Hop til indhold
kanonkongen

Hvem, er bedst/værst herinde på EG? :-)

Recommended Posts

Varmemester skrev, for 2 timer siden:

Ja da.. Lidt gris er man vel altid.. :P :lol:

Men nej.. Ingen forret eller dessert.. Kun hovedret og en kop kaffe.. Og ingen sex.. Ren hygge og snak.. :) Så faktisk rent venskabeligt.. Og det er SINDSSYG HYGGELIGT.. :)

  •  
  • Medlem
  • 299
  • 199 indlæg
 

Hej blander mig lige lidt.

Nej Varmemesteren, Fik ikke Desserten, for det fik BAMSEN og LILLEBAMSEN

Men Vamedrengen har ret Anna er sku noget for sig selv.

Hun er umanerlig dejlig, en man nemt forelsker sig i .

Jeg skal nok skive en lille anmeldelse om vores møde. men skal lige sunde mig lidt , og ind og drømme om skønjomfruen Anna

Og Ja Anna har nogle flotte stilleter…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 4 timer siden:
  • Told you, I did. Anna er dejlig :P
  •  
  • Medlem
  • 299
  • 199 indlæg
 

Hej blander mig lige lidt.

Nej Varmemesteren, Fik ikke Desserten, for det fik BAMSEN og LILLEBAMSEN

Men Vamedrengen har ret Anna er sku noget for sig selv.

Hun er umanerlig dejlig, en man nemt forelsker sig i .

Jeg skal nok skive en lille anmeldelse om vores møde. men skal lige sunde mig lidt , og ind og drømme om skønjomfruen Anna

Og Ja Anna har nogle flotte stilleter…

T

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 4 timer siden:
  •  
  •  
  • Medlem
  • 299
  • 199 indlæg
 

Hej blander mig lige lidt.

Nej Varmemesteren, Fik ikke Desserten, for det fik BAMSEN og LILLEBAMSEN

Men Vamedrengen har ret Anna er sku noget for sig selv.

Hun er umanerlig dejlig, en man nemt forelsker sig i .

Jeg skal nok skive en lille anmeldelse om vores møde. men skal lige sunde mig lidt , og ind og drømme om skønjomfruen Anna

Og Ja Anna har nogle flotte stilleter…

Told you, I did. Anna er dejlig :P (så lykkedes det at få iPad og tastatur til at makke ret ;-)).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 4 timer siden:
  •  
  •  
  • Medlem
  • 299
  • 199 indlæg
 

Hej blander mig lige lidt.

Nej Varmemesteren, Fik ikke Desserten, for det fik BAMSEN og LILLEBAMSEN

Men Vamedrengen har ret Anna er sku noget for sig selv.

Hun er umanerlig dejlig, en man nemt forelsker sig i .

Jeg skal nok skive en lille anmeldelse om vores møde. men skal lige sunde mig lidt , og ind og drømme om skønjomfruen Anna

Og Ja Anna har nogle flotte stilleter…

dejligt afventer dit skriv med glæde,, dog er hun nok IKKE en pige for mig, det med at kunne blive nemt forelsket det kan jeg slet ikke overkomme, ha ha ha  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 6 timer siden:
  •  
  •  
  • Medlem
  • 299
  • 199 indlæg
 

Hej blander mig lige lidt.

Nej Varmemesteren, Fik ikke Desserten, for det fik BAMSEN og LILLEBAMSEN

Men Vamedrengen har ret Anna er sku noget for sig selv.

Hun er umanerlig dejlig, en man nemt forelsker sig i .

