Hop til indhold
Guest TattooGuy

Er det kun

Recommended Posts

Guest TattooGuy
Lady C skrev, for 6 minutter siden:

Livet har lært mig at det ikke er alt man mener man behøver at sige højt.  Nogle gange er det bare mere hensynsfuldt at holde sine meninger for sig selv. Især hvis det er meninger der sårer andre. Det er så unødvendigt. 

Jeg kan sagtens følge dig, men hvad er meningen med et debat forum, hvis man ikke må skrive hvad der rører sig i en, så længe jeg overholder retninglinjerne herinde, så vil jeg altså ikke holde min mening inde i mig selv, også selv om det måske vil såre nogen, jeg er derimod ikke personlig, som enkelte er mod mig, syntes du det er ok ? 

Jeg respekterer at nogle ikke er enig med mig, men undlader at blive personlig .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 9 minutter siden:

Livet har lært mig at det ikke er alt man mener man behøver at sige højt.  Nogle gange er det bare mere hensynsfuldt at holde sine meninger for sig selv. Især hvis det er meninger der sårer andre. Det er så unødvendigt. 

Hvis du nu også lykkes at lære EG-brugerne det livet har lært dig, så skal du altså have et Nobel-pris.

"EG - nu kun for venlige og hensynsfulde mænd" - bliver den nye slogan. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
norisk skrev, for 2 minutter siden:

Hvorfor skal man ikke sige sin mening,man kan altid komme til at såre nogen,sådan er livet.

Nemlig ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
norisk skrev, Lige nu:

Hvorfor skal man ikke sige sin mening,man kan altid komme til at såre nogen,sådan er livet.

jo der er forskel på at sige sin mening hvis man bliver spurgt om det og så lave et debatoplæg som har til formål at latterliggøre og udskamme nogle personer der laver harmløse poetiske indlæg. 

Hvis jeg spotter en person der i mine øjne er grim eller ulækker gå på gaden - så peger jeg heller ikke på ham/hende og råber  " AD "  Hvorfor skulle jeg det ? Hvad får jeg ud af det ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Hvis du nu også lykkes at lære EG-brugerne det livet har lært dig, så skal du altså have et Nobel-pris.

"EG - nu kun for venlige og hensynsfulde mænd" - bliver den nye slogan. 

Jeg har absolut ingen intentioner om at lære EG brugere det livet har lært mig . :)  Det ville næsten være synd for dem ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
TattooGuy skrev, for 6 minutter siden:

Jeg kan sagtens følge dig, men hvad er meningen med et debat forum, hvis man ikke må skrive hvad der rører sig i en, så længe jeg overholder retninglinjerne herinde, så vil jeg altså ikke holde min mening inde i mig selv, også selv om det måske vil såre nogen, jeg er derimod ikke personlig, som enkelte er mod mig, syntes du det er ok ? 

Jeg respekterer at nogle ikke er enig med mig, men undlader at blive personlig .

Jeg forstår så bare ikke behovet for at udskamme og håne. Ord som " kvalmende og omklamrende "  vil kun kunne ende i konflikt og negative vibes. men hvis man ønsker konflikt og negative vibes så er det vel  sådan det er . Konstruktivt synes jeg bare ikke det er  og en ordentlig dialog synes heller ikke at være det der står først for. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 2 minutter siden:

jo der er forskel på at sige sin mening hvis man bliver spurgt om det og så lave et debatoplæg som har til formål at latterliggøre og udskamme nogle personer der laver harmløse poetiske indlæg. 

Hvis jeg spotter en person der i mine øjne er grim eller ulækker gå på gaden - så peger jeg heller ikke på ham/hende og råber  " AD "  Hvorfor skulle jeg det ? Hvad får jeg ud af det ? 

Jeg synes nok du er vel hård nu. Min opfattelse når jeg læser TS er ikke at han vil latterliggøre eller udskamme nogle. Den han udstiller er jo langt mere sig selv,, noget han også er bevidst om i sit indlæg og tilmed omtaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Bananas skrev, Lige nu:

Jeg synes nok du er vel hård nu. Min opfattelse når jeg læser TS er ikke at han vil latterliggøre eller udskamme nogle. Den han udstiller er jo langt mere sig selv,, noget han også er bevidst om i sit indlæg og tilmed omtaler.

ok.  Det er jeg så uenig med dig i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Lady C skrev, for 2 minutter siden:

Jeg forstår så bare ikke behovet for at udskamme og håne. Ord som " kvalmende og omklamrende "  vil kun kunne ende i konflikt og negative vibes. men hvis man ønsker konflikt og negative vibes så er det vel  sådan det er . Konstruktivt synes jeg bare ikke det er  og en ordentlig dialog synes heller ikke at være det der står først for. 

