Hop til indhold
Guest TattooGuy

Er det kun

Recommended Posts

Guest TattooGuy

mig som syntes det er enormt kvalmende og omklarmerende at nogle, når det skriver en anmeldelse af en bestemt GP, så lyder det nærmest som et digt, en posi´, ja ligefrem en kærligheds erklæring til pigen ?

Jeg forstår udmærket at man er i ekstase over en dejlig oplevelse, og misforstår mig ikke, for det er bare fedt når nogle oplever dette, men for mig virker det frastødende og kvalmende med lange digte, sange om pigen og kærligheds erklæringer efterfølgende ..

Får nok nogle hug nu, men jeg kan ta det ;-) 

Hvorfor ikke bare skrive en alm anmeldelse, hvor man sagtens kan udtrykke sin begesting alligevel ?

Kom gerne med input, hvis du syntes at jeg er helt gal på den eller jeg har en lille pointe, husk den gode tone .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er kun dig.

Jeg synes at det er dejligt at folk udtrykker sig som de selv synes, uden at skulle være underlagt andres begrænsninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har både skrevet poesi (november 2012) og udtrykt mig i en del lange oplevelses- og rejseberetninger, så hvis du ikke bryder dig om denne "genre", må du bare springe mig over.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror næsten kun det er dig

Længe leve mangfoldigheden. Det er den, der gør det så interesant og dejligt at være menneske.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
TattooGuy skrev, for 33 minutter siden:

...mig som syntes det er enormt kvalmende og omklarmerende at nogle, når det skriver en anmeldelse af en bestemt GP, så lyder det nærmest som et digt, en posi´, ja ligefrem en kærligheds erklæring til pigen ?

 

Længe leve mangfoldigheden. Det er den, der gør det så interesant og dejligt at være menneske.

Derfor skal der også være plads til romantikere, poeter og brokkehoveder - her på Eroguide - bare helt tilfældige eksempler ;-) 

Venligst

French

 

 

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
frenchlover1 skrev, for 25 minutter siden:

Længe leve mangfoldigheden. Det er den, der gør det så interesant og dejligt at være menneske.

Derfor skal der også være plads til romantikere, poeter og brokkehoveder - her på Eroguide - bare helt tilfældige eksempler ;-) 

Venligst

French

 

 

Ja, ville også være mærkeligt hvis vi var enig alle sammen, jeg blev bare nød til at kom ud med hvad der trigger mig, er sikkert noget som også trigger dig, som ikke rører mig ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
mignuigen skrev, 1 time siden:

...Ja det er kun dig....

Lad være med at udtale dig på andres vegne.

 

TattooGuy skrev, for 1 time siden:

som syntes det er enormt kvalmende og omklarmerende

Tjooh. Personligt synes jeg jo nok, at det er en kende kikset, at lave kærlighedsærklæringer i digtform til en GP. Jeg forestiller mig at hendes kæreste og hende selv får sig en lille latter ved aftensmaden. Men kvalmende. Det er nok lidt stærkt.  Jeg magter ikke at læse dem igennem og synes at de er spild af tid. Men der findes jo en ignorefunktion. Så når du er træt af en broder herinde, så blokerer du ham bare. Det er meget enkelt. Specielt i dette forum må vi acceptere ting som vi synes er mærkeligt og anderledes og ikke forstår. Men prøv at være lidt åben. 

Verden bliver så kedelig hvis vi blankt afviser alle dem, som man ikke lige kan have. Læs et par digte. Det kunne være at du kunne lære noget.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så synes du også det er kvalmende, når fx Toulouse - Lautrec malede sine yndlingspiger på Montmartres bordeller? Malerkunst i absolut verdensklasse, hvis du spørger mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo

Du er ikke alene. Jeg står som regel hurtigt af, medmindre anmeldelsen er velskrevet, original og fri for alt for mange klicheer og pubertært anmasende bigstavrim.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når du nu hakker så hårdt efter folk der udtrykker deres begejstring og glæde på en måde du finder kvalm, så havde det været flot såfremt du havde evnet at give tråden en mere sigende overskrift. Gentagelser er meget trættende :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TattooGuy skrev, for 3 timer siden:

Kom gerne med input, hvis du syntes at jeg er helt gal på den eller jeg har en lille pointe, husk den gode tone .