Jeg skal nok skive en lille anmeldelse om vores møde. men skal lige sunde mig lidt , og ind og drømme om skønjomfruen Anna

Og Ja Anna har nogle flotte stilleter…

Og jeg misunder dig den dessert.. ;) Glæder mig til at læse din tirsdag aften med den dejlige @Anna - fræk og sexet;).. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 2 timer siden:

dejligt afventer dit skriv med glæde,, dog er hun nok IKKE en pige for mig, det med at kunne blive nemt forelsket det kan jeg slet ikke overkomme, ha ha ha  

Hehe.. My man.. Jump on it.. :lol: Så må nu booket den tid med hende. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 23 timer siden:

Er det fordi @Varmemester Er blevet for kendt til dette sted. :lol: Så tror da fanden, man taber til ham. :P

Jeg venter stadig på. Strip fra @Trinetease Og sang fra @Varmemester Men nej nej, han vil hellere score dig :lol:

Men @Anna - fræk og sexet Var det ikke noget med en video af dig i stiletter :lol::lol: Jeg er desværre ikke så kendt til dette sted som @Varmemester :P

Men fedt setup i to, har fået lavet. Og ja det. Kan man da kun glæde sig til. Og hvis i ser en flue på væggen er det mig. Please, lad være at slå mig ihjel. :D

God hyggetime til jer. og god tirs

KK

Jeg mødte @Varmemester før han blev “kendt”:rolleyes: så Jeg kalder ham ikke sød fordi han er en kendis. Men fordi han ER sød:wub:

Personligt er jeg ikke til videoer, men er par billeder kan nok godt lægges ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så åbner man, EG. Og ham @Varmemester Har startet et helt Filharmonisk orkester. Af  spøg og skæmt. Og ham @Hunting for beaver var næsten glemt :lol: Men ham Beaver nægtede at Leave. :P Så var det ham steroide Arnold. og musik. Det er da ren kiks. :lol: I to larmer og larmer. mens i snakker om hende den nye flamme. :D @Anna - fræk og sexet :P:P

Så, skulle jeg drilles om, jeg sov. Hey drenge, vidste ikke jeg skulle have lov. :D Men jeg drømte om ham den berømte. @Varmemester Der, er for kendt til dette sted. :P 

I går, var i to.I dag er jeg en. ja okay lidt sen. :lol: Men i får jeres hyr. Jeg er den største tyr. Men ham @Hunting for beaver han skriver Han ikke vil de der unge. Men, han vil elske at bruge sin tunge. Er du måske på Scor til en masse Hor. ?:P

Så kom Bamsen ind og prale, han havde knaldet så var der ballade :lol: Og Niller øh @niels6663 han rørte sin piller. :P Kan i opfører jer søde Ellers får pigerne bare det røde :D

Tråden handlede om bedst og værst. Og i to vil, have en kærst :lol: I er nogle være venner derfor jeg sender. en lille hej, er jo ikke fej. næhhh i er så kæk jeres røv skulle vaskes i en bæk. :D 

Hygge hygge sikke et venskab tråden, kan bygge. :lol: I bærer vel ikke nag. For så kommer jeg efter jeres bag. :P

Må i alle ha en god dag. Kan ikke rime mere. Men, kan være der kommer flere. :lol:

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, Lige nu:

Jeg mødte @Varmemester før han blev “kendt”:rolleyes: så Jeg kalder ham ikke sød fordi han er en kendis. Men fordi han ER sød:wub:

Personligt er jeg ikke til videoer, men er par billeder kan nok godt lægges ud. 

Hold nu op med alle de rosende ord.. Bliver jo helt flov.. :oops: :oops: :rolleyes: Og så er jeg altså ingen "kendis".. :lol:

Hmm.. Er sq heller ikke sikker på at jeg kan holde kameraet stille når jeg kommer udover de stiletter.. :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 2 minutter siden:

Jeg mødte @Varmemester før han blev “kendt”:rolleyes: så Jeg kalder ham ikke sød fordi han er en kendis. Men fordi han ER sød:wub:

Personligt er jeg ikke til videoer, men er par billeder kan nok godt lægges ud. 

Ak ak, jeg har tabt :P Ham @Varmemester er sød. Og jeg er bare blød :lol: Av av jeg har mistet mit tav. 

God dag @Anna - fræk og sexet

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
niels6663 skrev, for 52 minutter siden:

@kanonkongen Knold, der var gal som en trold købte kugler og krudt for en krone. Kom en mægtig portion i sin store kanon, og skød hoved og hat af sin kone ;).

