posi´, ja ligefrem en kærligheds erklæring til pigen ?

Jeg forstår udmærket at man er i ekstase over en dejlig oplevelse, og misforstår mig ikke, for det er bare fedt når nogle oplever dette, men for mig virker det frastødende og kvalmende med lange digte, sange om pigen og kærligheds erklæringer efterfølgende ..

Får nok nogle hug nu, men jeg kan ta det ;-) 

Hvorfor ikke bare skrive en alm anmeldelse, hvor man sagtens kan udtrykke sin begesting alligevel ?

Kom gerne med input, hvis du syntes at jeg er helt gal på den eller jeg har en lille pointe, husk den gode tone .

 

du har da helt ret,hvis det passer at nogen gør det.helt ærligt det er købesex,come on pigen elsker dig ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Jeg  kan  faktisk  godt  følge  dig at  en  anmeldelse  kan  blive for  meget.  Jeg  krummer  tæer  når  der  skrives  at det  er  den  bedste/smukkeste gp. Hvordan  pokker  kan  anmelder  skrive da, jeg  tvivler  på  at  anmelder  har  mødt  alle  gp'er.  Så  er  det  mere  korrekt  at  skrive  at  det  er  den  bedste  anmelder  har  mødt. 

Og  de  mænd  der  til  hver  en  tid  nævner  den  samme gp  ved  enhver  lejlighed - på  mig  virker  det  som  enten  en  forelskelse  eller  at  manden  nærmest  får  procenter  ved at  nævne  den  samme  gang  på  gang.

Jeg  forsøger  at  springe  over  bestemte  brugere  så  jeg  slipper  for  at  blive  alt  for  meget  provokeret.  

Lige mine ord, det var præcis min pointe ved mit oplæg og ikke for at være personlig mod nogen, men noget som pisser mig af generalt.

Tænk at lave poesi digte om en GP pige, så er det at det bliver lidt for meget... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
TattooGuy skrev, for 4 minutter siden:

Havde brug for at sætte ord på at det irriterer mig grænseløst, det har særligt været særligt slemt her på det sidste, så derfor mit oplæg...

Jeg har været på EG før, så kender godt gamet herinde .

Ligeså så snart man går mod strømmen, så blir man haglet ned af diverse rygklappere.

Synes  dit  indlæg  er  modigt  og  ordenlig  skrevet. Da  du  ikke  hænger  nogen ud 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Borende X skrev, for 12 timer siden:

Jeg har både skrevet poesi (november 2012) og udtrykt mig i en del lange oplevelses- og rejseberetninger, så hvis du ikke bryder dig om denne "genre", må du bare springe mig over.

Springer altid dig over, husk på det er købe sex ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Synes  dit  indlæg  er  modigt  og  ordenlig  skrevet. Da  du  ikke  hænger  nogen ud 

Tusind tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
TattooGuy skrev, for 1 minut siden:

Lige mine ord, det var præcis min pointe ved mit oplæg og ikke for at være personlig mod nogen, men noget som pisser mig af generalt.

Tænk at lave poesi digte om en GP pige, så er det at det bliver lidt for meget... 

Husk  nu  på;

"GP'er elsker  alle 

der vil  knalde 

Blot  der  er  gode  penge og det ikke  varer  længe."

 

Min  evne til  at  digte  er  ikke  den  bedste, men  sort  provokerende humor er  intakt. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Nemtøs skrev, Lige nu:

Husk  nu  på;

"GP'er elsker  alle 

der vil  knalde 

Blot  der  er  gode  penge og det ikke  varer  længe."

 

Min  evne til  at  digte  er  ikke  den  bedste, men  sort  provokerende humor er  intakt. 

 

 

Du er god er du, tror også godt du ved jeg altid har syntes om dig, du tør også stå ved dig selv, uden at genere folk personligt, det har jeg respekt for, for dit digt passer spot on .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enhver der færdes hjemmevant i Anmeldelser i København og Sjælland ved udmærket godt hvem ts hentyder til. Han har selv kommenteret flere af de seneste anmeldelser, der hentydes til. Så at hævde, han ikke går efter "navngivne" medlemmer holder ikke i praksis. At han så piver over at han får modspil er bare patetisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Styrvolt skrev, for 1 minut siden:

Enhver der færdes hjemmevant i Anmeldelser i København og Sjælland ved udmærket godt hvem ts hentyder til. Han har selv kommenteret flere af de seneste anmeldelser, der hentydes til. Så at hævde, han ikke går efter "navngivne" medlemmer holder ikke i praksis. At han så piver over at han får modspil er bare patetisk.

