Hop til indhold
kanonkongen

Hvem, er bedst/værst herinde på EG? :-)

Recommended Posts

Halløj allesammen :)

Nu er der mange tråde om, hvor stor, er din diller, hvordan skal en fisse se ud, hvem, er den bedste GP og kønneste. Osv osv. Nej nu må der gå grineren i den herinde. På en kedelig mørk mandag aften.:D Så here we go. Af dem i kender/ikke kender på EG. Hvem tror i så er bedst til disse udsagn. Eller, skal holde sig langt væk. :P

  • Hvem af de i kender herinde. Er bedst/værst. Til, at deltage i Date mig nøgen? :D Der vil jeg svare. @TheVoice Han elsker, at prøve nye udfordringer. :D Kunne bestemt også være @Hunting for beaver Tror, han vil få stor succes :P
  • Hvem af de i kender herinde. Er bedst/værst. Til, at deltage i. Vild med dans.?    :D Det må være noget. @Borende X kunne klare. En beleven mand. Der rykker med hofterne. :D
  • Hvem af de i kender herinde. Er bedst/værst. Til, at deltage i. DK, har talent ?     :D Burde sige mig selv. Da jeg er verdensmester i absolut ingenting :lol: Men vil sige @Aarhuselsker Da, jeg tror, han kan sælge sig selv. :D
  • Hvem af de i kender herinde. Er bedst/værst. Til, at deltage i Robinson ekspeditionen? :D @Toddy Han kan snakke trusserne af pigerne. Og sidde på sin oppustelige luftmadras og se de andre smede rænker. :P
  •  Hvem af de i kender herinde. Er bedst/værst. Til, at deltage i The Voice?    :D @Trinetease Her må du slå igennem med den stille version af "Der er et yndigt land" :lol: Glæder mig til, at se audition :P Eller vil du komme med en smagsprøve på de liflige toner?
  • Hvem af de i kender herinde. Er bedst/værst. Til, at strippe? :D Det må klart være @Varmemester :lol: Han viser pigerne, hvordan den skal skæres. Kunne vi på EG få en smagsprøve???????? :P
  • Hvem af de i kender herinde. Er bedst/værst. Til, at spise Sushi?.:D Er slet ikke i tvivl. Det, er @Liv Hun tager og spiser det hen af vejen. Både i regn og slud. Og til en sludder for en sladder. :lol:
  • Hvem af de i kender herinde. Er bedst/værst. Til, at skrive gode beretninger/anmeldelser/julekalendere.? :D @Rejsenetværk Kæmpe cadeau for din omhyggelighed. Når du, beskriver det ene og andet. Og ja @Findus Gode julekalendere vi, har læst med stor omhyggelighed. 
  • Hvem, er en bold tosse ? :D @Claesen er overhovedet ikke blevet opdraget med sport :lol: I mine øjne en fejl i opdragelsen. :P
  • Hvem elsker kager/dessert ? :D @holstebronx Helt klart. Den mand, kan rydde en dessert buffet på under 5 min. :lol:

Lad jer endelig ikke stå tilbage for, at svare. Og tag det ikke ilde op, hvis i bliver tagget. Det, er kun for sjov. Og vi skal ingen ballade, have i tråden. Jeg, har selv svaret på hvem jeg tror. Ville være gode eller mindre gode. :D

Glæder mig til, at se jeres svar :P:P

God aften til alle

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg kunne nok godt overtales til en MEGET sagte udgave, af der er et yndigt land :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Jeg kunne nok godt overtales til en MEGET sagte udgave, af der er et yndigt land :D

Vil gerne gå med dig til audition så :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære @kanonkongen:)

- jeg tror der er sneget sig en fejlcasting ind vedrørende @Borende X  ?!?!?  - ja vild med dans, det synes jeg nu ikke han sådan har vist særligt meget gennem årene.

Jeg tror hans kompetencer ligger et helt andet sted, og det er som :wub::wub: "alt mulig mand" og "hyggeonkel" :wub::wub:   på plejehjem.

Det forlyder at både Forstanderinden og de ældre modne fruentimmer på Plejehjemmet i St. Kødlyst er meget tilfredse med hans indsats som den store gigolo når de afholder deres ugentlige gangbang - også kaldet "Blandet saft fra Rynkeby"

Mange hilsner :P

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nye tider skrev, Lige nu:

Kære @kanonkongen:)

- jeg tror der er sneget sig en fejlcasting ind vedrørende @Borende X  ?!?!?  - ja vild med dans, det synes jeg nu ikke han sådan har vist særligt meget gennem årene.