Så så @niels6663 Drik en pils. Det der surhed duer ikk :lol: Dig, kan jeg ikke please. Men du kan da fise :P Er, jeg  gal og en trold. Hold på hat og patter det batter. :lol: Vær glad og gå i bad. Med en glædespige Og pas på din hæmoride. :P Du må være en surmule, der elsker at pule. 

God dag til dig fra mig.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 7 minutter siden:

@Varmemester <3 har  dejlig store hænder,,, virkelig noget der i mig tænder.

Du gør min lille kat til din helt egen SKAT :D

Jeg er blevet forelsket i dig 

Kærlig hilsen Din hemmelige beundrer 

Stive Lis  du ved hende UDEN gebis :lol::D:lol:

 

Hahaha.. Og lilla paryk.. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 45 minutter siden:

Så så @niels6663 Drik en pils. Det der surhed duer ikk :lol: Dig, kan jeg ikke please. Men du kan da fise :P Er, jeg  gal og en trold. Hold på hat og patter det batter. :lol: Vær glad og gå i bad. Med en glædespige Og pas på din hæmoride. :P Du må være en surmule, der elsker at pule. 

God dag til dig fra mig.

KK

En surmule? Må jeg nu bede om mine himmelblå? De er nemlig gode at have på. Eller noget :lol:.

Men jeg er skam medlem af Foreningen gnavne Gamle Mænd Anno 2005. Der er kun mig som medlem, så jeg er formand, næstformand og kasserer, foruden at være stiftende medlem :D. Mit store forbillede er Detective Andy Sipowicz fra N.Y.P.D. Blues, han er dejlig sur og gnaven ;-).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 2 timer siden:

@kanonkongen  Er smuk og dejlig <3

Det rimer ikke specielt meget men sandt 

Kærlig hilsen Din veninde 

Hotte Lotte   med den store grotte :lol:

@Hunting for beaver Er glad for dig. Men det bliver hver for sig :P

Hotte Lotte. Som du, kan flotte dig. Er glad for dit digt. Og jeg læste det af pligt. :D

Har den grotte en måtte? Og Lotte, er du Skotte. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Det var så de ca 10 bedste og undskyld hvis jeg misforstod, men hvem var de værste idet jeg havde håbet på et 13tal :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, den 25.11.2019 at 18:10:

Halløj allesammen :)

Nu er der mange tråde om, hvor stor, er din diller, hvordan skal en fisse se ud, hvem, er den bedste GP og kønneste. Osv osv. Nej nu må der gå grineren i den herinde. På en kedelig mørk mandag aften.:D Så here we go. Af dem i kender/ikke kender på EG. Hvem tror i så er bedst til disse udsagn. Eller, skal holde sig langt væk. :P

  • Hvem af de i kender herinde. Er bedst/værst. Til, at deltage i Date mig nøgen? :D Der vil jeg svare. @TheVoice Han elsker, at prøve nye udfordringer. :D Kunne bestemt også være @Hunting for beaver Tror, han vil få stor succes :P
  • Hvem af de i kender herinde. Er bedst/værst. Til, at deltage i. Vild med dans.?    :D Det må være noget. @Borende X kunne klare. En beleven mand. Der rykker med hofterne. :D
  • Hvem af de i kender herinde. Er bedst/værst. Til, at deltage i. DK, har talent ?     :D Burde sige mig selv. Da jeg er verdensmester i absolut ingenting :lol: Men vil sige @Aarhuselsker Da, jeg tror, han kan sælge sig selv. :D
  • Hvem af de i kender herinde. Er bedst/værst. Til, at deltage i Robinson ekspeditionen? :D @Toddy Han kan snakke trusserne af pigerne. Og sidde på sin oppustelige luftmadras og se de andre smede rænker. :P
  •  Hvem af de i kender herinde. Er bedst/værst. Til, at deltage i The Voice?    :D @Trinetease Her må du slå igennem med den stille version af "Der er et yndigt land" :lol: Glæder mig til, at se audition :P Eller vil du komme med en smagsprøve på de liflige toner?
  • Hvem af de i kender herinde. Er bedst/værst. Til, at strippe? :D Det må klart være @Varmemester :lol: Han viser pigerne, hvordan den skal skæres. Kunne vi på EG få en smagsprøve???????? :P
  • Hvem af de i kender herinde. Er bedst/værst. Til, at spise Sushi?.:D Er slet ikke i tvivl. Det, er @Liv Hun tager og spiser det hen af vejen. Både i regn og slud. Og til en sludder for en sladder. :lol:
  • Hvem af de i kender herinde. Er bedst/værst. Til, at skrive gode beretninger/anmeldelser/julekalendere.? :D @Rejsenetværk Kæmpe cadeau for din omhyggelighed. Når du, beskriver det ene og andet. Og ja @Findus Gode julekalendere vi, har læst med stor omhyggelighed. 
  • Hvem, er en bold tosse ? :D @Claesen er overhovedet ikke blevet opdraget med sport :lol: I mine øjne en fejl i opdragelsen. :P
  • Hvem elsker kager/dessert ? :D @holstebronx Helt klart. Den mand, kan rydde en dessert buffet på under 5 min. :lol:

