Hop til indhold
kanonkongen

Hvem, er bedst/værst herinde på EG? :-)

Recommended Posts

hmmm venter stadigvæk på den første PM fra de lyserøde,,, der er jo rigeligt at tage af  /  det kunne godt gå hen og blive en laaaang aften ,,, :rolleyes:

 

Sååå  endelig er der bid , en stær i kassen en PM besked,  tjekker lige  ,,,,,øv det var sgu bare en stodder igen :D

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg har jo ikke lige deltaget.

Jeg blev så tilfreds med min placering på luftmadrassen at jeg besluttede mig for at tage en lille lur :blink:

Vil dog gerne erklære mig enig med Kanonkongen i at jeg elsker min luftmadras og jeg kan snakke trusserne af enhver dejlig pige, men nok ikke af den årsag, som de fleste tror.

Grunden er nok nærmere, at de fleste trunder keder sig ekstremt, efter at have snakket med mig i en en halv time eller så, og så smider de trusserne blot for at der skal ske noget :rolleyes:

Redigeret af Toddy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 10 timer siden:

@Hunting for beaver HELT KLART nummer 2.. :wub: :wub: Glæder mig til det lille setup hende og jeg skal.. :P :wub:

@kanonkongen det er SIMPELTHEN et must at du må og skal det.. ;) Det er et syn der KLART aldrig går i glemme bogen. :wub: Og mere end bare højre arm.. :wub:

Du er bare så sød @Varmemester<3kys fra 

Anna

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 10 timer siden:

Noget med et par stillet vi skal ud og finde til hende en dag.. Og så slutte af med et par timer på lagnet hvor jeg må komme udover dem og ta billeder.. :P :wub:

Bare tjek hendes instagram profil.. ;)

Ja det er et setup, som jeg ser meget frem til - særligt den sidste del:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 2 timer siden:

Du er bare så sød @Varmemester<3kys fra 

Anna

 

Er det fordi @Varmemester Er blevet for kendt til dette sted. :lol: Så tror da fanden, man taber til ham. :P

Jeg venter stadig på. Strip fra @Trinetease Og sang fra @Varmemester Men nej nej, han vil hellere score dig :lol:

Men @Anna - fræk og sexet Var det ikke noget med en video af dig i stiletter :lol::lol: Jeg er desværre ikke så kendt til dette sted som @Varmemester :P

Men fedt setup i to, har fået lavet. Og ja det. Kan man da kun glæde sig til. Og hvis i ser en flue på væggen er det mig. Please, lad være at slå mig ihjel. :D

God hyggetime til jer. og god tirs

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 31 minutter siden:

Er det fordi @Varmemester Er blevet for kendt til dette sted. :lol: Så tror da fanden, man taber til ham. :P

Jeg venter stadig på. Strip fra @Trinetease Og sang fra @Varmemester Men nej nej, han vil hellere score dig :lol:

Men @Anna - fræk og sexet Var det ikke noget med en video af dig i stiletter :lol::lol: Jeg er desværre ikke så kendt til dette sted som @Varmemester :P

Men fedt setup i to, har fået lavet. Og ja det. Kan man da kun glæde sig til. Og hvis i ser en flue på væggen er det mig. Please, lad være at slå mig ihjel. :D

God hyggetime til jer. og god tirs

KK

For helved da osse du kan det med sangtekster og lyrik.. ;) :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, Lige nu:

ok cool god film ,,,han er måske ude og skyde kanonen af :D

Ved ikke om du har set den. Men "Sabotage" med Arnold bomstærk.. :lol:

Ååååhhh ja det er ikke til at vide.. :lol::lol::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 3 minutter siden:

Ved ikke om du har set den. Men "Sabotage" med Arnold bomstærk.. :lol:

Ååååhhh ja det er ikke til at vide.. :lol::lol::lol:

ok den har jeg da aldrig set , har ellers set ret mange af hans film og han gør det jo godt den gamle østriger af et musketbundt, vil ikke forstyrre mere ven 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, Lige nu:

ok den har jeg da aldrig set , har ellers set ret mange af hans film og han gør det jo godt den gamle østriger af et musketbundt, vil ikke forstyrre mere ven 

Den er fra 14.. :) Jeg så en i søndags da jeg havde tømmermænd med ham og Sylvester som hedder "Escape plan". Også en mega fed film.. :)

Det gør du skam heller ikke.. Har en der forstyrre mere på Scor.. :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 4 minutter siden:

Den er fra 14.. :) Jeg så en i søndags da jeg havde tømmermænd med ham og Sylvester som hedder "Escape plan". Også en mega fed film.. :)

Det gør du skam heller ikke.. Har en der forstyrre mere på Scor.. :lol: :lol:

ja har set den 3 gange fed film,, også pas på at du ikke skriver med en lyseblå , ja man ved jo aldrig før man ser dem IRL og en sjælden gang SKAL de være helt nøgen for at være ekstra sikker ,,,:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 2 minutter siden:

ja har set den 3 gange fed film,, også pas på at du ikke skriver med en lyseblå , ja man ved jo aldrig før man ser dem IRL og en sjælden gang SKAL de være helt nøgen for at være ekstra sikker ,,,:D

MEGA fed film.. 

Hahaha.. Har heldigvis mødt hende.. Og sidst jeg mærkede var der sq ikke noget vedhæng mellem benene som ikke sku være der.. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 4 minutter siden:

næste gang jeg kører min curser han på din profil står der viser SCOR ,, istedet for fx Anna fræk :D

Hahaha.. Funny honny.. :P

Lyt lige til den her.. Så får du en ide om at jeg OGSÅ er på Scor.. Og specielt 30sek inde.. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 6 minutter siden:

næste gang jeg kører min curser han på din profil står der viser SCOR ,, istedet for fx Anna fræk :D

Men var forresten ude og spise med lækre Anna i aften.. :P :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

dejligt og hun er BÅDE fræk og sexet IRL,, du har jo været på ryggen af hende før din gris, ha ha 

ret cool at i går ud og spiser forret , hovedret og nåede i også lige desserten ;):rolleyes::D

P:S.   det der skod musik er slet ikk mig er mere til de rolige slags,kunne overhovet ikke hverken høre eller forstå noget som helst :lol:

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, Lige nu:

dejligt og hun er BÅDE fræk og sexet IRL,, du har jo været på ryggen af hende før din gris, ha ha 

ret cool at i går ud og spiser forret , hovedret og nåede i også lige desserten ;):rolleyes::D

Ja da.. Lidt gris er man vel altid.. :P :lol:

Men nej.. Ingen forret eller dessert.. Kun hovedret og en kop kaffe.. Og ingen sex.. Ren hygge og snak.. :) Så faktisk rent venskabeligt.. Og det er SINDSSYG HYGGELIGT.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 1 minut siden:

Ja da.. Lidt gris er man vel altid.. :P :lol:

Men nej.. Ingen forret eller dessert.. Kun hovedret og en kop kaffe.. Og ingen sex.. Ren hygge og snak.. :) Så faktisk rent venskabeligt.. Og det er SINDSSYG HYGGELIGT.. :)

dejlig læsning især for DIG ven ,,sov godt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...