Jeg tror hans kompetencer ligger et helt andet sted, og det er som :wub::wub: "alt mulig mand" og "hyggeonkel" :wub::wub:   på plejehjem.

Mange hilsner :P

Nye tider

Hej @Nye tider

Jeg beklager min fejlcasting :lol: Godt du, kan rette mig. :P

God aften.

KK 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@kanonkongen jeg bytter gerne plads med @Trinetease.. For hun stripper HELT KLART BEDRE end mig.. Og så tror jeg at min sprøde stemme godt kan gøre sig som den værste i The Voice.. :lol: :lol:

 

Du behøver ikke reagerer med et :lol: @Trinetease.. For du HAR set hvor hurtigt mit arbejdstøj kan rygee af.. :lol:

Redigeret af Varmemester
En løfte pejefinger til Trinetease..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, Lige nu:

@kanonkongen jeg bytter gerne plads med @Trinetease.. For hun stripper HELT KLART BEDRE end mig.. Og så tror jeg at min sprøde stemme godt kan gøre sig som den værste i The Voice.. :lol: :lol:

Hej @Varmemester Altså, kan godt godtage du bytter plads med @Trinetease :lol: Men så vil jeg, have smagsprøver både med sang og strip.:P Det må så være dig der står for, at overtale @Trinetease :P Jeg venter i spænding på de videoer. :lol:

Og lige lidt info. De GPér jeg har spurgt om de stripper. Der kommer den samme forklaring. NEJ NEJ OG ATTER NEJ. :shock: de siger det samme. Vi, har ikke en rytme i kroppen. :lol: Hey, jeg kan så næsten danse når, jeg står på et ben. Og kæmper med bukserne og få dem af. :D:D 

God aften.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

Der er altså mere Linda P i mig - end der er stripper :D

Nå pyt :lol: Alle stripper jo på deres måde. :P

@Varmemester Du, er en værre en. :P

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

Der er altså mere Linda P i mig - end der er stripper :D

Hmm.. Synes da ellers det var RØV SEXET da du smed den vamsede badekåbe sidst.. ;) :wub: :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der er nogle kvinder parate nu her i aften med kaffen , så kommer jeg da gerne lige forbi med stang og fløden :rolleyes:;):D

Og nu forventer jeg så på at min PM indbakke blir rødglødende,,,,hmmm forkerte tråd måske ,, nåhh what the heck :)  der kunne jo teknisk set godt være en enkelt lyserød som lader sig friste, mod lidt lommepenge forstås !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden:

Hvis der er nogle kvinder parate nu her i aften med kaffen , så kommer jeg da gerne lige forbi med stang og fløden :rolleyes:;):D

Og nu forventer jeg så på at min PM indbakke blir rødglødende,,,,hmmm forkerte tråd måske ,, nåhh what the heck :)  der kunne jo teknisk set godt være en enkelt lyserød som lader sig friste, mod lidt lommepenge forstås !

Det bliver jo en ren dating tråd det her :P Ja venter også på svar fra @Trinetease :P Nåå ja @Liv du skal da ikke snydes. Giver da gerne Sushi :lol:

God jagt Hunter.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 7 minutter siden:

@kanonkongendu mangler forresten en kategori i bedst/værst..

Hvem er bedst/værst i stiletter? Og der er det @Anna - fræk og sexetder får min stemme. :wub: :wub:

Ja nu spørger jeg måske lidt dumt , men mener du så at @Anna - fræk og sexet  er ,,,,,  1. Værst   eller 2  Bedst ;)

underforstået at du nok vælger 2 , men har faktisk ikke endnu ikke fattet alle svarene , ha ha 

ja ok nogle gir nok sig selv,,:D

Fed tråd iøvrigt tak for denne Hr. @kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden:

Ja nu spørger jeg måske lidt dumt , men mener du så at @Anna - fræk og sexet  er ,,,,,  1. Værst   eller 2  Bedst ;)

underforstået at du nok vælger 2 , men har faktisk ikke endnu ikke fattet alle svarene , ha ha 

ja ok nogle gir nok sig selv,,:D

Fed tråd iøvrigt tak for denne Hr. @kanonkongen

Tror de giver sig selv. At @Varmemester i den grad vil give højre arm. For at savle over hende i stiletter :lol:

Og tak for ros :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Hunting for beaver HELT KLART nummer 2.. :wub: :wub: Glæder mig til det lille setup hende og jeg skal.. :P :wub:

@kanonkongen det er SIMPELTHEN et must at du må og skal det.. ;) Det er et syn der KLART aldrig går i glemme bogen. :wub: Og mere end bare højre arm.. :wub:

Redigeret af Varmemester
Manglede noget..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...