Jeg syntes heller ikke om disse anmeldelser. Jeg syntes de bliver for omklamrende og for meget af det gode. Så jeg springer dem over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 14 minutter siden:

Så jeg springer dem over.

... og det er jo lige præcis det man bare kan gøre! ;) Videre til den næste ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hardrock_west

Er enig med dig.

Samt mænd der anmelder den samme pige flere gange inden kort tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy

Sku helt rart at nogen har samme holdning, jeg ku selv underholde med de komplimenter jeg får af mange del GP pga mine mange Tattoo samt krop, men det vil jeg spare jer for !

Jeg vil fremover springe de anmeldelser over og skal jeg være helt ærlig, så tror jeg pågældende piger er ved at brække sig over det, de fleste piger bryder sig ikke om sleske og omklamrende mænd, ihvertfald ikke de kvinder jeg kender ude fra dette forum....

Del dette indlæg


Link til indlæg
TattooGuy skrev, for 50 minutter siden:

Sku helt rart at nogen har samme holdning, jeg ku selv underholde med de komplimenter jeg får af mange del GP pga mine mange Tattoo samt krop, men det vil jeg spare jer for !

Jeg vil fremover springe de anmeldelser over og skal jeg være helt ærlig, så tror jeg pågældende piger er ved at brække sig over det, de fleste piger bryder sig ikke om sleske og omklamrende mænd, ihvertfald ikke de kvinder jeg kender ude fra dette forum....

Nå, der fik du lige sneget ind, hvordan pigerne fodrer dig med smiger, hvorefter du håner en hel del anmeldere for slesk tale. Flot!

Jeg respekterer din ret til ikke at læse anmeldelser, hvor manden har gjort sig umage med sproget og ikke omtaler kvinden som en kneppedukke. Dig om det. Men at du ligefrem skal kalde dem sleske er langt ude. Og at du tilmed tager gp'erne til indtægt for dine nedgørende synspunkter gør, at jeg ikke har den mindste respekt for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aner det ikke. Jeg læser konsekvent ikke anmeldelser, og skriver dem heller ikke selv. Dog deler jeg fra tid til anden gerne ud af oplevelser, som ligger langt tilbage i tiden, men så er det udelukkende på anekdoteform og i rette sammenhæng. Jeg betragter de oplevelser, man har haft med en pige, som værende dybt personlige, og derved så subjektive at ingen reelt kan få noget objektivt ud af en anmeldelse, andet end småtterier såsom at vide hvor hun holder til. Der skal to til tango, og ikke alle danser i samme takt. Anmeldelser er lidt ligesom lystfiskerhistorier (og pigernes annoncer), der bliver pyntet her og der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jan Kaspersen

Man må jo bruge det næb man har, og nogle er bare til flere ord og mere smiger end andre. Så længe anmelderen husker og forstår præmissen ved købesex, så kan jeg ikke se problemet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bryder mig ikke om at skulle lede efter relevant information pakket ind i patosfyldt prosa. Men det er en balance, når informationen jo handler om, hvordan man oplever at blive mødt af en GP. Det handler jo ikke om hvor friske kartoflerne er eller om de er melede.

Jeg synes også folk der indleder brok med "er det bare mig ..." burde droppe fløjlshandskerne og bare skrive ligeud, hvad de mener (det er ellers typisk kvinder, der taler/skriver sådan).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
TattooGuy skrev, for 10 timer siden:

mig som syntes det er enormt kvalmende og omklarmerende at nogle, når det skriver en anmeldelse af en bestemt GP, så lyder det nærmest som et digt, en posi´, ja ligefrem en kærligheds erklæring til pigen ?

Jeg forstår udmærket at man er i ekstase over en dejlig oplevelse, og misforstår mig ikke, for det er bare fedt når nogle oplever dette, men for mig virker det frastødende og kvalmende med lange digte, sange om pigen og kærligheds erklæringer efterfølgende ..

