Hop til indhold
kanonkongen

Hvem, er bedst/værst herinde på EG? :-)

Recommended Posts

Varmemester skrev, Lige nu:

@Hunting for beaver HELT KLART nummer 2.. :wub: :wub: Glæder mig til det lille setup hende og jeg skal.. :P :wub:

@kanonkongen det er SIMPELTHEN et must at du må og skal det.. ;) Det er et syn der KLART aldrig går i glemme bogen. :wub:

Ok hvad, er det for et setup :lol: Jamen så håber jeg min PM gløder fra @Anna - fræk og sexet i stiletter :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, Lige nu:

Ok hvad, er det for et setup :lol: Jamen så håber jeg min PM gløder fra @Anna - fræk og sexet i stiletter :P

Noget med et par stillet vi skal ud og finde til hende en dag.. Og så slutte af med et par timer på lagnet hvor jeg må komme udover dem og ta billeder.. :P :wub:

Bare tjek hendes instagram profil.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, Lige nu:

Hvem er bedst / værst til at give pigerne orgasmer :D ,,,,,   <3 @kanonkongen  <3  eller  <3 @Varmemester <3

Vil lige lade svarene stå åbent inden jeg selv "gætter" mit svar

knus 

Den tager jeg på min kappe. @Varmemester Kan jeg ikke måle mig med. :lol: Han er jo en ren Don Juan. Så der, har jeg tabt :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 2 minutter siden:

Hvem er bedst / værst til at give pigerne orgasmer :D ,,,,,   <3 @kanonkongen  <3  eller  <3 @Varmemester <3

Vil lige lade svarene stå åbent inden jeg selv "gætter" mit svar

knus 

@Anna - fræk og sexet svare du på den for mig????? For MEGA utroværdigt at jeg selv svare jo.. :P :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, Lige nu:

Noget med et par stillet vi skal ud og finde til hende en dag.. Og så slutte af med et par timer på lagnet hvor jeg må komme udover dem og ta billeder.. :P :wub:

Bare tjek hendes instagram profil.. ;)

Har ikke instagram :) Men hyggeligt setup. God fornøjelse til jer begge, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 1 minut siden:

Hun kender mig jo ikke. Så allerede der, har jeg jo tabt :P

Hmm.. Må kigge dine anmeldelser igennem så og se om vi bare sku ha en til fælles som kan gi sin mening til kende. ;) :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 1 minut siden:

Den tager jeg på min kappe. @Varmemester Kan jeg ikke måle mig med. :lol: Han er jo en ren Don Juan. Så der, har jeg tabt :P

ja ok men vendt nu lige lidt ,,, du er da alt for udmyg ven :D  de lyserøde har jo ikke talt DIN sag endnu,,, men ja ret svære odds imod ham den HAUSMEISTER ,,,, eller bare  DON JOHAN :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden:

ja ok men vendt nu lige lidt ,,, du er da alt for udmyg ven :D  de lyserøde har jo ikke talt DIN sag endnu,,, men ja ret svære odds imod ham den HAUSMEISTER ,,,, eller bare  DON JOHAN :rolleyes:

Hmm.. Gad vide hva jeg ku ryge til hvis vi mænd kom på auktion herinde.. :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 2 minutter siden:

Hmm.. Gad vide hva jeg ku ryge til hvis vi mænd kom på auktion herinde.. :lol: :lol:

vel en times god og intens sex eller bare højeste bud ,,, mit ydmyg bud må være 3000 kr. , men så skal du nok også garantere min. 2 orgasmer til den heldige køber,,:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 5 minutter siden:

vel en times god og intens sex eller bare højeste bud ,,, mit ydmyg bud må være 3000 kr. , men så skal du nok også garantere min. 2 orgasmer til den heldige køber,,:lol:

Forvirret????? Ja... For får LIGE PLUDSELIG en fæl tanke..... "Sæt nu det er en blå der byder højst... :blink: Og det allerværste ville være hvis det var ham der mail pestilensen.. :blink:  :wacko: :(

Redigeret af Varmemester

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 2 minutter siden:

Forvirret????? Ja... For får LIGE PLUDSELIG en fæl tanke..... "Sæt nu det er en blå der byder højst... :blink: Og det allerværste ville være hvis det var ham der mail pestilensen.. :blink: :wacko::(

En kvindelig køber forstås :D

Ellers må du lige ha et par allierede af dine veninder herinde fra som kan overbyde en evt. stodder ;)  som KONGEN skal du ALTID se mulighederne fremfor problemerne ,, ha ha ha 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 2 minutter siden:

Forvirret????? Ja... For får LIGE PLUDSELIG en fæl tanke..... "Sæt nu det er en blå der byder højst... :blink: Og det allerværste ville være hvis det var ham der mail pestilensen.. :blink: :wacko::(

Haha :lol::lol: Ja kan godt se det dilemma :lol:

Hunting for beaver skrev, for 3 minutter siden:

Hvor er vi skide skægge , og i er altså NUSER begge 2 :D

Er det ikke også det der er meningen. Vi, har kun det sjovt vi selv laver :)

Varmemester skrev, for 3 minutter siden:

ALTID... Bare spørg de andre.. ;)

Ja de er enige :lol:

Varmemester skrev, for 3 minutter siden:

Og du holder fandens go gang i os.. :lol: :lol:

:lol: Mon han vil ha dig @Varmemester :P

Nå vil i seng. Tak for en hyggelig, sjov aften i grinerens tegn. 

Må i sove godt. Når jeres tid kommer.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 9 minutter siden:

vel en times god og intens sex eller bare højeste bud ,,, mit ydmyg bud må være 3000 kr. , men så skal du nok også garantere min. 2 orgasmer til den heldige køber,,:lol:

 

Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden:

En kvindelig køber forstås :D

Ellers må du lige ha et par allierede af dine veninder herinde fra som kan overbyde en evt. stodder ;)  som KONGEN skal du ALTID se mulighederne fremfor problemerne ,, ha ha ha 

Jamen se, så er der nok en der enten går herfra eller sender mig ud af døren med et stort smil på munden. ;)

Og der er ikke nogle problemer, det er udfordringer i min verden.. ;) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...