Beskrivelsen af disse  mænd  passer også på mænd fra  både Jylland  og  på  Fyn.   

Lad  nu  være med  at  gøre  det  til  et  personopgør.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Styrvolt skrev, for 7 minutter siden:

Enhver der færdes hjemmevant i Anmeldelser i København og Sjælland ved udmærket godt hvem ts hentyder til. Han har selv kommenteret flere af de seneste anmeldelser, der hentydes til. Så at hævde, han ikke går efter "navngivne" medlemmer holder ikke i praksis. At han så piver over at han får modspil er bare patetisk.

stop omgående den personlige hetz, el du blir anmeldt omgående !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

lev og lad leve. 

Og hvad så hvis der er nogle der er blevet småforelskede i en kvinde de har betalt penge til ? Kan andre dog ikke være ligeglade med det ? Er det misundelse der gør at man har behov for at udstille dem der er istand til at føle mere end forretning og liderlighed overfor en GP ? 

Jeg synes det er smukt og rørende. 

Så lad dog folk anmelde som de har lyst til og som passer til den følelser de har indeni når de skriver.

Kan ikke forstå hvorfor man har lyst til at dræbe "kærlighedserklæringer" Hvorfor dog blande sig i det ? 

Lev og lad leve....<3

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Styrvolt skrev, for 8 minutter siden:

Enhver der færdes hjemmevant i Anmeldelser i København og Sjælland ved udmærket godt hvem ts hentyder til. Han har selv kommenteret flere af de seneste anmeldelser, der hentydes til. Så at hævde, han ikke går efter "navngivne" medlemmer holder ikke i praksis. At han så piver over at han får modspil er bare patetisk.

Jeg hentyder til generalt !

Del dette indlæg


Link til indlæg
TattooGuy skrev, for 51 minutter siden:

Jeg kommentere ikke mere i denne tråd, for ikke at lave en konflikt, ønsker alle en god aften.

Hmmmmmm. Men også god aften til dig.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, 1 time siden:

jamen hvad er det du vil opnå

Åh, er der ikke et paradoks i, at du synes man skal lade andre skrive noget, fordi de føler for det, men lige dette indlæg skal altså retfærdiggøres?

Det er den liberale tolerances evige dilemma: Kan man tolerere intolerance?

Du kaldte også de omtalte anmeldelser "harmløse". Det er jeg faktisk ikke sikker på de er. Intet er harmløst, men anmeldelser, der forfalder til urealistisk idealisering og fremstilling af ulige relationer som om de var mere lige, de kan faktisk medvirke til at udbrede en tendens til selvbedrag, som kan være skadeligt for brugeren, for den omtalte og for læseren. I den forstand forstår jeg godt, at man kan opfatte dem som "omklamrende".

Ligesom Bananas har jeg også ændret stil i de sjældne anmeldelser jeg skriver, og de er nu en del kortere end tidligere (ligesom de også er færre). En af grundene er faktisk min refleksion over, hvad det gjorde ved mig selv at skrive på den måde. Jeg synes ikke det gjorde noget godt for mig.

Det betyder ikke, at jeg skriver følelseskoldt, som om det var en oplevelse med supermarkedsindkøb, jeg formidlede min vurdering af, men jeg får heller ikke købesex til at lyde som noget ophøjet og forløsende. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ligesom Bananas har jeg også ændret stil i de sjældne anmeldelser jeg skriver, og de er nu en del kortere end tidligere (ligesom de også er færre). En af grundene er faktisk min refleksion over, hvad det gjorde ved mig selv at skrive på den måde. Jeg synes ikke det gjorde noget godt for mig.

Bebop skrev, for 7 minutter siden:

. Jeg kan da sagtens følge dig. Men jeg synes det er mere bekymrende med de anmeldelser, hvor kvinden reduceres til rent sexobjekt. Det virker dehumaniserende og kan bekræfte en selv og andre i tingsligggørelse af andre mennesker. At vi så alle er underlagt en kapitalistisk logik med deraf falsk bevidstgørelse, vil jeg overlade til skriftkloge marxister at vurdere.  (Det er ikke møntet på dine anmeldelser. Det ved jeg, du holder dig for god til).