Får nok nogle hug nu, men jeg kan ta det ;-) 

Hvorfor ikke bare skrive en alm anmeldelse, hvor man sagtens kan udtrykke sin begesting alligevel ?

Kom gerne med input, hvis du syntes at jeg er helt gal på den eller jeg har en lille pointe, husk den gode tone .

 

Hvad vil du egentlig opnå med dit oplæg?  Er det at udpege og udskamme og latterliggøre nogle af dem der skriver på en måde der ligger langt fra din egen?  At ensrette anmeldelserne, så de alle kommer til at lyde som noget du kunne have skrevet? 

Hvad er dit formål med at pege fingre på den måde? 

At skrive med romantiske vendinger og poesi er da fuldstændig harmløst og jeg kan virkelig ikke se at det skulle være kvalmende. Jeg ville blive smigret og varm om hjertet hvis det skete for mig ( men nu ønsker jeg så ingen anmeldelser) men hvis jeg gjorde ville det da netop være en poetisk anmeldelse jeg ville foretrække fremfor en enhver kunne have skrevet. 

Synes du ikke at denne branche er kold og kynisk nok i forvejen? Og hvorfor rynke på næsen af at nogle har et blødt og varmt hjerte for de kvinder der glæder dem seksuelt? 

Nej - lad os endelig få flere af de smukke lyriske anmeldelser på eroguide. Det tilfører da noget varme og medmenneskelighed som er skønt og befriende at være vidne til <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læser med glæde flere af anmeldelserne herinde.

De gode  - de dårlige  -  de lange  - de korte  - og nå ja, de rene reklamer.

Der hvor jeg får røde knopper er, når der skrives: Pas godt på hende.

 

Hvad så med hende her  -  hende der  og alle de andre!! 

Skal man ikke osse passe godt på dem!!!

 

Nå: Pas nu godt på dig selv.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Lady C skrev, for 47 minutter siden:

Hvad vil du egentlig opnå med dit oplæg?  Er det at udpege og udskamme og latterliggøre nogle af dem der skriver på en måde der ligger langt fra din egen?  At ensrette anmeldelserne, så de alle kommer til at lyde som noget du kunne have skrevet? 

Hvad er dit formål med at pege fingre på den måde? 

At skrive med romantiske vendinger og poesi er da fuldstændig harmløst og jeg kan virkelig ikke se at det skulle være kvalmende. Jeg ville blive smigret og varm om hjertet hvis det skete for mig ( men nu ønsker jeg så ingen anmeldelser) men hvis jeg gjorde ville det da netop være en poetisk anmeldelse jeg ville foretrække fremfor en enhver kunne have skrevet. 

Synes du ikke at denne branche er kold og kynisk nok i forvejen? Og hvorfor rynke på næsen af at nogle har et blødt og varmt hjerte for de kvinder der glæder dem seksuelt? 

Nej - lad os endelig få flere af de smukke lyriske anmeldelser på eroguide. Det tilfører da noget varme og medmenneskelighed som er skønt og befriende at være vidne til <3

Hvad jeg vil med det ?

Jeg vil ikke andet en at ytre min mening ligesom du ytrer din mening, Ja syntes det virker en smule for omklamrende efter min smag, det har jeg vel lov til at mene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
TattooGuy skrev, for 29 minutter siden:

Hvad jeg vil med det ?

Jeg vil ikke andet en at ytre min mening ligesom du ytrer din mening, Ja syntes det virker en smule for omklamrende efter min smag, det har jeg vel lov til at mene.

Livet har lært mig at det ikke er alt man mener man behøver at sige højt.  Nogle gange er det bare mere hensynsfuldt at holde sine meninger for sig selv. Især hvis det er meninger der sårer andre. Det er så unødvendigt. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest norisk
Lady C skrev, for 7 minutter siden:

Livet har lært mig at det ikke er alt man mener man behøver at sige højt.  Nogle gange er det bare mere hensynsfuldt at holde sine meninger for sig selv. Især hvis det er meninger der sårer andre. Det er så unødvendigt. 

Hvorfor skal man ikke sige sin mening,man kan altid komme til at såre nogen,sådan er livet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...