Lad jer endelig ikke stå tilbage for, at svare. Og tag det ikke ilde op, hvis i bliver tagget. Det, er kun for sjov. Og vi skal ingen ballade, have i tråden. Jeg, har selv svaret på hvem jeg tror. Ville være gode eller mindre gode. :D

Glæder mig til, at se jeres svar :P:P

God aften til alle

KK

Ja man kan jo glemme nogen i farten, når man spiller på det der darten. 

Men @Lange man ej må glemme. Han en masse piger kan klemme. Når pigerne ser Lange, bliver de så bange. Et lem så slem. At pigerne gisper og Lange fister. :P Men  Lange er olle slem, når yndlings gudinden giver et klem. :D @Lange Du telefonere mens du onanere. :P Nu skal jeg være rar fordi du er bra. Jeg tænker du elsker at slikke. Så dessert du vil være god til. 

Og den gode hyggeonkel @modenelsker Du står også for skud. Her er mit bud. :D Du, kan lide at putte, og pigen sutte. Du vil være god i robinson ekspeditionen. Og lave sexkoalitionen. På øen du vil sende en hjem til Them. :P Du, er en god ven. Der hedder Svend. Piller paller du, skriger efter baller. :lol: 

Nå så blev det sengetid. hygge derude.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, den 27.11.2019 at 12:40:

@kanonkongen  Er smuk og dejlig <3

Det rimer ikke specielt meget men sandt 

Kærlig hilsen Din veninde 

Hotte Lotte   med den store grotte :lol:

Var på min tur rundt om i landet lige et smut i KBH.,,,, ja spørg mig IKKE hvad jeg mon lavede derinde,

Anyways jeg stødte lidt tilfældigvis ind i @kanonkongen foretrukne glædespige i ved "Hotte Lotte" som i dagens anledning havde skiftet alias til ,,,

 

IMG_20191203_113420.jpg

 

Tror at hun har skiftet sit navn efter hun havde besøgt @Varmemester som en slags gestus til vores broder K.K.

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløj @Hunting for beaver

Ja flotte Lotte, er og bliver en godte. :P Forstår ikke en Bjelland, hvorfor, hun vil Sjælland. Hun siger selv, hun vil have en Jyde. Fordi, han kan skyde, nyde og syde. :D Hun siger endvidere. Sjællændere kun elsker deres både. Så bliver de så kåde. Og kommer altide våde. Og de, kan ikke altid finde ud af alt med måde. :shock: Nej en jyde, er stærk og sej. og kan mere end, en halvleg. :lol:

Hvad er så moralen. Flotte Lotte. Siger be be. En jyde, han kan mere. :)

God aften.

KK

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der jeg @kanonkongen må rette, da Flotte Lotte og jeg er kørt trætte.. Ja hun en jyde må, med DIG hun jo ikke kan nå.. Jo synes ikke det er sjovt at rode Jylland igennem hver meter, derfor hun vælger en eksiljyde som hedder Peter. For en VARMEMESTER han ku bli, det var LIGE noget Flotte Lotte ku li.. ;) :lol:

Ta den i to.. :P :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...