Jamen, hvorfor pakke ordene, jeg syntes det er omklamrende og kvalende, når man begynder at skrive digte, ligge sange om om diverse piger, jeg kan nu godt leve med at enkelte ikke bryder sig om det jeg ytrer, jeg er ikke blevet sat i verden for altid at sige det som alle vil høre, sorry .. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt forstå TS, men jeg har også lært at vi er forskellige. Det som jeg måske tror kan være lidt provokerende for os ydmyge og stille mænd, er de der store ordene, de lange indlæggene som gerne også omtaler anmelderen og hans prestationer etc. Det bliver nemt lidt pretentiøst. Men på den anden side: VI skal også huske at hvis anmelderen nyder af at skrive på den måden - og det måtte man jo udgå fra - så må han hjertens gerne. Jeg behøver jo ikke blande mig.

Jeg har desuden selv været der, og husker fra begyndelsen på VL hvor jeg faktiskt bare elskede at brede ud mig i spalterne. So live and let live!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Bananas skrev, for 8 minutter siden:

Jeg synes nok du er vel hård nu. Min opfattelse når jeg læser TS er ikke at han vil latterliggøre eller udskamme nogle. Den han udstiller er jo langt mere sig selv,, noget han også er bevidst om i sit indlæg og tilmed omtaler.

Godt brølt Banan :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
TattooGuy skrev, for 12 timer siden:

 

Får nok nogle hug nu, men jeg kan ta det ;-) 

Ser jeg fik en sørgelig smiley af dig, så jeg må jo have misforstået de linier der?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Jeg kan godt forstå TS, men jeg har også lært at vi er forskellige. Det som jeg måske tror kan være lidt provokerende for os ydmyge og stille mænd, er de der store ordene, de lange indlæggene som gerne også omtaler anmelderen og hans prestationer etc. Det bliver nemt lidt pretentiøst. Men på den anden side: VI skal også huske at hvis anmelderen nyder af at skrive på den måden - og det måtte man jo udgå fra - så må han hjertens gerne. Jeg behøver jo ikke blande mig.

Jeg har desuden selv været der, og husker fra begyndelsen på VL hvor jeg faktiskt bare elskede at brede ud mig i spalterne. So live and let live!!

 

lad mig lige slå fast, er ikke ude på at provokere el genere nogen, bare pga jeg syntes det kan virke omklamrende, har ikke været personlig på noget tidspunkt .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
TattooGuy skrev, for 5 minutter siden:

Jamen, hvorfor pakke ordene, jeg syntes det er omklamrende og kvalende, når man begynder at skrive digte, ligge sange om om diverse piger, jeg kan nu godt leve med at enkelte ikke bryder sig om det jeg ytrer, jeg er ikke blevet sat i verden for altid at sige det som alle vil høre, sorry .. 

jamen hvad er det du vil opnå  ? at vi alle siger " ja for fanden fy for pokker - ud med alle dem der skriver sådan hvor er de dog latterlige "  eller er det : " ja du har ret - du skriver selv få utrolig gode anmeldelser - det er sådan det skal gøres. Du er god og dygtig. "  hvad er det du vil med dit oplæg . DET ville jeg gerne have svar på... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Ser jeg fik en sørgelig smiley af dig, så jeg må jo have misforstået de linier der?

forstår ikke, har ikke været mine intuitioner at genere nogen, blot pga jeg generelt syntes det kan virke omklamrende, at nogen føler sig truffet, er en anden sag, har ikke nævnt nogle navne ... 

Hvis jeg blir hårdere i retorikken, det det kun pga de hug jeg får, som er personlige angreb ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
TattooGuy skrev, for 1 minut siden:

lad mig lige slå fast, er ikke ude på at provokere el genere nogen, bare pga jeg syntes det kan virke omklamrende, har ikke været personlig på noget tidspunkt .

Det har jeg heller ikke opfattet at du er eller har. For mig er det helt ok at fremføre sine synspunkter her i debat - langt bedre end i anmeldelsetråden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Lady C skrev, for 1 minut siden:

jamen hvad er det du vil opnå  ? at vi alle siger " ja for fanden fy for pokker - ud med alle dem der skriver sådan hvor er de dog latterlige "  eller er det : " ja du har ret - du skriver selv få utrolig gode anmeldelser - det er sådan det skal gøres. Du er god og dygtig. "  hvad er det du vil med dit oplæg . DET ville jeg gerne have svar på... 

stop nu dit ordkløveri ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Lady C skrev, for 2 minutter siden:

jamen hvad er det du vil opnå  ? at vi alle siger " ja for fanden fy for pokker - ud med alle dem der skriver sådan hvor er de dog latterlige "  eller er det : " ja du har ret - du skriver selv få utrolig gode anmeldelser - det er sådan det skal gøres. Du er god og dygtig. "  hvad er det du vil med dit oplæg . DET ville jeg gerne have svar på... 

Hop videre til en anden tråd, hvis du ikke bryder dig om mit oplæg ...jeg har sagt hvad jeg mener og hvad du mener, det respekterer jeg, vi kan jo ikke være enig om alt ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest norisk
Lady C skrev, for 22 minutter siden:

jo der er forskel på at sige sin mening hvis man bliver spurgt om det og så lave et debatoplæg som har til formål at latterliggøre og udskamme nogle personer der laver harmløse poetiske indlæg. 

