Hop til indhold
kanonkongen

Hvem, er bedst/værst herinde på EG? :-)

Recommended Posts

ja i jyder er et par flottenheimere :D

med jeres bagløbere, jyske dollars og lidt anderledes tilgang til livet sådan generelt set,,,hvem sagde morale :)

læst i den lokale avis :  FLOTTE HOTTE LOTTE som desuden ER SKOTTE.

hun tog på turne først for at møde varmemesteren for dernæst at vende retur og tilbringe et hel nat i det jyske fædreland hos vores gode ven Kanondrengen

hov jeg har helt glemt at rime , hi ih hi 

Redigeret af Hunting for beaver
Husk nu drenge at behandle de lyserøde som en hver anden kæreste , nemlig med kærlighed og respekt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 1 minut siden:

Der jeg @kanonkongen må rette, da Flotte Lotte og jeg er kørt trætte.. Ja hun en jyde må, med DIG hun jo ikke kan nå.. Jo synes ikke det er sjovt at rode Jylland igennem hver meter, derfor hun vælger en eksiljyde som hedder Peter. For en VARMEMESTER han ku bli, det var LIGE noget Flotte Lotte ku li.. ;) :lol:

Ta den i to.. :P :lol:

Ja ja @Varmemester Du må tage et nyt score semester Flotte Lotte er min, hun er så fin. Hun vil have jyde pik. Da, hun elsker kaffemik. :lol: Og i den søde juletid i Sjællændere må undvære pulletid. :lol: Ja hun, er hot og hendes radiator er varme derfor med en anelse harme. Ville hun ikke elske i hendes karme. :D @Varmemester Blev ked. Og barberede sin ged.

Selv @Hunting for beaver ville få feaver. Lotte, er hot. Og til dig hun sagde not. :P Nu hun siger kling klang du må gå. der er ingen skraldebang. 

Pas på ham den kælne jyde. Han lyde ond. Men, han er bare så sund. hvide klatter der kommer @Hunting for beaver og @Varmemester Kan kun til sommer :lol: Og i må til æ lommer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem af de i kender herinde. Er bedst/værst. Til at deltage i en konkurrence, i at ride på en mekanisk rodeo tyr? :D jeg tror  @JenniferRomantica  jeg er lidt i tvivl om den lave vægt, er en fordel eller ulempe når det går vildt for sig. Men klædt som en ægte cowgirl, lange støvler, ternet skjorte, Stetson hat og måske et strå i mundvigen, så må det da give lidt kredit :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 23 minutter siden:

Hvem af de i kender herinde. Er bedst/værst. Til at deltage i en konkurrence, i at ride på en mekanisk rodeo tyr? :D jeg tror  @JenniferRomantica  jeg er lidt i tvivl om den lave vægt, er en fordel eller ulempe når det går vildt for sig. Men klædt som en ægte cowgirl, lange støvler, ternet skjorte, Stetson hat og måske et strå i mundvigen, så må det da give lidt kredit :P 

Altså jeg er van til uregerlige handyr så tænker jeg nailer den rodeotyr:lol::P.. 

Det faktisk ikke vægten så meget der er et problem som mine korte stænger og arme lige præcis i den sportslige disciplin:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Altså jeg er van til uregerlige handyr så tænker jeg nailer den rodeotyr:lol::P.. 

Hej @JenniferRomantica

Jeg tænker, hvis du kan håndtere og styrer de uregerlige handyr. Er rodeotyr ingen sag. Husk Bat bukserne og bluse :lol:  Så vinder du klart. Så, er korte ben og arme ingen udfordring :P

God aften.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære petit @JenniferRomantica 

tænker ikke at det er meget sværere end at sidde ridende ovenpå enten @kanonkongen eller hans fætter @Varmemester

begge øvelser kræver 100 % opmærksomhed og en vis balance og gode stærke underlivs bevægelser ja nærmest knibe- sammentrækningsøvelser og selvfølgelig også ret meget udholdenhed,og tænker da kun at der er et stort plus at du er en lille spirrevip og har et lavt tyngdepunkt...;):rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 6 minutter siden:

Kære petit @JenniferRomantica 

tænker ikke at det er meget sværere end at sidde ridende ovenpå enten @kanonkongen eller hans fætter @Varmemester

begge øvelser kræver 100 % opmærksomhed og en vis balance og gode stærke underlivs bevægelser ja nærmest knibe- sammentrækningsøvelser og selvfølgelig også ret meget udholdenhed,og tænker da kun at der er et stort plus at du er en lille spirrevip og har et lavt tyngdepunkt...;):rolleyes:

Ja hende Jennifer herindefra. Må da gerne KOMME. Og sætte sig på min tomme. :P Men, hun er jo på øen. Og så skal jeg over søen. Det duer ikke, hvis hun, vil have min pikke. :lol:

Men kommer, hun i mit nabolag. Skal jeg nok sætte mit flotte flag. Hvis, hun vil putte. Skal, jeg nok sørge for hendes nuttede kutte. :P Korte piger gør mig til en tiger. Jo jo, jeg er klar. @JenniferRomantica Skal vi mødes i Spar :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, 1 time siden:

Kære petit @JenniferRomantica 

tænker ikke at det er meget sværere end at sidde ridende ovenpå enten @kanonkongen eller hans fætter @Varmemester

begge øvelser kræver 100 % opmærksomhed og en vis balance og gode stærke underlivs bevægelser ja nærmest knibe- sammentrækningsøvelser og selvfølgelig også ret meget udholdenhed,og tænker da kun at der er et stort plus at du er en lille spirrevip og har et lavt tyngdepunkt...;):rolleyes:

Hehe.. Jeg kan så a erfaring sige at @JenniferRomantica hun BLIVER siddende til sidste gisp fra en viril tyr.. ;) :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahaha... :-) :-) :-) 

Jennifer fra Romantica - aka J Ro - er en dejlig, sød, skør, lækker og fræk pige, som jeg sagtens kunne ligge i ske med mange mange mange nætter ;-) 

Men helt ærligt tror jeg ikke hun kunne holde mange sekunder på en vild rodeotyr. Jeg tror hellere hun vil hellere have den ægte vare :-) 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 6 minutter siden:

Hahaha... :-) :-) :-) 

Jennifer fra Romantica - aka J Ro - er en dejlig, sød, skør, lækker og fræk pige, som jeg sagtens kunne ligge i ske med mange mange mange nætter (med stiv pik inde i varmen) ;-) 

Men helt ærligt tror jeg ikke hun kunne holde mange sekunder på en vild rodeotyr. Jeg tror hellere hun vil hellere have den ægte vare :-) 

Venligst

French

Ok dejligt nok ,,, har været på sauna klubben 2 gange , dog ikke mødt lige netop hende, men det kan vel arrangeres ,, hvis hun da ikke "lige" er optaget af jer to gutter, ha ha 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 8 minutter siden:

Hahaha... :-) :-) :-) 

Jennifer fra Romantica - aka J Ro - er en dejlig, sød, skør, lækker og fræk pige, som jeg sagtens kunne ligge i ske med mange mange mange nætter (med stiv pik inde i varmen) ;-) 

Men helt ærligt tror jeg ikke hun kunne holde mange sekunder på en vild rodeotyr. Jeg tror hellere hun vil hellere have den ægte vare :-) 

Venligst

French

Der kan du selv se @Hunting for beaver;).. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...