Hop til indhold
Guest Nemtøs

Black friday konkurrence

Recommended Posts

Guest lurepikken

Jeg har det store ønske at se Nemtøs iført denne maske, og bare nyde hendes fantastiske mundarbejde i fulde drag.....;)

12568-fetish-fantasy-spandex-3-hole-hood-01.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 12.11.2019 at 21:21:

Håber  I dejlige  mænd  er  klar  til  at  deltage  i  en  fræk  konkurrence... reglerne  er  meget  simple. 

Krav  til  deltagerne:

Mindst  35 år, dansk, normalvægt/kraftig  bygget. 

I deltager  ved at  synes  godt  om denne  tråd  og kommentere hvad  I vil bruge 1 time  i mit selskab til. Vinderen får  det  han  har kommenteret i tråden.

Vi  mødes  i  Østjylland  hvor  du  har  sted  eller  sørger  for  stedet  til  vores  hyggetime. 

Vinderen  trækkes  Black  friday.

Håber  på  mange  frække  ønsker.  

 

Jeg vil da se frem til en omgang gagging når du kommer til Østjylland/Aarhus :o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 17 timer siden:

Kære deltagere 

Da  der  stort  set  ikke  er  nogen  likes  ved  jeres  frække  bidrag  har  jeg  besluttet  at  den  deltager som  er  den  første  der  skriver  i tråden efter  kl. 12 vinder 1 time  i  mit  selskab. 

Hermed gjort :o) Glæder mig til at være sammen med dig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser
Bimse7 skrev, for 6 timer siden:

Hermed gjort :o) Glæder mig til at være sammen med dig!

:lol::lol: Godt forsøgt, men nu fik du åbenbart så ikke læst den sidste bedsked med opdatering af regelsættet:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loser skrev, for 14 timer siden:

:lol::lol: Godt forsøgt, men nu fik du åbenbart så ikke læst den sidste bedsked med opdatering af regelsættet:

 

 

Hej Loser. AV, den havde jeg ikke lige set :o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
rebellen skrev, den 13/11/2019 at 06:33:

jeg vil slikke dig længe til du kommer, massere dine lækre store patter ;)

ligge i en 69,er og kneppe dig bagefter :wub:

 

Halløj  med  dig  - jeg  har  trukket  dit  nickname fra  min  lille  pose. 

Tillykke  til  dig  - 1 times  selskab med mig  <3

Glæder mig til  at  mødes med dig

Send mig  en  pb  så  vi  kan aftale  et  tidspunkt. 

 

Tak  til alle  deltagere og  jeres  frække indlæg. 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et stort tillykke til @rebellen. Jeg håber du finder de rigtigt gode kræfter frem, og dyrker noget liderlig og intens sex sammen med @Nemtøs. Jeg er vild med at du vil give hende en ordentlig slikker til at starte med.

Redigeret af Lauersen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
rebellen skrev, for 8 minutter siden:

;) jeg håber Nemtøs vil nyde en lang slikketur ;)

Det  vil  jeg  med  sikkerhed <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, for 37 minutter siden:

Stor respekt til @Nemtøsfor dette initiativ.

Håber ikke at det afsted kommer for meget negativitet og sure opstød fra de andre lyserøde. 

Tak  AalborgLook  - må  vist  hellere  bevæge  mig  nord på  inden  jul. 

Ingen  sure  miner  fra  de  lyserøde  men  en  enkelt  underlig besked  fra  en  af  deltagerne om, at  han  var  glad  for  han  ikke  vandt.

Jeg  forstår  ikke  at  han  deltager  i  en  konkurrence,  når  han  ikke  ønsker  at  vinde  - men  han  kan  jo  kun glæde  sig  over  ikke  at  have  vundet  :-).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 51 minutter siden:

Tak  AalborgLook  - må  vist  hellere  bevæge  mig  nord på  inden  jul. 

Ingen  sure  miner  fra  de  lyserøde  men  en  enkelt  underlig besked  fra  en  af  deltagerne om, at  han  var  glad  for  han  ikke  vandt.

Jeg  forstår  ikke  at  han  deltager  i  en  konkurrence,  når  han  ikke  ønsker  at  vinde  - men  han  kan  jo  kun glæde  sig  over  ikke  at  have  vundet  :-).

 

Det er jo så en win-win. I er begge to glade for ikke at møde hinanden ;)

Du skal være velkommen her mod Nord. Er det ikke også her julemanden bor? 

Forøvrigt ønsker jeg mig i år sådan et agrigat du postede med mælke kartonen med mere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

@rebellen indløser  sin  gevinst  i morgen  og  jeg  glæder mig  til  hans  selskab. 

Skulle  I mænd  der  har  deltaget  i  denne  her  lille  konkurrence  have  lyst  til  at  udleve  jeres  fantasier  i mit  selskab  er  jeg  sikker  på  at  vi  kan  lave  en  fræk  aftale <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rebellen

jeg glæder mig rigtig meget til Nemtøs selskab <3

kærlig hilsen rebellen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 8.12.2019 at 22:20:

@rebellen indløser  sin  gevinst  i morgen  og  jeg  glæder mig  til  hans  selskab. 

Skulle  I mænd  der  har  deltaget  i  denne  her  lille  konkurrence  have  lyst  til  at  udleve  jeres  fantasier  i mit  selskab  er  jeg  sikker  på  at  vi  kan  lave  en  fræk  aftale <3

Det vil jeg kunne glæde mig til. :-)   At udnytte dig og samtidigt give dig meget nydelse.   ud over din historie vil jeg lege med og binde dine dejlige bryster.    Give dig nogle klaps i den bare og ………………...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Analtøs_søges skrev, for 1 time siden:

Det vil jeg kunne glæde mig til. :-)   At udnytte dig og samtidigt give dig meget nydelse.   ud over din historie vil jeg lege med og binde dine dejlige bryster.    Give dig nogle klaps i den bare og ………………...

Du  lyder  dejlig fræk 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...