Hvis jeg spotter en person der i mine øjne er grim eller ulækker gå på gaden - så peger jeg heller ikke på ham/hende og råber  " AD "  Hvorfor skulle jeg det ? Hvad får jeg ud af det ? 

Jeg syntes ikke han latterlig gjorde nogen,men der tager jeg måske fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
TattooGuy skrev, Lige nu:

Hop videre til en anden tråd, hvis du ikke bryder dig om mit oplæg ...jeg har sagt hvad jeg mener og hvad du mener, det respekterer jeg, vi kan jo ikke være enig om alt ...

Jeg syntes her til slut for mit vedkommende, at blot fordi man går mod strømmen , så blir man haglet ned af en masse medløbere, jeg er blevet opfordret til at sige pyt, hvis jeg ikke bryder mig om disse anmeldelser, hvorfor siger selv samme så ikke bare pyt ved mit oplæg og hoppe videre, hvis de ikke bryder sig om det ? 

Jeg kommentere ikke mere i denne tråd, for ikke at lave en konflikt, ønsker alle en god aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
norisk skrev, for 3 minutter siden:

Jeg syntes ikke han latterlig gjorde nogen,men der tager jeg måske fejl.

Du tar ikke fejl, har ikke været mine intuitioner at genere nogen overhovedet, blot pga jeg ytrer min mening.

Jeg skulle nok ikke ha brugt ordet kvalmende, men omklamrende, det står jeg ved.

Jeg bryder mig heller ikke om omklamrende personer generelt . 

God aften 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TattooGuy skrev, for 13 timer siden:

mig som syntes det er enormt kvalmende og omklarmerende at nogle, når det skriver en anmeldelse af en bestemt GP, så lyder det nærmest som et digt, en posi´, ja ligefrem en kærligheds erklæring til pigen ?

Jeg forstår udmærket at man er i ekstase over en dejlig oplevelse, og misforstår mig ikke, for det er bare fedt når nogle oplever dette, men for mig virker det frastødende og kvalmende med lange digte, sange om pigen og kærligheds erklæringer efterfølgende ..

Får nok nogle hug nu, men jeg kan ta det ;-) 

Hvorfor ikke bare skrive en alm anmeldelse, hvor man sagtens kan udtrykke sin begesting alligevel ?

Kom gerne med input, hvis du syntes at jeg er helt gal på den eller jeg har en lille pointe, husk den gode tone .

 

Har det ligeså.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
TattooGuy skrev, for 19 minutter siden:

Hop videre til en anden tråd, hvis du ikke bryder dig om mit oplæg ...jeg har sagt hvad jeg mener og hvad du mener, det respekterer jeg, vi kan jo ikke være enig om alt ...

Men du svarer ikke på mit spørgsmål. 

Hvad vil du opnå med dit oplæg???? 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
TattooGuy skrev, for 13 timer siden:

mig som syntes det er enormt kvalmende og omklarmerende at nogle, når det skriver en anmeldelse af en bestemt GP, så lyder det nærmest som et digt, en posi´, ja ligefrem en kærligheds erklæring til pigen ?

Jeg forstår udmærket at man er i ekstase over en dejlig oplevelse, og misforstår mig ikke, for det er bare fedt når nogle oplever dette, men for mig virker det frastødende og kvalmende med lange digte, sange om pigen og kærligheds erklæringer efterfølgende ..

Får nok nogle hug nu, men jeg kan ta det ;-) 

Hvorfor ikke bare skrive en alm anmeldelse, hvor man sagtens kan udtrykke sin begesting alligevel ?

Kom gerne med input, hvis du syntes at jeg er helt gal på den eller jeg har en lille pointe, husk den gode tone .

 

Jeg  kan  faktisk  godt  følge  dig at  en  anmeldelse  kan  blive for  meget.  Jeg  krummer  tæer  når  der  skrives  at det  er  den  bedste/smukkeste gp. Hvordan  pokker  kan  anmelder  skrive da, jeg  tvivler  på  at  anmelder  har  mødt  alle  gp'er.  Så  er  det  mere  korrekt  at  skrive  at  det  er  den  bedste  anmelder  har  mødt. 

Og  de  mænd  der  til  hver  en  tid  nævner  den  samme gp  ved  enhver  lejlighed - på  mig  virker  det  som  enten  en  forelskelse  eller  at  manden  nærmest  får  procenter  ved at  nævne  den  samme  gang  på  gang.

Jeg  forsøger  at  springe  over  bestemte  brugere  så  jeg  slipper  for  at  blive  alt  for  meget  provokeret.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Lady C skrev, for 1 minut siden:

Men du svarer ikke på mit spørgsmål. 

Hvad vil du opnå med dit oplæg???? 

 

 

Havde brug for at sætte ord på at det irriterer mig grænseløst, det har særligt været særligt slemt her på det sidste, så derfor mit oplæg...

Jeg har været på EG før, så kender godt gamet herinde .

Ligeså så snart man går mod strømmen, så blir man haglet ned af diverse rygklappere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...