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Styrvolt skrev, for 6 minutter siden:

Men jeg synes det er mere bekymrende med de anmeldelser, hvor kvinden reduceres til rent sexobjekt

Det er der grader af. Men hvis man ikke kan fornemme respekten for medmennesket er jeg helt enig i, at det er langt værre. Men nu opfatter jeg det ikke som en diskussion om, hvad der værst?

Men det er nok også lettere at blive enige om at dehumaniserende anmeldelser kan være skadelige end at idealiserende kan være det? Dem som passer på den beskrivelse, prostitutionsmodstandere giver af mænd, der bruger en kvindes krop som onani-hjælpemiddel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TattooGuy skrev, for 52 minutter siden:

stop omgående den personlige hetz, el du blir anmeldt omgående !

Har du anmeldt mig? Venter spændt. Det kan jo også tænkes, at det ikke vækker jubel, at du ihærdigt forsøger at få færre anmeldelser. Ovenikøbet de mest populære. Det er ikke godt for Eroguides business, hvis du får held med dit forehavende.

Men du kan jo kompensere ved selv at ryste et par anmeldelser ud af ærmet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Styrvolt skrev, Lige nu:

Har du anmeldt mig?

Jeg læste det som tyk ironi fra @TattooGuy. Men måske er dit svar til ham også ironisk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 53 minutter siden:

Og hvad så hvis der er nogle der er blevet småforelskede i en kvinde de har betalt penge til ? Kan andre dog ikke være ligeglade med det ? Er det misundelse der gør at man har behov for at udstille dem der er istand til at føle mere end forretning og liderlighed overfor en GP ? 

Jeg synes det er smukt og rørende. 

Jeg kan forstå du ikke bevæger dig ret meget i thaiuniverset. Der er det ikke altid så smukt og rørende. Mange meget talentfulde forretningskvinder der hurtigt identifierer hvor følelseknapperne sidder og gerne trykker lidt på dem.

Og jeg tror ikke det er unikt for thaimiljøet, selv om de er ekstra dygtige.

At få en mand at føle sig som en ener, og at få ham at opleve noget som han bare ikke kan lade være med at udtrykke i superlativer - poetiske eller ikke poetiske - er et talent. 

Men smukt og rørende ved jeg ikke lige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg har skrevet rigtig mange anmeldelser herinde og skriver stadig, men jeg  har aldrig skrevet digte eller lave det de der kærlighedserklæringer eller noget der ligner osv, så jeg føler mig ikke ramt. Mine anmeldelser er noget "nøgterne", jeg fik engang kritik for, at jeg ikke have nok følelser med i dem. Problemet er dog bare her, at jeg som udgangspunkt er bevidst om, at jeg er kunde, og at pigen er "sælger" af en oplevelse, dvs der skal en del til, før jeg får følelser for en pige. Men jeg er jo ikke lavet af sten, så har jeg over tid og år været stamkunde hos en GP, er det da klart, at man kommer til at holde af hende som menneske også. Men det ligger så ikke til mig, at krænge det ud i en anmeldelse. Det kan jeg vise overfor hende selv på forskellige måde eventuelt.

Jeg får selv mest værdi af folk der nok er meget nøgterne.

Men derfor ønsker jeg ikke at alle skulle skrive ligesom jeg. Det ville da blive alt for kedeligt.

Jeg har også bemærket de meget følelsesladede anmeldelser af piger og digte mv. De har ikke irriteret mig, men jeg har nok været lidt varsom med, at stole alt for meget på om anmelder nu talte sandt om pigens alder, pigens billeder osv, hvis de blev omtalt - i forhold til pigens alder og billeder i annoncen. Af den simple grund at jeg har erfaret, at nogle af de folk der skriver disse anmeldelser, gerne enten pynter på det, når de skal skrive om det, eller forbigår det i tavshed, hvis det ikke passer med annoncen. Jeg mindes for nogle år siden, at jeg i Kbh besøgte en meget rost pige herinde, som havde fået disse anmeldelser trådstarter taler om, da jeg mødte hende fik en overraskelse, hun lignede slet ikke hendes billeder, og hun havde et hav af disse kærlighedserklæringer/anmeldelser bag sig på Eroguide men ikke en havde skrevet, at billederne ikke passede.

Bagefter tænkte jeg meget over, hvorfor de dog ikke nævnte det, jeg plejer altid selv at nævne om billederne passer. Men de har sikkert lagt vægt på en helt masse andre ting og enten ikke ønsket at oplyse det for ikke at ville skade pigen eller ment det var af underordnet betydning. Og det er selvfølgelig fint, hvis anmelderen mener, at det er af underordnet betydning, det respekterer jeg. Det er hans anmeldelse. 

