Hop til indhold
Guest Nemtøs

Black friday konkurrence

Recommended Posts

Nemtøs skrev, for 7 minutter siden:

Kære deltagere 

Da  der  stort  set  ikke  er  nogen  likes  ved  jeres  frække  bidrag  har  jeg  besluttet  at  den  deltager som  er  den  første  der  skriver  i tråden efter  kl. 12 vinder 1 time  i  mit  selskab. 

Kære Nemtøs, jeg sidder i Parkistan og lige nu, er klokken 12.00 

glæder mig til min time med dig:-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 42 minutter siden:

Kære deltagere 

Da  der  stort  set  ikke  er  nogen  likes  ved  jeres  frække  bidrag  har  jeg  besluttet  at  den  deltager som  er  den  første  der  skriver  i tråden efter  kl. 12 vinder 1 time  i  mit  selskab. 

Haha du tror da vel ikke at der er nogen, der vil give en konkurrent en like??

Så den var jo nok lidt dødfødt fra start af :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 5 minutter siden:

Haha du tror da vel ikke at der er nogen, der vil give en konkurrent en like??

Så den var jo nok lidt dødfødt fra start af :D

Lige præcis. Det var umiddelbart heller ikke præciseret helt fra starten af, men noget der sådan lidt opstod hen ad vejen, hvis man læser tråden fra start af. 

Nu er vilkårene så ændret på ny... Men nu går hele landet da totalt i stå her lidt i kl 12, fordi alle sidder klar ved tasterne på denne tråd. ;)

Næh @Nemtøs - det er jo ingen skam at vælge noget, der virker. Et andet kendt ansigt herinde havde sidste år en julekalender quiz, hvor der var dagligt udtrækning, som blev filmet og lagt op her. Må jeg foreslå dig at du bruger formiddagen med god gammeldaws blyant og papir, klippe og folde...? Alle navnene på hver deres lille seddel... I en kasse... At udtrække... At filme :) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
lovingboobs skrev, for 13 minutter siden:

Lige præcis. Det var umiddelbart heller ikke præciseret helt fra starten af, men noget der sådan lidt opstod hen ad vejen, hvis man læser tråden fra start af. 

Nu er vilkårene så ændret på ny... Men nu går hele landet da totalt i stå her lidt i kl 12, fordi alle sidder klar ved tasterne på denne tråd. ;)

Næh @Nemtøs - det er jo ingen skam at vælge noget, der virker. Et andet kendt ansigt herinde havde sidste år en julekalender quiz, hvor der var dagligt udtrækning, som blev filmet og lagt op her. Må jeg foreslå dig at du bruger formiddagen med god gammeldaws blyant og papir, klippe og folde...? Alle navnene på hver deres lille seddel... I en kasse... At udtrække... At filme :) :)

Jeg  ville  gerne  lave  en  lidt  sjov  udtrækning.. men  det  virker  lidt  umuligt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 19 minutter siden:

Jeg  ville  gerne  lave  en  lidt  sjov  udtrækning.. men  det  virker  lidt  umuligt 

Altså - hvis alle skal have en lige og fair chance for at vinde, bliver du nok nødt til at "krybe til udtræknings korset." Nu, hvor betingelserne alligevel er blevet ændret. Men jeg kan sagtens følge dig i at det er federe at være lidt original - i stedet for at være en "kopist" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  laver  en  tilfældig  trækning  af  vinder  - bliver meldt  ud  senere 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Jeg  laver  en  tilfældig  trækning  af  vinder  - bliver meldt  ud  senere 

Hej smukke Nemtøs.   Dejligt at du er her:-)    har fulgt debatten og tror du er kommet frem til det rette. :-)     Du har selvfølgelig også den mulighed at selv vælge hvad du gerne vil have.    Du er jo nyderen lige så meget som os andre.  

Hvem ved,   måske vi ses en dag.    :-)

 

   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Au2mek

Hej derude 

Held og lykke til manden som bliver udvalgt, men et godt råd herfra :D Spør IKKE om prisen ! forså bliver aftalen med stor sandsynlighed aflyst. 

P.S. Jeg deltager ikke for jeg har ikke et sted i Østjylland (og jeg kommer sikkert til og spørge om noget forkert) :D:ph34r:

Hilsen Au2mek

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Au2mek skrev, for 1 minut siden:

Hej derude 

Held og lykke til manden som bliver udvalgt, men et godt råd herfra :D Spør IKKE om prisen ! forså bliver aftalen med stor sandsynlighed aflyst. 

P.S. Jeg deltager ikke for jeg har ikke et sted i Østjylland (og jeg kommer sikkert til og spørge om noget forkert) :D:ph34r:

Hilsen Au2mek

Kan  berolige dig  med  at  vinderen  har  fornøjelsen  af  mit  selskab i  1 time  ganske  gratis  - så  det  skulle  ikke  være  nødvendigt  at  spørge  om  prisen  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Au2mek

Ej hvor er det dog en skam jeg ikke har et sted i Østjylland, jeg føler mig lige nu lidt overset og sat udenfor døren. :D:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
someone_else skrev, for 1 minut siden:

@Nemtøs hvad var det du sagde tidligere om at føle sig som et lille barn til juleaften ... Kan snart ikke vente mere i denne spænding :D 

Søde  dig  du  må  væbne  dig  med  tålmodighed, da  jeg  ikke  kan lave  en  lodtrækning  lige  nu, jeg  finder  vinderen  i løbet af  weekenden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

Søde  dig  du  må  væbne  dig  med  tålmodighed, da  jeg  ikke  kan lave  en  lodtrækning  lige  nu, jeg  finder  vinderen  i løbet af  weekenden 

:D og jeg som havde forstået at det var dig som godt kan lide at "komme på pinebænken" ;-)  og så er det måske lige omvendt :D

Måske skal jeg grave en fantasi frem hvor du tager styringen og det er mig som får smæk af den strenge tysklærerinde... hmm den kan måske også noget ;-)

Jeg vil ihvertfald sidde på nåle hele weekenden, av av  :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
someone_else skrev, for 3 minutter siden:

:D og jeg som havde forstået at det var dig som godt kan lide at "komme på pinebænken" ;-)  og så er det måske lige omvendt :D

Måske skal jeg grave en fantasi frem hvor du tager styringen og det er mig som får smæk af den strenge tysklærerinde... hmm den kan måske også noget ;-)

Jeg vil ihvertfald sidde på nåle hele weekenden, av av  :wub:

Jeg  har  begge  sider  i mig  <3, men  ikke  med  overlæg jeg  trækker  tiden  ud. 

Har  blot en  del gøremål  som forhindre  mig i trække  lod  i dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 timer siden:

Jeg  ville  gerne  lave  en  lidt  sjov  udtrækning.. men  det  virker  lidt  umuligt 

Jeg læste det som en sjov "udklædning" og det satte tankerne i gang ang. hvilket outfit jeg kunne forestille dig have på!
Jeg har nemlig en fetich som jeg aldrig har fortalt dig om...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...