Det jeg bruger de meget rosende kærlighedserklæringer/anmeldelser til, og jeg synes godt de stadig kan bruges, det er om pigen kunne være et emne, og det synes jeg godt de kan bruges til. Men jeg er varsom overfor dem som udgangspunkt. 

Jeg synes også af og til, at det kan give et indtryk af, at anmelderen i sådanne anmeldelser er bevidst om at pigen læser anmeldelsen.

Men det er nu ikke kun i anmeldelser man kan læse disse kærlighedserklæringer til pigerne, det kan man også i indlæg på forskellige debatforummer se af og til.

Tjaeh, nå pyt med det. :)

 

 

 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
TattooGuy skrev, for 2 timer siden:

Springer altid dig over ....

Det er jeg meget glad for at høre, ja ligefrem lettet over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Bananas skrev, for 31 minutter siden:

Jeg kan forstå du ikke bevæger dig ret meget i thaiuniverset. Der er det ikke altid så smukt og rørende. Mange meget talentfulde forretningskvinder der hurtigt identifierer hvor følelseknapperne sidder og gerne trykker lidt på dem.

Og jeg tror ikke det er unikt for thaimiljøet, selv om de er ekstra dygtige.

At få en mand at føle sig som en ener, og at få ham at opleve noget som han bare ikke kan lade være med at udtrykke i superlativer - poetiske eller ikke poetiske - er et talent. 

Men smukt og rørende ved jeg ikke lige. 

Det er jeg faktisk meget enig i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det egentlig muligt at skrive sin mening, uden at der er nogle der bliver stødt? Det tror jeg ikke!

Der er vel ikke noget galt i at sige sin mening, alene ud fra den betragtning at der er ens mening.

Giver det' mening..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, 1 time siden:

Jeg har skrevet rigtig mange anmeldelser herinde og skriver stadig, men jeg  har aldrig skrevet digte eller lave det de der kærlighedserklæringer eller noget der ligner osv, så jeg føler mig ikke ramt. Mine anmeldelser er noget "nøgterne", jeg fik engang kritik for, at jeg ikke have nok følelser med i dem. Problemet er dog bare her, at jeg som udgangspunkt er bevidst om, at jeg er kunde, og at pigen er "sælger" af en oplevelse, dvs der skal en del til, før jeg får følelser for en pige. Men jeg er jo ikke lavet af sten, så har jeg over tid og år været stamkunde hos en GP, er det da klart, at man kommer til at holde af hende som menneske også. Men det ligger så ikke til mig, at krænge det ud i en anmeldelse. Det kan jeg vise overfor hende selv på forskellige måde eventuelt.

Jeg får selv mest værdi af folk der nok er meget nøgterne.

... etc etc

 

Og det er jeg enig i.

Desuden - jeg bilder mig ikke længere ind at jeg får de samme oplevelser som de vildt positive anmeldere mener de har oplevet. De gange jeg er løbet afsted, har jeg - næsten uden undtagelse - undret: wtf var det for noget? Og det går begge veje: nogle gange har jeg haft perfekte oplevelser med kvinder som andre har skrevet ned og kritiseret.

På samme måde undrer det mig at så mange anmeldere alligevel er overens om hvem eller hvilke de perfekte piger er? Blandt mine venner  er vi aldrig ens om hvad en smuk kvinde er for en størrelse. Vi ser aldrig densamme attraktion, og ligesom jeg mange gange er blevet forbløffet over deres valg af kvinder i livet, er de sikker blevet det over mine.

Vi er forskellige. I hvert fald er jeg det.

Siden tror jeg også det er klogt at skille anmeldelsen fra pigen. Anmeldelsen er nogle gange en oplevelse i sig - også for skribenten, det er jeg ikke i tvivl om. Her findes nogle stykker der virkelig kan skrive godt, aforismerne flyder frit, behageligt og begavet og jeg kan næsten se frem til hvad for en aforismemotor som skal drive næste anmeldese fra vedkommende. Det har jeg ingen problemer med, kan virkelig nyde det indimellem. Men i de fald er anmeldelsen min oplevelse, jeg tror ikke for et sekund at jeg skulle inspireres til de samme aforismer hvis jeg besøgte pigen.

Det der salt vi gerne skal tage det meste med her på EG er vel snart på vej at tage slut - selv om vi tager det granvis. Kan nogen købe et ton på vejen hjem?
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...